HAHAH gadverdammequote:Op zondag 18 september 2011 17:45 schreef Meloewa het volgende:
Komt omdat je blond bent en witte huid hebt dat is genoeg voor zo'n soort om op je te geilen
awhquote:Op zondag 18 september 2011 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Luister maar niet naar anderen hoor
echt zo laag daal ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 17:47 schreef tdrone het volgende:
je had het toch meteen kunnen ontkrachten??
dat doen toch veel mensen op chatroulette
quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 17:51 schreef Levolution het volgende:
Ik vind TS wel een baas, zo'n kop hebben en het toch tonen.
moet je wel lef voor hebben inderdaadquote:Op zondag 18 september 2011 17:51 schreef Levolution het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 17:51 schreef Levolution het volgende:
Dat lang haar noemen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:53 schreef stroopdoosch het volgende:
Wat wil je met dat lange haar van hem.
kiek ze goan!quote:Op zondag 18 september 2011 17:54 schreef Meloewa het volgende:
Alle fokkers hier denken dat ze betere kop hebben dan ts
Jij wel.quote:Op zondag 18 september 2011 17:54 schreef Meloewa het volgende:
Dat zeggen we niet, maar niemand zit er dan ook mee te pronken.quote:Op zondag 18 september 2011 17:54 schreef Meloewa het volgende:
nou ik weet niet hoor maar met zo'n kop daarmee trek je niet echt volle zalenquote:Op zondag 18 september 2011 17:54 schreef Meloewa het volgende:
beetje zelfspot op z'n tijd kan geen kwaadquote:Op zondag 18 september 2011 17:57 schreef Meloewa het volgende:
Ts heeft wel lef voor een fokker inderdaad.
Mijne is bijna tot op mijn tepels.quote:Op zondag 18 september 2011 17:57 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan? Ik vind het lang haar voor een 'jongen'.
Smerige stinkhippie.quote:Op zondag 18 september 2011 17:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijne is bijna tot op mijn tepels.
is geen discussie..quote:Op zondag 18 september 2011 17:59 schreef gogosweden het volgende:
ik ben ff filmpie pakken. discusseer vooral verder
Een lekkere zoet sappige vrouwen film?quote:Op zondag 18 september 2011 17:59 schreef gogosweden het volgende:
ik ben ff filmpie pakken. discusseer vooral verder
harry potter and the deathly hollows deel 2quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een lekkere zoet sappige vrouwen film?
De slechterik gaat dood, harry wint.quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
harry potter and the deathly hollows deel 2
Harry Potter.quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Daarom doe ik het voor jullie.quote:Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef Booder het volgende:
[..]
Ssst dat willen we allemaal zeggen maar vinden het lullig voor TS om hem te beledigen
quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vrouwen filmquote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 18:05 schreef Bartcoah het volgende:
Je lijkt niet op een meisje, alleen je bent wel moeilijk lelijk.
Gewoon ertussen in vindt ik, Lang haar is tot over je schouders..quote:Op zondag 18 september 2011 17:57 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan? Ik vind het lang haar voor een 'jongen'.
Films kijken in kut kwaliteit.quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Met zo'n taal fout kun je geen mening hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 18:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gewoon ertussen in vindt ik, Lang haar is tot over je schouders..
Nog niet bekend.quote:Op zondag 18 september 2011 18:07 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wanneer komt ie uit? Op blu-ray
En Bartoah :>quote:Op zondag 18 september 2011 18:08 schreef monkyyy het volgende:
Chatroulette.Alleen maar gladde Turken en masturberende kerels.
Show some dickquote:Op zondag 18 september 2011 18:11 schreef n0ir het volgende:
Vanaf nu wordt hier geraden wat er onder het weggepainte stukje staat.
quote:Op zondag 18 september 2011 18:10 schreef HerbertThePervert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een niveau weer zeg.. Ik snap wel waarom ik nooit in KLB post..quote:Op zondag 18 september 2011 18:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met zo'n taal fout kun je geen mening hebben.
Alleen Dimens is zo hoor, je moet geen verkeerde indruk van ons hebbenquote:Op zondag 18 september 2011 18:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat een niveau weer zeg.. Ik snap wel waarom ik nooit in KLB post..
Volgende keer niet meer doen dus.quote:Op zondag 18 september 2011 18:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat een niveau weer zeg.. Ik snap wel waarom ik nooit in KLB post..
Ik kreeg net deze, denk dat het een troll wasquote:Op zondag 18 september 2011 18:41 schreef ohwyeah het volgende:
Gadverdamme kreeg net een dude die half naakt op bed lag.. omg
Dominic Cobb?quote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
Laatste keer toen ik op Omegle zat vonden ze me lijken op die gast van de Titanic!
Leonardo dicaprio?quote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
Laatste keer toen ik op Omegle zat vonden ze me lijken op die gast van de Titanic!
Pics.quote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
quote:
Dan moet ik nog eens in het donkere van mijn kamer gaan zitten, met mijn laptop. Ik zal dat nog wel eens doen van der tijd!quote:
Picsquote:
Please? Kom op, nu willen we bewijsquote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik nog eens in het donkere van mijn kamer gaan zitten, met mijn laptop. Ik zal dat nog wel eens doen van der tijd!
Het is niet donker genoeg ik moet die perfecte pic kunnen maken!quote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Please? Kom op, nu willen we bewijs
maak daar eens een goed plaatje van zonder die witte achtergrond dan kunnen we een paint topic makenquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef Booder het volgende:
[..]
maak daar eens een goed plaatje van zonder die witte achtergrond dan kunnen we een paint topic maken![]()
Neeeeeeee niet zoquote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef Akwasi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ts draagt make up en hair extensions.
quote:Op zondag 18 september 2011 18:45 schreef Booder het volgende:
[..]
Ik kreeg net deze, denk dat het een troll was
[ afbeelding ]
Ik ben schitterend.quote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef maurisioo het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe lelijk iedereen is die hier zo negatief zit te posten.
Mijn laptop is net geformatteerd en heb geen Photoshop.quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef Booder het volgende:
[..]
maak daar eens een goed plaatje van zonder die witte achtergrond dan kunnen we een paint topic maken![]()
Dat doet hij expres, zodat wij er allemaal naar gaan vragen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat staat er nou onder dat weggekraste
quote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat staat er nou onder dat weggekraste
quote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat doet hij expres, zodat wij er allemaal naar gaan vragen.
iknowquote:Op zondag 18 september 2011 22:07 schreef Michielos het volgende:
btw ik nu ook op chatrouleete
zie enkel stijve piemels en aftrekkende freaks.. wtf
ik zit anders elke avond naakt voor mijn camquote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef Bartcoah het volgende:
Je kan het instellen jullie hebben allebei dat jullie naakt zijn en graag naakt willen zien.
Denken dat je op chatroulette naakte chicks ziet___!!!!!!
Die kwam ik net tegen hahahahahahquote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Akwasi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat echt uit de kast komen.
HEB JE EEN LEUK GESPREK MET HEM GEHAD?quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die kwam ik net tegen hahahahahah
F2quote:Op zondag 18 september 2011 22:23 schreef Akwasi het volgende:
[..]
HEB JE EEN LEUK GESPREK MET HEM GEHAD?
hahaquote:Op zondag 18 september 2011 17:45 schreef Meloewa het volgende:
Komt omdat je blond bent en witte huid hebt dat is genoeg voor zo'n soort om op je te geilen
quote:Op zondag 18 september 2011 22:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[ afbeelding ]hahaha
Ik kwam boobs tegen.
Gadver nu een piemelquote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
![]()
![]()
haha de chickas F2'en mij altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan me vinden bij de bloemist
zeker als dit naar voren komt :quote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[ afbeelding ]Godver dit is geniaal tijdverdrijf
quote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef Bartcoah het volgende:
Deze bevatten een naakt meisje. Volgens mij was het echt.... Je ziet het zo als ze het op hun scherm hebben gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Ey chick je vindt het vast niet erg als ik aan je clitje zit oow ow owquote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zeker als dit naar voren komt :
[..]
Ik maak ze ook belachelijk wanneer ze hun pik tonenquote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zeker als dit naar voren komt :
[..]
Die gast is nep, omdat die ook wel eens gebruikt hebquote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[ afbeelding ]Godver dit is geniaal tijdverdrijf
quote:Op zondag 18 september 2011 22:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik maak ze ook belachelijk wanneer ze hun pik tonenJeweetwel, lachen om formaat.
quote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef Bartcoah het volgende:
Deze bevatten een naakt meisje. Volgens mij was het echt.... Je ziet het zo als ze het op hun scherm hebben gedaan.Je durfde niet te kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teringquote:Op zondag 18 september 2011 18:10 schreef HerbertThePervert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een kwestie van wat Bartcoah inpompen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:57 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wie had gedacht dat dit een tof topic zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook maar eens kijken en dit was de 1e die ik kreeg.. wtf man.. kijken op eigen risico![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef SoraAoi het volgende:
Ik wil geen pik zien, vind je dat heel erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook maar eens kijken en dit was de 1e die ik kreeg.. wtf man.. kijken op eigen risicoJe kan me vinden bij de bloemist
Doet er niet toe, hij is lelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Internet held, TS heeft meer mosseltjes gekraakt dan jij.
(no homo)
Leer omgaan met paint.quote:Op zondag 18 september 2011 23:04 schreef Michielos het volgende:
PEDO ALERT
[ afbeelding ]
Hij is 100% pedo, kan niet anders
Ik ben de Bartcoah ook van Chatroulettequote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef SoraAoi het volgende:
echt die rukkerszullen wel fokkers zijn
quote:Op zondag 18 september 2011 23:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou ook op je fappen hoor
jezus jij bent wel raakbaar zegquote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef rickyszz het volgende:
Gaverdamme ze zitten alleen maar op mij te geilen!
[ afbeelding ]
Waarom heb je een mannelijke FOK! account terwijl je een chick bent?quote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef rickyszz het volgende:
Gaverdamme ze zitten alleen maar op mij te geilen!
[ afbeelding ]
Dat ben ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 23:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Waarom heb je een mannelijke FOK! account terwijl je een chick bent?
lolwut?quote:Op zondag 18 september 2011 23:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Waarom heb je een mannelijke FOK! account terwijl je een chick bent?
Is mij in ieder geval nog nooit overkomen!quote:Op zondag 18 september 2011 23:50 schreef AJ187 het volgende:
Je werd toch gebanned van Chatroulette als je Manycam gebruikte?
Volgens mij mag dat gewoomquote:Op zondag 18 september 2011 23:50 schreef AJ187 het volgende:
Je werd toch gebanned van Chatroulette als je Manycam gebruikte?
Je vindt het leuk om met mannen op chatroulette te "chatten" ?quote:Op maandag 19 september 2011 00:12 schreef gogosweden het volgende:
net nog een paar leuke gesprekken gehad met een duitser en een franse belg
hahaha die duitser kon geen engels
blijkbaar dus welquote:Op maandag 19 september 2011 00:16 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Je vindt het leuk om met mannen op chatroulette te "chatten" ?
Hij maakt en verft zijn kast ook nog eens roze en komt er dan uit.quote:
lol'd.quote:Op maandag 19 september 2011 00:19 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hij maakt en verft zijn kast ook nog eens roze en komt er dan uit.
het waren chicksquote:Op maandag 19 september 2011 00:16 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Je vindt het leuk om met mannen op chatroulette te "chatten" ?
quote:Op maandag 19 september 2011 09:45 schreef ayumu het volgende:
[..]
Righhht... Wanneer kom je uit de kast?
gadverdammequote:Op maandag 19 september 2011 11:23 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als je het zo moeilijk vind kan deze gozer je wel helpen
[ afbeelding ]
Succes gogosweden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |