Kijk, dat zijn de grapjes waar ik nooit op zou komen, maar als ze gemaakt zijn altijd denk "oja das een goeiequote:Op zaterdag 17 september 2011 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren in de trein. Er zat een blond meisje tegenover mij met een vriendin die er best wel leuk uit zag. Het blonde meisje probeerde iets in de prullenbak te gooien maar dat lukte niet. Dus ik zei: ik kan natuurlijk een opmerking maken over je haarkleur. Zij moest lachen.
We hebben een meesterflirter in dit topicquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren in de trein. Er zat een blond meisje tegenover mij met een vriendin die er best wel leuk uit zag. Het blonde meisje probeerde iets in de prullenbak te gooien maar dat lukte niet. Dus ik zei: ik kan natuurlijk een opmerking maken over je haarkleur. Zij moest lachen.
Zelfs daar kun je een opmerking van maken! ' Tja, nu zou ik eigenlijk een geniaaltegekleuke opmerking moeten hebben, maar hoe is het eigenlijk?'quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:40 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de grapjes waar ik nooit op zou komen, maar als ze gemaakt zijn altijd denk "oja das een goeie".
Is dat een goed teken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:58 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens, zal ik niet meer in dit topic zijn![]()
Je bent geslaagd voor de versiercursus ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:58 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens, zal ik niet meer in dit topic zijn![]()
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:01 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
[..]
Is dat een goed teken?
Met vlag en wimpelquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je bent geslaagd voor de versiercursus ?
Ja verliefd is 1, maar is het wederzijds?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja, ik heb het niet meer nodig.
Gister als een baas verliefd geworden
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:02 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
[..]
Ja verliefd is 1, maar is het wederzijds?
Ik hoop dat ook zo snel mogelijk te kunnen zeggen hier in dit topic, dat ik een meisje hebquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja, ben net pas uurtje thuis
dankjequote:Op zaterdag 17 september 2011 16:04 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook zo snel mogelijk te kunnen zeggen hier in dit topic, dat ik een meisje heb
congrats
Via FOK!.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:05 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
[..]
Hoe heb je haar ontmoet etc.? Vertel?
Het scheelde voor mij dat ze mij in eerste instantie ook al wel leuk vond, en ze had het zelf ook totaal niet verwacht en ik ook niet dus dat was wel grappigquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik wordt ook wel eens verliefd maar versieren gaat toch nog steeds niet gemakkelijk en ik heb toch al heel lang kunnen oefenen.
Weet ik, maar ik heb hier ook al tijdje niet gepost omdat er bepaalde users zijn die dit topic een beetje vernachelen (Ga geen namen noemen, die weet iedereen wel die hier wat langer post). Ik blijf ook zeker nog wel lurken en af en toe wat postenquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
Hé, maar stefanhaan, je hoeft echt niet per se problemen te hebben om in dit topic te mogen posten hoor
Anders zou het hele topic ook best zinloos zijn denk ik
Al valt er wel veel en veel minder te vertellen als je succes hebt, dat is wel weer waar
En hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Via FOK!.
[..]
Het scheelde voor mij dat ze mij in eerste instantie ook al wel leuk vond, en ze had het zelf ook totaal niet verwacht en ik ook niet dus dat was wel grappig
[..]
Weet ik, maar ik heb hier ook al tijdje niet gepost omdat er bepaalde users zijn die dit topic een beetje vernachelen (Ga geen namen noemen, die weet iedereen wel die hier wat langer post). Ik blijf ook zeker nog wel lurken en af en toe wat posten
ik ben 18, staat ook in mijn profielquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:12 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
[..]
En hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
Je lachte er waarschijnlijk wel bij hè? Lachen is key, hetzelfde leuke grapje kan aanvoelen als een belediging als degene die het zegt er bloedserieus of spottend bij kijkt.
Trouwens, ik had me laatst toch een engerd voor me zitten in de trein:
Ja ik lachte erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dat andere meisje was best leuk
shit en dan niets durven
![]()
Oh wel volgende keer beter.
Bah dat soort dingen zijn vervelend14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Aaah wat leuk, join to the club!!quote:
Aha, same here, hoorquote:[..]
Het scheelde voor mij dat ze mij in eerste instantie ook al wel leuk vond, en ze had het zelf ook totaal niet verwacht en ik ook niet dus dat was wel grappig
[..]
Weet ik, maar ik heb hier ook al tijdje niet gepost omdat er bepaalde users zijn die dit topic een beetje vernachelen (Ga geen namen noemen, die weet iedereen wel die hier wat langer post). Ik blijf ook zeker nog wel lurken en af en toe wat posten
Goed bezigquote:
Mijn laatste vriendinnetje kwam hier ook vandaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |