baaasquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een huis met een boot ernaast, en een toren, en een kasteelachtig ding.
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
_!_!_!_!_!
Spouwer is crimineel
Nee jij bent aardigquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
_!_!_!_!_!
Spouwer is crimineel
Mij niks, want het is niet van mij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dat heeft je hoeveel uur gekost?
Neequote:
Als je mij shooters ziet spelen op een console zou je denken dat ik echt een klapjosti met polio ben. Op de PC is het wel baas.quote:
Consolesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je mij shooters ziet spelen op een console zou je denken dat ik echt een klapjosti met polio ben. Op de PC is het wel baas.
Later.quote:
Leuk, ik ga dan Skryim spelen.quote:
Je wilt het niet, geloof me.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil eigenlijk wel COD spelen maar daarvoor is m'n processor te lame.
Ik ben niet zo van de multiplayers/online shit, dus ik speel vooral singleplayer, maar ik heb zowat elke game gehadquote:
wrmquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wilt het niet, geloof me.
Processor?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil eigenlijk wel COD spelen maar daarvoor is m'n processor te lame.
Die zit in mijn laptop.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb tenminste een verkapte Blu-Ray speler.
Ik kan je The Elders Scrolls aanraden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de multiplayers/online shit, dus ik speel vooral singleplayer, maar ik heb zowat elke game gehad. Ik ben nu bezig met Borderlands.
Gelukkig kan ik wel Simsenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vooral je videokaart, daar leunt dat spel nogal op.
Oh, even kijken dan. Ik zal zo even melden danquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan je The Elders Scrolls aanraden.
neequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ken je de zombie mode, dat waren vroeger gamers.
3 keer raden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat is ook best netjes ja, kun je ook aan de TV hangen.
Ik ken pokemonquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee
ik ken wel commander keen
dat was pas een bazengame
Dat is geen shooter joh. Wel een bazengame/seriequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan je The Elders Scrolls aanraden.
-Je hebt geen TVquote:
Kende je de Elders Scrolls serieus niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, even kijken dan. Ik zal zo even melden dan
En ANNO is ook een bazenspelquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op ANNO
Skyrim is ook nog niet uit hequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kende je de Elders Scrolls serieus niet?Morrowind, Oblivion en Skyrim, die ken je toch wel?
Hadden we het over shooters dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is geen shooter joh. Wel een bazengame/serie
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is geen shooter joh. Wel een bazengame/serie
[..]
-Je hebt geen TV
-Je hebt een badjas aan
-Je sokken zitten in de droger
Zo oud was dat topic niet hoorrr.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kick van dat topic, waarom?
Oh, nou, voornamelijk wel toch?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hadden we het over shooters dan?
Inderdaad en er komt een nieuwe aan!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En ANNO is ook een bazenspel
elders scroll is toch van oblivious?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kende je de Elders Scrolls serieus niet?Morrowind, Oblivion en Skyrim, die ken je toch wel?
neequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En ANNO is ook een bazenspel
Oehquote:
Oud genoeg om af te stervenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zo oud was dat topic niet hoorrr.
Dat vermoedde ik ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef Dimens het volgende:
Maar wat ik wilde zeggen is dat mijn laptop zo ongeveer altijd aangesloten staat op mijn televisie.
maar wel grappigquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh![]()
[..]
Oud genoeg om af te sterven
Helaas niet nee, maar de meeste gamers kennen het ondertussen wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Skyrim is ook nog niet uit he
The Elder Scrolls VI: Oblivionquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef utopie het volgende:
[..]
elders scroll is toch van oblivious?
Anyway, slaap goed allemaal
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dimens doet alsof ie Hugh Hefner is
Nee, helemaal niet. Ik heb het wel af en toe ergens zien staan, maar ik heb er nooit aandacht aan besteedt. Tot nu toe heb ik alleen maar van die typische oorlogshooters gespeeld. COD MOH enzoquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dimens doet alsof ie Hugh Hefner is
Nee, huisjes bouwen om de nacht te overleven of alleen maar huisjes bouwen en om te bouwen heb je spullen nodig die je moet gaan opgraven uit de grond.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
Is minecraft gratis? En wat moet je doen ?
poppetjes bouwen en op blokken klimmenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
Is minecraft gratis? En wat moet je doen ?
Waarom deed je dan ook zo naar tegen mequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn tagje is zeker nog steeds weg
Dat deed ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom deed je dan ook zo naar tegen me![]()
Hoeft niet. Je kunt ook met cheatengine het een en ander veranderen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, huisjes bouwen om de nacht te overleven of alleen maar huisjes bouwen en om te bouwen heb je spullen nodig die je moet gaan opgraven uit de grond.
Waarom dan telkens die tong naar mij?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat deed ik helemaal niet.
omdat je me trut noemdequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom dan telkens die tong naar mij?
Skyrim komt helaas pas 11 november uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik heb het wel af en toe ergens zien staan, maar ik heb er nooit aandacht aan besteedt. Tot nu toe heb ik alleen maar van die typische oorlogshooters gespeeld. COD MOH enzo
Maar die gameplay trailer van Skyrim zag er best nice uit. Even downen dan
Survival. Sinds 1.8 heb je ook creative, maar ik wil niet weten wat een server allemaal moet doen als je met z'n 50 op die server een gebouw zit weg te halen met instamine 1.8quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kunt ook met cheatengine het een en ander veranderen.Maar op de normale manier moet je alles uitgraven inderdaad
Jij begon toenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omdat je me trut noemde
Lekker aardig
Ik wilde eigenlijk al in mijn bed liggen, helaas.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik blijf nooit lang in m'n badjasalleen om ff te drogen
Ik tel de daagjes af.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Skyrim komt helaas pas 11 november uit.Tot die tijd kan ik je Oblivion aanraden.
Natuurlijk wel met een paar mods.
FOK! is net een magneet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk al in mijn bed liggen, helaas.
En dan nog ontkennen ook. Zo ken ik mijn kippetje weerquote:
in-browser tekst editten jwtquote:
oke, klinkt saaiquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
poppetjes bouwen en op blokken klimmen
het is niet saai, wel garpigquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef utopie het volgende:
[..]
oke, klinkt saai
trusten kippetje
Ik zou het wel eens willen proberenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
Ik heb trouwens nog een extra minecraft account. Ik weet niet of ik hem zal weggeven.
Ohquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Skyrim komt helaas pas 11 november uit.Tot die tijd kan ik je Oblivion aanraden.
Natuurlijk wel met een paar mods.
¤15quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:13 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens willen proberenHoe duur is dat spel ?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan nog ontkennen ook. Zo ken ik mijn kippetje weer
[ afbeelding ]
Moet je wel even een paar mods installeren om het spel up to date te krijgen, geef maar een gil als je hulp nodig hebt.quote:
Ik niet, ik word niet verliefd op mensen op het internet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
Iedereen is verliefd op de mooie en lieve MKik ook
Ik kan pas verliefd worden nadat ik een meisje in mijn armen heb gehad.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
Ik ben ook wel een beetje verliefd op jouquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
Irl verliefd wordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet, ik word niet verliefd op mensen op het internet.
ik word altijd verliefd op pixelsquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan pas verliefd worden nadat ik een meisje in mijn armen heb gehad.
Hoe duur ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Dalando het volgende:
utopie moet je dat account van mij nog hebben of wa?
wederzijds.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
van mij mag je hem gratis hebben.quote:
omg een niet-gierige hollanderquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
van mij mag je hem gratis hebben.
Omhels je pc/iphone met fobo van mk openquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan pas verliefd worden nadat ik een meisje in mijn armen heb gehad.
Ik wil het morgen wel proberen jah, als ik het niks vind krijg je je account wel terug uiteraard.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
van mij mag je hem gratis hebben.
Ik deed het, ik voelde niets.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef coban het volgende:
[..]
Omhels je pc/iphone met fobo van mk open
http://minecraft.netquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik wil het morgen wel proberen jah, als ik het niks vind krijg je je account wel terug uiteraard.
Waar kan ik het spel downloaden? Dan doe ik dat nu ffGa ik daarna pitten!
http://www.minecraft.net/downloadquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik wil het morgen wel proberen jah, als ik het niks vind krijg je je account wel terug uiteraard.
Waar kan ik het spel downloaden? Dan doe ik dat nu ffGa ik daarna pitten!
faalquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[ http://img167.imageshack.us/img167/4563/oblivionnikouf9.jpg (copy/paste deze link) ]
Hoe de neuk kom je op block in mijn DM danquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef Dalando het volgende:
utopie un-blokkeer mij dan wel uit je DM
Liet mij koud.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:18 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm. Probeer eens bij fobo van een jongen?
Weet ik veel, ik stuur wel via PM.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom je op block in mijn DM danEn hoe verwijder ik die shizzle?
Hoe kan ik dan afbeeldingen van imageshack hier laten zien?quote:
Ja opzich.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef utopie het volgende:
Lol, heb ik dat spel nu al? binnen 4 seconden? Is het zo'n klein spel of?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG ZO SPANNEND UTOPIE DIE MAINKREFT GAAT SPELEN
Hmm. Misschien word je verliefd op onzijdige mensen.quote:
Half 7 is het gaan hangen, geen gevoelens verder.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn fobo nog niet geprobeerd, net een warm bad.
Het is gewoon de starter, de starter download het spel voor je als je bent ingelogd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef utopie het volgende:
Lol, heb ik dat spel nu al? binnen 4 seconden? Is het zo'n klein spel of?
Ai, dan is het inderdaad te laat. Probeer het morgen nog eens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Half 7 is het gaan hangen, geen gevoelens verder.
ik kan nu op 2 manieren reageren wat nu:'(quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm. Misschien word je verliefd op onzijdige mensen.
Bij MK geen gevoelens krijgen is onmogelijk.
Ik moest iets verzinnenquote:
Op welke 2?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:21 schreef speedking het volgende:
[..]
ik kan nu op 2 manieren reageren wat nu:'(
Gekkerdquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm. Misschien word je verliefd op onzijdige mensen.
