baaasquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een huis met een boot ernaast, en een toren, en een kasteelachtig ding.
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
_!_!_!_!_!
Spouwer is crimineel
Nee jij bent aardigquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
_!_!_!_!_!
Spouwer is crimineel
Mij niks, want het is niet van mij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dat heeft je hoeveel uur gekost?
Neequote:
Als je mij shooters ziet spelen op een console zou je denken dat ik echt een klapjosti met polio ben. Op de PC is het wel baas.quote:
Consolesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je mij shooters ziet spelen op een console zou je denken dat ik echt een klapjosti met polio ben. Op de PC is het wel baas.
Je wilt het niet, geloof me.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil eigenlijk wel COD spelen maar daarvoor is m'n processor te lame.
Ik ben niet zo van de multiplayers/online shit, dus ik speel vooral singleplayer, maar ik heb zowat elke game gehadquote:
wrmquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wilt het niet, geloof me.
Processor?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil eigenlijk wel COD spelen maar daarvoor is m'n processor te lame.
Die zit in mijn laptop.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb tenminste een verkapte Blu-Ray speler.
Ik kan je The Elders Scrolls aanraden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de multiplayers/online shit, dus ik speel vooral singleplayer, maar ik heb zowat elke game gehad. Ik ben nu bezig met Borderlands.
Gelukkig kan ik wel Simsenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vooral je videokaart, daar leunt dat spel nogal op.
Oh, even kijken dan. Ik zal zo even melden danquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik kan je The Elders Scrolls aanraden.
neequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ken je de zombie mode, dat waren vroeger gamers.
3 keer raden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat is ook best netjes ja, kun je ook aan de TV hangen.
Ik ken pokemonquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee
ik ken wel commander keen
dat was pas een bazengame
Dat is geen shooter joh. Wel een bazengame/seriequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik kan je The Elders Scrolls aanraden.
-Je hebt geen TVquote:
Kende je de Elders Scrolls serieus niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, even kijken dan. Ik zal zo even melden dan
En ANNO is ook een bazenspelquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op ANNO
Skyrim is ook nog niet uit hequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Kende je de Elders Scrolls serieus niet?Morrowind, Oblivion en Skyrim, die ken je toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |