twitter:ESNSnl twitterde op woensdag 21-12-2011 om 10:00:07Thursday Jan. 12 #Eurosonic presents 3 great Dutch bands: @AudioAdam, A Silent Express and @TommyEbben & The Small Town Villains #ESNS12 /1 reageer retweet
twitter:ESNSnl twitterde op woensdag 21-12-2011 om 10:01:00Friday the 13th you can witness @MakeBelieveBand, @Rococo and @DudettesRock at Cathedral Aisle stage as well. Highly recommended! #ESNS12 /2 reageer retweet
Ben benieuwd! Erg benieuwd naar hoe vol de stad is en hoeveel je meekrijgt van een echte sfeer od dat het echt losse optredens zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef Norrage het volgende:
Leuk hoorIk ben vorig jaar gegaan, dit jaar niet...is me te ver weg...Maar zeker fantastisch festival
Veel plezier iedereen
Het is in ieder geval overal druk, dus als je iets echt wilt zien ga dan op tijd heen. Zeker de latere/hippere acts spelen vrijwel altijd in volle café's of clubs waar je dan gewoon niet meer in komt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Erg benieuwd naar hoe vol de stad is en hoeveel je meekrijgt van een echte sfeer od dat het echt losse optredens zijn.
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mensen uit A'dam of omstreken, je kan ook met mij mee rijden.
Zondag.quote:
Zoiets wordt het voor mij ook. Even kijken hoe het werk vlot komende week. Woensdag is het streven, anders wordt het donderdagquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee zonder grappen, ik zou woensdag heen kunnen. Donderdag kan ook.
Nou dat, precies zo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zoiets wordt het voor mij ook. Even kijken hoe het werk vlot komende week. Woensdag is het streven, anders wordt het donderdag
Ik ook niet, heb nog niks staan voor tussen 11 en 1 op beide dagenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |