Tja. Goeie vrienden zeggen je dat soort dingen. Maar als je die niet hebt. Ik zou het tegen een 'vreemde' ook niet zeggen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:22 schreef minibeer het volgende:
Zeg jij daar wel iets van? Eigenlijk erg als ze het niet weten, maar toch weer lullig om te zeggen
Dat ging om het dreigen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:22 schreef Flepke het volgende:
Censuur wat ik je brom:
Hey, ik kan niet meer posten, mijn account is geblokkeerd voor een maand. Kan je dat zeggen? Alvast bedankt. -firefly3
tipje van mij, bemoei je er niet mee, komt alleen maar gezeik van en met een beeje geluk heb jij ook een ban.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geen idee, waar is het feedback topic hier in R&P?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef debeterebob het volgende:
Kunnen users in versiertopic die telkens irrelevante memes plaatsen aangepakt worden. Het is zo irritant, omdat het als discussiedoder wordt gebruikt.
Ligt er wel aan of ik ze ken, en zo ja hoe goed ik ze ken. Als ik ze inderdaad best goed ken zal ik het denk ik wel zeggen, maar dan meer van 'weetje wat jou denk ik leuk zou staan..' en dan iets waarvan ik echt denk dat het een verbetering zou zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zeg jij daar wel iets van? Eigenlijk erg als ze het niet weten, maar toch weer lullig om te zeggen
Daar ging het niet om. Laat firefly zelf lekker mailen naar de admins.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:25 schreef Flepke het volgende:
We hebben de NSB'er gevonden dames en heren:
[..]
Denk je dat ik ook echt ene fuck geef om een ban op een fucking internet forum?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tipje van mij, bemoei je er niet mee, komt alleen maar gezeik van en met een beeje geluk heb jij ook een ban.
Ik ben nog niet dood, schat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:26 schreef Catbert het volgende:
Ik vind debeterebob meer een verzetsheld dan een NSBer. De overwinnaars schrijven de geschiedenis.
Ik vond sowieso de discussie over sportdames en hun fijne billen een stuk interessanterquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:28 schreef minibeer het volgende:
God, mensen nemen dingen veel te serieus hier.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:28 schreef minibeer het volgende:
God, mensen nemen dingen veel te serieus hier.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vond sowieso de discussie over sportdames en hun fijne billen een stuk interessanter
Je mag het misschien irritant vinden maar het is totaal niet ontopic.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vond sowieso de discussie over sportdames en hun fijne billen een stuk interessanter
Hmm. Moeilijk. Ik vind ze beiden erg plezierig. En als ik een vriendin heb met mooie billen en 'okay' borsten, kijk ik juist meer naar borsten bij andere meiden. Gras, groener, etc. Ik doe d'r overigens niks mee hoor, maar mijn voorkeuren verschuiven afhankelijk van wat ik al 'heb'.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:30 schreef minibeer het volgende:
Ik ook
Ben jij een billen of een borstenman?
Dat dus, kijk waar het topic heen gaat zonder hem, een kontentopic zonder enige relevantie aan topictitel/openingspost en deeltjes uit het verleden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
InderdaadWat een drama om iemand die weliswaar irritant deed, maar waarop ook wel de hele tijd werd ingegaan door bijna iedereen...
Strak lijf is sowieso een groot pre. Maar laten we dames hier niet onzeker lopen maken met foto's van fotomodellen, da's wat oneerlijkquote:
Ik moet ook. Morgenochtend naar Rotterdam voor een commodequote:Op zaterdag 17 september 2011 01:33 schreef minibeer het volgende:
Flapke heeft eigenlijk wel gelijk, ik ga maar naar bed
True, ik erger me ook altijd aan meiden die foto's van modellen posten met de mededeling dat die zo knap zijn etc.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Strak lijf is sowieso een groot pre. Maar laten we dames hier niet onzeker lopen maken met foto's van fotomodellen, da's wat oneerlijkEdarwen heeft ook een lekkere kont
En als je gaat sporten is de kans op het ontmoeten van sportdames groter.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tru dat. Maar een teamsport is dan wel een pre. Bij de sportschool zitten mensen gewoon niet echt te wachten op sociaal contact.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:34 schreef moneyfornothing het volgende:
En als je gaat sporten is de kans op het ontmoeten van sportdames groter.
Win-win!
Miss bootah!quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:35 schreef Edarrawen het volgende:
Ook ik ga jullie verlatenEigenlijk wilde ik een uur geleden al slapen, maar ja, dit was ook leuk!
Dan ga je naar de verkeerde sportschool / ben je contact gestoord.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tru dat. Maar een teamsport is dan wel een pre. Bij de sportschool zitten mensen gewoon niet echt te wachten op sociaal contact.
Tis toch Keira Knightley? Ik vind haar gezicht heel mooi. Lichaam helemaal niet zo. Te dun en niet erg vrouwelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Strak lijf is sowieso een groot pre. Maar laten we dames hier niet onzeker lopen maken met foto's van fotomodellen, da's wat oneerlijkEdarwen heeft ook een lekkere kont
Ja dat is waar, met een teamsport gaat het dan toch een stuk soepeler zo'n sportdame ook echt te leren kennen dan in een zaaltje waar men toch meer met zichzelf en zijn schema bezig is dan met elkaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tru dat. Maar een teamsport is dan wel een pre. Bij de sportschool zitten mensen gewoon niet echt te wachten op sociaal contact.
[..]
Miss bootah!![]()
Meer rondingen zou mooier zijn, maar ik weet niet, op een of andere manier is het gewoon mooi in verhouding ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Tis toch Keira Knightley? Ik vind haar gezicht heel mooi. Lichaam helemaal niet zo. Te dun en niet erg vrouwelijk.
Sowieso is op een zondag een openingszin geen enkel issue; "Hoe hebben jullie gespeeld", klaar. Het is erg makkelijk omdat je een gedeelde interesse hebt. En je leert als je een meid kent in no time een zooi teamgenoten kennen omdat ze toch bij elkaar staan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja dat is waar, met een teamsport gaat het dan toch een stuk soepeler zo'n sportdame ook echt te leren kennen dan in een zaaltje waar men toch meer met zichzelf en zijn schema bezig is dan met elkaar.
Verkapte: ik heb nooit seks gehad met een fotomodel post?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |