baaasquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een huis met een boot ernaast, en een toren, en een kasteelachtig ding.
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
_!_!_!_!_!
Spouwer is crimineel
Nee jij bent aardigquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
_!_!_!_!_!
Spouwer is crimineel
Mij niks, want het is niet van mij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dat heeft je hoeveel uur gekost?
Neequote:
Als je mij shooters ziet spelen op een console zou je denken dat ik echt een klapjosti met polio ben. Op de PC is het wel baas.quote:
Consolesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je mij shooters ziet spelen op een console zou je denken dat ik echt een klapjosti met polio ben. Op de PC is het wel baas.
Later.quote:
Leuk, ik ga dan Skryim spelen.quote:
Je wilt het niet, geloof me.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil eigenlijk wel COD spelen maar daarvoor is m'n processor te lame.
Ik ben niet zo van de multiplayers/online shit, dus ik speel vooral singleplayer, maar ik heb zowat elke game gehadquote:
wrmquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wilt het niet, geloof me.
Processor?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil eigenlijk wel COD spelen maar daarvoor is m'n processor te lame.
Die zit in mijn laptop.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb tenminste een verkapte Blu-Ray speler.
Ik kan je The Elders Scrolls aanraden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de multiplayers/online shit, dus ik speel vooral singleplayer, maar ik heb zowat elke game gehad. Ik ben nu bezig met Borderlands.
Gelukkig kan ik wel Simsenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vooral je videokaart, daar leunt dat spel nogal op.
Oh, even kijken dan. Ik zal zo even melden danquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan je The Elders Scrolls aanraden.
neequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ken je de zombie mode, dat waren vroeger gamers.
3 keer raden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat is ook best netjes ja, kun je ook aan de TV hangen.
Ik ken pokemonquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee
ik ken wel commander keen
dat was pas een bazengame
Dat is geen shooter joh. Wel een bazengame/seriequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan je The Elders Scrolls aanraden.
-Je hebt geen TVquote:
Kende je de Elders Scrolls serieus niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, even kijken dan. Ik zal zo even melden dan
En ANNO is ook een bazenspelquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op ANNO
Skyrim is ook nog niet uit hequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kende je de Elders Scrolls serieus niet?Morrowind, Oblivion en Skyrim, die ken je toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |