Snap niet echt waarom baskerville er staat, die zijn allang bekend en waarom nu weer.quote:Wolfram (AT), Amatorski (BE), Great Mountain Fire (BE), School is Cool (BE), Phuture Shock (BG), Anna Aaron (CH), Honey for Petzi (CH), DVA (CZ), Casper (DE), Kraftklub (DE), Thulebasen (DK), Ewert and the Two Dragons (EE), Fuel Fandango (ES), Reckless Love (FI), The Bewitched Hands (FR), Kerekes Band (HU), God is An Astronaut (IE), Hjálmar (IS), The Jacqueries (IT), Heartbeat Parade (LU), Mahagon (MD), Baskerville (NL), Team Me (NO), Noiserv (PT), Switch Opens (SE), Tove Styrke (SE), Rams’ Pocket Radio (UK).
En voor Eurosonic:quote:Awkward I (nl)
Bart Constant (nl)
Bitches with Wolves (ie)
Blaudzun (nl)
Bombay Show Pig (nl)
Case Mayfield (nl)
Chagall (nl)
Chef'Special Deluxe (nl)
De Avonduren (nl)
De Kraaien (nl)
Deathcrush (no)
Dio (nl)
Dope D.O.D. (nl)
Freez (nl)
Gers Pardoel (nl)
Jah6 (nl)
Kees van Hondt (nl)
Kraantje Pappie (nl)
Kroons (nl)
Krystl (nl)
LaFaro (ie)
Light Light (nl)
Mr. Polska (nl)
Nobody beats the drum 333" (nl)
Ojajoh?! (nl)
Ome Omar (nl)
Per.Verz (nl)
Ralph de Jongh & Crazy Hearts (nl)
Rats on Rafts (nl)
Roosbeef (nl)
The Lanskies (fr)
Thomas Azier (nl)
Vanderbuyst (nl)
Wooden Saints (nl)
quote:22 (no)
A Classic Education (it)
AKS (Addicted Kru Sound) (be)
Amatorski (be)
Anna Aaron (ch)
Automatic Sam (nl)
Baskerville (nl)
Batida (pt)
Baxter Dury (gb)
Benjamin Francis Leftwich (gb)
Birth of Joy (nl)
Bitches with Wolves (ie)
Black Bottle Riot (nl)
Cashier No.9 (ie)
Casper (de)
Chef'Special (nl)
Citizens! (gb)
Deathcrush (no)
Dope D.O.D. (nl)
Dva (cz)
DZA (ru)
Emmett Tinley (ie)
Ewert And The Two Dragons (ee)
Fabrizio Cammarata & the Second Grace (it)
Fionn Regan (gb)
Foy Vance (ie)
Frànçois and the Atlas Mountains (fr)
Fredrika Stahl (fr)
French Films (fi)
Fuel Fandango (es)
God Is An Astronaut (ie)
Great Mountain Fire (be)
Heartbeat Parade (lu)
Hell's Kitchen (ch)
Hjálmar (is)
Honey For Petzi (ch)
Honningbarna (no)
Hoquets (be)
I Am Oak (nl)
Iceage (dk)
Instrumenti (lv)
Intergalactic Lovers (be)
Jape (ie)
Jennie Abrahamson (se)
Kerekes Band (hu)
Kraftklub (de)
LaFaro (ie)
Lay Low (is)
Lemâitre (no)
Lisa Hannigan (ie)
Mahagon (md)
Maïa Vidal (fr)
Mesparrow (fr)
Mirel Wagner (fi)
Muchachito Bombo Infierno (es)
Mujeres (es)
Mujuice (ru)
Noiserv (pt)
Old Jerusalem (pt)
Olivia Pedroli (ch)
Paristetris (pl)
Phuture Shock (bg)
Pinkunoizu (dk)
Rams' Pocket Radio (ie)
Reckless Love (fi)
Reptile Youth (dk)
Rocketnumbernine (gb)
School Is Cool (be)
Shaking Godspeed (nl)
Sóley (is)
SquAreHeAd (ie)
Still Corners (gb)
Switch Opens (se)
Talking to Turtles (de)
Team Me (no)
The Bewitched Hands (fr)
The Black Atlantic (nl)
The Cast of Cheers (gb)
The Computers (gb)
The Cyborgs (it)
The Jacqueries (it)
The Lanskies (fr)
The Minutes (ie)
Thulebasen (dk)
Toby Kaar (ie)
Totally Enormous Extinct Dinosaurs (TEED) (bj)
Tove Styrke (se)
Vadoinmessico (it)
We Cut Corners (ie)
We Were Evergreen (fr)
Wolfram (at)
Za! (es)
Zulu Winter (gb)
Dat hoop je maar. Of heb je via via voorrang op de kaarten?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef Flat-Eric het volgende:
Dit jaar voor het eerst geweest, was geweldig. Editie 2012 ook weer van de partij!
Passepartout gewonnen bij 3FMquote:Op donderdag 24 november 2011 21:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat hoop je maar. Of heb je via via voorrang op de kaarten?
Het is vrij snel uitverkocht toch?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:42 schreef Flat-Eric het volgende:
[..]
Passepartout gewonnen bij 3FM
Le Le.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Flat-Eric het volgende:
Thx! Iemand nog aanraders? (moet nog langs de 3voor12 luisterpaal..)
Eurosonic:quote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Flat-Eric het volgende:
Thx! Iemand nog aanraders? (moet nog langs de 3voor12 luisterpaal..)
Niet helemaal mijn smaak maar denk dat het wel een mooi optreden oplevert.quote:
Mooi rijtje.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Eurosonic:
Automatic Sam (psychedelische bluesrock)
Baconhead (experimentele bambeats)
God is an Astronaut (postrock)
Totally Enormous Extinct Dinosaurs (dance)
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Flat-Eric het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn smaak maar denk dat het wel een mooi optreden oplevert.
[..]
Mooi rijtje.
Kende alleen G.i.a.A. maar de rest klinkt goed!
Beetje op aphex twin geïnspireerd lijkt het soms, vette beats iig.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik ben wel onder de indruk van Baconhead, daar ga ik zeker kijken.
twitter:ESNSnl twitterde op woensdag 21-12-2011 om 10:00:07Thursday Jan. 12 #Eurosonic presents 3 great Dutch bands: @AudioAdam, A Silent Express and @TommyEbben & The Small Town Villains #ESNS12 /1 reageer retweet
twitter:ESNSnl twitterde op woensdag 21-12-2011 om 10:01:00Friday the 13th you can witness @MakeBelieveBand, @Rococo and @DudettesRock at Cathedral Aisle stage as well. Highly recommended! #ESNS12 /2 reageer retweet
Ben benieuwd! Erg benieuwd naar hoe vol de stad is en hoeveel je meekrijgt van een echte sfeer od dat het echt losse optredens zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef Norrage het volgende:
Leuk hoorIk ben vorig jaar gegaan, dit jaar niet...is me te ver weg...Maar zeker fantastisch festival
Veel plezier iedereen
Het is in ieder geval overal druk, dus als je iets echt wilt zien ga dan op tijd heen. Zeker de latere/hippere acts spelen vrijwel altijd in volle café's of clubs waar je dan gewoon niet meer in komt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Erg benieuwd naar hoe vol de stad is en hoeveel je meekrijgt van een echte sfeer od dat het echt losse optredens zijn.
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mensen uit A'dam of omstreken, je kan ook met mij mee rijden.
Zondag.quote:
Zoiets wordt het voor mij ook. Even kijken hoe het werk vlot komende week. Woensdag is het streven, anders wordt het donderdagquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee zonder grappen, ik zou woensdag heen kunnen. Donderdag kan ook.
Nou dat, precies zo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zoiets wordt het voor mij ook. Even kijken hoe het werk vlot komende week. Woensdag is het streven, anders wordt het donderdag
Ik ook niet, heb nog niks staan voor tussen 11 en 1 op beide dagenquote:
Dan vergeet je de woensdagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:33 schreef Jesse_ het volgende:
Donderdag en vrijdag, beide Eurosonic dagen
Staan toffe dingen op de woensdagquote:
Er staat niks unieks op woensdagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Staan toffe dingen op de woensdag
Weinig unieks te vinden in de hedendaagse muziekwereld.quote:
Ik bedoel dat de artiesten van woensdag ook op donderdag of vrijdag spelenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Weinig unieks te vinden in de hedendaagse muziekwereld.
Ja, tegelijk met allerlei andere artiesten. Je mist meer dan je ziet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de artiesten van woensdag ook op donderdag of vrijdag spelen
Een vluchtige blik leerde me dat alleen Ewert and the two dragons tegelijk met iets heb op de donderdag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja, tegelijk met allerlei andere artiesten. Je mist meer dan je ziet.
Ik wil eigenlijk niet naar Nederlandse bandjes, die kan ik vast makkelijker een andere keer nog zien namelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:11 schreef Siegfried het volgende:
Glasses en Moustaches ga ik waarschijnlijk even checken donderdag
Ik heb zitten twijfelen, maar ik ga denk ik voor Stay+, ben dan toch al in de Simplonquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:02 schreef ralfseltje het volgende:
Iceage is de enige band die ik moet zien. Wel weer lekker kut dat dat tegenover Veronica Falls en Stay+ staat. Tevens kan ik iedereen Earth Control aanraden.
Ja raar idd, BCC is er, WDR... zie ik niet gebeuren bij Pinkpop of Lowlands..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:12 schreef horned_reaper het volgende:
Ongelofelijk dat hier niet meer aandacht voor is hier op Fok! .......
Dit is één van de belangrijkste en grootste festivals uit Nederland!
Ze hebben nu ook een toetsenist erbij, volgens mij is dat wel een hele muzikale jongen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:15 schreef horned_reaper het volgende:
Trouwens, ik heb gisteren de hele avond een beetje in Groningen rondgewandeld ..... maar JEETJE .... wat was Di-rect goed![]()
Hoe kan dat opeens? Ze waren altijd een wel aardig popbandje voor de jonge meisjes, maar nu is het plotseling echt klasse muziek van hoog niveau met zelfs flink wat prog elementen erin....
Ik weet niet wat er nu op 3 is, maar met die streams kun je alle zalen zien en zelf bepalen wat je wilt zien, schema staat eronder.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:33 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie kunnen beter naar Nederland 3 kijken!
Op Nederland 3 wordt de hele avond live verslag gedaan vanaf noorderslag en laten ze afwisselend nummers zien tussen de zalen en leuke interviews en weetjes over de bands die er spelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er nu op 3 is, maar met die streams kun je alle zalen zien en zelf bepalen wat je wilt zien, schema staat eronder.
Ben ook maar ingeschakeld, gaat nog door tot 01.30 zag ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:33 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie kunnen beter naar Nederland 3 kijken!
Maar nu nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben ook maar ingeschakeld, gaat nog door tot 01.30 zag ik.
Hahaha, nee ik had mijn FOK!-vest aanquote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef P8 het volgende:
Was jij die fotograaf met zijn gele regenjasje?
Het beeld viel weg op tv. Hoewel het de nog vraag is of het een camerafaal was.quote:
Dat is traditie.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
Vond het wel een beetje lullig dat die voorzitter steeds bier over zich heen kreeg tijdens dat hij de winnaar op wilde noemen.
Of hoort dat bij het festival?
Maar het is volgens mij nog niet zo heel vaak gebeurd dat die voorzitter zoveel bier op zich kreeg.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ja zoiets had ik al wel verwacht inderdaad. Helemaal toen ik die fotograaf zag staan die zich al had voorbereid door een poncho aan te trekken en zijn camera in te pakken.
Ik ergerde me ook enorm aan die presentatrice zeg...jezus, noemde bandnamen verkeerd, herhaalde opmerkingen van de mensen die ze interviewden omdat ze ze niet begreep en wist echt helemaal niks...quote:Op zondag 15 januari 2012 22:28 schreef ranja het volgende:
Net de uitzending van gisteravond in vogelvlucht bekeken. Erg weinig muziek van mijn smaak in de uitzending helaas.
Wel storend dat die presentatrice, Annchien ofzo, zo weinig weet. Kent Katzenjammer niet maar wil daar heen 'omdat het zo'n leuke naam is' terwijl ze vorig jaar al diverse zalen hebben uitverkocht en al op tig bevrijdingsfestivals hebben gestaan... Bij de opmerking van Giel dat De Dijk het best aardig gedaan heeft na het winnen van de popprijs heel serieus 'De Dijk, en verder niet'? en meer van die dingen.
Maar goed, ik weet weer welke bands ik moet mijden op de festivals van't zomer.
Erg nice. Ik zie alleen die in dit topic geposte foto er niet tussen staan?quote:
Klopt, bedacht ik me later. Hij stond al op FOK!, bij het nieuwsbericht over de Popprijs, maar ik kan em er nog wel even tussenproppenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef P8 het volgende:
[..]
Erg nice. Ik zie alleen die in dit topic geposte foto er niet tussen staan?
Ik 44, ik pwn de boelquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waar ik zanger Rinus voor de grap ook mee tel![]()
Dat heb je allemaal gezien? Hoe vond je Iceage? Dan heb je ook flink heen en weer gerend, redelijk wat daarvan stonden tegelijk geprogrammeerd.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eurosonic - Noorderslag
Hjalmar - A Polaroid View
Mesparrow - Blaudzun
Selah Sue - Case Mayfield
Squarehead - De Avonduren
Still Corners - De Jeugd van tegenwoordig
Talking to Turtle - Dope D.O.D.
The Asteroids Galaxy Tour - Eefje de Visser
The Computers - Elske de Wall
Thulebasen - Gerhardt
Tove Styrke - Gers Pardoel
Wallis Bird - Krystl
22 - Ralph de Jongh
Baskerville - Roosbeef
Fionn Regan - Spinvis
Funeral Suits - The Kik
Honningbarna - Yori Swart
Iceage
Kerekes band
Murmansk
Paristetris
Philco Fiction
Steak Number Eight
Go Back To The Zoo
Zanger Rinus
Marcus Foster
Lianne La Hava
Veronica Falls
Baxter Dury
Iceage was facking awesome. Alleen jammer van die mislukte pit met die dronken mongolen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:08 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat heb je allemaal gezien? Hoe vond je Iceage? Dan heb je ook flink heen en weer gerend, redelijk wat daarvan stonden tegelijk geprogrammeerd.
We zorgden tenminste voor een beeetje sfeer op het hele festivalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Iceage was facking awesome. Alleen jammer van die mislukte pit met die dronken mongolen.
Totaal geen geschikte band voor het publiek van eurosonic. Sowieso te weinig feestgangers gezien helaas.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:44 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
We zorgden tenminste voor een beeetje sfeer op het hele festivalJammer dat zo'n band vooral mensen trekt die 'erbij' willen zijn. Totaal geen geschikte band op die plek/op dat tijdstip
Idd. Het hele doel van het festival (netwerkende muziekbobo's) maakt het hele festival eigenlijk oninteressant voor de normale festivalganger. Jammer, zoveel leuke bands die voor zo'n dood publiek spelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Totaal geen geschikte band voor het publiek van eurosonic. Sowieso te weinig feestgangers gezien helaas.
Ja allen gezien, vaak niet helemaal of juist het laatste deel van de show. Wilde een hoop mee pakken, wil voor aankomend jaar ook weer wat nieuwe dingen ontdekken en daar is deze showcase natuurlijk prima voorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:08 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat heb je allemaal gezien? Hoe vond je Iceage? Dan heb je ook flink heen en weer gerend, redelijk wat daarvan stonden tegelijk geprogrammeerd.
Wij zijn fotografen he. Wij kijken een paar nummers en gaan daarna weer door naar de volgende artiest. Als bezoeker heb je het een stuk rustigerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:02 schreef portie het volgende:
ongeveer 10 artiesten gezien tijdens Eurosonic alleen. Snap niet hoe je op 40 komt. Dat haal ik zelfs niet op Lowlands...
De winnaar krijgt toch het bier over zich heen volgens de traditie?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Maar het is volgens mij nog niet zo heel vaak gebeurd dat die voorzitter zoveel bier op zich kreeg.
Ah ja, dan is 'gezien hebben' een wat ruimer begripquote:Op woensdag 18 januari 2012 03:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wij zijn fotografen he. Wij kijken een paar nummers en gaan daarna weer door naar de volgende artiest. Als bezoeker heb je het een stuk rustiger
Kijk liever naar de rest, erg toffe dingen.quote:
Excusez moi, ik keek inderdaad als eerst naar de Nederlandse input.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kijk liever naar de rest, erg toffe dingen.
Aanraders nog even voor de woensdag,quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef Gibeon het volgende:
Het is dan ook mijn eerste keer ESNS, volgens mij maak ik me er veel te druk om en gaat het sowieso genieten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |