Dan vergeet je de woensdagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:33 schreef Jesse_ het volgende:
Donderdag en vrijdag, beide Eurosonic dagen
Staan toffe dingen op de woensdagquote:
Er staat niks unieks op woensdagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Staan toffe dingen op de woensdag
Weinig unieks te vinden in de hedendaagse muziekwereld.quote:
Ik bedoel dat de artiesten van woensdag ook op donderdag of vrijdag spelenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Weinig unieks te vinden in de hedendaagse muziekwereld.
Ja, tegelijk met allerlei andere artiesten. Je mist meer dan je ziet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de artiesten van woensdag ook op donderdag of vrijdag spelen
Een vluchtige blik leerde me dat alleen Ewert and the two dragons tegelijk met iets heb op de donderdag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja, tegelijk met allerlei andere artiesten. Je mist meer dan je ziet.
Ik wil eigenlijk niet naar Nederlandse bandjes, die kan ik vast makkelijker een andere keer nog zien namelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:11 schreef Siegfried het volgende:
Glasses en Moustaches ga ik waarschijnlijk even checken donderdag
Ik heb zitten twijfelen, maar ik ga denk ik voor Stay+, ben dan toch al in de Simplonquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:02 schreef ralfseltje het volgende:
Iceage is de enige band die ik moet zien. Wel weer lekker kut dat dat tegenover Veronica Falls en Stay+ staat. Tevens kan ik iedereen Earth Control aanraden.
Ja raar idd, BCC is er, WDR... zie ik niet gebeuren bij Pinkpop of Lowlands..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:12 schreef horned_reaper het volgende:
Ongelofelijk dat hier niet meer aandacht voor is hier op Fok! .......
Dit is één van de belangrijkste en grootste festivals uit Nederland!
Ze hebben nu ook een toetsenist erbij, volgens mij is dat wel een hele muzikale jongen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:15 schreef horned_reaper het volgende:
Trouwens, ik heb gisteren de hele avond een beetje in Groningen rondgewandeld ..... maar JEETJE .... wat was Di-rect goed![]()
Hoe kan dat opeens? Ze waren altijd een wel aardig popbandje voor de jonge meisjes, maar nu is het plotseling echt klasse muziek van hoog niveau met zelfs flink wat prog elementen erin....
Ik weet niet wat er nu op 3 is, maar met die streams kun je alle zalen zien en zelf bepalen wat je wilt zien, schema staat eronder.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:33 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie kunnen beter naar Nederland 3 kijken!
Op Nederland 3 wordt de hele avond live verslag gedaan vanaf noorderslag en laten ze afwisselend nummers zien tussen de zalen en leuke interviews en weetjes over de bands die er spelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er nu op 3 is, maar met die streams kun je alle zalen zien en zelf bepalen wat je wilt zien, schema staat eronder.
Ben ook maar ingeschakeld, gaat nog door tot 01.30 zag ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:33 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie kunnen beter naar Nederland 3 kijken!
Maar nu nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben ook maar ingeschakeld, gaat nog door tot 01.30 zag ik.
Hahaha, nee ik had mijn FOK!-vest aanquote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef P8 het volgende:
Was jij die fotograaf met zijn gele regenjasje?
Het beeld viel weg op tv. Hoewel het de nog vraag is of het een camerafaal was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |