abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102043277

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Finally, someone let me out of my cage
pi_102043306
Dit topic schreeuwt om pics. Wie trapt af?
pi_102043312
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:39 schreef kree het volgende:
Gaat die film nogsteeds door firefly?
Ik ben nog steeds van plan om het te doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:42:23 #4
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043335
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:38 schreef moneyfornothing het volgende:
En kont. :P
Uhuh!

Net nog een discussie gehad met een paar meiden over billen. Een van de meiden wou niet te veel hockeyen omdat ze die hockeybillen niet mooi vond. Ze had er niet bij stilgestaan dat dat voor sommigen een pre is :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik merk het ook altijd sterk qua opmerkingen/aanspraak enzo als ik hakken aan heb ja.
Tja. Ik ga toch voor de vrouw die ik het mooist vind uiteindelijk. Kleding vind ik daar wel een onderdeel van. Dat ze een mooi figuur heeft is ook belangrijk, maar als ze zich raar kleedt is dat een afknapper.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:42:35 #5
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102043341
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef debeterebob het volgende:
Dit topic schreeuwt om pics. Wie trapt af?
Ja doe! Iets met high en optische illusies willen zien.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_102043343
Ik ga naar bed. Trusten :W
pi_102043348
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds van plan om het te doen.
31 februari 2012 een optie? Dan ben ik erbij.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:43:27 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043367
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Geen tietenpics voor jou. :6
ja maar de van nu af mee, zag het net pas :{

PLEAS :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102043371
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

31 februari 2012 een optie? Dan ben ik erbij.
Volgende week zaterdag is de planning.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_102043372
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef Catbert het volgende:
Net nog een discussie gehad met een paar meiden over billen. Een van de meiden wou niet te veel hockeyen omdat ze die hockeybillen niet mooi vond. Ze had er niet bij stilgestaan dat dat voor sommigen een pre is :)
Voor de meesten, dacht ik toch wel. Lekker strak enzo :9~
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:43:58 #11
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043380
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef ook_gek het volgende:

Ik eerst! Gedraag me al tijden volkomen voorbeeldig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef minibeer het volgende:
Voor de meesten, dacht ik toch wel. Lekker strak enzo :9~
Nogal! Ik heb een keer 't bed mogen delen met een meid uit Dames 2. Ho-ly fuck wat een lijf!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102043381
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ja doe! Iets met high en optische illusies willen zien.
Iets met junkie en teveel blowen ;)
pi_102043401
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

En je vrouw dan waarmee je het kind krijgt? :/
pi_102043414
Oja, ik kan even het bewuste topic niet vinden maar ik heb ook ooit eens"een asperger" van een aantal sociale angsten afgeholpen.
Eerst door op hem in te praten en hem zo mee te krijgen, daarna een aantal keer door zijn angsten in mijn voordeel te gebruiken(ik ga X wel doen, of je gaat mee en ik zorg er voor dat je een leuke middag/avond/dag hebt, of je blijft hier alleen zitten) .

Toen ik hem eenmaal een paar keer "aan zijn haren" heb mee gesleurd en hij dus zag hoe het diepe eruit zag en door het kopiëren van mij en andere mensen kon hij dus redelijk op eigen beentjes staan en werd hij het alfa mannetje van zijn later ontmoette vriendengroep (allemaal opleiding in ict tough, zoveel kuddos verdien ik niet :') )
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102043430
quote:

Nogal! Ik heb een keer 't bed mogen delen met een meid uit Dames 2. Ho-ly fuck wat een lijf!
Ik ben jaloers.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:45:34 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043432
quote:

[..]

[..]

JA maar ik kan heel goed delen :D

En ik heb ook een keer een hockey meisje gehad. Zo kom je ze weinig tegen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_102043460
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Deel ze de volgende keer met mij dan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:46:40 #18
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102043462
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Iets met junkie en teveel blowen ;)
Iets met laatste jointje.

Tot ik een supplier vind.
pi_102043467
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef Flepke het volgende:
Oja, ik kan even het bewuste topic niet vinden maar ik heb ook ooit eens"een asperger" van een aantal sociale angsten afgeholpen.
Eerst door op hem in te praten en hem zo mee te krijgen, daarna een aantal keer door zijn angsten in mijn voordeel te gebruiken(ik ga X wel doen, of je gaat mee en ik zorg er voor dat je een leuke middag/avond/dag hebt, of je blijft hier alleen zitten) .

Toen ik hem eenmaal een paar keer "aan zijn haren" heb mee gesleurd en hij dus zag hoe het diepe eruit zag en door het kopiëren van mij en andere mensen kon hij dus redelijk op eigen beentjes staan en werd hij het alfa mannetje van zijn later ontmoette vriendengroep (allemaal opleiding in ict tough, zoveel kuddos verdien ik niet :') )
Klinkt goed!!! Het is echt ongelooflijk wat het kan doen om in het diepe te vallen. Het is de eeuwige lange weg dat mensen kapot kan maken. Er gebeurd niets, de denk patronen blijven anders hetzelfde.
pi_102043471
quote:

[..]
Topsportsters O+
Niet alleen qua uiterlijk maar ook qua innerlijk :9
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:47:22 #21
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043484
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef minibeer het volgende:
Ik ben jaloers.
Sorry, niet bedoeld om op te scheppen ofzo. Maar zo'n afgetraind lijf is wel erg lekker. En ze had nog goeie tieten ook. Zeldzame combi.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef ook_gek het volgende:

M'n vriendin is zo'n hockey meisje dus heb niks te klagen. Erg fijne hockey-kont :)
pi_102043492
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:46 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Iets met laatste jointje.

Tot ik een supplier vind.
Als je een keer naar utrecht komt... :P
pi_102043513
Daar komt het verleden tijd gepraat en gekeur weer :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:48:33 #24
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102043514
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:47 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als je belooft me niet te verkrachten en ik kan blijven slapen... :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:48:34 #25
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043515
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:47 schreef minibeer het volgende:
Als jullie niet raar zijn ben ik er misschien wel voor te porren :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:48 schreef Newbie114 het volgende:
Zeg, je moet nemen wat je kunt krijgen hoor, pff!
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:48:39 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043517
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef Flepke het volgende:

Kan inderdaad goed werken, Echter in Benzin zijn geval NOG niet. Als ik hem nu mee vraag is dat een nee. Er moet eerst vertrouwen komen, en hij moet inzien dat hij zelf kleine stapjes zelf kan maken.

Hij gaf het net zelf al aan. Eerst kleine stapjes de rest komt later. Als hij eens ergens heen wilt heb ik daar geen probleem mee. Neem ik hem zo mee. Maar dat is aan hem. Hebben we ook nog niet over gehad trouwens.
pi_102043531
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sorry, niet bedoeld om op te scheppen ofzo. Maar zo'n afgetraind lijf is wel erg lekker. En ze had nog goeie tieten ook. Zeldzame combi.
Een meisje uit mijn middelbare schoolklas ook, die speelde waterpolo. Oioioi wat een lijf.
pi_102043535
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten :W
Tot de volgende keer
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:49:46 #29
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043545
Ook_gek: we zijn druk bezig Flip en Fupke te negeren. Je bent de enige die niet meedoet. Beetje teleurstellend. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef minibeer het volgende:
Een meisje uit mijn middelbare schoolklas ook, die speelde waterpolo. Oioioi wat een lijf.
Zwemmers zijn ook lekker, tot op zekere hoogte, dan krijgen ze te veel armspieren :)

M'n vriendin heeft veel yoga gedaan en die is al sterk zat. Was wel aardig verassend voor z'n kleine krummel van 1m58. Van zo'n waterpoloster kan ik 't misschien niet winnen :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:49:59 #30
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102043552
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik kreeg een hard pikkie. Zeker omdat zwem meisjes O+ O+
pi_102043581
Ik ben naar bed. Welterusten :)
pi_102043583
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:48 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik weet niet man, ik ken je nog niet eens enzo :P
Maar misschien een keer overdag gewoon.
pi_102043587
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Catbert het volgende:
Ook_gek: we zijn druk bezig Flip en Fupke te negeren. Je bent de enige die niet meedoet. Beetje teleurstellend.
pi_102043592
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kan inderdaad goed werken, Echter in Benzin zijn geval NOG niet. Als ik hem nu mee vraag is dat een nee. Er moet eerst vertrouwen komen, en hij moet inzien dat hij zelf kleine stapjes zelf kan maken.

Hij gaf het net zelf al aan. Eerst kleine stapjes de rest komt later. Als hij eens ergens heen wilt heb ik daar geen probleem mee. Neem ik hem zo mee. Maar dat is aan hem. Hebben we ook nog niet over gehad trouwens.
Uiteraard heb je het er nog niet mee over gehad. Ga maar verder praten achter de keyboards.
pi_102043596
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef benzin het volgende:
Weltrusten!
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:51:21 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043601
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Catbert het volgende:
Ook_gek: we zijn druk bezig Flip en Fupke te negeren. Je bent de enige die niet meedoet. Beetje teleurstellend.
Oh joh ik dacht alleen FireFly3. Ik vond deze opmerking van Flip niet erg. Zo lang hij op deze manier post zoals de post waar ik net opreageerde vind ik het prima :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:51:25 #37
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102043604
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik weet niet man, ik ken je nog niet eens enzo :P
Maar misschien een keer overdag gewoon.
Ja als ik geld heb.
pi_102043618
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef benzin het volgende:
Tot de volgende keer!
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:52:06 #39
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043625
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef ook_gek het volgende:
Oh joh ik dacht alleen FireFly3. Ik vond deze opmerking van Flip niet erg. Zo lang hij op deze manier post zoals de post waar ik net opreageerde vind ik het prima :)
Ja, maar als je ziet hoe 't vorige deel ook volgespamd is met "ik heb heul wel gelijk" topics dan vind ik de huidige trend een stuk plezieriger.
pi_102043629
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik kreeg een hard pikkie. Zeker omdat zwem meisjes O+ O+
Oh jah. Ik geilde ook best wel op haar (of achteraf misschien toch ook wel verliefd, ik werd altijd idioot verlegen als zij tegen me praatte :'))
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:52:18 #41
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102043633
Trustuh benzin!
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:53:55 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043678
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, maar als je ziet hoe 't vorige deel ook volgespamd is met "ik heb heul wel gelijk" topics dan vind ik de huidige trend een stuk plezieriger.
Mee eens, maar in dit topic heeft hij dat nog niet gedaan, dus tot nu toe zie ik er geen probleem in.

Iedereen mag van mij reageren. Als het maar normal is en blijft :)
Zo niet zal ik die geen negeren :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:53:56 #43
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043679
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
Oh jah. Ik geilde ook best wel op haar (of achteraf misschien toch ook wel verliefd, ik werd altijd idioot verlegen als zij tegen me praatte :'))
Bij de training vanavond was ook een nieuwe meid, 2e keer dat ze meedeed. Ik vond haar de vorige keer opvallend terughoudend. Vanavond kwam er onder 't genot van een biertje een heel verhaal uit over hoe ze net in een burnout zat enzo, vond al dat ze zo raar reageerde.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:53 schreef ook_gek het volgende:
Mee eens, maar in dit topic heeft hij dat nog niet gedaan, dus tot nu toe zie ik er geen probleem in.

Iedereen mag van mij reageren. Als het maar normal is en blijft :)
Zo niet zal ik die geen negeren :)
Je bent gewoon te lief ;)
pi_102043715
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:53 schreef Catbert het volgende:
Bij de training vanavond was ook een nieuwe meid, 2e keer dat ze meedeed. Ik vond haar de vorige keer opvallend terughoudend. Vanavond kwam er onder 't genot van een biertje een heel verhaal uit over hoe ze net in een burnout zat enzo, vond al dat ze zo raar reageerde.

Wat een droomtijdverdrijf, een dameselftal trainen.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:57:15 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102043763
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:47 schreef Catbert het volgende:

M'n vriendin is zo'n hockey meisje dus heb niks te klagen. Erg fijne hockey-kont :)
Niet verkeerd :D

Wat je zegt over zwemsters klopt ja. Die krijgen enorme armspieren.
Een hele goede vriendin van mij doet aan kunst zwemmen op zeer hoog niveau. Tot 4x per week trainen.

Die heeft ook brede schouders, maar in haar geval nog wel mooi vrouwelijk. Maar als je soms ook ziet denk je van ach ach net een vent bij anderen.
pi_102043764
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

quote:

[..]

Houden jullie het eerst maar eens een tijd vol. 8-)
pi_102043767
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:55 schreef minibeer het volgende:

[..]

Hoezo?
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:58:19 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102043794
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:55 schreef minibeer het volgende:
Nee, da's op woensdag. Vrijdag is gewoon een gemengde 'voor de lol een wedstrijdje en daarna bier drinken' hockey groep. Gemengd hockey is niet erg 'eerlijk' maar het is gewoon voor de lol en het boeit verder niet of je wint of niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:57 schreef ook_gek het volgende:

Een hele goede vriendin van mij doet aan kunst zwemmen op zeer hoog niveau. Tot 4x per week trainen.

Die heeft ook brede schouders, maar in haar geval nog wel mooi vrouwelijk. Maar als je soms ook ziet denk je van ach ach net een vent bij anderen.
Ik vind een goed gespierd vrouwenlijf (niet van dat opgepompte bodybuilding werk, maar gewoon van echte sport) wel erg mooi hoor. Kunstzwemsters hebben een erg mooi figuur vind ik.
pi_102043802
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hou op met dat zielig gekeur:

pi_102043806
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:40 schreef minibeer het volgende:

[..]

Iets met pics or it didn't happen :')
Geloof je het niet dan :P
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')