Wat een niveau weer zeg.. Ik snap wel waarom ik nooit in KLB post..quote:Op zondag 18 september 2011 18:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met zo'n taal fout kun je geen mening hebben.
Alleen Dimens is zo hoor, je moet geen verkeerde indruk van ons hebbenquote:Op zondag 18 september 2011 18:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat een niveau weer zeg.. Ik snap wel waarom ik nooit in KLB post..
Volgende keer niet meer doen dus.quote:Op zondag 18 september 2011 18:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat een niveau weer zeg.. Ik snap wel waarom ik nooit in KLB post..
Ik kreeg net deze, denk dat het een troll wasquote:Op zondag 18 september 2011 18:41 schreef ohwyeah het volgende:
Gadverdamme kreeg net een dude die half naakt op bed lag.. omg
Dominic Cobb?quote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
Laatste keer toen ik op Omegle zat vonden ze me lijken op die gast van de Titanic!
Leonardo dicaprio?quote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
Laatste keer toen ik op Omegle zat vonden ze me lijken op die gast van de Titanic!
Pics.quote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
quote:
Dan moet ik nog eens in het donkere van mijn kamer gaan zitten, met mijn laptop. Ik zal dat nog wel eens doen van der tijd!quote:
Picsquote:
Please? Kom op, nu willen we bewijsquote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik nog eens in het donkere van mijn kamer gaan zitten, met mijn laptop. Ik zal dat nog wel eens doen van der tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |