abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102043277

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Finally, someone let me out of my cage
pi_102043306
Dit topic schreeuwt om pics. Wie trapt af?
pi_102043312
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:39 schreef kree het volgende:
Gaat die film nogsteeds door firefly?
Ik ben nog steeds van plan om het te doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:42:23 #4
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043335
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:38 schreef moneyfornothing het volgende:
En kont. :P
Uhuh!

Net nog een discussie gehad met een paar meiden over billen. Een van de meiden wou niet te veel hockeyen omdat ze die hockeybillen niet mooi vond. Ze had er niet bij stilgestaan dat dat voor sommigen een pre is :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik merk het ook altijd sterk qua opmerkingen/aanspraak enzo als ik hakken aan heb ja.
Tja. Ik ga toch voor de vrouw die ik het mooist vind uiteindelijk. Kleding vind ik daar wel een onderdeel van. Dat ze een mooi figuur heeft is ook belangrijk, maar als ze zich raar kleedt is dat een afknapper.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:42:35 #5
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102043341
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef debeterebob het volgende:
Dit topic schreeuwt om pics. Wie trapt af?
Ja doe! Iets met high en optische illusies willen zien.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_102043343
Ik ga naar bed. Trusten :W
pi_102043348
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds van plan om het te doen.
31 februari 2012 een optie? Dan ben ik erbij.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:43:27 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043367
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Geen tietenpics voor jou. :6
ja maar de van nu af mee, zag het net pas :{

PLEAS :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102043371
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

31 februari 2012 een optie? Dan ben ik erbij.
Volgende week zaterdag is de planning.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_102043372
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef Catbert het volgende:
Net nog een discussie gehad met een paar meiden over billen. Een van de meiden wou niet te veel hockeyen omdat ze die hockeybillen niet mooi vond. Ze had er niet bij stilgestaan dat dat voor sommigen een pre is :)
Voor de meesten, dacht ik toch wel. Lekker strak enzo :9~
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:43:58 #11
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043380
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef ook_gek het volgende:

Ik eerst! Gedraag me al tijden volkomen voorbeeldig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef minibeer het volgende:
Voor de meesten, dacht ik toch wel. Lekker strak enzo :9~
Nogal! Ik heb een keer 't bed mogen delen met een meid uit Dames 2. Ho-ly fuck wat een lijf!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102043381
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ja doe! Iets met high en optische illusies willen zien.
Iets met junkie en teveel blowen ;)
pi_102043401
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

En je vrouw dan waarmee je het kind krijgt? :/
pi_102043414
Oja, ik kan even het bewuste topic niet vinden maar ik heb ook ooit eens"een asperger" van een aantal sociale angsten afgeholpen.
Eerst door op hem in te praten en hem zo mee te krijgen, daarna een aantal keer door zijn angsten in mijn voordeel te gebruiken(ik ga X wel doen, of je gaat mee en ik zorg er voor dat je een leuke middag/avond/dag hebt, of je blijft hier alleen zitten) .

Toen ik hem eenmaal een paar keer "aan zijn haren" heb mee gesleurd en hij dus zag hoe het diepe eruit zag en door het kopiëren van mij en andere mensen kon hij dus redelijk op eigen beentjes staan en werd hij het alfa mannetje van zijn later ontmoette vriendengroep (allemaal opleiding in ict tough, zoveel kuddos verdien ik niet :') )
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102043430
quote:

Nogal! Ik heb een keer 't bed mogen delen met een meid uit Dames 2. Ho-ly fuck wat een lijf!
Ik ben jaloers.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:45:34 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043432
quote:

[..]

[..]

JA maar ik kan heel goed delen :D

En ik heb ook een keer een hockey meisje gehad. Zo kom je ze weinig tegen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_102043460
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Deel ze de volgende keer met mij dan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:46:40 #18
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102043462
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Iets met junkie en teveel blowen ;)
Iets met laatste jointje.

Tot ik een supplier vind.
pi_102043467
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef Flepke het volgende:
Oja, ik kan even het bewuste topic niet vinden maar ik heb ook ooit eens"een asperger" van een aantal sociale angsten afgeholpen.
Eerst door op hem in te praten en hem zo mee te krijgen, daarna een aantal keer door zijn angsten in mijn voordeel te gebruiken(ik ga X wel doen, of je gaat mee en ik zorg er voor dat je een leuke middag/avond/dag hebt, of je blijft hier alleen zitten) .

Toen ik hem eenmaal een paar keer "aan zijn haren" heb mee gesleurd en hij dus zag hoe het diepe eruit zag en door het kopiëren van mij en andere mensen kon hij dus redelijk op eigen beentjes staan en werd hij het alfa mannetje van zijn later ontmoette vriendengroep (allemaal opleiding in ict tough, zoveel kuddos verdien ik niet :') )
Klinkt goed!!! Het is echt ongelooflijk wat het kan doen om in het diepe te vallen. Het is de eeuwige lange weg dat mensen kapot kan maken. Er gebeurd niets, de denk patronen blijven anders hetzelfde.
pi_102043471
quote:

[..]
Topsportsters O+
Niet alleen qua uiterlijk maar ook qua innerlijk :9
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:47:22 #21
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043484
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef minibeer het volgende:
Ik ben jaloers.
Sorry, niet bedoeld om op te scheppen ofzo. Maar zo'n afgetraind lijf is wel erg lekker. En ze had nog goeie tieten ook. Zeldzame combi.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef ook_gek het volgende:

M'n vriendin is zo'n hockey meisje dus heb niks te klagen. Erg fijne hockey-kont :)
pi_102043492
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:46 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Iets met laatste jointje.

Tot ik een supplier vind.
Als je een keer naar utrecht komt... :P
pi_102043513
Daar komt het verleden tijd gepraat en gekeur weer :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:48:33 #24
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102043514
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:47 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als je belooft me niet te verkrachten en ik kan blijven slapen... :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:48:34 #25
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043515
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:47 schreef minibeer het volgende:
Als jullie niet raar zijn ben ik er misschien wel voor te porren :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:48 schreef Newbie114 het volgende:
Zeg, je moet nemen wat je kunt krijgen hoor, pff!
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:48:39 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043517
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef Flepke het volgende:

Kan inderdaad goed werken, Echter in Benzin zijn geval NOG niet. Als ik hem nu mee vraag is dat een nee. Er moet eerst vertrouwen komen, en hij moet inzien dat hij zelf kleine stapjes zelf kan maken.

Hij gaf het net zelf al aan. Eerst kleine stapjes de rest komt later. Als hij eens ergens heen wilt heb ik daar geen probleem mee. Neem ik hem zo mee. Maar dat is aan hem. Hebben we ook nog niet over gehad trouwens.
pi_102043531
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sorry, niet bedoeld om op te scheppen ofzo. Maar zo'n afgetraind lijf is wel erg lekker. En ze had nog goeie tieten ook. Zeldzame combi.
Een meisje uit mijn middelbare schoolklas ook, die speelde waterpolo. Oioioi wat een lijf.
pi_102043535
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten :W
Tot de volgende keer
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:49:46 #29
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043545
Ook_gek: we zijn druk bezig Flip en Fupke te negeren. Je bent de enige die niet meedoet. Beetje teleurstellend. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef minibeer het volgende:
Een meisje uit mijn middelbare schoolklas ook, die speelde waterpolo. Oioioi wat een lijf.
Zwemmers zijn ook lekker, tot op zekere hoogte, dan krijgen ze te veel armspieren :)

M'n vriendin heeft veel yoga gedaan en die is al sterk zat. Was wel aardig verassend voor z'n kleine krummel van 1m58. Van zo'n waterpoloster kan ik 't misschien niet winnen :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:49:59 #30
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102043552
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik kreeg een hard pikkie. Zeker omdat zwem meisjes O+ O+
pi_102043581
Ik ben naar bed. Welterusten :)
pi_102043583
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:48 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik weet niet man, ik ken je nog niet eens enzo :P
Maar misschien een keer overdag gewoon.
pi_102043587
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Catbert het volgende:
Ook_gek: we zijn druk bezig Flip en Fupke te negeren. Je bent de enige die niet meedoet. Beetje teleurstellend.
pi_102043592
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kan inderdaad goed werken, Echter in Benzin zijn geval NOG niet. Als ik hem nu mee vraag is dat een nee. Er moet eerst vertrouwen komen, en hij moet inzien dat hij zelf kleine stapjes zelf kan maken.

Hij gaf het net zelf al aan. Eerst kleine stapjes de rest komt later. Als hij eens ergens heen wilt heb ik daar geen probleem mee. Neem ik hem zo mee. Maar dat is aan hem. Hebben we ook nog niet over gehad trouwens.
Uiteraard heb je het er nog niet mee over gehad. Ga maar verder praten achter de keyboards.
pi_102043596
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef benzin het volgende:
Weltrusten!
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:51:21 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043601
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Catbert het volgende:
Ook_gek: we zijn druk bezig Flip en Fupke te negeren. Je bent de enige die niet meedoet. Beetje teleurstellend.
Oh joh ik dacht alleen FireFly3. Ik vond deze opmerking van Flip niet erg. Zo lang hij op deze manier post zoals de post waar ik net opreageerde vind ik het prima :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:51:25 #37
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102043604
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik weet niet man, ik ken je nog niet eens enzo :P
Maar misschien een keer overdag gewoon.
Ja als ik geld heb.
pi_102043618
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef benzin het volgende:
Tot de volgende keer!
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:52:06 #39
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043625
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef ook_gek het volgende:
Oh joh ik dacht alleen FireFly3. Ik vond deze opmerking van Flip niet erg. Zo lang hij op deze manier post zoals de post waar ik net opreageerde vind ik het prima :)
Ja, maar als je ziet hoe 't vorige deel ook volgespamd is met "ik heb heul wel gelijk" topics dan vind ik de huidige trend een stuk plezieriger.
pi_102043629
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik kreeg een hard pikkie. Zeker omdat zwem meisjes O+ O+
Oh jah. Ik geilde ook best wel op haar (of achteraf misschien toch ook wel verliefd, ik werd altijd idioot verlegen als zij tegen me praatte :'))
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:52:18 #41
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102043633
Trustuh benzin!
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:53:55 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043678
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, maar als je ziet hoe 't vorige deel ook volgespamd is met "ik heb heul wel gelijk" topics dan vind ik de huidige trend een stuk plezieriger.
Mee eens, maar in dit topic heeft hij dat nog niet gedaan, dus tot nu toe zie ik er geen probleem in.

Iedereen mag van mij reageren. Als het maar normal is en blijft :)
Zo niet zal ik die geen negeren :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:53:56 #43
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043679
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
Oh jah. Ik geilde ook best wel op haar (of achteraf misschien toch ook wel verliefd, ik werd altijd idioot verlegen als zij tegen me praatte :'))
Bij de training vanavond was ook een nieuwe meid, 2e keer dat ze meedeed. Ik vond haar de vorige keer opvallend terughoudend. Vanavond kwam er onder 't genot van een biertje een heel verhaal uit over hoe ze net in een burnout zat enzo, vond al dat ze zo raar reageerde.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:53 schreef ook_gek het volgende:
Mee eens, maar in dit topic heeft hij dat nog niet gedaan, dus tot nu toe zie ik er geen probleem in.

Iedereen mag van mij reageren. Als het maar normal is en blijft :)
Zo niet zal ik die geen negeren :)
Je bent gewoon te lief ;)
pi_102043715
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:53 schreef Catbert het volgende:
Bij de training vanavond was ook een nieuwe meid, 2e keer dat ze meedeed. Ik vond haar de vorige keer opvallend terughoudend. Vanavond kwam er onder 't genot van een biertje een heel verhaal uit over hoe ze net in een burnout zat enzo, vond al dat ze zo raar reageerde.

Wat een droomtijdverdrijf, een dameselftal trainen.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:57:15 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043763
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:47 schreef Catbert het volgende:

M'n vriendin is zo'n hockey meisje dus heb niks te klagen. Erg fijne hockey-kont :)
Niet verkeerd :D

Wat je zegt over zwemsters klopt ja. Die krijgen enorme armspieren.
Een hele goede vriendin van mij doet aan kunst zwemmen op zeer hoog niveau. Tot 4x per week trainen.

Die heeft ook brede schouders, maar in haar geval nog wel mooi vrouwelijk. Maar als je soms ook ziet denk je van ach ach net een vent bij anderen.
pi_102043764
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

quote:

[..]

Houden jullie het eerst maar eens een tijd vol. 8-)
pi_102043767
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:55 schreef minibeer het volgende:

[..]

Hoezo?
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:58:19 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043794
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:55 schreef minibeer het volgende:
Nee, da's op woensdag. Vrijdag is gewoon een gemengde 'voor de lol een wedstrijdje en daarna bier drinken' hockey groep. Gemengd hockey is niet erg 'eerlijk' maar het is gewoon voor de lol en het boeit verder niet of je wint of niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:57 schreef ook_gek het volgende:

Een hele goede vriendin van mij doet aan kunst zwemmen op zeer hoog niveau. Tot 4x per week trainen.

Die heeft ook brede schouders, maar in haar geval nog wel mooi vrouwelijk. Maar als je soms ook ziet denk je van ach ach net een vent bij anderen.
Ik vind een goed gespierd vrouwenlijf (niet van dat opgepompte bodybuilding werk, maar gewoon van echte sport) wel erg mooi hoor. Kunstzwemsters hebben een erg mooi figuur vind ik.
pi_102043802
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hou op met dat zielig gekeur:

pi_102043806
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:40 schreef minibeer het volgende:

[..]

Iets met pics or it didn't happen :')
Geloof je het niet dan :P
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:59:15 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043818
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

[..]

Houden jullie het eerst maar eens een tijd vol. 8-)
catbert mag niet! Die gaat binnen kort papa worden. Dus dan mag het niet meer.
Alleen ik mag, ik ben een jaar vrijgezel en heb 2 katten 8-)
pi_102043842
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Tss, dat bepaal ik wel! :7
De rest doet ook nog mee hè. ;)
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:00:37 #53
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043852
quote:
Foto's kijken mag best :) Ik ga nergens m'n piemel in steken hoor, don't worry ;)
pi_102043858
quote:

[..]

Als je op een forum al zo'n zwakke beta/vrienden rol inneemt. Hoe erg ben je dan wel niet in het echt :/ Koop je ook telkens drankjes voor vrouwen?
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:01:43 #55
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043876
Bovenstaande is dus een voorbeeld van een opmerking die je beter kunt negere ook_gek, trollgehalte is 100%.
pi_102043882
quote:

[..]

:D
pi_102043884
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:58 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Geloof je het niet dan :P
Ik ben wel benieuwd hoe je eruit ziet. Maar dat heb ik bij iedereen wel :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:02:20 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043888
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tss, dat bepaal ik wel! :7
De rest doet ook nog mee hè. ;)
shit de rest, daar had ik even geen rekening mee gehouden :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Foto's kijken mag best :) Ik ga nergens m'n piemel in steken hoor, don't worry ;)
nee hoor nee dat mag dus niet :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:03:05 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043905
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:01 schreef Catbert het volgende:
Bovenstaande is dus een voorbeeld van een opmerking die je beter kunt negere ook_gek, trollgehalte is 100%.
JAJAJAJAJA daar ga je!!!!!!! Indirect reageren mag ook niet :D
pi_102043913
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Precies!
Ik en mijn vriend mogen ook best naar leuke dingen kijken, zo lang er maar geen piemels ergens in gestoken worden.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:03:30 #61
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043916
quote:
18s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:02 schreef ook_gek het volgende:
nee hoor nee dat mag dus niet :D
Van m'n vriendin wel O-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:03 schreef ook_gek het volgende:
Mijn reactie was naar jou gericht. Ik ben hoog-sensitief dus ik voelde je al borrelen. Heus!

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Precies!
Ik en mijn vriend mogen ook best naar leuke dingen kijken, zo lang er maar geen piemels ergens in gestoken worden.
"Mijn vriend en ik" ~O>
pi_102043920
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:01 schreef Catbert het volgende:
Ooit wel eens bedacht dat het een mening kan zijn die andere mensen delen?
pi_102043929
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja maar jij had ook al een free-pass gehad!
pi_102043954
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:02 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoe je eruit ziet. Maar dat heb ik bij iedereen wel :P
Hoe moet ik foto's per pm versturen? Uploaden en het linkje in het afbeeldingvenster plakken?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:06:59 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043982
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja maar jij had ook al een free-pass gehad!
SSSSSSSSST :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:03 schreef Catbert het volgende:
Mijn reactie was naar jou gericht. Ik ben hoog-sensitief dus ik voelde je al borrelen. Heus!

nee hoor er borrelt niks. De lol is er af, ben er klaar mee. Was leuk maar meer niet.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:07:01 #66
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043983
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:05 schreef Edarrawen het volgende:
Hoe moet ik foto's per pm versturen? Uploaden en het linkje in het afbeeldingvenster plakken?
Deze link moet je hebben.
pi_102043992
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:05 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

:Y
pi_102043996
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

"Mijn vriend en ik" ~O>
Oeps. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

SSSSSSSSST :P

[..]

nee hoor er borrelt niks. De lol is er af, ben er klaar mee. Was leuk maar meer niet.
Haha, en was het maar leuk!
pi_102043998
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Deze link moet je hebben.
:o flauw!
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:08:38 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102044017
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:

Haha, en was het maar leuk!
bij gebrek aan beter was het vermakelijk ja.
pi_102044028
Ah het topic is een doelloze slowchat geworden.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:10:15 #72
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044055
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:07 schreef Edarrawen het volgende:
Verdoem jij en je IQ boven de 100!
pi_102044060
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:07 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd trouwens. B-)
En qua het dragen van spijkerbroeken enzo, daar is op zich niet zoveel mis mee natuurlijk maar het is best makkelijk aandacht te trekken van jongens met leuke, goedzittende kleding.
Het is net wat Catbert zegt, en het kan zomaar de doorslag geven. :)
pi_102044094
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:08 schreef Flepke het volgende:
Ah het topic is een doelloze slowchat geworden.
Idd, niemand heeft tips of recente ervaringen.
pi_102044126
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd trouwens. B-)
En qua het dragen van spijkerbroeken enzo, daar is op zich niet zoveel mis mee natuurlijk maar het is best makkelijk aandacht te trekken van jongens met leuke, goedzittende kleding.
Het is net wat Catbert zegt, en het kan zomaar de doorslag geven. :)
True, als je als jongen het idee hebt dat een meisje er niet voor openstaat om aangesproken te worden zal hij dat ook niet snel doen. Een meisje van mijn studie draagt ook altijd lange rokken en haar haar in een vlecht. Als jongen maak je toch volgens mij een beetje een afweging, en als een meisje wat losser gekleed is zal je haar toch sneller aanspreken.
pi_102044165
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:13 schreef minibeer het volgende:

[..]

True, als je als jongen het idee hebt dat een meisje er niet voor openstaat om aangesproken te worden zal hij dat ook niet snel doen.
Define:jongen
quote:
Een meisje van mijn studie draagt ook altijd lange rokken en haar haar in een vlecht. Als jongen maak je toch volgens mij een beetje een afweging, en als een meisje wat losser gekleed is zal je haar toch sneller aanspreken.
Hoezo?
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:16:07 #77
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044182
quote:
True, als je als jongen het idee hebt dat een meisje er niet voor openstaat om aangesproken te worden zal hij dat ook niet snel doen. Een meisje van mijn studie draagt ook altijd lange rokken en haar haar in een vlecht. Als jongen maak je toch volgens mij een beetje een afweging, en als een meisje wat losser gekleed is zal je haar toch sneller aanspreken.
Sowieso, een echt 'suffe' outfit straalt ook niet echt uit dat je met zo'n meid fantastische pornoseks kunt hebben. Niet dat de outfit daar echt iets over zegt, maargoed.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:16:38 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102044194
quote:

[..]

Ik let niet zo heel vaak op kleding, ik ga vaak af op uitstraling.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:17:49 #79
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044224
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:16 schreef ook_gek het volgende:
Ik let niet zo heel vaak op kleding, ik ga vaak af op uitstraling.
Is kleding een onderdeel van vind ik dan :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:18:12 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102044236
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sowieso, een echt 'suffe' outfit straalt ook niet echt uit dat je met zo'n meid fantastische pornoseks kunt hebben. Niet dat de outfit daar echt iets over zegt, maargoed.
daar zijn ook weer allemaal theorieen over haha.

Een minder aantrekkelijke vrouw is zeer goed in bed omdat ze wilt compenseren.

Vrouwen met slechte kleding zelfde verhaal.

Ik geloof er nooit zo in :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:19:23 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102044263
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Is kleding een onderdeel van vind ik dan :)
dat kan inderdaad nu ik er zo over denk. Een spontane uitstraling is heel vaak gekoppelt aan spontane kleding.
pi_102044279
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met jongens. Alleen dan niet of ik er nou fantastische pornoseks mee kan hebben maar meer wat hun kleding in het algemeen uitstraalt. Zie wel eens van die jongens waarvan ik echt denk dat het enorm zonde is hoe ze erbij lopen, ook qua kapsel bijvoorbeeld.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:20:15 #83
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:18 schreef ook_gek het volgende:
daar zijn ook weer allemaal theorieen over haha.

Een minder aantrekkelijke vrouw is zeer goed in bed omdat ze wilt compenseren.

Vrouwen met slechte kleding zelfde verhaal.

Ik geloof er nooit zo in :D
M'n ex was niet super knap, iets 'onder de maat' vond ik zelfs. Maar wel heel erg leuk. Helaas was de seks niet heel erg bijzonder, tot ze erachter kwam dat ik vreemdgegaan was. Toen ging ze opeens d'r best doen. Als ze dat nu eerder gedaan had... 8)7
pi_102044288
quote:
Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).
Wat heeft dat met het uiterlijk van jou ex te maken Catbert?
pi_102044326
Censuur wat ik je brom:
Hey, ik kan niet meer posten, mijn account is geblokkeerd voor een maand. Kan je dat zeggen? Alvast bedankt. -firefly3
pi_102044329
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:20 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met jongens. Alleen dan niet of ik er nou fantastische pornoseks mee kan hebben maar meer wat hun kleding in het algemeen uitstraalt. Zie wel eens van die jongens waarvan ik echt denk dat het enorm zonde is hoe ze erbij lopen, ook qua kapsel bijvoorbeeld.
Klopt, sommige jongens schrijf je meteen af vanwege hun kleding, en dan kijk je later naar hun gezicht en dan blijken ze toch erg knap te zijn, maar hun eerste indruk hebben ze gewoon vergooid en dat is zo zonde...
pi_102044334
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:20 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zeg jij daar wel iets van? Eigenlijk erg als ze het niet weten, maar toch weer lullig om te zeggen :P
pi_102044351
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:22 schreef Flepke het volgende:
Censuur wat ik je brom:
Hey, ik kan niet meer posten, mijn account is geblokkeerd voor een maand. Kan je dat zeggen? Alvast bedankt. -firefly3
Wow. Waarom dat nou weer?
pi_102044362
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wow. Waarom dat nou weer?
Geen idee, waar is het feedback topic hier in R&P?
pi_102044366
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:22 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Klopt, sommige jongens schrijf je meteen af vanwege hun kleding, en dan kijk je later naar hun gezicht en dan blijken ze toch erg knap te zijn, maar hun eerste indruk hebben ze gewoon vergooid en dat is zo zonde...
Klopt, maar daarom neem ik het risico maar niet en zorg ik er dat ik er leuk bij loop. Nou zal niet iedereen mijn smaak delen uiteraard, maar ik merk toch altijd dat ik meer opval als ik hakken aan heb enzo. :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:25:24 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044375
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:22 schreef minibeer het volgende:
Zeg jij daar wel iets van? Eigenlijk erg als ze het niet weten, maar toch weer lullig om te zeggen :P
Tja. Goeie vrienden zeggen je dat soort dingen. Maar als je die niet hebt. Ik zou het tegen een 'vreemde' ook niet zeggen.
pi_102044382
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:22 schreef Flepke het volgende:
Censuur wat ik je brom:
Dat ging om het dreigen.

En wat je doet mag niet.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:25:41 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102044383
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:24 schreef Flepke het volgende:

[..]

Geen idee, waar is het feedback topic hier in R&P?
tipje van mij, bemoei je er niet mee, komt alleen maar gezeik van en met een beeje geluk heb jij ook een ban.
pi_102044391
We hebben de NSB'er gevonden dames en heren:

quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef debeterebob het volgende:
Kunnen users in versiertopic die telkens irrelevante memes plaatsen aangepakt worden. Het is zo irritant, omdat het als discussiedoder wordt gebruikt.
pi_102044405
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:22 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ligt er wel aan of ik ze ken, en zo ja hoe goed ik ze ken. Als ik ze inderdaad best goed ken zal ik het denk ik wel zeggen, maar dan meer van 'weetje wat jou denk ik leuk zou staan..' en dan iets waarvan ik echt denk dat het een verbetering zou zijn.
pi_102044408
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:25 schreef Flepke het volgende:
We hebben de NSB'er gevonden dames en heren:

[..]

Daar ging het niet om. Laat firefly zelf lekker mailen naar de admins.
pi_102044413
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

tipje van mij, bemoei je er niet mee, komt alleen maar gezeik van en met een beeje geluk heb jij ook een ban.
Denk je dat ik ook echt ene fuck geef om een ban op een fucking internet forum?
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:26:54 #98
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044414
Ik vind debeterebob meer een verzetsheld dan een NSBer. De overwinnaars schrijven de geschiedenis.
pi_102044422
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:26 schreef Catbert het volgende:
Ik vind debeterebob meer een verzetsheld dan een NSBer. De overwinnaars schrijven de geschiedenis.
Ik ben nog niet dood, schat.
pi_102044444
God, mensen nemen dingen veel te serieus hier.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:29:36 #101
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044466
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:28 schreef minibeer het volgende:
Ik vond sowieso de discussie over sportdames en hun fijne billen een stuk interessanter :)
pi_102044472
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:28 schreef minibeer het volgende:
Inderdaad :P Wat een drama om iemand die weliswaar irritant deed, maar waarop ook wel de hele tijd werd ingegaan door bijna iedereen...
pi_102044475
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vond sowieso de discussie over sportdames en hun fijne billen een stuk interessanter :)
Ik ook :P
Ben jij een billen of een borstenman :P?
pi_102044482
quote:

[..]

Je mag het misschien irritant vinden maar het is totaal niet ontopic.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:32:11 #105
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044499
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:30 schreef minibeer het volgende:
Ik ook :P
Ben jij een billen of een borstenman :P?
Hmm. Moeilijk. Ik vind ze beiden erg plezierig. En als ik een vriendin heb met mooie billen en 'okay' borsten, kijk ik juist meer naar borsten bij andere meiden. Gras, groener, etc. Ik doe d'r overigens niks mee hoor, maar mijn voorkeuren verschuiven afhankelijk van wat ik al 'heb'.
pi_102044501
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:30 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Inderdaad :P Wat een drama om iemand die weliswaar irritant deed, maar waarop ook wel de hele tijd werd ingegaan door bijna iedereen...
Dat dus, kijk waar het topic heen gaat zonder hem, een kontentopic zonder enige relevantie aan topictitel/openingspost en deeltjes uit het verleden.
pi_102044505
Wel leuk:
pi_102044517
Kleine borsten vind ik vaak ook wel mooi.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:33:50 #109
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044524
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
Wel leuk:
[ afbeelding ]
Strak lijf is sowieso een groot pre. Maar laten we dames hier niet onzeker lopen maken met foto's van fotomodellen, da's wat oneerlijk :) Edarwen heeft ook een lekkere kont ^O^
pi_102044525
Flapke heeft eigenlijk wel gelijk :P, ik ga maar naar bed :W
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:34:41 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044534
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:33 schreef minibeer het volgende:
Flapke heeft eigenlijk wel gelijk :P, ik ga maar naar bed :W
Ik moet ook. Morgenochtend naar Rotterdam voor een commode :(
pi_102044535
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:33 schreef Catbert het volgende:

[..]

Strak lijf is sowieso een groot pre. Maar laten we dames hier niet onzeker lopen maken met foto's van fotomodellen, da's wat oneerlijk :) Edarwen heeft ook een lekkere kont ^O^
True, ik erger me ook altijd aan meiden die foto's van modellen posten met de mededeling dat die zo knap zijn etc.
pi_102044537
quote:

[..]

En als je gaat sporten is de kans op het ontmoeten van sportdames groter.
Win-win!
pi_102044548
Ook ik ga jullie verlaten :P Eigenlijk wilde ik een uur geleden al slapen, maar ja, dit was ook leuk!
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:36:00 #115
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044551
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:34 schreef moneyfornothing het volgende:
En als je gaat sporten is de kans op het ontmoeten van sportdames groter.
Win-win!
Tru dat. Maar een teamsport is dan wel een pre. Bij de sportschool zitten mensen gewoon niet echt te wachten op sociaal contact.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:35 schreef Edarrawen het volgende:
Ook ik ga jullie verlaten :P Eigenlijk wilde ik een uur geleden al slapen, maar ja, dit was ook leuk!
Miss bootah! :W
pi_102044582
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tru dat. Maar een teamsport is dan wel een pre. Bij de sportschool zitten mensen gewoon niet echt te wachten op sociaal contact.
Dan ga je naar de verkeerde sportschool / ben je contact gestoord.
Een van de leraren/begeleiders van de lokale sportschool hier is een van mijn beste vrienden.

Dat "een plek" niet geschikt is voor sociaal contact is bullshit, Life's what you make it.
pi_102044583
quote:

[..]

Tis toch Keira Knightley? Ik vind haar gezicht heel mooi. Lichaam helemaal niet zo. Te dun en niet erg vrouwelijk.
pi_102044601
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Miss bootah! :W
Ja dat is waar, met een teamsport gaat het dan toch een stuk soepeler zo'n sportdame ook echt te leren kennen dan in een zaaltje waar men toch meer met zichzelf en zijn schema bezig is dan met elkaar.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:39:48 #119
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044607
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Tis toch Keira Knightley? Ik vind haar gezicht heel mooi. Lichaam helemaal niet zo. Te dun en niet erg vrouwelijk.
Meer rondingen zou mooier zijn, maar ik weet niet, op een of andere manier is het gewoon mooi in verhouding ofzo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja dat is waar, met een teamsport gaat het dan toch een stuk soepeler zo'n sportdame ook echt te leren kennen dan in een zaaltje waar men toch meer met zichzelf en zijn schema bezig is dan met elkaar.
Sowieso is op een zondag een openingszin geen enkel issue; "Hoe hebben jullie gespeeld", klaar. Het is erg makkelijk omdat je een gedeelde interesse hebt. En je leert als je een meid kent in no time een zooi teamgenoten kennen omdat ze toch bij elkaar staan.
pi_102044645
quote:

[..]

Verkapte: ik heb nooit seks gehad met een fotomodel post?
pi_102044695
quote:

[..]

Ik kan er niet onzeker van worden eerlijk gezegd. B-)
pi_102044706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom staan er dan nog steeds geen foto's in je fobo?
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:45:29 #123
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044709
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Goedzo :)
pi_102044726
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:45 schreef Catbert het volgende:

[..]

Goedzo :)
Ik ben dan ook nogal tevreden met mijn lijf dus dat scheelt weer. :)
pi_102044739
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar je bent te onzeker om het in je fobo te laten zien?
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:48:13 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044770
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Tevreden ben ik 't zelf niet maar niet ontevreden genoeg om er echt wat aan te doen. Luiheid overheerst vooralsnog :)
pi_102044777
Firefly is gebanned voor een maand begreep ik.
Weet niet of er nu berichten zijn waarom?
Kan er niks over terug vinden.

Vertel.....
Do what you love, love what you do!
pi_102044779
pi_102044799
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tevreden ben ik 't zelf niet maar niet ontevreden genoeg om er echt wat aan te doen. Luiheid overheerst vooralsnog :)
Ik ben op zich ook redelijk lui qua sporten, maar tegelijkertijd gezegend met goede genen/snelle stofwisseling/geen aanleg voor vreetbuien. Of wat het dan ook moge zijn, zolang ik dat heb zit ik goed. En anders ga ik het zeker compenseren met sporten als het verandert.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:51:29 #130
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044816
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:50 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik ben op zich ook redelijk lui qua sporten, maar tegelijkertijd gezegend met goede genen/snelle stofwisseling/geen aanleg voor vreetbuien. Of wat het dan ook moge zijn, zolang ik dat heb zit ik goed. En anders ga ik het zeker compenseren met sporten als het verandert.
Nja, ik hockey veel, maar daar hoort weer bier bij, dus dat balanceert elkaar redelijk uit :)

Anyway, tijd om te gaan slapen. Moet over 7 uur weer m'n nest uit :(
pi_102044831
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nja, ik hockey veel, maar daar hoort weer bier bij, dus dat balanceert elkaar redelijk uit :)

Anyway, tijd om te gaan slapen. Moet over 7 uur weer m'n nest uit :(
Bier drink ik niet veel, dus dat scheelt ook weer. :P

Ik ga ook maar eens slapen ja, gelukkig hoef ik er niet zooo vroeg alweer uit.

Slaap lekker! :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:52:50 #132
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102044838
Idem :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:57:20 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102044895
lig lekker filmpje te kijken. Morgen lunch afspraaak :)
pi_102046206
En toen was ik de enige hier :(
  zaterdag 17 september 2011 @ 08:41:21 #135
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102046534
ik ben er ook.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:30:49 #136
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102046893
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:48 schreef kree het volgende:
Firefly is gebanned voor een maand begreep ik.
Weet niet of er nu berichten zijn waarom?
Kan er niks over terug vinden.

Vertel.....
Lijkt me vrij duidelijk waarom. Lees de berichten maar eens terug.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:32:13 #137
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102046907
* Wauw mompelt iets met opgeruimd
pi_102047518
Okee ik ben hier denk ik op de goede plek.

Geen ervaring met vrouwen (22 jaar, groen als gras etc.) en ik wil daar iets aan doen. Het probleem is dat ik het niet makkelijk vind om een meisje op straat bijvoorbeeld aan te spreken, en zelfs als ik dat wel zou kunnen weet ik niet zo goed wat ik daarna moet doen.

Versierskills heb ik namenlijk niet. Dus als ik überhaupt in contact kom met een meisje dan is dat altijd op vriendschappelijk gebied, nooit romantisch. Wat is toch die sleutel die er voor zorgt dat een gesprek escaleert tot romantiek, en niet vriendschap?
pi_102047953
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:18 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
Okee ik ben hier denk ik op de goede plek.

Geen ervaring met vrouwen (22 jaar, groen als gras etc.) en ik wil daar iets aan doen. Het probleem is dat ik het niet makkelijk vind om een meisje op straat bijvoorbeeld aan te spreken, en zelfs als ik dat wel zou kunnen weet ik niet zo goed wat ik daarna moet doen.

Versierskills heb ik namenlijk niet. Dus als ik überhaupt in contact kom met een meisje dan is dat altijd op vriendschappelijk gebied, nooit romantisch. Wat is toch die sleutel die er voor zorgt dat een gesprek escaleert tot romantiek, en niet vriendschap?
Hallo! :W
Ik heb dit probleem dus ook, ik ga alleen maar vriendschappelijke relaties aan met jongens... Maar mijn tip: probeer ze te laten merken dat je meer in ze ziet dan een vriendin, door subtiele opmerkingen of aanrakingen, en denk niet dat het raar is, want als je niet lelijk of creepy bent stellen meisjes dat best op prijs! ^O^
pi_102048000
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef Edarrawen het volgende:

.. want als je niet creepy bent stellen meisjes dat best op prijs..
Wat maakt een jongen nou precies creepy?
pi_102048037
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Als je aan hun tieten zit. Als je heel veel dubieuze opmerkingen maakt, terwijl dat niet op prijs gesteld wordt, als je alleen naar haar tieten kijkt, of heel erg staart, als je in hun mond praat, terwijl afstand gewenst is, als je snoepjes meeneemt om ze naar je huis te lokken, als je laat blijken gebruik van ze wil maken op een verkeerde manier, enz enz
pi_102048046
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

waarheid
pi_102048056
quote:

[..]

Ik weet het niet precies... Sommige jongens willen gewoon te graag ofzo, wat maakt dat ze wanhopig overkomen, of ze maken meteen na een paar minuten seksueel getinte opmerkingen waarvan je denk: nee dank je ... :{w maar zulke ben ik nog niet vaak tegengekomen...
Maar hoezo, denk je dat je zelf creepy overkomt ofzo?
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:00:25 #144
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102048073
quote:

[..]

Als ie niet aantrekkelijk is.

Als hij dat wel is, dan is het totaal anders.
pi_102048079
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als je aan hun tieten zit. Als je heel veel dubieuze opmerkingen maakt, terwijl dat niet op prijs gesteld wordt, als je alleen naar haar tieten kijkt, of heel erg staart, als je in hun mond praat, terwijl afstand gewenst is, als je snoepjes meeneemt om ze naar je huis te lokken, als je laat blijken gebruik van ze wil maken op een verkeerde manier, enz enz
Inderdaad! ^O^ Dat bedoelde ik! Hier in het topic werd gezegd dat het een goede opening was, maar fatsoenlijke meisjes krijg je er niet mee hoor...
pi_102048091
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Hallo! :W
Ik heb dit probleem dus ook, ik ga alleen maar vriendschappelijke relaties aan met jongens... Maar mijn tip: probeer ze te laten merken dat je meer in ze ziet dan een vriendin, door subtiele opmerkingen of aanrakingen, en denk niet dat het raar is, want als je niet lelijk of creepy bent stellen meisjes dat best op prijs! ^O^
Wat zou zo een subtiele opmerking dan kunnen zijn? Ik heb daar echt geen idee van :')
pi_102048098
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:59 schreef Edarrawen het volgende:

Ik weet het niet precies... Sommige jongens willen gewoon te graag ofzo, wat maakt dat ze wanhopig overkomen, of ze maken meteen na een paar minuten seksueel getinte opmerkingen waarvan je denk: nee dank je ... :{w maar zulke ben ik nog niet vaak tegengekomen...
Maar hoezo, denk je dat je zelf creepy overkomt ofzo?
Nja, het is op de middelbare school wel eens door een paar meisjes gezegd ja.

De dingen die debeterebob schrijft doe ik in elk geval niet, dus dan zal ik wel wanhopig overkomen.

Ik heb zelf vaak het idee dat stille(re) jongens als creepy worden ervaren en dat het daar aan ligt.
pi_102048105
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:01 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Wat zou zo een subtiele opmerking dan kunnen zijn? Ik heb daar echt geen idee van :')
wat zit je haar leuk!

(ik die zulke tips ga geven :'))
pi_102048126
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:01 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Je kunt haar bijvoorbeeld een compliment geven over haar uiterlijk, dan merkt ze dat je haar wel ziet zitten... En als het een beetje klikt, bij haar gaan zitten en 'per ongeluk' aanraken enzo... Dan merk je wel of er spanning tussen jullie is of niet!
pi_102048171
hmmm ik geef eigenlijk bijna nooit complimenten over uiterlijk, maar meer over wat een persoon doet of hoe die is. (gaat dan wel even over als je geen intenties hebt) Weet niet of het goed of slecht is.
pi_102048176
Ja okee maar prikt een vrouw daar niet doorheen? Denkt een vrouw als een man zegt: "wat zit je haar leuk" niet meteen dat hij eigenlijk bedoelt: "wat zit je haar leuk, neuken?" ?
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:07:03 #152
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102048200
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:05 schreef debeterebob het volgende:
hmmm ik geef eigenlijk bijna nooit complimenten over uiterlijk, maar meer over wat een persoon doet of hoe die is. (gaat dan wel even over als je geen intenties hebt) Weet niet of het goed of slecht is.
Geef sowieso vaker complimenten, dan wordt het bij dames ook eenvoudiger. Maar blijf wel bij jezelf, geen dingen aan gaan prijzen die je niet mooi vindt...
pi_102048205
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:01 schreef benzin het volgende:

[..]

De dingen die debeterebob schrijft doe ik in elk geval niet, dus dan zal ik wel wanhopig overkomen.

Ik heb zelf vaak het idee dat stille(re) jongens als creepy worden ervaren en dat het daar aan ligt.
Volgens mij valt dat laatste wel mee, stillere jongens vind ik vaak aantrekkelijker, als ze weinig zeggen is dat juist een beetje mysterieus, naar mijn idee dan! Je moet gewoon het juiste meisje nog tegenkomen, er zijn zeker weten meisjes die jou wel zien zitten!
Tenzij je erg lelijk bent natuurlijk, maar er zijn echt bijna geen mensen die echt te lelijk zijn.... Pm anders even een foto om die optie uit te sluiten :P
pi_102048211
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:05 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
Ja okee maar prikt een vrouw daar niet doorheen? Denkt een vrouw als een man zegt: "wat zit je haar leuk" niet meteen dat hij eigenlijk bedoelt: "wat zit je haar leuk, neuken?" ?
Je moet dan ook iets zeggen wat je echt meent. Dus als haar haar kapot lelijk is zeg je niet dat het mooi is natuurlijk. En elke vrouw heeft iets moois, dus je kan altijd iets gemeends zeggen.
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:08:00 #155
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102048221
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:07 schreef Edarrawen het volgende:

Tenzij je erg lelijk bent natuurlijk, maar er zijn echt bijna geen mensen die echt te lelijk zijn.... Pm anders even een foto om die optie uit te sluiten :P
Ik twijfel aan deze uitspraak als ik zo het aanbod op paiq zie. :')
pi_102048243
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:08 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik twijfel aan deze uitspraak als ik zo het aanbod op paiq zie. :')
Maar alle vrouwen zijn nog steeds hoeren :')
pi_102048249
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:05 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
Nee, als je iemand al graag mag is het alleen nog zaak uit te maken of je diegene als vriend ziet of als potentieel relatiemateriaal... Dat soort opmerkingen helpen de balans doorslaan! Als opening zou ik het inderdaad niet gebruiken, meer als er al in ieder geval een vriendschappelijke klik is!
pi_102048298
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:07 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Geef sowieso vaker complimenten, dan wordt het bij dames ook eenvoudiger. Maar blijf wel bij jezelf, geen dingen aan gaan prijzen die je niet mooi vindt...
Ik wil de waarde van mijn complimenten ook niet te veel devalueren ;) Ik heb gewoon niet de neiging in een eerste gesprek complimenten te maken ;)
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:15:18 #159
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102048345
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar alle vrouwen zijn nog steeds hoeren :')
Dat staat als een paal boven water.

Ik complimenteer mensen in mijn werk regelmatig, dus is het voor mij prive ook niet lastig. Ik ben er echter niet echt scheutig mee, zou zelf ook wel wat meer complimenten mogen geven.
pi_102048378
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:09 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee, als je iemand al graag mag is het alleen nog zaak uit te maken of je diegene als vriend ziet of als potentieel relatiemateriaal... Dat soort opmerkingen helpen de balans doorslaan! Als opening zou ik het inderdaad niet gebruiken, meer als er al in ieder geval een vriendschappelijke klik is!
Nou het lijkt me logisch dat je de friendzone wilt vermijden, dat wil ik ook graag alleen het lukt nooit.

Bovendien, als je bijv. in de trein een leuk meisje tegenkomt en je wilt een gesprekje aanknopen, waar de hell praat je dan over? Dat is ook een probleem dat ik heb, geen idee waar ik het over moet hebben
pi_102048417
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:05 schreef debeterebob het volgende:
Alleen als het je vaak overkomt dat vrouwen je teveel als vriend zien, moet je op dit soort dingen gaan terugvallen... Anders is het blijkbaar niet nodig! (hoewel de meeste vrouwen het natuurlijk wel op prijs stellen..)
pi_102048465
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:19 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Alleen als het je vaak overkomt dat vrouwen je teveel als vriend zien, moet je op dit soort dingen gaan terugvallen... Anders is het blijkbaar niet nodig! (hoewel de meeste vrouwen het natuurlijk wel op prijs stellen..)
Nou weet je wat het is, het in de ''friendzone'' komen boeit me niet zo. Ik heb nooit echt iemand heel erg leuk gevonden.
pi_102048516
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nou weet je wat het is, het in de ''friendzone'' komen boeit me niet zo. Ik heb nooit echt iemand heel erg leuk gevonden.
Ook niet een meisje waarvan je dacht: Wow O+?
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:26:54 #164
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102048570
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik ben 31 en heb van alles wat gehad, maar ben ook maar twee keer echt verliefd geweest. Overigens met 'van alles' wel leuke tijd gehad en goede herinneringen, maar echt ondersteboven ben ik er nooit van.
pi_102048573
Het probleem bij mij is dus dat ik dagelijks als ik met de trein reis of op de fiets zit echt tientallen meisjes zie waarvan ik denk, he leuk meisje zeg! Alleen daar blijft het ook bij, ik heb geen idee hoe je out of the blue op zo'n meisje afstapt zonder dat het awkward of creepy overkomt. Dat is 1, en vervolgens een gesprek aanknopen is een tweede.
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:28:41 #166
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102048625
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:27 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
Het probleem bij mij is dus dat ik dagelijks als ik met de trein reis of op de fiets zit echt tientallen meisjes zie waarvan ik denk, he leuk meisje zeg! Alleen daar blijft het ook bij, ik heb geen idee hoe je out of the blue op zo'n meisje afstapt zonder dat het awkward of creepy overkomt. Dat is 1, en vervolgens een gesprek aanknopen is een tweede.
Als je niet zo gemakkelijk bent bij 'koud' aanspreken, ga dan eerst op gelegenheden letten. Maak eens een praatje als een meisje wat laat vallen, als er een vreemde situatie is of praat eens wat met een kassiere.

Dan wordt die drempel steeds minder groot.
pi_102048660
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:28 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Als je niet zo gemakkelijk bent bij 'koud' aanspreken, ga dan eerst op gelegenheden letten. Maak eens een praatje als een meisje wat laat vallen, als er een vreemde situatie is of praat eens wat met een kassiere.

Ja het probleem is een beetje die reden om het meisje aan te spreken. Eens zag ik een meisje die een boek las over een hobby die ik ook heb en daar kon ik dan zonder moeite of nadenken gewoon iets van zeggen en een gesprekje er over aanknopen, puur omdat ik dan een reden heb om het te doen en ook iets te zeggen heb. Maar zoals jij zegt: een vreemde situatie of een meisje dat wat laat vallen, wat moet ik daar in hemelsnaam op improviseren?
pi_102048721
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:26 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik ben 31 en heb van alles wat gehad, maar ben ook maar twee keer echt verliefd geweest. Overigens met 'van alles' wel leuke tijd gehad en goede herinneringen, maar echt ondersteboven ben ik er nooit van.
20. En ik denk altijd zoooo jij ziet er leuk uit en je bent vast tof om mee te praten, meer niet.
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:32:54 #169
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102048722
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:30 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Ja het probleem is een beetje die reden om het meisje aan te spreken. Eens zag ik een meisje die een boek las over een hobby die ik ook heb en daar kon ik dan zonder moeite of nadenken gewoon iets van zeggen en een gesprekje er over aanknopen, puur omdat ik dan een reden heb om het te doen en ook iets te zeggen heb. Maar zoals jij zegt: een vreemde situatie of een meisje dat wat laat vallen, wat moet ik daar in hemelsnaam op improviseren?
Ach er gebeurt zoveel.

Bijvoorbeeld een meisje in de trein:

- iets over wat ze leest
- iets over vervelende andere reizigers of rare reizigers
- iets over de reis die ze nog moet
- iets over haar haar
- iets over dr schoenen, 'zie je ook niet vaak, zulke leuke hakken'
- iets over een fleurig jurkje
- iets over dr telefoon ( laatst bijvoorbeeld even gevraagd hoe een samsung galaxy s was, omdat ik er zelf 1 kreeg)

etc etc.
pi_102048836
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:32 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ach er gebeurt zoveel.

Bijvoorbeeld een meisje in de trein:

- iets over wat ze leest
- iets over vervelende andere reizigers of rare reizigers
- iets over de reis die ze nog moet
- iets over haar haar
- iets over dr schoenen, 'zie je ook niet vaak, zulke leuke hakken'
- iets over een fleurig jurkje
- iets over dr telefoon ( laatst bijvoorbeeld even gevraagd hoe een samsung galaxy s was, omdat ik er zelf 1 kreeg)

etc etc.
En zoals ik al eerder vroeg: een meisje heeft dan niet zoiets van "pfff heb je er weer zoeen }:| "
pi_102048879
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:36 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

En zoals ik al eerder vroeg: een meisje heeft dan niet zoiets van "pfff heb je er weer zoeen }:| "
In het ov zou ik ook zo iets hebben, in een kroeg is het toch heel anders. Weet je het ov is net zoeiets als op een terras zitten en dan ineens bij een andere tafel aanschuiven, omdat je met een leuk meisje wil praten.
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:43:17 #172
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102049043
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:28 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Een opmerking naar de caissière maken wordt altijd gewaardeerd. Dat meisje zit daar ook maar saai producten aan te tikken en wat interactie vind zij ook wel leuk.

Als je ze een glimlach geeft, dan wordt dat meestal beloond met een glimlach terug. Het zijn van die kleine dingetjes.
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:52:18 #173
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102049302
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:36 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

En zo is er altijd wel een reden om het niet te doen. Je kunt het ook gewoon eens proberen en de reactie afwachten.
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:54:12 #174
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102049363
quote:

[..]

Als je ziet dat het meisje totaal niet openstaat voor interactie, dan heeft ze dat wss snel. Je moet zulke dingen zien en aanvoelen.

Het ligt er ook aan hoe jij je opstelt en hoe je iets zegt. Je moet het spontaan kunnen brengen en niet eerst 10 minuten nadenken of je het wel of niet zegt. Als zij voor je komt zitten kun je het beste meteen een opmerking maken.

Kan bijv. zelfs zoiets makkelijks zijn als: Hoi
pi_102049605
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:54 schreef kedge het volgende:

[..]

Als je ziet dat het meisje totaal niet openstaat voor interactie, dan heeft ze dat wss snel. Je moet zulke dingen zien en aanvoelen.

Het ligt er ook aan hoe jij je opstelt en hoe je iets zegt. Je moet het spontaan kunnen brengen en niet eerst 10 minuten nadenken of je het wel of niet zegt. Als zij voor je komt zitten kun je het beste meteen een opmerking maken.

Kan bijv. zelfs zoiets makkelijks zijn als: Hoi
Ja hoi kan ik nog wel, maar vooral wat er daarna komt, waar je het dan over hebt. Met gesprekken over koetjes en kalfjes kom je niet echt ver toch?
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:08:40 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102049829
Zo ik heb gisterenavond weinig meegekregen want ik zat te skypen met een vriendin van mij maar zag wel dat het enorm hard ging. Heb ik überhaupt iets belangrijks gemist?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:19:52 #177
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102050285
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:02 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Ja hoi kan ik nog wel, maar vooral wat er daarna komt, waar je het dan over hebt. Met gesprekken over koetjes en kalfjes kom je niet echt ver toch?
In het slechtste geval oefen je de skills, in het beste geval verdiept het gesprek zich.
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:21:45 #178
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102050356
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:02 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Ik verneem dat je haar wil versieren en niet gewoon wil aanspreken.

Je moet een gesprek aanvoelen en van daaruit opbouwen. Zoals dww al aangaf: Begin dan over haar boek of wat dan ook. Van daaruit heb je een gesprek en je kunt aan haar lichaamshouding en manier van spreken wel merken of ze je leuk vindt of niet. Je moet veel oogcontact maken en haar interesse wekken. Op een gegeven moment kun je ook gewoon brutaal zijn je telefoon pakken en haar vragen of je haar op facebook mag toevoegen of gewoon haar telefoonnummer vragen.

Inspelen op een situatie is beter, dan een openingszin.
pi_102050394
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:19 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

In het slechtste geval oefen je de skills, in het beste geval verdiept het gesprek zich.
Nouja in het slechtste geval wordt het een flater en dan blijft dat de keren daarop ook in je hoofd rondspoken. Maar ik ga mijn best doen, denk ik :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:23:39 #180
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102050436
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:22 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Nouja in het slechtste geval wordt het een flater en dan blijft dat de keren daarop ook in je hoofd rondspoken. Maar ik ga mijn best doen, denk ik :')
Jezus man. Ze vreten je niet op hoor. Gewoon een aantal keren proberen en doe het niet om de uitkomst, doe het om te oefenen.
pi_102050645
quote:

[..]

Een vriend van me probeert nu ook heel subtiel een meisje te versieren. Die nodigt haar uit voor dingen, en laatst was er bijvoorbeeld een klein bankje, en dan nodigt hij haar daar uit. Dus dat soort dingen. Hij faalde wel een beetje en toen ben ik maar heel knus naast hem gaan zitten :').
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:41:12 #182
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102050988
Versieren is ook op je bek gaan. Face it!

Je kunt ook wachten tot vrouwen emanciperen natuurlijk. Hoeveel geduld heb je?
pi_102051016
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:22 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

De eerste indruk...nou DAT is pas een raar onderwerp.

Ik vind het gewoon bizar hoe makkelijk mensen zich laten manipuleren door die eerste indruk, hoe goed 1 enkele indruk blijft hangen.
Echt, breekt m'n klomp

Hoe makkelijk iemand zijn of haar mening laat beinvloeden door, jawel, die eerste indruk. De 1e indruk is net een stempel waar je niet meer vanaf komt, al istie 100% onwaar
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:42:53 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102051033
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Versieren is ook op je bek gaan. Face it!

Je kunt ook wachten tot vrouwen emanciperen natuurlijk. Hoeveel geduld heb je?
Vrouwen emanciperen soms wel.
Ergo ik ken jongens die versierd zijn door hun vriendin.

Maar ik ben slim genoeg om door te hebben dat ik nooit dat geluk zal hebben. :')
C'est la vie
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:45:09 #185
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102051096
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De eerste indruk...nou DAT is pas een raar onderwerp.

Ik vind het gewoon bizar hoe makkelijk mensen zich laten manipuleren door die eerste indruk, hoe goed 1 enkele indruk blijft hangen.
Echt, breekt m'n klomp

Hoe makkelijk iemand zijn of haar mening laat beinvloeden door, jawel, die eerste indruk. De 1e indruk is net een stempel waar je niet meer vanaf komt, al istie 100% onwaar
Tsja zo werken mensen nou eenmaal.
Binnen een paar seconden hebben mensen hun oordeel over iemand eigenlijk al klaar.
C'est la vie
pi_102051141
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Tsja zo werken mensen nou eenmaal.
Binnen een paar seconden hebben mensen hun oordeel over iemand eigenlijk al klaar.
Vrouwen die zich in elkaar laten slaan door hun vent....want ergens is 'ie toch lief...net zoals bij die eerste indruk. Wordt tijd dat mensen leren dat af te leren. Sorrie hoor, heb niet zo'n hoge pet op van mensen die hier, hoe slim ze ook zijn, met open ogen in blijven tuinen
Wat de 1e indruk betreft zijn mensen zo dom als lemmingen. De eerste (indruk) springt in het ravijn en de hele meute springt er vrolijk achteraan :P

Maar goed, ik ga nu zelf een beetje offtopic hier!
pi_102051331
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:23 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Jezus man. Ze vreten je niet op hoor. Gewoon een aantal keren proberen en doe het niet om de uitkomst, doe het om te oefenen.
Deze tip is bij mij al een beetje blijven hangen en hier oefen ik ook een beetje mee :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:00:48 #188
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102051648
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Deze tip is bij mij al een beetje blijven hangen en hier oefen ik ook een beetje mee :)
Ik had ook een keer een situatie gehad waar ik niks tegen het meisje zei en ze überhaupt 1 uur lang tegenover me zat en gewoon qua oogcontact met me flirte. Hier baal ik nog steeds van.

Om dit recht te zetten en haar nog een keer te zien, heb ik destijds 3 weken lang dezelfde trein genomen op het exact zelfde tijdstip. Haar nooit meer gezien.

Dit was één van de grootste faal acties uit mijn hele leven. Om dit te voorkomen ga ik nog liever op mijn bek, dan nog zo'n kut gevoel meemaken.

Ik was toen volgens mij 16 ofzo.
pi_102051707
quote:

[..]

Het beste kun je in de kroeg beginnen. Vrouwen verwachten daar dat mannen ze gaan aanspreken en dus is de drempel om iemand aan te spreken een stuk lager. Ook is de drempel voor fysiek contact lager en kun je dus meer spanning in het gesprek brengen.

Ga je niet graag uit? Dan kun je het idd in het OV of andere gelegenheden proberen. In tegenstelling tot de kroeg zal het niet gemakkelijk zijn om echt spanning te creeëren in het gesprek. Dus gaat het er vooral om om contact informatie te scoren en van daaruit verder te gaan en een afspraakje te maken.
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:12:00 #190
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102052000
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Vrouwen emanciperen soms wel.
Ergo ik ken jongens die versierd zijn door hun vriendin.

Maar ik ben slim genoeg om door te hebben dat ik nooit dat geluk zal hebben. :')
Ik ken verhalen, geen ervaringen van mensen die ik ken.

Eerlijk gezegd ben ik beter in het dames aanspreken op straat of wat dan ook. In de kroeg zien ze je al 50 meter aankomen en dat is toch minder fijn.
pi_102052274
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:12 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ken verhalen, geen ervaringen van mensen die ik ken.

Eerlijk gezegd ben ik beter in het dames aanspreken op straat of wat dan ook. In de kroeg zien ze je al 50 meter aankomen en dat is toch minder fijn.
Daar zit ook inderdaad wel een nuance in. In de kroeg moet je origineel zijn, omdat de gemiddelde vrouw waarschijnlijk door 20 verschillende mannen wordt aangesproken op een avond. Op straat kun je meer over koetjes en kalfjes praten. Daar staat wel tegenover dat een echt goede interactie in de kroeg meer potentie heeft voor een vervolg dan één op straat.
pi_102052955
De kroeg is natuurlijk wel lastig omdat er genoeg gasten rondlopen voor wie dames inpakken een formaliteit is, tegenover ik die net het woordje hoi uit zijn mond krijgt. Dan liever op straat!
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:02:57 #193
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102055509
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:21 schreef TheGame het volgende:

[..]

Daar zit ook inderdaad wel een nuance in. In de kroeg moet je origineel zijn, omdat de gemiddelde vrouw waarschijnlijk door 20 verschillende mannen wordt aangesproken op een avond. Op straat kun je meer over koetjes en kalfjes praten. Daar staat wel tegenover dat een echt goede interactie in de kroeg meer potentie heeft voor een vervolg dan één op straat.
Ik vind juist op straat meer potentie hebben. In de kroeg weten ze bij een succesvol hoi ook wel waar het op uitdraait. Op straat kom je dames tegen die gewoon hun leven aan het leven zijn zonder alcoholvergiftiging en verzwakt inschattingsvermogen. :')
pi_102055601
Gisteren in de trein. Er zat een blond meisje tegenover mij met een vriendin die er best wel leuk uit zag. Het blonde meisje probeerde iets in de prullenbak te gooien maar dat lukte niet. Dus ik zei: ik kan natuurlijk een opmerking maken over je haarkleur. Zij moest lachen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:08:19 #195
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102055674
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren in de trein. Er zat een blond meisje tegenover mij met een vriendin die er best wel leuk uit zag. Het blonde meisje probeerde iets in de prullenbak te gooien maar dat lukte niet. Dus ik zei: ik kan natuurlijk een opmerking maken over je haarkleur. Zij moest lachen.
Kijk, dat is wat ik bedoel.

Van die grappige humor gebruiken. Van die humorvolle grappen.
pi_102055902
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Kijk, dat is wat ik bedoel.

Van die grappige humor gebruiken. Van die humorvolle grappen.
Zulke dingen moeten spontaan zijn anders zijn ze niet leuk. :) Beetje jammer dat ik moe was en baalde dat ik mijn OV-chipkaart kwijt was anders had ik misschien wel een gesprekje aangegaan.
En uiteraard wat meer lef :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:17:49 #197
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102055975
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zulke dingen moeten spontaan zijn anders zijn ze niet leuk. :) Beetje jammer dat ik moe was en baalde dat ik mijn OV-chipkaart kwijt was anders had ik misschien wel een gesprekje aangegaan.
En uiteraard wat meer lef :P
Volgens mij al een hele goede stap. Als je een glimlach kunt toveren, komt de rest vanzelf!

Goedzo!
pi_102056031
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Misschien ja, dan ben je moeilijker te pijlen of te doorgronden. Soms wordt dat als mysterieus ervaren (positief), maar creepy kan ook. Creepy meer als het samengaat met onzekerheid en nervositeit.
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:21:49 #199
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102056103
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien ja, dan ben je moeilijker te pijlen of te doorgronden. Soms wordt dat als mysterieus ervaren (positief), maar creepy kan ook. Creepy meer als het samengaat met onzekerheid en nervositeit.
Och er wordt zoveel geluld.

Ik ben uitgemaakt voor 'geen houding weten te geven', 'arrogant', 'bijdehand', 'mysterieus', 'middelpunt van de aandacht', 'rustige jongen', 'verlegen'...

en zo ken ik er nog wel een paar.

ik ben wat je erin wilt zien, zeg ik altijd maar *)
pi_102056497
quote:
Je lachte er waarschijnlijk wel bij hè? Lachen is key, hetzelfde leuke grapje kan aanvoelen als een belediging als degene die het zegt er bloedserieus of spottend bij kijkt.
Trouwens, ik had me laatst toch een engerd voor me zitten in de trein :'( :
SPOILER
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:35:22 #201
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102056546
Ik had gisteren bij de ap een oude grijzaard achter me die zat te hummen en neurien. Niets zo irritant als iemand die humt en neuriet en dat dan ook nog totaal uit de maat melodielijnen verneukt.
Vervolgens pak ik mn spullen in en komt hij met een smerig 'ik loop wel ff achterlangs'

Ik heb gezegd dat ie geduld ging hebben.
pi_102056714
quote:
Kijk, dat zijn de grapjes waar ik nooit op zou komen, maar als ze gemaakt zijn altijd denk "oja das een goeie :D".
pi_102056769
quote:
We hebben een meesterflirter in dit topic _O_ Hoe goede opmerking is dat :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:42:51 #204
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102056778
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:40 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn de grapjes waar ik nooit op zou komen, maar als ze gemaakt zijn altijd denk "oja das een goeie :D".
Zelfs daar kun je een opmerking van maken! ' Tja, nu zou ik eigenlijk een geniaaltegekleuke opmerking moeten hebben, maar hoe is het eigenlijk?'
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:58:56 #205
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102057311
Tevens, zal ik niet meer in dit topic zijn *O* O+
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_102057385
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:58 schreef stefanhaan het volgende:
Is dat een goed teken? :)
pi_102057409
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:58 schreef stefanhaan het volgende:
Je bent geslaagd voor de versiercursus ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:02:29 #208
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102057414
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:01 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Is dat een goed teken? :)
Ja :Y, ik heb het niet meer nodig.
Gister als een baas verliefd geworden O+
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:02:50 #209
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102057425
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:02 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Je bent geslaagd voor de versiercursus ?
Met vlag en wimpel :D
pi_102057426
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:02 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ja :Y, ik heb het niet meer nodig.
Gister als een baas verliefd geworden O+
Ja verliefd is 1, maar is het wederzijds? :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:03:30 #211
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102057439
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:02 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Ja verliefd is 1, maar is het wederzijds? :D
Ja :Y, ben net pas uurtje thuis :9
pi_102057460
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:03 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ja :Y, ben net pas uurtje thuis :9
Ik hoop dat ook zo snel mogelijk te kunnen zeggen hier in dit topic, dat ik een meisje heb :P

congrats :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:05:30 #213
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102057503
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:04 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Ik hoop dat ook zo snel mogelijk te kunnen zeggen hier in dit topic, dat ik een meisje heb :P

congrats :)
dankje *O*
pi_102057512
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:05 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

dankje *O*
Hoe heb je haar ontmoet etc.? Vertel?
pi_102057537
Ik wordt ook wel eens verliefd maar versieren gaat toch nog steeds niet gemakkelijk en ik heb toch al heel lang kunnen oefenen. ;(
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_102057540
Hé, maar stefanhaan, je hoeft echt niet per se problemen te hebben om in dit topic te mogen posten hoor :)
Anders zou het hele topic ook best zinloos zijn denk ik :P
Al valt er wel veel en veel minder te vertellen als je succes hebt, dat is wel weer waar
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:08:43 #217
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102057589
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:05 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Hoe heb je haar ontmoet etc.? Vertel?
Via FOK!.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik wordt ook wel eens verliefd maar versieren gaat toch nog steeds niet gemakkelijk en ik heb toch al heel lang kunnen oefenen. ;(
Het scheelde voor mij dat ze mij in eerste instantie ook al wel leuk vond, en ze had het zelf ook totaal niet verwacht en ik ook niet dus dat was wel grappig :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
Hé, maar stefanhaan, je hoeft echt niet per se problemen te hebben om in dit topic te mogen posten hoor :)
Anders zou het hele topic ook best zinloos zijn denk ik :P
Al valt er wel veel en veel minder te vertellen als je succes hebt, dat is wel weer waar
Weet ik, maar ik heb hier ook al tijdje niet gepost omdat er bepaalde users zijn die dit topic een beetje vernachelen (Ga geen namen noemen, die weet iedereen wel die hier wat langer post). Ik blijf ook zeker nog wel lurken en af en toe wat posten :*
pi_102057716
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:08 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Via FOK!.

[..]

Het scheelde voor mij dat ze mij in eerste instantie ook al wel leuk vond, en ze had het zelf ook totaal niet verwacht en ik ook niet dus dat was wel grappig :9

[..]

Weet ik, maar ik heb hier ook al tijdje niet gepost omdat er bepaalde users zijn die dit topic een beetje vernachelen (Ga geen namen noemen, die weet iedereen wel die hier wat langer post). Ik blijf ook zeker nog wel lurken en af en toe wat posten :*
En hoe oud ben je als ik vragen mag? :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:12:56 #219
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102057724
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:12 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

En hoe oud ben je als ik vragen mag? :)
ik ben 18, staat ook in mijn profiel ;)
pi_102057733
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:33 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Je lachte er waarschijnlijk wel bij hè? Lachen is key, hetzelfde leuke grapje kan aanvoelen als een belediging als degene die het zegt er bloedserieus of spottend bij kijkt.
Trouwens, ik had me laatst toch een engerd voor me zitten in de trein :'( :
SPOILER
Ja ik lachte erbij. :) Damn dat andere meisje was best leuk :{ shit en dan niets durven :{
Oh wel volgende keer beter.

Bah dat soort dingen zijn vervelend
14 SHADES OF GREY
pi_102057764
Ik ga denk ik ook maar wat meer meisjes gewoon aanspreken, ik moet ergens beginnen.
pi_102057807
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:08 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Via FOK!.
Aaah wat leuk, join to the club!! *O*
quote:
[..]

[..]

Aha, same here, hoor ;)
pi_102057920
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:02 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Met vlag en wimpel :D
Goed bezig :D
14 SHADES OF GREY
pi_102057945
Er wordt wat afgehosseld op FOK!
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_102057973
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:20 schreef ValHallen het volgende:
Mijn laatste vriendinnetje kwam hier ook vandaan :P
pi_102057999
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:21 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Mijn laatste vriendinnetje kwam hier ook vandaan :P
Ben zelf ook bezig :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:23:12 #227
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102058027
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:22 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ben zelf ook bezig :P
Moeten we dit topic hernoemen naar 'hoe hossel ik op fok! ?'
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:24:41 #228
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102058076
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:23 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

is denk ik wel toepasselijker :Y
pi_102058093
quote:

[..]

met de toevoeging: en daar buiten
14 SHADES OF GREY
pi_102058095
quote:

[..]

Dat moet je niet aan mij vragen. Ik kom hier af en toe kijken als zelfverklaard mentor van heloef (lees: Constant tegen hem zeggen dat hij heus wel een leuke jongen is). Al ben ik van nature een vrij slechte versierder.
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:26:41 #231
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102058130
Heb je tips voor hosselen op fok!?
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:28:02 #232
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102058164
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zet leuke foto's in je Fobo, vul je profiel gewoon realistisch aan. Woonplaats enzo hoeft niet maar wel je leeftijd op zijn minst en provincie. Zet wat info over jezelf in je fobo.

En wees gewoon uitdagend naar de FOK!sters en beetje hard 2 get enzo. En dan uiteindelijk meeten ^O^
pi_102058167
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Naar meets gaan B-)
pi_102058186
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Zet leuke foto's in je Fobo, vul je profiel gewoon realistisch aan. Woonplaats enzo hoeft niet maar wel je leeftijd op zijn minst en provincie. Zet wat info over jezelf in je fobo.

En wees gewoon uitdagend naar de FOK!sters en beetje hard 2 get enzo. En dan uiteindelijk meeten ^O^
Mag ik vragen wie de gelukkige is? :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:28:56 #235
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102058194
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Mag ik vragen wie de gelukkige is? :P
kan ik pas over 1 of 2 weken zeggen helaas :P
pi_102058205
quote:

[..]

Spannond!
pi_102058207
quote:

[..]

We wachten in spanning af :P
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:34:10 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102058348
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb pogingen getracht, maar ik faalde jammerlijk.
C'est la vie
pi_102058362
quote:

[..]

quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Naar meets gaan B-)
Leuke Foksters van mijn leeftijd zijn hier een beetje moeilijk te vinden en wat betreft meets daar geldt eigenlijk precies hetzelfde.
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:35:05 #240
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102058386
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:34 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

[..]

Leuke Foksters van mijn leeftijd zijn hier een beetje moeilijk te vinden en wat betreft meets daar geldt eigenlijk precies hetzelfde.
De enige leuke fokster van mijn leeftijd is al ingepikt.
VH weet wel door wie.
C'est la vie
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:36:21 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102058428
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:25 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Dat moet je niet aan mij vragen. Ik kom hier af en toe kijken als zelfverklaard mentor van heloef (lees: Constant tegen hem zeggen dat hij heus wel een leuke jongen is). Al ben ik van nature een vrij slechte versierder.
Oh je bent hier voor mij?
Wat lief. O+
C'est la vie
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:47:37 #242
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102058810
quote:

[..]

Dat klinkt als werk, dat doe ik door de week al.
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:06:59 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102059415
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:47 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat klinkt als werk, dat doe ik door de week al.
We hebben ook de uitgebreidere versie er van:
Naar eigen ervaring: het hosselprotocol
C'est la vie
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:11:41 #244
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102059564
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:06 schreef heloef het volgende:

[..]

We hebben ook de uitgebreidere versie er van:
Naar eigen ervaring: het hosselprotocol
Haha.

Ok ik heb mijn profiel aangepast. Ben ik nu een baas?
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:13:04 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102059617
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:11 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Haha.

Ok ik heb mijn profiel aangepast. Ben ik nu een baas?
Heeft ie allemaal uit zijn duim gezogen. _O-
Hij is gehosseld via FOK! niet andersom.

Ja jij bent zeker baas. Dit is de eerste stap richting het worden van een echte FOK! hosselaar. :Y
C'est la vie
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:14:03 #246
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102059646
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:13 schreef heloef het volgende:

Ja jij bent zeker baas. Dit is de eerste stap richting het worden van een echte FOK! hosselaar. :Y
Ok wie wil er als eerste gehosseld worden? :')
pi_102060707
Afvalrace hier. De een na de andere wordt verzwelgd door Fok!chicks :o
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_102060723
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:14 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ok wie wil er als eerste gehosseld worden? :')
ikke :P samen met een meisje dan ben je pas echt baas
14 SHADES OF GREY
pi_102060775
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef Godshand het volgende:
Ik wil ook! :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:55:53 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102061004
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef Godshand het volgende:
Mij slaan ze systematisch over.
C'est la vie
pi_102061048
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Kom hier dan maar uithuilen heloefje. ;)

Wie is de eerste die zijn dm/pm's laat zien, om ons te helpen hoe je goed hosselt?
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:58:04 #252
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102061082
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wie is de eerste die zijn dm/pm's laat zien, om ons te helpen hoe je goed hosselt?
Echt hosselen doe je gewoon in de fora zelf, tussen de andere FOK!ers :{w.
Daarna ga je vanaf daar meeten en daarna komen de DM's / PM's / WhatsApp / MSN / Facebook pas.

Zo deed ik het ook ;)
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:58:04 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102061083
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nah ik heb al een vast huil uit persoon, maar bedankt.
C'est la vie
pi_102061205
hmmm ik heb 2 MSN-contacten waar ik zeker van weet dat ik in de friendzone zit haha, en niet eens via FOK :)

Heb trouwens maar 1 fokker en dat is genoeg. En ik heb Firefly die mij genoeg pm's stuurt :D :') :D

EDIT: tenzij je een tof meisje bent :D :') :P
pi_102061285
Hoe is versieren via internet of een forum als deze precies anders dan in het echte leven?
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:05:46 #256
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102061351
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:03 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
Hoe is versieren via internet of een forum als deze precies anders dan in het echte leven?
Hele langzame opbouw, veel SMS-, e-mail- en chatcontact.
Vaak een boel tijd investeren in iets dat later toch niet blijkt te werken.

Dus mijn advies: probeer het afspreken niet te lang uit te stellen.
Je moeder is een hamster
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:07:41 #257
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102061414
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hele langzame opbouw, veel SMS-, e-mail- en chatcontact.
Vaak een boel tijd investeren in iets dat later toch niet blijkt te werken.

Dus mijn advies: probeer het afspreken niet te lang uit te stellen.
Ik had er eergister ontmoet en gister gemeet ^O^
pi_102061468
quote:

[..]

Je moet ook zelf actie ondernemen, vrouwen tonen gewoon geen eigen initiatief tenzij je heel lekker bent.
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:10:38 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102061506
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:09 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Je moet ook zelf actie ondernemen, vrouwen tonen gewoon geen eigen initiatief tenzij je heel lekker bent.
Nou je hoeft niet heel lekker te zijn heb ik gemerkt. :')
C'est la vie
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:11:16 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102061527
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:07 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik had er eergister ontmoet en gister gemeet ^O^
Eergister ontmoet op FOK!?
C'est la vie
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:11:26 #261
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102061538
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou je hoeft niet heel lekker te zijn heb ik gemerkt. :')
Ik ben ook niet de knapste, en mij is het idd ook gelukt. ^O^
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:11:32 #262
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102061542
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Eergister ontmoet op FOK!?
Ja ;)
pi_102061556
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:11 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ja ;)
In de koffieshop toch?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:12:34 #264
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102061579
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In de koffieshop toch?
Nee ;) dit is een andere
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:13:16 #265
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102061616
quote:

[..]

Idem.

het blijft angstvallig stil hier
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:13:48 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102061633
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:11 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ja ;)
Dat is wel heel snel.
C'est la vie
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:14:59 #267
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102061673
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is wel heel snel.
Ik ben dan ook al een gevorderde FOK! hosselaar. :7
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:16:24 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102061713
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:14 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik ben dan ook al een gevorderde FOK! hosselaar. :7
Hulde en dat op deze leeftijd al.
C'est la vie
pi_102061784
Ik heb zo'n vermoeden dat Stefan's chica in GRTD zit.

Goeie naam trouwens, Stefan. Al prefereer ik ph.
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:19:23 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102061818
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Stefan's chica in GRTD zit.

Goeie naam trouwens, Stefan. Al prefereer ik ph.
Broeder ValHallen, gaarne een link in mijn direct message postvakje. Met spoed als het even kan.
C'est la vie
pi_102061841
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Broeder ValHallen, gaarne een link in mijn direct message postvakje. Met spoed als het even kan.
Ik vermoed geen namen en rugnummers.
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:25:03 #272
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102061979
_O-
pi_102062076
quote:
Andere :o jij vuige player
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:29:12 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102062103
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Andere :o jij vuige player
Inderdaad hij hosselt wat af die jongen.
Ik doe het hem niet na.
C'est la vie
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:30:23 #275
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102062162
Kheb ook maar geluk gehad hoor.
normaal ben ik ook niet zo'n hosselaar.
pi_102062170
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad hij hosselt wat af die jongen.
Ik doe het hem niet na.
Echte vrienden delen toch alles. Stefan O-)
14 SHADES OF GREY
pi_102062199
Is het RockNijntje?
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:31:47 #278
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102062209
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:31 schreef ValHallen het volgende:
Is het RockNijntje?
Nee :P dat had mijn zusje kunnen zijn :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:32:01 #279
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102062215
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Echte vrienden delen toch alles. Stefan O-)
je mag Chocolate-Chick wel hosselen dan :9
pi_102062218
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:31 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Hoe jong is die dan?
14 SHADES OF GREY
pi_102062223
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:31 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

3 jaar verschil is prima te doen.
pi_102062236
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:32 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

je mag Chocolate-Chick wel hosselen dan :9
Klinkt als een plan :D nog tips
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:32:42 #283
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102062238
Ik wil ook hosselen. :')

:(
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:33:55 #284
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102062274
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Klinkt als een plan :D nog tips
Koop een hoedje ^O^

quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:32 schreef ValHallen het volgende:

[..]

3 jaar verschil is prima te doen.
Klopt :9
Maar niet 3 jaar jonger _O-
pi_102062300
Chocolade kuiken dus he
pi_102062317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:33 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Koop een hoedje ^O^

[..]

Klopt :9
Maar niet 3 jaar jonger _O-
Dat is te jong voor mij :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:35:41 #287
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102062339
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:34 schreef ValHallen het volgende:
Chocolade kuiken dus he
ValHallen, welkom :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:36:29 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102062362
Het jammere is voor mij valt er niet echt iets te hosselen op FOK!
C'est la vie
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:37:18 #289
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102062386
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is te jong voor mij :D
CC is 18 ^O^
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:37:50 #290
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102062412
Oh ik kom net van mijn werk af, heb ik nog iets gemist?

Ik ben vandaag trouwens bedreigd door een kamper en een klasgenoot :')
pi_102062415
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef heloef het volgende:
maar jij kent toch wel mensen van fok IRL?
pi_102062419
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:37 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

CC is 18 ^O^
Dude dat is veel te jong voor mij :+
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:39:32 #293
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102062469
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:37 schreef debeterebob het volgende:

[..]

maar jij kent toch wel mensen van fok IRL?
Ja, maar die zijn niet hosselbaar. :P
C'est la vie
pi_102062488
quote:

[..]

CC is 18 ^O^
Ziet er leuk uit op haar fobo. Goed gedaan jong :7
pi_102062503
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja, maar die zijn niet hosselbaar. :P
boeiend
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:40:48 #296
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102062510
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:40 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit op haar fobo. Goed gedaan jong :7
Kheb CC niet gehosseld :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:40:52 #297
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102062516
quote:

[..]

CC is 18 ^O^
Wut? :')
Ik ben altijd weer te laat he. :')
C'est la vie
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:40:56 #298
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102062520
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef heloef het volgende:
Nee, voor iemand van 31 staan ze in de rij. :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:41:05 #299
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102062524
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Wut? :')
Ik ben altijd weer te laat he. :')
je kan CC nog hosselen ^O^
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:41:19 #300
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102062531
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:40 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Nee, voor iemand van 31 staan ze in de rij. :')
Ja 17 jarige leuke meisje zijn hier in overvloed. :')
C'est la vie
pi_102062537
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')