Dominic Cobb?quote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
Laatste keer toen ik op Omegle zat vonden ze me lijken op die gast van de Titanic!
Leonardo dicaprio?quote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
Laatste keer toen ik op Omegle zat vonden ze me lijken op die gast van de Titanic!
Pics.quote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
quote:
Dan moet ik nog eens in het donkere van mijn kamer gaan zitten, met mijn laptop. Ik zal dat nog wel eens doen van der tijd!quote:
Picsquote:
Please? Kom op, nu willen we bewijsquote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik nog eens in het donkere van mijn kamer gaan zitten, met mijn laptop. Ik zal dat nog wel eens doen van der tijd!
Het is niet donker genoeg ik moet die perfecte pic kunnen maken!quote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Please? Kom op, nu willen we bewijs
maak daar eens een goed plaatje van zonder die witte achtergrond dan kunnen we een paint topic makenquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef Booder het volgende:
[..]
maak daar eens een goed plaatje van zonder die witte achtergrond dan kunnen we een paint topic maken![]()
Neeeeeeee niet zoquote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef Akwasi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ts draagt make up en hair extensions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |