Ben zelf ook bezigquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendinnetje kwam hier ook vandaan
Moeten we dit topic hernoemen naar 'hoe hossel ik op fok! ?'quote:
is denk ik wel toepasselijkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Moeten we dit topic hernoemen naar 'hoe hossel ik op fok! ?'
met de toevoeging: en daar buitenquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen. Ik kom hier af en toe kijken als zelfverklaard mentor van heloef (lees: Constant tegen hem zeggen dat hij heus wel een leuke jongen is). Al ben ik van nature een vrij slechte versierder.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zet leuke foto's in je Fobo, vul je profiel gewoon realistisch aan. Woonplaats enzo hoeft niet maar wel je leeftijd op zijn minst en provincie. Zet wat info over jezelf in je fobo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heb je tips voor hosselen op fok!?
Naar meets gaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heb je tips voor hosselen op fok!?
Mag ik vragen wie de gelukkige is?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zet leuke foto's in je Fobo, vul je profiel gewoon realistisch aan. Woonplaats enzo hoeft niet maar wel je leeftijd op zijn minst en provincie. Zet wat info over jezelf in je fobo.
En wees gewoon uitdagend naar de FOK!sters en beetje hard 2 get enzo. En dan uiteindelijk meeten
kan ik pas over 1 of 2 weken zeggen helaasquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie de gelukkige is?
Spannond!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kan ik pas over 1 of 2 weken zeggen helaas
We wachten in spanning afquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kan ik pas over 1 of 2 weken zeggen helaas
Ik heb pogingen getracht, maar ik faalde jammerlijk.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zet leuke foto's in je Fobo, vul je profiel gewoon realistisch aan. Woonplaats enzo hoeft niet maar wel je leeftijd op zijn minst en provincie. Zet wat info over jezelf in je fobo.
En wees gewoon uitdagend naar de FOK!sters en beetje hard 2 get enzo. En dan uiteindelijk meeten
Leuke Foksters van mijn leeftijd zijn hier een beetje moeilijk te vinden en wat betreft meets daar geldt eigenlijk precies hetzelfde.quote:
De enige leuke fokster van mijn leeftijd is al ingepikt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Leuke Foksters van mijn leeftijd zijn hier een beetje moeilijk te vinden en wat betreft meets daar geldt eigenlijk precies hetzelfde.
Oh je bent hier voor mij?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen. Ik kom hier af en toe kijken als zelfverklaard mentor van heloef (lees: Constant tegen hem zeggen dat hij heus wel een leuke jongen is). Al ben ik van nature een vrij slechte versierder.
Dat klinkt als werk, dat doe ik door de week al.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
We hebben ook de uitgebreidere versie er van:quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als werk, dat doe ik door de week al.
Haha.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben ook de uitgebreidere versie er van:
Naar eigen ervaring: het hosselprotocol
Heeft ie allemaal uit zijn duim gezogen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha.
Ok ik heb mijn profiel aangepast. Ben ik nu een baas?
Ok wie wil er als eerste gehosseld worden?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
Ja jij bent zeker baas. Dit is de eerste stap richting het worden van een echte FOK! hosselaar.
ikkequote:Op zaterdag 17 september 2011 17:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ok wie wil er als eerste gehosseld worden?
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef Godshand het volgende:
Afvalrace hier. De een na de andere wordt verzwelgd door Fok!chicks
Mij slaan ze systematisch over.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef Godshand het volgende:
Afvalrace hier. De een na de andere wordt verzwelgd door Fok!chicks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |