Dominic Cobb?quote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
Laatste keer toen ik op Omegle zat vonden ze me lijken op die gast van de Titanic!
Leonardo dicaprio?quote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
Laatste keer toen ik op Omegle zat vonden ze me lijken op die gast van de Titanic!
Pics.quote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
quote:
Dan moet ik nog eens in het donkere van mijn kamer gaan zitten, met mijn laptop. Ik zal dat nog wel eens doen van der tijd!quote:
Picsquote:
Please? Kom op, nu willen we bewijsquote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik nog eens in het donkere van mijn kamer gaan zitten, met mijn laptop. Ik zal dat nog wel eens doen van der tijd!
Het is niet donker genoeg ik moet die perfecte pic kunnen maken!quote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Please? Kom op, nu willen we bewijs
maak daar eens een goed plaatje van zonder die witte achtergrond dan kunnen we een paint topic makenquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef Booder het volgende:
[..]
maak daar eens een goed plaatje van zonder die witte achtergrond dan kunnen we een paint topic maken![]()
Neeeeeeee niet zoquote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef Akwasi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ts draagt make up en hair extensions.
quote:Op zondag 18 september 2011 18:45 schreef Booder het volgende:
[..]
Ik kreeg net deze, denk dat het een troll was
[ afbeelding ]
Ik ben schitterend.quote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef maurisioo het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe lelijk iedereen is die hier zo negatief zit te posten.
Mijn laptop is net geformatteerd en heb geen Photoshop.quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef Booder het volgende:
[..]
maak daar eens een goed plaatje van zonder die witte achtergrond dan kunnen we een paint topic maken![]()
Dat doet hij expres, zodat wij er allemaal naar gaan vragen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat staat er nou onder dat weggekraste
quote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat staat er nou onder dat weggekraste
quote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat doet hij expres, zodat wij er allemaal naar gaan vragen.
iknowquote:Op zondag 18 september 2011 22:07 schreef Michielos het volgende:
btw ik nu ook op chatrouleete
zie enkel stijve piemels en aftrekkende freaks.. wtf
ik zit anders elke avond naakt voor mijn camquote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef Bartcoah het volgende:
Je kan het instellen jullie hebben allebei dat jullie naakt zijn en graag naakt willen zien.
Denken dat je op chatroulette naakte chicks ziet___!!!!!!
Die kwam ik net tegen hahahahahahquote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Akwasi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat echt uit de kast komen.
HEB JE EEN LEUK GESPREK MET HEM GEHAD?quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die kwam ik net tegen hahahahahah
F2quote:Op zondag 18 september 2011 22:23 schreef Akwasi het volgende:
[..]
HEB JE EEN LEUK GESPREK MET HEM GEHAD?
hahaquote:Op zondag 18 september 2011 17:45 schreef Meloewa het volgende:
Komt omdat je blond bent en witte huid hebt dat is genoeg voor zo'n soort om op je te geilen
quote:Op zondag 18 september 2011 22:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[ afbeelding ]hahaha
Ik kwam boobs tegen.
Gadver nu een piemelquote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
![]()
![]()
haha de chickas F2'en mij altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan me vinden bij de bloemist
zeker als dit naar voren komt :quote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[ afbeelding ]Godver dit is geniaal tijdverdrijf
quote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef Bartcoah het volgende:
Deze bevatten een naakt meisje. Volgens mij was het echt.... Je ziet het zo als ze het op hun scherm hebben gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Ey chick je vindt het vast niet erg als ik aan je clitje zit oow ow owquote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zeker als dit naar voren komt :
[..]
Ik maak ze ook belachelijk wanneer ze hun pik tonenquote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zeker als dit naar voren komt :
[..]
Die gast is nep, omdat die ook wel eens gebruikt hebquote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[ afbeelding ]Godver dit is geniaal tijdverdrijf
quote:Op zondag 18 september 2011 22:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik maak ze ook belachelijk wanneer ze hun pik tonenJeweetwel, lachen om formaat.
quote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef Bartcoah het volgende:
Deze bevatten een naakt meisje. Volgens mij was het echt.... Je ziet het zo als ze het op hun scherm hebben gedaan.Je durfde niet te kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |