quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan nog ontkennen ook. Zo ken ik mijn kippetje weer
[ afbeelding ]
Moet je wel even een paar mods installeren om het spel up to date te krijgen, geef maar een gil als je hulp nodig hebt.quote:
Ik niet, ik word niet verliefd op mensen op het internet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
Iedereen is verliefd op de mooie en lieve MKik ook
Ik kan pas verliefd worden nadat ik een meisje in mijn armen heb gehad.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
Ik ben ook wel een beetje verliefd op jouquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
Irl verliefd wordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet, ik word niet verliefd op mensen op het internet.
ik word altijd verliefd op pixelsquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan pas verliefd worden nadat ik een meisje in mijn armen heb gehad.
Hoe duur ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Dalando het volgende:
utopie moet je dat account van mij nog hebben of wa?
wederzijds.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
van mij mag je hem gratis hebben.quote:
omg een niet-gierige hollanderquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
van mij mag je hem gratis hebben.
Omhels je pc/iphone met fobo van mk openquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan pas verliefd worden nadat ik een meisje in mijn armen heb gehad.
Ik wil het morgen wel proberen jah, als ik het niks vind krijg je je account wel terug uiteraard.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
van mij mag je hem gratis hebben.
Ik deed het, ik voelde niets.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef coban het volgende:
[..]
Omhels je pc/iphone met fobo van mk open
http://minecraft.netquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik wil het morgen wel proberen jah, als ik het niks vind krijg je je account wel terug uiteraard.
Waar kan ik het spel downloaden? Dan doe ik dat nu ffGa ik daarna pitten!
http://www.minecraft.net/downloadquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik wil het morgen wel proberen jah, als ik het niks vind krijg je je account wel terug uiteraard.
Waar kan ik het spel downloaden? Dan doe ik dat nu ffGa ik daarna pitten!
faalquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[ http://img167.imageshack.us/img167/4563/oblivionnikouf9.jpg (copy/paste deze link) ]
Hoe de neuk kom je op block in mijn DM danquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef Dalando het volgende:
utopie un-blokkeer mij dan wel uit je DM
Liet mij koud.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:18 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm. Probeer eens bij fobo van een jongen?
Weet ik veel, ik stuur wel via PM.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom je op block in mijn DM danEn hoe verwijder ik die shizzle?
Hoe kan ik dan afbeeldingen van imageshack hier laten zien?quote:
Ja opzich.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef utopie het volgende:
Lol, heb ik dat spel nu al? binnen 4 seconden? Is het zo'n klein spel of?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG ZO SPANNEND UTOPIE DIE MAINKREFT GAAT SPELEN
Hmm. Misschien word je verliefd op onzijdige mensen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |