teringquote:Op zondag 18 september 2011 18:10 schreef HerbertThePervert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een kwestie van wat Bartcoah inpompen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:57 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wie had gedacht dat dit een tof topic zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook maar eens kijken en dit was de 1e die ik kreeg.. wtf man.. kijken op eigen risico![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef SoraAoi het volgende:
Ik wil geen pik zien, vind je dat heel erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook maar eens kijken en dit was de 1e die ik kreeg.. wtf man.. kijken op eigen risicoJe kan me vinden bij de bloemist
Doet er niet toe, hij is lelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Internet held, TS heeft meer mosseltjes gekraakt dan jij.
(no homo)
Leer omgaan met paint.quote:Op zondag 18 september 2011 23:04 schreef Michielos het volgende:
PEDO ALERT
[ afbeelding ]
Hij is 100% pedo, kan niet anders
Ik ben de Bartcoah ook van Chatroulettequote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef SoraAoi het volgende:
echt die rukkerszullen wel fokkers zijn
quote:Op zondag 18 september 2011 23:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou ook op je fappen hoor
jezus jij bent wel raakbaar zegquote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef rickyszz het volgende:
Gaverdamme ze zitten alleen maar op mij te geilen!
[ afbeelding ]
Waarom heb je een mannelijke FOK! account terwijl je een chick bent?quote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef rickyszz het volgende:
Gaverdamme ze zitten alleen maar op mij te geilen!
[ afbeelding ]
Dat ben ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 23:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Waarom heb je een mannelijke FOK! account terwijl je een chick bent?
lolwut?quote:Op zondag 18 september 2011 23:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Waarom heb je een mannelijke FOK! account terwijl je een chick bent?
Is mij in ieder geval nog nooit overkomen!quote:Op zondag 18 september 2011 23:50 schreef AJ187 het volgende:
Je werd toch gebanned van Chatroulette als je Manycam gebruikte?
Volgens mij mag dat gewoomquote:Op zondag 18 september 2011 23:50 schreef AJ187 het volgende:
Je werd toch gebanned van Chatroulette als je Manycam gebruikte?
Je vindt het leuk om met mannen op chatroulette te "chatten" ?quote:Op maandag 19 september 2011 00:12 schreef gogosweden het volgende:
net nog een paar leuke gesprekken gehad met een duitser en een franse belg
hahaha die duitser kon geen engels
blijkbaar dus welquote:Op maandag 19 september 2011 00:16 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Je vindt het leuk om met mannen op chatroulette te "chatten" ?
Hij maakt en verft zijn kast ook nog eens roze en komt er dan uit.quote:
lol'd.quote:Op maandag 19 september 2011 00:19 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hij maakt en verft zijn kast ook nog eens roze en komt er dan uit.
het waren chicksquote:Op maandag 19 september 2011 00:16 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Je vindt het leuk om met mannen op chatroulette te "chatten" ?
quote:Op maandag 19 september 2011 09:45 schreef ayumu het volgende:
[..]
Righhht... Wanneer kom je uit de kast?
gadverdammequote:Op maandag 19 september 2011 11:23 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als je het zo moeilijk vind kan deze gozer je wel helpen
[ afbeelding ]
Succes gogosweden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |