Ik vond Sascha veel leukerquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:02 schreef Biogarde het volgende:
Die blonde van Close II You
Alleen nu beetje over datum
Als ik nu die clip zie of foto's van haar, dan vraag ik me af wat er met m'n smaak aan de hand was toenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vond Sascha veel leuker
zelfs ooit nog bij een optreden terwijl die blonde voor mn neus stond om haar heen naar Sasha staan kijken
Ik denk dat wel meer mensen daar last van hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik nu die clip zie of foto's van haar, dan vraag ik me af wat er met m'n smaak aan de hand was toen
En dan? Bedoel, we zitten op een forum, waarom zou je in godsnaam op MSN willen lullen over je fapverleden. Dat doe ik hier veel liever.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:10 schreef jennafan het volgende:
Zin om over dit soort dingen enzo op msn te kletsen:
martijn_denbosch@hotmail.com
slotjequote:Op zaterdag 17 september 2011 17:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]
Tiffany Amber Thiessen aka Kelly Kapowski
Weet je het zeker? Google stuk?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Maar die vind ik nog steeds lekker.
Die is nauwelijks veranderdquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Google stuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |