catbert mag niet! Die gaat binnen kort papa worden. Dus dan mag het niet meer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Houden jullie het eerst maar eens een tijd vol.
Tss, dat bepaal ik wel!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
catbert mag niet! Die gaat binnen kort papa worden. Dus dan mag het niet meer.
Alleen ik mag, ik ben een jaar vrijgezel en heb 2 katten
Foto's kijken mag bestquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:59 schreef ook_gek het volgende:
Als je op een forum al zo'n zwakke beta/vrienden rol inneemt. Hoe erg ben je dan wel niet in het echt :/ Koop je ook telkens drankjes voor vrouwen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe je eruit ziet. Maar dat heb ik bij iedereen welquote:
shit de rest, daar had ik even geen rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tss, dat bepaal ik wel!![]()
De rest doet ook nog mee hè.
nee hoor nee dat mag dus nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Foto's kijken mag bestIk ga nergens m'n piemel in steken hoor, don't worry
JAJAJAJAJA daar ga je!!!!!!! Indirect reageren mag ook nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:01 schreef Catbert het volgende:
Bovenstaande is dus een voorbeeld van een opmerking die je beter kunt negere ook_gek, trollgehalte is 100%.
Precies!quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Foto's kijken mag bestIk ga nergens m'n piemel in steken hoor, don't worry
Van m'n vriendin welquote:
Mijn reactie was naar jou gericht. Ik ben hoog-sensitief dus ik voelde je al borrelen. Heus!quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:03 schreef ook_gek het volgende:
JAJAJAJAJA daar ga je!!!!!!! Indirect reageren mag ook niet
"Mijn vriend en ik"quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Precies!
Ik en mijn vriend mogen ook best naar leuke dingen kijken, zo lang er maar geen piemels ergens in gestoken worden.
Ooit wel eens bedacht dat het een mening kan zijn die andere mensen delen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:01 schreef Catbert het volgende:
Bovenstaande is dus een voorbeeld van een opmerking die je beter kunt negere ook_gek, trollgehalte is 100%.
Ja maar jij had ook al een free-pass gehad!quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JAJAJAJAJA daar ga je!!!!!!! Indirect reageren mag ook niet
Hoe moet ik foto's per pm versturen? Uploaden en het linkje in het afbeeldingvenster plakken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe je eruit ziet. Maar dat heb ik bij iedereen wel
SSSSSSSSSTquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar jij had ook al een free-pass gehad!
nee hoor er borrelt niks. De lol is er af, ben er klaar mee. Was leuk maar meer niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:03 schreef Catbert het volgende:
Mijn reactie was naar jou gericht. Ik ben hoog-sensitief dus ik voelde je al borrelen. Heus!
Deze link moet je hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:05 schreef Edarrawen het volgende:
Hoe moet ik foto's per pm versturen? Uploaden en het linkje in het afbeeldingvenster plakken?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe moet ik foto's per pm versturen? Uploaden en het linkje in het afbeeldingvenster plakken?
Oeps.quote:
Haha, en was het maar leuk!quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
SSSSSSSSST
[..]
nee hoor er borrelt niks. De lol is er af, ben er klaar mee. Was leuk maar meer niet.
quote:
bij gebrek aan beter was het vermakelijk ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Haha, en was het maar leuk!
Verdoem jij en je IQ boven de 100!quote:
Ik ben ook wel benieuwd trouwens.quote:
Idd, niemand heeft tips of recente ervaringen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:08 schreef Flepke het volgende:
Ah het topic is een doelloze slowchat geworden.
True, als je als jongen het idee hebt dat een meisje er niet voor openstaat om aangesproken te worden zal hij dat ook niet snel doen. Een meisje van mijn studie draagt ook altijd lange rokken en haar haar in een vlecht. Als jongen maak je toch volgens mij een beetje een afweging, en als een meisje wat losser gekleed is zal je haar toch sneller aanspreken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd trouwens.![]()
En qua het dragen van spijkerbroeken enzo, daar is op zich niet zoveel mis mee natuurlijk maar het is best makkelijk aandacht te trekken van jongens met leuke, goedzittende kleding.
Het is net wat Catbert zegt, en het kan zomaar de doorslag geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |