Ik vond Sascha veel leukerquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:02 schreef Biogarde het volgende:
Die blonde van Close II You
Alleen nu beetje over datum
Als ik nu die clip zie of foto's van haar, dan vraag ik me af wat er met m'n smaak aan de hand was toenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vond Sascha veel leuker
zelfs ooit nog bij een optreden terwijl die blonde voor mn neus stond om haar heen naar Sasha staan kijken
Ik denk dat wel meer mensen daar last van hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik nu die clip zie of foto's van haar, dan vraag ik me af wat er met m'n smaak aan de hand was toen
En dan? Bedoel, we zitten op een forum, waarom zou je in godsnaam op MSN willen lullen over je fapverleden. Dat doe ik hier veel liever.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:10 schreef jennafan het volgende:
Zin om over dit soort dingen enzo op msn te kletsen:
martijn_denbosch@hotmail.com
slotjequote:Op zaterdag 17 september 2011 17:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]
Tiffany Amber Thiessen aka Kelly Kapowski
Weet je het zeker? Google stuk?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Maar die vind ik nog steeds lekker.
Die is nauwelijks veranderdquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Google stuk?
Die laatstequote:Op zaterdag 17 september 2011 18:37 schreef Gitank2 het volgende:
Eerst Sylvana Simons
[ afbeelding ]
Daarna al heel stiekempjes
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dat zou zomaar kunnen, hij was niet ver van Nederland toen hij zich dat kapsel aanmatquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef Diemux het volgende:
[..]
Die laatsteGaat naar dezelfde kapper als Wilders
Tja, post er dan op z'n minst ééntje die daadwerkelijk uit de 90's komt:quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:06 schreef Black_Ninja het volgende:
Anita van 2 unlimited![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er circuleren wat mindere foto's van d'r, maar dat is van tijdens/vlak na haar zwangerschap.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Google stuk?
Ze is dat meisjesachtige wel kwijt hoor. Maar geloof niet dat ik jou kan overtuigenquote:Op zondag 18 september 2011 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er circuleren wat mindere foto's van d'r, maar dat is van tijdens/vlak na haar zwangerschap.
Dit gaat over de nineties, niet over het afgelopen decenniumquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[ afbeelding ]
Alizée natuurlijk.
Maar die vind ik nog steeds lekker.
Alicia Silverstone helemaal vergeten jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:37 schreef Nielsch het volgende:
Serieus, posts in dit topic zonder plaatjes zijn waardeloos.
En dan nu de mijne:
Alicia Silverstone
[ afbeelding ]
Dat was vroeger al niks. Doe mij maar christina applegate, die vond ik vroeger echt een lekker ding. En Gwen stefani.quote:Op zondag 18 september 2011 09:44 schreef Id_do_her het volgende:
Durft niemand Pam te posten of zo?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lisa Bonet (Cosby Show, nog net 90's)
Téa Leoni in Bad Boys
edit: en ook Alyssa Milano![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Quannum op 18-09-2011 13:08:47 ]Jusqu'ici tout va bien
Fuck yeah, fapmateriaal!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:57 schreef rubbereend het volgende:
TS begint natuurlijk:
[ afbeelding ]
Dikke tetten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:06 schreef Black_Ninja het volgende:
Anita van 2 unlimited![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oja ofcourse... wat een hete bitchquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]
Tiffany Amber Thiessen aka Kelly Kapowski
GIRRRRLLL, ain't no hollaback GIRRRRLLLL.quote:Op zondag 18 september 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verliefd op die rooie van de spice girls, allemaal pakjes spicegirls stickers kopen in de hoop op haar.
Later gwen stefani van no doubt
Inderdaad grootste afknapper ooit wat er met haar gebeurt is, SHIT IS BANANA ofzo
Toenquote:Op zondag 18 september 2011 18:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
GIRRRRLLL, ain't no hollaback GIRRRRLLLL.
Ik was niet boos, maar teleurgesteld.quote:Op zondag 18 september 2011 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen
[ afbeelding ]
hell yeah
Nu
[ afbeelding ]
WTF
Zeker..quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
+1
En verder
[ afbeelding ]
J van 5ive
quote:Op dinsdag 20 september 2011 06:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ] Sarah Michelle Gellar
Zo jij hebt echt duidelijk een typequote:Op maandag 19 september 2011 20:28 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
manuela kemp![]()
[ afbeelding ]
Kirstie Alley![]()
![]()
[ afbeelding ]
2 broertjes op de vierde verdieping (da vrouwke dan he)
Kim Lian?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Er was vroeger zo'n presentatrice van Fox Kids die ik wel lekker vond, alleen kan haar naam niet meer vinden
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef female81 het volgende:
Sylvie van der Vaart begon er ooit, toen nog onder de naam Sylvie Meis, bedoel je háár misschien?
Nee dat zijn bekende namen, ze heeft volgens mij na Fox Kids ook niks meer gedaan op tvquote:
Michelle?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Er was vroeger zo'n presentatrice van Fox Kids die ik wel lekker vond, alleen kan haar naam niet meer vinden
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Michelle Koolsteegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |