Kom hier dan maar uithuilen heloefje.quote:
Echt hosselen doe je gewoon in de fora zelf, tussen de andere FOK!ersquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom hier dan maar uithuilen heloefje.
Wie is de eerste die zijn dm/pm's laat zien, om ons te helpen hoe je goed hosselt?
Nah ik heb al een vast huil uit persoon, maar bedankt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom hier dan maar uithuilen heloefje.
Wie is de eerste die zijn dm/pm's laat zien, om ons te helpen hoe je goed hosselt?
Hele langzame opbouw, veel SMS-, e-mail- en chatcontact.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:03 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
Hoe is versieren via internet of een forum als deze precies anders dan in het echte leven?
Ik had er eergister ontmoet en gister gemeetquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hele langzame opbouw, veel SMS-, e-mail- en chatcontact.
Vaak een boel tijd investeren in iets dat later toch niet blijkt te werken.
Dus mijn advies: probeer het afspreken niet te lang uit te stellen.
Je moet ook zelf actie ondernemen, vrouwen tonen gewoon geen eigen initiatief tenzij je heel lekker bent.quote:
Nou je hoeft niet heel lekker te zijn heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je moet ook zelf actie ondernemen, vrouwen tonen gewoon geen eigen initiatief tenzij je heel lekker bent.
Eergister ontmoet op FOK!?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had er eergister ontmoet en gister gemeet
Ik ben ook niet de knapste, en mij is het idd ook gelukt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet heel lekker te zijn heb ik gemerkt.
In de koffieshop toch?quote:
Neequote:
Dat is wel heel snel.quote:
Ik ben dan ook al een gevorderde FOK! hosselaar.quote:
Hulde en dat op deze leeftijd al.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al een gevorderde FOK! hosselaar.
Broeder ValHallen, gaarne een link in mijn direct message postvakje. Met spoed als het even kan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Stefan's chica in GRTD zit.
Goeie naam trouwens, Stefan. Al prefereer ik ph.
Ik vermoed geen namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Broeder ValHallen, gaarne een link in mijn direct message postvakje. Met spoed als het even kan.
Anderequote:
Inderdaad hij hosselt wat af die jongen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |