Jij werkt in een nachtclub?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond, net klaar met werken
bazenvoedsellllllllllquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef coban het volgende:
Turkse pizza sarma turks eten turks eten turks eten marokkaanse schotel die hoeheetdat tajine met lamsvlees enzo omgosh omgosh
Wacht....quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef coban het volgende:
Turkse pizza sarma turks eten turks eten turks eten marokkaanse schotel die hoeheetdat tajine met lamsvlees enzo omgosh omgosh
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
ewa, wat gaat die schaap stoer kijken ?
Het kijkt scheel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAH IK GA STUKKquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je de biggetjes al gezien?quote:
MKquote:
Nee AH to goquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij werkt in een nachtclub?
Nergens heen, het is geen game zoals gta waar je missies hebt, het is een sandbox game je moet huisjes maken!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Weet ik veelWaar moet ik heen man
?
Ik ga ook wel eens in de pauze een broodje doner halenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef speedking het volgende:
[..]
vind t niet zo lekker döner vind k fucking lekker som soms pauze heel hard fietsen!
Heb je ook de koeien gezien?quote:
Ach so! Dat is wel lekker jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
Mijn mama heeft sarma gemaakt voor me. Zo lekker
Bij die 4 pixels is het makkelijk te zien.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je dat nog kan onderscheiden uit die pixelparty
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef utopie het volgende:
Ik gaf die schaap pakkie met die baksteen die ik in mn hand heb ofzo, nu rent ie weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |