Half 7 is het gaan hangen, geen gevoelens verder.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn fobo nog niet geprobeerd, net een warm bad.
Het is gewoon de starter, de starter download het spel voor je als je bent ingelogd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef utopie het volgende:
Lol, heb ik dat spel nu al? binnen 4 seconden? Is het zo'n klein spel of?
Ai, dan is het inderdaad te laat. Probeer het morgen nog eens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Half 7 is het gaan hangen, geen gevoelens verder.
ik kan nu op 2 manieren reageren wat nu:'(quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm. Misschien word je verliefd op onzijdige mensen.
Bij MK geen gevoelens krijgen is onmogelijk.
Ik moest iets verzinnenquote:
Op welke 2?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:21 schreef speedking het volgende:
[..]
ik kan nu op 2 manieren reageren wat nu:'(
Gekkerdquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm. Misschien word je verliefd op onzijdige mensen.
Bij MK geen gevoelens krijgen is onmogelijk.
Gewoon doen, schijt aan iedereen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Ik zou zo zomaar eens een pizza kunnen gaan eten, daar ben ik gewoon zomaar toe in staat.
Ik zou zomaar de frituur aan kunnen gooien en vlammetjes gaan eten. Nu heb ik honger. Bedankt voor de mededeling.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Ik zou zo zomaar eens een pizza kunnen gaan eten, daar ben ik gewoon zomaar toe in staat.
16 bit wel. Er zijn ook zat texture packs op minecraftforum.netquote:
schavuitquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat normaal, die graphics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |