Dat is traditie.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
Vond het wel een beetje lullig dat die voorzitter steeds bier over zich heen kreeg tijdens dat hij de winnaar op wilde noemen.
Of hoort dat bij het festival?
Maar het is volgens mij nog niet zo heel vaak gebeurd dat die voorzitter zoveel bier op zich kreeg.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ja zoiets had ik al wel verwacht inderdaad. Helemaal toen ik die fotograaf zag staan die zich al had voorbereid door een poncho aan te trekken en zijn camera in te pakken.
Ik ergerde me ook enorm aan die presentatrice zeg...jezus, noemde bandnamen verkeerd, herhaalde opmerkingen van de mensen die ze interviewden omdat ze ze niet begreep en wist echt helemaal niks...quote:Op zondag 15 januari 2012 22:28 schreef ranja het volgende:
Net de uitzending van gisteravond in vogelvlucht bekeken. Erg weinig muziek van mijn smaak in de uitzending helaas.
Wel storend dat die presentatrice, Annchien ofzo, zo weinig weet. Kent Katzenjammer niet maar wil daar heen 'omdat het zo'n leuke naam is' terwijl ze vorig jaar al diverse zalen hebben uitverkocht en al op tig bevrijdingsfestivals hebben gestaan... Bij de opmerking van Giel dat De Dijk het best aardig gedaan heeft na het winnen van de popprijs heel serieus 'De Dijk, en verder niet'? en meer van die dingen.
Maar goed, ik weet weer welke bands ik moet mijden op de festivals van't zomer.
Erg nice. Ik zie alleen die in dit topic geposte foto er niet tussen staan?quote:
Klopt, bedacht ik me later. Hij stond al op FOK!, bij het nieuwsbericht over de Popprijs, maar ik kan em er nog wel even tussenproppenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef P8 het volgende:
[..]
Erg nice. Ik zie alleen die in dit topic geposte foto er niet tussen staan?
Ik 44, ik pwn de boelquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waar ik zanger Rinus voor de grap ook mee tel![]()
Dat heb je allemaal gezien? Hoe vond je Iceage? Dan heb je ook flink heen en weer gerend, redelijk wat daarvan stonden tegelijk geprogrammeerd.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eurosonic - Noorderslag
Hjalmar - A Polaroid View
Mesparrow - Blaudzun
Selah Sue - Case Mayfield
Squarehead - De Avonduren
Still Corners - De Jeugd van tegenwoordig
Talking to Turtle - Dope D.O.D.
The Asteroids Galaxy Tour - Eefje de Visser
The Computers - Elske de Wall
Thulebasen - Gerhardt
Tove Styrke - Gers Pardoel
Wallis Bird - Krystl
22 - Ralph de Jongh
Baskerville - Roosbeef
Fionn Regan - Spinvis
Funeral Suits - The Kik
Honningbarna - Yori Swart
Iceage
Kerekes band
Murmansk
Paristetris
Philco Fiction
Steak Number Eight
Go Back To The Zoo
Zanger Rinus
Marcus Foster
Lianne La Hava
Veronica Falls
Baxter Dury
Iceage was facking awesome. Alleen jammer van die mislukte pit met die dronken mongolen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:08 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat heb je allemaal gezien? Hoe vond je Iceage? Dan heb je ook flink heen en weer gerend, redelijk wat daarvan stonden tegelijk geprogrammeerd.
We zorgden tenminste voor een beeetje sfeer op het hele festivalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Iceage was facking awesome. Alleen jammer van die mislukte pit met die dronken mongolen.
Totaal geen geschikte band voor het publiek van eurosonic. Sowieso te weinig feestgangers gezien helaas.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:44 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
We zorgden tenminste voor een beeetje sfeer op het hele festivalJammer dat zo'n band vooral mensen trekt die 'erbij' willen zijn. Totaal geen geschikte band op die plek/op dat tijdstip
Idd. Het hele doel van het festival (netwerkende muziekbobo's) maakt het hele festival eigenlijk oninteressant voor de normale festivalganger. Jammer, zoveel leuke bands die voor zo'n dood publiek spelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Totaal geen geschikte band voor het publiek van eurosonic. Sowieso te weinig feestgangers gezien helaas.
Ja allen gezien, vaak niet helemaal of juist het laatste deel van de show. Wilde een hoop mee pakken, wil voor aankomend jaar ook weer wat nieuwe dingen ontdekken en daar is deze showcase natuurlijk prima voorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:08 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat heb je allemaal gezien? Hoe vond je Iceage? Dan heb je ook flink heen en weer gerend, redelijk wat daarvan stonden tegelijk geprogrammeerd.
Wij zijn fotografen he. Wij kijken een paar nummers en gaan daarna weer door naar de volgende artiest. Als bezoeker heb je het een stuk rustigerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:02 schreef portie het volgende:
ongeveer 10 artiesten gezien tijdens Eurosonic alleen. Snap niet hoe je op 40 komt. Dat haal ik zelfs niet op Lowlands...
De winnaar krijgt toch het bier over zich heen volgens de traditie?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Maar het is volgens mij nog niet zo heel vaak gebeurd dat die voorzitter zoveel bier op zich kreeg.
Ah ja, dan is 'gezien hebben' een wat ruimer begripquote:Op woensdag 18 januari 2012 03:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wij zijn fotografen he. Wij kijken een paar nummers en gaan daarna weer door naar de volgende artiest. Als bezoeker heb je het een stuk rustiger
Kijk liever naar de rest, erg toffe dingen.quote:
Excusez moi, ik keek inderdaad als eerst naar de Nederlandse input.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kijk liever naar de rest, erg toffe dingen.
Aanraders nog even voor de woensdag,quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef Gibeon het volgende:
Het is dan ook mijn eerste keer ESNS, volgens mij maak ik me er veel te druk om en gaat het sowieso genieten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |