Dat deed ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom deed je dan ook zo naar tegen me![]()
Hoeft niet. Je kunt ook met cheatengine het een en ander veranderen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, huisjes bouwen om de nacht te overleven of alleen maar huisjes bouwen en om te bouwen heb je spullen nodig die je moet gaan opgraven uit de grond.
Waarom dan telkens die tong naar mij?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat deed ik helemaal niet.
omdat je me trut noemdequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom dan telkens die tong naar mij?
Skyrim komt helaas pas 11 november uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik heb het wel af en toe ergens zien staan, maar ik heb er nooit aandacht aan besteedt. Tot nu toe heb ik alleen maar van die typische oorlogshooters gespeeld. COD MOH enzo
Maar die gameplay trailer van Skyrim zag er best nice uit. Even downen dan
Survival. Sinds 1.8 heb je ook creative, maar ik wil niet weten wat een server allemaal moet doen als je met z'n 50 op die server een gebouw zit weg te halen met instamine 1.8quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kunt ook met cheatengine het een en ander veranderen.Maar op de normale manier moet je alles uitgraven inderdaad
Jij begon toenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omdat je me trut noemde
Lekker aardig
Ik wilde eigenlijk al in mijn bed liggen, helaas.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik blijf nooit lang in m'n badjasalleen om ff te drogen
Ik tel de daagjes af.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Skyrim komt helaas pas 11 november uit.Tot die tijd kan ik je Oblivion aanraden.
Natuurlijk wel met een paar mods.
FOK! is net een magneet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk al in mijn bed liggen, helaas.
En dan nog ontkennen ook. Zo ken ik mijn kippetje weerquote:
in-browser tekst editten jwtquote:
oke, klinkt saaiquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
poppetjes bouwen en op blokken klimmen
het is niet saai, wel garpigquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef utopie het volgende:
[..]
oke, klinkt saai
trusten kippetje
Ik zou het wel eens willen proberenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
Ik heb trouwens nog een extra minecraft account. Ik weet niet of ik hem zal weggeven.
Ohquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Skyrim komt helaas pas 11 november uit.Tot die tijd kan ik je Oblivion aanraden.
Natuurlijk wel met een paar mods.
¤15quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:13 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens willen proberenHoe duur is dat spel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |