Hadden we het over shooters dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is geen shooter joh. Wel een bazengame/serie
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is geen shooter joh. Wel een bazengame/serie
[..]
-Je hebt geen TV
-Je hebt een badjas aan
-Je sokken zitten in de droger
Zo oud was dat topic niet hoorrr.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kick van dat topic, waarom?
Oh, nou, voornamelijk wel toch?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hadden we het over shooters dan?
Inderdaad en er komt een nieuwe aan!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En ANNO is ook een bazenspel
elders scroll is toch van oblivious?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Kende je de Elders Scrolls serieus niet?Morrowind, Oblivion en Skyrim, die ken je toch wel?
neequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En ANNO is ook een bazenspel
Oehquote:
Oud genoeg om af te stervenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zo oud was dat topic niet hoorrr.
Dat vermoedde ik ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef Dimens het volgende:
Maar wat ik wilde zeggen is dat mijn laptop zo ongeveer altijd aangesloten staat op mijn televisie.
maar wel grappigquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh![]()
[..]
Oud genoeg om af te sterven
Helaas niet nee, maar de meeste gamers kennen het ondertussen wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Skyrim is ook nog niet uit he
The Elder Scrolls VI: Oblivionquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef utopie het volgende:
[..]
elders scroll is toch van oblivious?
Anyway, slaap goed allemaal
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dimens doet alsof ie Hugh Hefner is
Nee, helemaal niet. Ik heb het wel af en toe ergens zien staan, maar ik heb er nooit aandacht aan besteedt. Tot nu toe heb ik alleen maar van die typische oorlogshooters gespeeld. COD MOH enzoquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Kende je de Elders Scrolls serieus niet?Morrowind, Oblivion en Skyrim, die ken je toch wel?
Wie?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dimens doet alsof ie Hugh Hefner is
Nee, huisjes bouwen om de nacht te overleven of alleen maar huisjes bouwen en om te bouwen heb je spullen nodig die je moet gaan opgraven uit de grond.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
Is minecraft gratis? En wat moet je doen ?
poppetjes bouwen en op blokken klimmenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
Is minecraft gratis? En wat moet je doen ?
Waarom deed je dan ook zo naar tegen mequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn tagje is zeker nog steeds weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |