En dan nog ontkennen ook. Zo ken ik mijn kippetje weerquote:
in-browser tekst editten jwtquote:
oke, klinkt saaiquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
poppetjes bouwen en op blokken klimmen
het is niet saai, wel garpigquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef utopie het volgende:
[..]
oke, klinkt saai
trusten kippetje
Ik zou het wel eens willen proberenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
Ik heb trouwens nog een extra minecraft account. Ik weet niet of ik hem zal weggeven.
Ohquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Skyrim komt helaas pas 11 november uit.Tot die tijd kan ik je Oblivion aanraden.
Natuurlijk wel met een paar mods.
¤15quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:13 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens willen proberenHoe duur is dat spel ?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan nog ontkennen ook. Zo ken ik mijn kippetje weer
[ afbeelding ]
Moet je wel even een paar mods installeren om het spel up to date te krijgen, geef maar een gil als je hulp nodig hebt.quote:
Ik niet, ik word niet verliefd op mensen op het internet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
Iedereen is verliefd op de mooie en lieve MKik ook
Ik kan pas verliefd worden nadat ik een meisje in mijn armen heb gehad.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
Ik ben ook wel een beetje verliefd op jouquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
Irl verliefd wordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet, ik word niet verliefd op mensen op het internet.
ik word altijd verliefd op pixelsquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan pas verliefd worden nadat ik een meisje in mijn armen heb gehad.
Hoe duur ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Dalando het volgende:
utopie moet je dat account van mij nog hebben of wa?
wederzijds.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |