abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:08:40 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102049829
Zo ik heb gisterenavond weinig meegekregen want ik zat te skypen met een vriendin van mij maar zag wel dat het enorm hard ging. Heb ik überhaupt iets belangrijks gemist?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:19:52 #177
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102050285
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:02 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Ja hoi kan ik nog wel, maar vooral wat er daarna komt, waar je het dan over hebt. Met gesprekken over koetjes en kalfjes kom je niet echt ver toch?
In het slechtste geval oefen je de skills, in het beste geval verdiept het gesprek zich.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:21:45 #178
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102050356
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:02 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Ja hoi kan ik nog wel, maar vooral wat er daarna komt, waar je het dan over hebt. Met gesprekken over koetjes en kalfjes kom je niet echt ver toch?
Ik verneem dat je haar wil versieren en niet gewoon wil aanspreken.

Je moet een gesprek aanvoelen en van daaruit opbouwen. Zoals dww al aangaf: Begin dan over haar boek of wat dan ook. Van daaruit heb je een gesprek en je kunt aan haar lichaamshouding en manier van spreken wel merken of ze je leuk vindt of niet. Je moet veel oogcontact maken en haar interesse wekken. Op een gegeven moment kun je ook gewoon brutaal zijn je telefoon pakken en haar vragen of je haar op facebook mag toevoegen of gewoon haar telefoonnummer vragen.

Inspelen op een situatie is beter, dan een openingszin.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102050394
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:19 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

In het slechtste geval oefen je de skills, in het beste geval verdiept het gesprek zich.
Nouja in het slechtste geval wordt het een flater en dan blijft dat de keren daarop ook in je hoofd rondspoken. Maar ik ga mijn best doen, denk ik :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:23:39 #180
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102050436
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:22 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Nouja in het slechtste geval wordt het een flater en dan blijft dat de keren daarop ook in je hoofd rondspoken. Maar ik ga mijn best doen, denk ik :')
Jezus man. Ze vreten je niet op hoor. Gewoon een aantal keren proberen en doe het niet om de uitkomst, doe het om te oefenen.
pi_102050645
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:01 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:

[..]

Wat zou zo een subtiele opmerking dan kunnen zijn? Ik heb daar echt geen idee van :')
Een vriend van me probeert nu ook heel subtiel een meisje te versieren. Die nodigt haar uit voor dingen, en laatst was er bijvoorbeeld een klein bankje, en dan nodigt hij haar daar uit. Dus dat soort dingen. Hij faalde wel een beetje en toen ben ik maar heel knus naast hem gaan zitten :').
Finally, someone let me out of my cage
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:41:12 #182
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102050988
Versieren is ook op je bek gaan. Face it!

Je kunt ook wachten tot vrouwen emanciperen natuurlijk. Hoeveel geduld heb je?
pi_102051016
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:22 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Klopt, sommige jongens schrijf je meteen af vanwege hun kleding, en dan kijk je later naar hun gezicht en dan blijken ze toch erg knap te zijn, maar hun eerste indruk hebben ze gewoon vergooid en dat is zo zonde...
De eerste indruk...nou DAT is pas een raar onderwerp.

Ik vind het gewoon bizar hoe makkelijk mensen zich laten manipuleren door die eerste indruk, hoe goed 1 enkele indruk blijft hangen.
Echt, breekt m'n klomp

Hoe makkelijk iemand zijn of haar mening laat beinvloeden door, jawel, die eerste indruk. De 1e indruk is net een stempel waar je niet meer vanaf komt, al istie 100% onwaar
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:42:53 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102051033
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Versieren is ook op je bek gaan. Face it!

Je kunt ook wachten tot vrouwen emanciperen natuurlijk. Hoeveel geduld heb je?
Vrouwen emanciperen soms wel.
Ergo ik ken jongens die versierd zijn door hun vriendin.

Maar ik ben slim genoeg om door te hebben dat ik nooit dat geluk zal hebben. :')
C'est la vie
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:45:09 #185
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102051096
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De eerste indruk...nou DAT is pas een raar onderwerp.

Ik vind het gewoon bizar hoe makkelijk mensen zich laten manipuleren door die eerste indruk, hoe goed 1 enkele indruk blijft hangen.
Echt, breekt m'n klomp

Hoe makkelijk iemand zijn of haar mening laat beinvloeden door, jawel, die eerste indruk. De 1e indruk is net een stempel waar je niet meer vanaf komt, al istie 100% onwaar
Tsja zo werken mensen nou eenmaal.
Binnen een paar seconden hebben mensen hun oordeel over iemand eigenlijk al klaar.
C'est la vie
pi_102051141
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Tsja zo werken mensen nou eenmaal.
Binnen een paar seconden hebben mensen hun oordeel over iemand eigenlijk al klaar.
Vrouwen die zich in elkaar laten slaan door hun vent....want ergens is 'ie toch lief...net zoals bij die eerste indruk. Wordt tijd dat mensen leren dat af te leren. Sorrie hoor, heb niet zo'n hoge pet op van mensen die hier, hoe slim ze ook zijn, met open ogen in blijven tuinen
Wat de 1e indruk betreft zijn mensen zo dom als lemmingen. De eerste (indruk) springt in het ravijn en de hele meute springt er vrolijk achteraan :P

Maar goed, ik ga nu zelf een beetje offtopic hier!
pi_102051331
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:23 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Jezus man. Ze vreten je niet op hoor. Gewoon een aantal keren proberen en doe het niet om de uitkomst, doe het om te oefenen.
Deze tip is bij mij al een beetje blijven hangen en hier oefen ik ook een beetje mee :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:00:48 #188
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102051648
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Deze tip is bij mij al een beetje blijven hangen en hier oefen ik ook een beetje mee :)
Ik had ook een keer een situatie gehad waar ik niks tegen het meisje zei en ze überhaupt 1 uur lang tegenover me zat en gewoon qua oogcontact met me flirte. Hier baal ik nog steeds van.

Om dit recht te zetten en haar nog een keer te zien, heb ik destijds 3 weken lang dezelfde trein genomen op het exact zelfde tijdstip. Haar nooit meer gezien.

Dit was één van de grootste faal acties uit mijn hele leven. Om dit te voorkomen ga ik nog liever op mijn bek, dan nog zo'n kut gevoel meemaken.

Ik was toen volgens mij 16 ofzo.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102051707
quote:

[..]

Het beste kun je in de kroeg beginnen. Vrouwen verwachten daar dat mannen ze gaan aanspreken en dus is de drempel om iemand aan te spreken een stuk lager. Ook is de drempel voor fysiek contact lager en kun je dus meer spanning in het gesprek brengen.

Ga je niet graag uit? Dan kun je het idd in het OV of andere gelegenheden proberen. In tegenstelling tot de kroeg zal het niet gemakkelijk zijn om echt spanning te creeëren in het gesprek. Dus gaat het er vooral om om contact informatie te scoren en van daaruit verder te gaan en een afspraakje te maken.
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:12:00 #190
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102052000
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Vrouwen emanciperen soms wel.
Ergo ik ken jongens die versierd zijn door hun vriendin.

Maar ik ben slim genoeg om door te hebben dat ik nooit dat geluk zal hebben. :')
Ik ken verhalen, geen ervaringen van mensen die ik ken.

Eerlijk gezegd ben ik beter in het dames aanspreken op straat of wat dan ook. In de kroeg zien ze je al 50 meter aankomen en dat is toch minder fijn.
pi_102052274
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:12 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ken verhalen, geen ervaringen van mensen die ik ken.

Eerlijk gezegd ben ik beter in het dames aanspreken op straat of wat dan ook. In de kroeg zien ze je al 50 meter aankomen en dat is toch minder fijn.
Daar zit ook inderdaad wel een nuance in. In de kroeg moet je origineel zijn, omdat de gemiddelde vrouw waarschijnlijk door 20 verschillende mannen wordt aangesproken op een avond. Op straat kun je meer over koetjes en kalfjes praten. Daar staat wel tegenover dat een echt goede interactie in de kroeg meer potentie heeft voor een vervolg dan één op straat.
pi_102052955
De kroeg is natuurlijk wel lastig omdat er genoeg gasten rondlopen voor wie dames inpakken een formaliteit is, tegenover ik die net het woordje hoi uit zijn mond krijgt. Dan liever op straat!
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:02:57 #193
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102055509
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:21 schreef TheGame het volgende:

[..]

Daar zit ook inderdaad wel een nuance in. In de kroeg moet je origineel zijn, omdat de gemiddelde vrouw waarschijnlijk door 20 verschillende mannen wordt aangesproken op een avond. Op straat kun je meer over koetjes en kalfjes praten. Daar staat wel tegenover dat een echt goede interactie in de kroeg meer potentie heeft voor een vervolg dan één op straat.
Ik vind juist op straat meer potentie hebben. In de kroeg weten ze bij een succesvol hoi ook wel waar het op uitdraait. Op straat kom je dames tegen die gewoon hun leven aan het leven zijn zonder alcoholvergiftiging en verzwakt inschattingsvermogen. :')
pi_102055601
Gisteren in de trein. Er zat een blond meisje tegenover mij met een vriendin die er best wel leuk uit zag. Het blonde meisje probeerde iets in de prullenbak te gooien maar dat lukte niet. Dus ik zei: ik kan natuurlijk een opmerking maken over je haarkleur. Zij moest lachen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:08:19 #195
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102055674
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren in de trein. Er zat een blond meisje tegenover mij met een vriendin die er best wel leuk uit zag. Het blonde meisje probeerde iets in de prullenbak te gooien maar dat lukte niet. Dus ik zei: ik kan natuurlijk een opmerking maken over je haarkleur. Zij moest lachen.
Kijk, dat is wat ik bedoel.

Van die grappige humor gebruiken. Van die humorvolle grappen.
pi_102055902
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Kijk, dat is wat ik bedoel.

Van die grappige humor gebruiken. Van die humorvolle grappen.
Zulke dingen moeten spontaan zijn anders zijn ze niet leuk. :) Beetje jammer dat ik moe was en baalde dat ik mijn OV-chipkaart kwijt was anders had ik misschien wel een gesprekje aangegaan.
En uiteraard wat meer lef :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:17:49 #197
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102055975
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zulke dingen moeten spontaan zijn anders zijn ze niet leuk. :) Beetje jammer dat ik moe was en baalde dat ik mijn OV-chipkaart kwijt was anders had ik misschien wel een gesprekje aangegaan.
En uiteraard wat meer lef :P
Volgens mij al een hele goede stap. Als je een glimlach kunt toveren, komt de rest vanzelf!

Goedzo!
pi_102056031
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, het is op de middelbare school wel eens door een paar meisjes gezegd ja.

De dingen die debeterebob schrijft doe ik in elk geval niet, dus dan zal ik wel wanhopig overkomen.

Ik heb zelf vaak het idee dat stille(re) jongens als creepy worden ervaren en dat het daar aan ligt.
Misschien ja, dan ben je moeilijker te pijlen of te doorgronden. Soms wordt dat als mysterieus ervaren (positief), maar creepy kan ook. Creepy meer als het samengaat met onzekerheid en nervositeit.
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:21:49 #199
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102056103
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien ja, dan ben je moeilijker te pijlen of te doorgronden. Soms wordt dat als mysterieus ervaren (positief), maar creepy kan ook. Creepy meer als het samengaat met onzekerheid en nervositeit.
Och er wordt zoveel geluld.

Ik ben uitgemaakt voor 'geen houding weten te geven', 'arrogant', 'bijdehand', 'mysterieus', 'middelpunt van de aandacht', 'rustige jongen', 'verlegen'...

en zo ken ik er nog wel een paar.

ik ben wat je erin wilt zien, zeg ik altijd maar *)
pi_102056497
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
:D
Je lachte er waarschijnlijk wel bij hè? Lachen is key, hetzelfde leuke grapje kan aanvoelen als een belediging als degene die het zegt er bloedserieus of spottend bij kijkt.
Trouwens, ik had me laatst toch een engerd voor me zitten in de trein :'( :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')