Bij MK geen gevoelens krijgen is onmogelijk.
Gewoon doen, schijt aan iedereen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Ik zou zo zomaar eens een pizza kunnen gaan eten, daar ben ik gewoon zomaar toe in staat.
Ik zou zomaar de frituur aan kunnen gooien en vlammetjes gaan eten. Nu heb ik honger. Bedankt voor de mededeling.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Ik zou zo zomaar eens een pizza kunnen gaan eten, daar ben ik gewoon zomaar toe in staat.
16 bit wel. Er zijn ook zat texture packs op minecraftforum.netquote:
schavuitquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat normaal, die graphics?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat normaal, die graphics?
Onze buurvrouw komt nooit pizza brengen. Wat een trut.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
schavuit
ik had net pizza trouwens
2 x want buurvrouw kwam pizza brengen
Ja ze is turksquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onze buurvrouw komt nooit pizza brengen. Wat een trut.
Hebben jullie watquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nog bezig. Even chillen. Omdatappel is mijn schatje
.
Die van mij ook niet, dat bolle wijf vreet ze alleen maar op!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit dat danquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt ook 3D mode, kun je met je 3D brilletje Minecraften
ik bedoel jou toch nietquote:
Was het turkse pizza?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ze is turks
turken zijn altijd lief
Bel aan en duw een pizza door de brievenbus, misschien snapt ze de hint! Let wel even op de NEE/JA sticker!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hongerquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Thanksquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ze is turks
turken zijn altijd lief
groeten terugquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
Intronic!! Doe de groeten van mij aan iedereen.
Wacht! BBQSausage en utopie, kom op punch.monstercraft.org:25565quote:
Ik helemaal nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:26 schreef speedking het volgende:
turkse pizza kan k altijd maar half opkrijgen
heyquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond, net klaar met werken
Jij werkt in een nachtclub?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
bazenvoedsellllllllllquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef coban het volgende:
Turkse pizza sarma turks eten turks eten turks eten marokkaanse schotel die hoeheetdat tajine met lamsvlees enzo omgosh omgosh
Wacht....quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef coban het volgende:
Turkse pizza sarma turks eten turks eten turks eten marokkaanse schotel die hoeheetdat tajine met lamsvlees enzo omgosh omgosh
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
ewa, wat gaat die schaap stoer kijken ?
Het kijkt scheel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAH IK GA STUKKquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je de biggetjes al gezien?quote:
MKquote:
Nee AH to goquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij werkt in een nachtclub?
Nergens heen, het is geen game zoals gta waar je missies hebt, het is een sandbox game je moet huisjes maken!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Weet ik veelWaar moet ik heen man
?
Ik ga ook wel eens in de pauze een broodje doner halenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef speedking het volgende:
[..]
vind t niet zo lekker döner vind k fucking lekker som soms pauze heel hard fietsen!
Heb je ook de koeien gezien?quote:
Ach so! Dat is wel lekker jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
Mijn mama heeft sarma gemaakt voor me. Zo lekker
Bij die 4 pixels is het makkelijk te zien.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je dat nog kan onderscheiden uit die pixelparty
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef utopie het volgende:
Ik gaf die schaap pakkie met die baksteen die ik in mn hand heb ofzo, nu rent ie weg
SV.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat is haar ping?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
bohhhh mijn zusje is echt pingsletje aan het worden tfoe
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij die 4 pixels is het makkelijk te zien.
een koequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA WAT IS DIT?
ping van je zusje ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zo zit ik hier ook jahquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA WAT IS DIT?
Doe pingquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
2x spatiequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef utopie het volgende:
Ik zweef in de lucht, hoe kom ik weer op de grond?
Dat wou ik ook vragen maar ik bedacht me opeens dat MK zelf pas 17 is, dus die grap zou wel heel fout zijn.quote:
Shift.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef utopie het volgende:
Ik zweef in de lucht, hoe kom ik weer op de grond?
ohnooo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
marokip
Dit is wat voor jou, kijk hier maar hier staan alle diertjes: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Mobs
15 jaartjes.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wou ik ook vragen maar ik bedacht me opeens dat MK zelf pas 17 is, dus die grap zou wel heel fout zijn.
Gelukkig doe jij het nu.
Ja die zag ik ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef LompeHork het volgende:
Wat een racistisch spel!
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Black_Steve
Black steve is baas.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef LompeHork het volgende:
Wat een racistisch spel!
Hij is er al uit voor de survival test ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef LompeHork het volgende:
Wat een racistisch spel!
je zit creativequote:
Je hebt survival mode nog nieteens gehadquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef utopie het volgende:
Hoe kunnen ze hier 15¤ voor vragen, serieus
heb je al geprobeert om op e te drukken? en om 2x op w te drukken?quote:
Wheheh okequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laat je niets wijs maken door deze kapitalistische schooier !!
Dat ze er ¤15,- voor vragen is het probleem nog niet. Dat mensen bereid zijn er ¤15,- voor neer te leggen is pas een faal.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef utopie het volgende:
Hoe kunnen ze hier 15¤ voor vragen, serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |