Ik kan er niet onzeker van worden eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Strak lijf is sowieso een groot pre. Maar laten we dames hier niet onzeker lopen maken met foto's van fotomodellen, da's wat oneerlijkEdarwen heeft ook een lekkere kont
Waarom staan er dan nog steeds geen foto's in je fobo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan er niet onzeker van worden eerlijk gezegd.
Goedzoquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik kan er niet onzeker van worden eerlijk gezegd.
Maar je bent te onzeker om het in je fobo te laten zien?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nogal tevreden met mijn lijf dus dat scheelt weer.
Tevreden ben ik 't zelf niet maar niet ontevreden genoeg om er echt wat aan te doen. Luiheid overheerst vooralsnogquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik ben dan ook nogal tevreden met mijn lijf dus dat scheelt weer.
Ik ben op zich ook redelijk lui qua sporten, maar tegelijkertijd gezegend met goede genen/snelle stofwisseling/geen aanleg voor vreetbuien. Of wat het dan ook moge zijn, zolang ik dat heb zit ik goed. En anders ga ik het zeker compenseren met sporten als het verandert.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tevreden ben ik 't zelf niet maar niet ontevreden genoeg om er echt wat aan te doen. Luiheid overheerst vooralsnog
Nja, ik hockey veel, maar daar hoort weer bier bij, dus dat balanceert elkaar redelijk uitquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:50 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik ben op zich ook redelijk lui qua sporten, maar tegelijkertijd gezegend met goede genen/snelle stofwisseling/geen aanleg voor vreetbuien. Of wat het dan ook moge zijn, zolang ik dat heb zit ik goed. En anders ga ik het zeker compenseren met sporten als het verandert.
Bier drink ik niet veel, dus dat scheelt ook weer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nja, ik hockey veel, maar daar hoort weer bier bij, dus dat balanceert elkaar redelijk uit
Anyway, tijd om te gaan slapen. Moet over 7 uur weer m'n nest uit
Lijkt me vrij duidelijk waarom. Lees de berichten maar eens terug.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:48 schreef kree het volgende:
Firefly is gebanned voor een maand begreep ik.
Weet niet of er nu berichten zijn waarom?
Kan er niks over terug vinden.
Vertel.....
Hallo!quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:18 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
Okee ik ben hier denk ik op de goede plek.
Geen ervaring met vrouwen (22 jaar, groen als gras etc.) en ik wil daar iets aan doen. Het probleem is dat ik het niet makkelijk vind om een meisje op straat bijvoorbeeld aan te spreken, en zelfs als ik dat wel zou kunnen weet ik niet zo goed wat ik daarna moet doen.
Versierskills heb ik namenlijk niet. Dus als ik überhaupt in contact kom met een meisje dan is dat altijd op vriendschappelijk gebied, nooit romantisch. Wat is toch die sleutel die er voor zorgt dat een gesprek escaleert tot romantiek, en niet vriendschap?
Wat maakt een jongen nou precies creepy?quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef Edarrawen het volgende:
.. want als je niet creepy bent stellen meisjes dat best op prijs..
Als je aan hun tieten zit. Als je heel veel dubieuze opmerkingen maakt, terwijl dat niet op prijs gesteld wordt, als je alleen naar haar tieten kijkt, of heel erg staart, als je in hun mond praat, terwijl afstand gewenst is, als je snoepjes meeneemt om ze naar je huis te lokken, als je laat blijken gebruik van ze wil maken op een verkeerde manier, enz enzquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat maakt een jongen nou precies creepy?
waarheidquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tevreden ben ik 't zelf niet maar niet ontevreden genoeg om er echt wat aan te doen. Luiheid overheerst vooralsnog
Ik weet het niet precies... Sommige jongens willen gewoon te graag ofzo, wat maakt dat ze wanhopig overkomen, of ze maken meteen na een paar minuten seksueel getinte opmerkingen waarvan je denk: nee dank je ...quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ie niet aantrekkelijk is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je aan hun tieten zit. Als je heel veel dubieuze opmerkingen maakt, terwijl dat niet op prijs gesteld wordt, als je alleen naar haar tieten kijkt, of heel erg staart, als je in hun mond praat, terwijl afstand gewenst is, als je snoepjes meeneemt om ze naar je huis te lokken, als je laat blijken gebruik van ze wil maken op een verkeerde manier, enz enz
Wat zou zo een subtiele opmerking dan kunnen zijn? Ik heb daar echt geen idee vanquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Ik heb dit probleem dus ook, ik ga alleen maar vriendschappelijke relaties aan met jongens... Maar mijn tip: probeer ze te laten merken dat je meer in ze ziet dan een vriendin, door subtiele opmerkingen of aanrakingen, en denk niet dat het raar is, want als je niet lelijk of creepy bent stellen meisjes dat best op prijs!
Nja, het is op de middelbare school wel eens door een paar meisjes gezegd ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:59 schreef Edarrawen het volgende:
Ik weet het niet precies... Sommige jongens willen gewoon te graag ofzo, wat maakt dat ze wanhopig overkomen, of ze maken meteen na een paar minuten seksueel getinte opmerkingen waarvan je denk: nee dank je ...maar zulke ben ik nog niet vaak tegengekomen...
Maar hoezo, denk je dat je zelf creepy overkomt ofzo?
wat zit je haar leuk!quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:01 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
[..]
Wat zou zo een subtiele opmerking dan kunnen zijn? Ik heb daar echt geen idee van
Je kunt haar bijvoorbeeld een compliment geven over haar uiterlijk, dan merkt ze dat je haar wel ziet zitten... En als het een beetje klikt, bij haar gaan zitten en 'per ongeluk' aanraken enzo... Dan merk je wel of er spanning tussen jullie is of niet!quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:01 schreef HetNieuweWielrennen het volgende:
[..]
Wat zou zo een subtiele opmerking dan kunnen zijn? Ik heb daar echt geen idee van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |