SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierVoor vrienden is het kortweg Wauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch hou ik ervan.Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer pr0n kijken dan. Mij kan het niet boeien. Oh en ik weet ook wel wat knap isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch hou ik ervan.![]()
wie ben je kwijt dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis trouwens wel rustig hier.
Waar zijn de mensen van een paar maanden geleden gebleven?
Sure het ligt aan de vrouwen, niet aan de aantrekkingskracht die je opwekt. Daarom moet je ook naar stad C gaan om veel vrouwen te kunnen hebben, en niet naar stad D...quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:06 schreef debeterebob het volgende:
In mijn omgeving juist heel weinig sletterige vrouwen. Maar meer vrouwen met eigenwaarde, die soms ook gewoon geen zin in een relatie hebben; niet meer en niet minder. Zulke vrouwen kan ik wel waarderen.
Maar PUA-masters, wat doe je als je dichtslaat bij hele mooie vrouwen en meer vrouwen hebt versierd dan je je dagen hebt verveeld?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meer pr0n kijken dan. Mij kan het niet boeien. Oh en ik weet ook wel wat knap is
Sinds Firefly en Flepke hier (weer) posten is de sfeer weer anders dan normaal. Net als op momenten dat bijv. mpj en benzin veel posten. Die wekken ook ergernis op bij sommige users.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet dat strawberry hier nog rondhangt, maar bijvoorbeeld jellybean is weg?
Dat zou best kunnen, al waren zij niet ergerlijk voor mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sinds Firefly en Flepke hier (weer) posten is de sfeer weer anders dan normaal. Net als op momenten dat bijv. mpj en benzin veel posten. Die wekken ook ergernis op bij sommige users.
...nou betekent?quote:
Eerste post is FIrst POst. En in R&P krijg je daarvoor een waarschuwingquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, al waren zij niet ergerlijk voor mij.
Maar wat...
[..]
...nou betekent?
Dit dus. Beter dan mensen die zich gedragen alsof ze alles zijn en mij wel even kunnen vertellen hoe ik het allemaal moet doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef kedge het volgende:
Ik vind benzin ook niet irritant. Soms heeft hij gewoon weer ff wat feedback nodig.
Mpj valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef kedge het volgende:
Ik vind benzin ook niet irritant. Soms heeft hij gewoon weer ff wat feedback nodig.
Niets hoeft, tips geven mag. En ik luister graag naar wat andere mensen voor tips hebben, maar ik hoor weinig fatsoenlijks :/quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit dus. Beter dan mensen die zich gedragen alsof ze alles zijn en mij wel even kunnen vertellen hoe ik het allemaal moet doen.
Ik geef alleen tips als er om tips of hulp gevraagd wordt. Situaties zelf schetsen en dan als tip hier posten hebben anderen niks aan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niets hoeft, tips geven mag. En ik luister graag naar wat andere mensen voor tips hebben, maar ik hoor weinig fatsoenlijks :/
Je weet niet wat er achter de schermen gebeurde, en ga ik niet vertellen ook want daarvoor kreeg ik een ban.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef debeterebob het volgende:
oh en firefly dat mensen je niet serieus nemen, komt misschien door je wat manipulatieve houding zoals ook in dit topic blijkt: Gebanned van R&P met grote gevolgen
Oh mijn god nog nooit zoveel onzin in een OP gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef debeterebob het volgende:
oh en firefly dat mensen je niet serieus nemen, komt misschien door je wat manipulatieve houding zoals ook in dit topic blijkt: Gebanned van R&P met grote gevolgen
Ik zou toch eerst graag een stuk zelfreflectie zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef firefly3 het volgende:
Ik stuur wel een pm als je het wilt weten.
Nee hoor hoeft niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef firefly3 het volgende:
Ik stuur wel een pm als je het wilt weten.
Moet zeggen dat ik me toch wel een paar avonden (of nachten eigenlijk) vermaakt heb met die discussies.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sinds Firefly en Flepke hier (weer) posten is de sfeer weer anders dan normaal. Net als op momenten dat bijv. mpj en benzin veel posten. Die wekken ook ergernis op bij sommige users.
Ja, en die hebben we hier niet he?? ...quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor hoeft niet.
Gaat mij meer om zinnen als: Ik wil zelfmoord van iemand hiermee voorkomen.
Enorm overdreven als iemand iemand zelfmoord pleegt na aanleiding van wat er gezegd wordt op een forum is er serieus iets mis met die persoon.
Dat was niet achter de schermen, dat was een post hier in het topic van mij over dat MLiG een beetje sociaal gehandicapt is. En jij zag dat als aansturen op zelfmoord.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet niet wat er achter de schermen gebeurde, en ga ik niet vertellen ook want daarvoor kreeg ik een ban.
Het gaat verder dan dat en dat weet je ook wel. Iets met Halcon etc?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was niet achter de schermen, dat was een post hier in het topic van mij over dat MLiG een beetje sociaal gehandicapt is. En jij zag dat als aansturen op zelfmoord.
Mensen die zelfmoord plegen na aanleiding van wat er op een forum wordt gezegd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, en die hebben we hier niet he?? ...
Maar laten we die discussie niet oprakelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef debeterebob het volgende:
Je hebt gelijk, zal er mee stoppen.quote:
Het is best ontopic. Ze heeft een relatie verstoord tussen twee users en negatieve dingen lopen bellen/smsen. Ik vind dat je jezelf erbuiten moet houden en geen vriendschaps/liefdes relaties zinloos kapot moet maken.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is best ontopic. Ze heeft een relatie verstoord tussen twee users en negatieve dingen lopen bellen/smsen. Ik vind dat je jezelf erbuiten moet houden en geen vriendschaps/liefdes relaties zinloos kapot moet maken.
Dit is niet on topic.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef firefly3 het volgende:
Over manipuleren gesproken, zij is de koningin daarvan.
Volgensmij hebben we het over het feedback topic, niet over andere dingen die toen speelden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat verder dan dat en dat weet je ook wel. Iets met Halcon etc?
Oh dat is wel eens gebeurd, maar meer door online pesten en zo. Vaak door klasgenootjes, daar zijn wel gevallen van bekend. Ook mensen die compleet alles kwijtraakten in WoW of in het spel second life die daarna het leven niet meer zagen zitten omdat het in feite hun hele leven was. Irl hadden ze niks.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die zelfmoord plegen na aanleiding van wat er op een forum wordt gezegd?
Denk het niet.
Das gewoon zielig. Ik ben daarom maar gestopt met al die RPG's al jaren terug. Zonde van de tijdquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat is wel eens gebeurd, maar meer door online pesten en zo. Vaak door klasgenootjes. Maar er zijn zoveel gevallen. Ook mensen die compleet alles kwijtraakten in WoW of in het spel second life die daarna het leven niet meer zagen zitten omdat het in feite hun hele leven was. Irl hadden ze niks.
Nah, je hebt geen idee waar je over praat. Sorry.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is best ontopic. Ze heeft een relatie verstoord tussen twee users en negatieve dingen lopen bellen/smsen. Ik vind dat je jezelf erbuiten moet houden en geen vriendschaps/liefdes relaties zinloos kapot moet maken.
Ik denk het niet, heb niks gepland.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heloef, gaan er nog dames aangesproken worden dit weekend?
Moet ik vaders oproepen hun blonde dochters met grote memmen binnen te houden?
Ik heb me een tijd lang wel vermaakt met een spel dat wat weg heeft van WoW. Maar dat deed ik dan met een goede vriend van me. Het verradelijke is dat je in dat soort spellen vaak wel 'netwerkjes' opbouwt die op je rekenen en zo. Als je dan geen vriendin irl hebt werkt het behoorlijk verslavend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das gewoon zielig. Ik ben daarom maar gestopt met al die RPG's al jaren terug. Zonde van de tijd
En hoi!![]()
Uit alles op het internet waar in je in contact komt met mensen ontstaan relaties.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb me een tijd lang wel vermaakt met een spel dat wat weg heeft van WoW. Maar dat deed ik dan met een goede vriend van me. Het verradelijke is is dat je in dat soort spellen vaak wel 'netwerkjes' opbouwt die op je rekenen en zo. Als je dan geen vriendin irl hebt werkt het behoorlijk verslavend.
Het is wel zo dat er relaties zijn ontstaan uit WoW, mensen die elkaar daar ontmoet hebben.Om het nog een beetje OT te houden. Sowieso behoorlijk ziek hoeveel mensen dat spel spelen of hebben gespeeld. Moet er toch iets heel leuks aan zijn zou je denken.
Hmm ja, goed punt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit alles op het internet waar in je in contact komt met mensen ontstaan relaties.
Ga fokken want daar ontstaan stelletjes.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef firefly3 het volgende:
Voor de beginnelingen:
Ga geen mijnenveger spelen. Want dat is singleplayer
Ook mijnenveger kent communities.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef firefly3 het volgende:
Voor de beginnelingen:
Ga geen mijnenveger spelen. Want dat is singleplayer
Maar als internet je enige bron voor relaties is, dan moet je die pc eens uit doenquote:
Scheelt dat het irl noooit mis gaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar als internet je enige bron voor relaties is, dan moet je die pc eens uit doen
Zie het te vaak misgaan.
(Open deur, I know)
Ik ziet het juist heel vaak goed gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar als internet je enige bron voor relaties is, dan moet je die pc eens uit doen
Zie het te vaak misgaan.
(Open deur, I know)
Met misgaan bedoel ik dat mensen de deur niet meer uitkomen. Dat dat nogal slecht is voor je eigen ontwikkeling.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scheelt dat het irl noooit mis gaat natuurlijk.
Of bedoel je een tegenvallende ontmoeting of zo?
Harajuku of VeerEliquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef kedge het volgende:
Daarom zeg ik ook af en toe hier: Wil je wel iemand op dit forum daten.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef kedge het volgende:
Het imago en status wat iemand in een spelletje of forum kan opbouwen kan ook nog aantrekkelijk zijn.
Ik voelde me aangetrokken tot een meisje op een ander forum en stuurde haar een paar keer een berichtje en manipuleerde de berichtjes om haar interesse te trekken. Eenmaal toen ik haar foto zag, was ik diep teleurgesteld. Het imago wat zij op dat forum had opgebouwd en hoe je haar voorstelt was ff het precies tegenover gestelde.
Overigens chatten we nog wel bijna elke dag en het is echt een hele lieve meid. Heb er een leuk contact aan overgehouden, maar het eerdere beeld is weg.
Ja een paar wel mijn beste vriendin en OmdatAppel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef kedge het volgende:
Het imago en status wat iemand in een spelletje of forum kan opbouwen kan ook nog aantrekkelijk zijn.
Ik voelde me aangetrokken tot een meisje op een ander forum en stuurde haar een paar keer een berichtje en manipuleerde de berichtjes om haar interesse te trekken. Eenmaal toen ik haar foto zag, was ik diep teleurgesteld. Het imago wat zij op dat forum had opgebouwd en hoe je haar voorstelt was ff het precies tegenover gestelde.
Overigens chatten we nog wel bijna elke dag en het is echt een hele lieve meid. Heb er een leuk contact aan overgehouden, maar het eerdere beeld is weg.
hmmm als we toch namen noemen ik word altijd blij als ik het hoofd van bijvoorbeeld een motorbloempje zie. Dat soort uitstraling (op fotos) vind ik mooi.quote:
hmmm ik was toch behoorlijk algemeenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef firefly3 het volgende:
Dat eeuwige gekeurVolgens mij ben ik nog diegene die de meeste respect heeft voor vrouwen ondanks mijn fysieke acties
Wat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef firefly3 het volgende:
Dat eeuwige gekeurVolgens mij ben ik nog diegene die de meeste respect heeft voor vrouwen ondanks mijn fysieke acties
Hahaha, ja tuuuuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef firefly3 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef debeterebob het volgende:
Net als op momenten dat bijv. mpj en benzin veel posten. Die wekken ook ergernis op bij sommige users.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind benzin meestal ook niet irritant hoor.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef kedge het volgende:
Ik word daar soms ook lichtelijk depri van.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef benzin het volgende:
Gedeeltelijk on-topic; heb vandaag een rotdag gehad. Overal stelletjes gezien.
Je weet het, hoe meer vrouwen je benaderd dit weekend, hoe leuker de reacties zullen worden en hoe leuker de avond!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Snap niet helemaal goed waarom, maar merk inderdaad dat het soms een stuk stiller wordt als ik post. Laatst kreeg ik zelfs een paar boze DMs van iemand. Het is niet mijn bedoeling om mensen te irriteren.
Gelukkig wordt er ook een hoop positiefs geschreven:
[..]
[..]
![]()
Gedeeltelijk on-topic; heb vandaag een rotdag gehad. Overal stelletjes gezien.
Misschien dat ik voor mijn beurt praat, maar laat bezin eerst ff een vrouw aanspreken. Van daaruit kan hij gaan werken en niet zoveel mogelijk meteen, dan wordt de barrière ook alleen maar groter om vrouwen aan te spreken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet het, hoe meer vrouwen je benaderd dit weekend, hoe leuker de reacties zullen worden en hoe leuker de avond!
Dat is vertederend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef kedge het volgende:
[..]
Misschien dat ik voor mijn beurt praat, maar laat bezin eerst ff een vrouw aanspreken. Van daaruit kan hij gaan werken en niet zoveel mogelijk meteen, dan wordt de barrière ook alleen maar groter om vrouwen aan te spreken.
Ik heb trouwens vandaag een hoog bejaard stelletje zien lopen hand in hand en vond het gewoon schattig
Wat ik persoonlijk nog erger vind zijn van die gelegenheden waar eigenlijk een beetje wordt verwacht dat je met je vriendin komt. Zeker als je dan ook een van de weinigen zonder partner blijkt te zijn en iedereen je daar ook de hele avond naar blijft vragenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word daar soms ook lichtelijk depri van.
Ook als iemand blij komt vertellen dat ie een vriendin heeft.![]()
Ergens ben je blij voor ze maar aan de andere kant ook stikjaloers.
De voorzichtige aanpak werkt niet. Want na 1 weekje ben je het alweer vergeten. Het zou misschien werken als je 1000 jaar leeft. De angst moet er goed uit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef kedge het volgende:
[..]
Misschien dat ik voor mijn beurt praat, maar laat bezin eerst ff een vrouw aanspreken. Van daaruit kan hij gaan werken en niet zoveel mogelijk meteen, dan wordt de barrière ook alleen maar groter om vrouwen aan te spreken.
Ik heb trouwens vandaag een hoog bejaard stelletje zien lopen hand in hand en vond het gewoon schattig
Zorg eerst maar eens dat hij überhaupt iets onderneemt met vrouwen voordat je beslist dat jouw aanpak de beste is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De voorzichtige aanpak werkt niet. Want na 1 weekje ben je het alweer vergeten. Het zou misschien werken als je 1000 jaar leeft. De angst moet er goed uit.
Dus jij denkt dat iemand met angst voor vrouwen aanspreken, zich ff verbijt, de disco in gaat en lukraak 10 vrouwen gaat aanspreken ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De voorzichtige aanpak werkt niet. Want na 1 weekje ben je het alweer vergeten. Het zou misschien werken als je 1000 jaar leeft. De angst moet er goed uit.
Er is geen middenweg helaas. Zijn hersens moeten de verbindingen aanmaken dat het "ok" is om vrouwen te ontmoeten. Deze verbindingen worden niet gemaakt als hij de belevenis maar een kwart doorstaat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef kedge het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat iemand met angst voor vrouwen aanspreken, zich ff verbijt, de disco in gaat en lukraak 10 vrouwen gaat aanspreken ?
Deels heb je gelijk, maar dat geldt niet voor iedereen.
Hij doorstaat die belevenis op het moment helemaal niet, fix dat eerst maar eens eventjes dan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is geen middenweg helaas. Zijn hersens moeten de verbindingen aanmaken dat het "ok" is om vrouwen te ontmoeten. Deze verbindingen worden niet gemaakt als hij de belevenis maar een kwart doorstaat.
Hij wilt het nog niet graag genoeg blijkbaar. Het enige wat hij nog moet doen is zo graag vrouwen willen dat hij tegen zichzelf zegt, nu is het genoeg!!! Dat er een knop wordt omgezet dat hij op vrouwen jacht gaat. Zonder deze switch valt er weinig te doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij doorstaat die belevenis op het moment helemaal niet, fix dat eerst maar eens eventjes dan.
Ik wil het wel, maar ben bang voor ze.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef firefly3 het volgende:
Hij wilt het nog niet graag genoeg blijkbaar. Het enige wat hij nog moet doen is zo graag vrouwen willen dat hij tegen zichzelf zegt, nu is het genoeg!!! Dat er een knop wordt omgezet dat hij op vrouwen jacht gaat. Zonder deze switch valt er weinig te doen.
Oooh is dat alles maar, nou benzin dat is een eitje toch!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij wilt het nog niet graag genoeg blijkbaar. Het enige wat hij nog moet doen is zo graag vrouwen willen dat hij tegen zichzelf zegt, nu is het genoeg!!! Dat er een knop wordt omgezet dat hij op vrouwen jacht gaat. Zonder deze switch valt er weinig te doen.
Verwachten anderen dat of verwacht jij dat? En als iemand er naar vraagt kun je ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je niet echt een succesverhaal bent met vrouwen.quote:Wat ik persoonlijk nog erger vind zijn van die gelegenheden waar eigenlijk een beetje wordt verwacht dat je met je vriendin komt. Zeker als je dan ook een van de weinigen zonder partner blijkt te zijn en iedereen je daar ook de hele avond naar blijft vragen
Ik hoop gewoon dat het voor mij ooit nog komt.
Benzin gaat niet uit en heeft naar mijn weten ook geen vrienden die uitgaan. De middenweg bestaat wel, dat is met iemand anders uitgaan die ermee bekend is. En niet eens zozeer in het dames aanspreken, maar meer de uitgaanswereld.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is geen middenweg helaas. Zijn hersens moeten de verbindingen aanmaken dat het "ok" is om vrouwen te ontmoeten. Deze verbindingen worden niet gemaakt als hij de belevenis maar een kwart doorstaat.
Je wilt het nog niet graag genoeg. Als je echt iets wilt, dan doe je het met die angst. Dus precies zoals ik het zeg eigenlijk, met die angst loop je naar een meid toe. Al ga je er met trillende benen naar toe, het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil het wel, maar ben bang voor ze.
Goed plan. Benzin, je bent hier in Rotterdam ook welkom overigens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Benzin gaat niet uit en heeft naar mijn weten ook geen vrienden die uitgaan. De middenweg bestaat wel, dat is met iemand anders uitgaan die ermee bekend is. En niet eens zozeer in het dames aanspreken, maar meer de uitgaanswereld.
Als hij naar Twente wil komen, dan kan ik bijv. de vrouwen aanspreken en zo benzin eerst kennis laten maken met het contact leggen. Misschien dat hij daarna de smaak te pakken krijgt en dan zelf vrouwen aan durft te spreken.
( Nee ben geen casanova inb4 bashes)
Beiden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:52 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Verwachten anderen dat of verwacht jij dat?
Dat klopt. Uitgaan is ook niet helemaal mijn ding, tijdens het uitgan ben ik een muurbloempje en voel ik me niet op mijn gemak.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef kedge het volgende:
Benzin gaat niet uit en heeft naar mijn weten ook geen vrienden die uitgaan. De middenweg bestaat wel, dat is met iemand anders uitgaan die ermee bekend is. En niet eens zozeer in het dames aanspreken, maar meer de uitgaanswereld.
Nou, ik weet niet, maar als ze die angst alleen al ruiken dan maken ze je (figuurlijk) af.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je wilt het nog niet graag genoeg. Als je echt iets wilt, dan doe je het met die angst. Dus precies zoals ik het zeg eigenlijk, met die angst loop je naar een meid toe. Al ga je er met trillende benen naar toe, het maakt niet uit.
En in andere sociale/netwerk situaties met meer dan 10 man?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt. Uitgaan is ook niet helemaal mijn ding, tijdens het uitgan ben ik een muurbloempje en voel ik me niet op mijn gemak.
Als het mensen zijn die ik al ken dan gaat dat prima, als het allemaal onbekenden zijn verander ik ook in een muurbloempje. Heb een paar keer een netwerkborrel bijgewoond voor het bedrijf waar ik bij werkte, en daar wist ik mezelf ook nooit echt een houding te geven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef Flepke het volgende:
[..]
En in andere sociale/netwerk situaties met meer dan 10 man?
Het maakt niet uit wat zij doet, je wint altijd. Want je hebt telkens wat angst verloren. Na bijvoorbeeld de 8ste benadering, ga je denken aan de positieve reacties die je al gekregen hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
Nou, ik weet niet, maar als ze die angst alleen al ruiken dan maken ze je (figuurlijk) af.
Het gaat dus om nieuwe contacten leggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Als het mensen zijn die ik al ken dan gaat dat prima, als het allemaal onbekenden zijn verander ik ook in een muurbloempje. Heb een paar keer een netwerkborrel bijgewoond voor het bedrijf waar ik bij werkte, en daar wist ik mezelf ook nooit echt een houding te geven.
Ik werk het beste in kleine groepen en één-op-één-situaties met mensen die ik al langer ken.
Nah, zelfs dat hoeft niet. Het boeit niet hoe ze reageren. Het gaat erom dat hij maar benaderd, en benaderd en benaderd. Ik heb mensen gezien die normaal niet benaderen, en opeens ervoor gingen en massaal succes hadden (zelfs meegesleurd door een meid enzo, wtf?)quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het gaat dus om nieuwe contacten leggen.
Een chick regelen is niet benzin's enige doel, volgens mij zou hij ook wel wat vrienden willen dus dan is het wel belangrijk om nieuwe contacten te leggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nah, zelfs dat hoeft niet. Het boeit niet hoe ze reageren. Het gaat erom dat hij maar benaderd, en benaderd en benaderd. Ik heb mensen gezien die normaal niet benaderen, en opeens ervoor gingen en massaal succes hadden (zelfs meegesleurd door een meid enzo, wtf?)
Des te groter de mogelijkheden, want er is geen druk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk het niet, heb niks gepland.
Als het zo gaat als tot nu toe dan zullen er weinig positieve reacties zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:10 schreef firefly3 het volgende:
Het maakt niet uit wat zij doet, je wint altijd. Want je hebt telkens wat angst verloren. Na bijvoorbeeld de 8ste benadering, ga je denken aan de positieve reacties die je al gekregen hebt.
Allereerst ben ik gewoon heel slecht in het openen van een gesprek. Ik weet niet wat ik moet doen en wat ik moet zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef Flepke het volgende:
Het gaat dus om nieuwe contacten leggen.
Waar ben je precies bang voor?
Geen gezamenlijke gespreks onderwerpen?
Dat er ongemakkelijke stiltes vallen?
Dat andere mensen een mening over je vormen?
Dat mensen je neersteken als je een verkeerde opmerking maakt?
Wegen die nadelen op tegen de voordelen als nieuwe zakelijke relaties (geld) en vrouwen (seks) in je leven?
Kloptquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Een chick regelen is niet benzin's enige doel, volgens mij zou hij ook wel wat vrienden willen dus dan is het wel belangrijk om nieuwe contacten te leggen.
Zullen we vanaf nu dan maar mensen helpen met het opzetten van een afslankschema, aankleden en hun huiswerk maken in het versiertopic? Ontopic aub.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een chick regelen is niet benzin's enige doel, volgens mij zou hij ook wel wat vrienden willen dus dan is het wel belangrijk om nieuwe contacten te leggen.
Zoals ik al zei, hun reacties maken totaal niet uit. Druk op de "reset" knop telkens, en daarna op "start".quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Als het zo gaat als tot nu toe dan zullen er weinig positieve reacties zijn.
Pardon? Zo offtopic is het helemaal niet om benzin ook met het krijgen van vrienden te helpen naast het krijgen van een vriendin.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zullen we vanaf nu dan maar mensen helpen met het opzetten van een afslankschema, aankleden en hun huiswerk maken in het versiertopic? Ontopic aub.
Oneens. Ook heeft Mfn gelijk. Dit topic is ook juist bedoeld voor mensen die het moeilijk hebben in sociale situaties en daardoor tegen aantal problemen aanlopen. Het stomme is dat de TT de OP niet dekt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zullen we vanaf nu dan maar mensen helpen met het opzetten van een afslankschema, aankleden en hun huiswerk maken in het versiertopic? Ontopic aub.
De openingspost is wel erg PUA en gooien beginnelingen dieper het gat in:quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oneens. Ook heeft Mfn gelijk. Dit topic is ook juist bedoeld voor mensen die het moeilijk hebben in sociale situaties en daardoor tegen aantal problemen aanlopen. Het stomme is dat de TT de OP niet dekt.
Er zijn toch ook wel geldige excuses om geen vrouwen te versieren, bijvoorbeeld dat je in een sociaal isoloment zit. Dan kan je wel heel hard gaan aanmoedigen maar daar komt de persoon geen steek verder mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De openingspost is wel erg PUA en gooien beginnelingen dieper het gat in:
Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:
1. Loop rechtop.
2. Kijk niet steeds naar de grond.
3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.
Tips over vrienden maken kan inderdaad geen kwaad, maar dit is weer de ultieme excuus voor hem om geen vrouwen te benaderen. Iedereen verzint excuses om het niet te doen. Dus denk even niet aan vrienden maken en ga versieren.
Dat zijn erg goeie tips en beter uitvoerbaar dan de dingen die jij Benzin oa voorschotelt. Ik zie dat niet als PUA, dat zijn basis sociale vaardigheden die nog niet eens met versieren te maken hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1. Loop rechtop.
3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.
Tips over vrienden maken kan inderdaad geen kwaad, maar dit is weer de ultieme excuus voor hem om geen vrouwen te benaderen. Iedereen verzint excuses om het niet te doen. Dus denk even niet aan vrienden maken en ga versieren.
Misschien maar je eigen reek starten als je het allemaal zo geweldig goed weet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1. Loop rechtop.
Ooit weleens nagedacht dat hij momenteel vastzit in een paradox en dat als hij succes begint te krijgen met vrouwen dat het een eye opener kan zijn voor zijn gehele levensstijl?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel geldige excuses om geen vrouwen te versieren, bijvoorbeeld dat je in een sociaal isoloment zit. Dan kan je wel heel hard gaan aanmoedigen maar daar komt de persoon geen steek verder mee.
Het is ook wel ontopic. De reden dat versieren bij hem moeilijk gaat is ook omdat hij geen vrienden heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien maar je eigen reek starten als je het allemaal zo geweldig goed weet.
Waarom is het zo dat vrouwen versieren belangrijker is dan vrienden krijgen? Afgezien van dat beide prima samen mogelijk is denk ik dat hij meer heeft aan vrienden om mee te beginnen dan aan het krijgen van een vriendin. En het laatste is ook moeilijker voor hem denk ik.
Ooit weleens over nagedacht dat het niet voor iedereen zo simpel is als jij nu stelt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ooit weleens nagedacht dat hij momenteel vastzit in een paradox en dat als hij succes begint te krijgen met vrouwen dat het een eye opener kan zijn voor zijn gehele levensstijl?
Het zijn geen sociale vaardigheden maar een eisenlijstje hoe je je moet gedragen als een robot. Zulk gedrag moet uit zichzelf komen en moet je niet forceren. Dat is PUA als je truukjes doet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn erg goeie tips en beter uitvoerbaar dan de dingen die jij Benzin oa voorschotelt. Ik zie dat niet als PUA, dat zijn basis sociale vaardigheden die nog niet eens met versieren te maken hebben.
Bedankt voor het vermoeilijken van het proces.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ooit weleens over nagedacht dat het niet voor iedereen zo simpel is als jij nu stelt?
Jij denkt dat als hij in zijn huidige staat vrouwen aan durft te spreken (wat ik al niet zie gebeuren), dat hem kleine succesjes zal opleveren? De kans is net zo groot dat het gesprek slecht gaat in het begin (want hij is doodsbang en zenuwachtig) en dat kan hij dan gaan zien als een bevestiging van zijn negatieve zelfbeeld ipv hetgeen wat jij ermee denkt te bereiken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ooit weleens nagedacht dat hij momenteel vastzit in een paradox en dat als hij succes begint te krijgen met vrouwen dat het een eye opener kan zijn voor zijn gehele levensstijl?
Óf je loopt straks gewoon even de stad in.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben het ook gewoon in 99,9% van de gevallen met mfn eens. Nu zeggen we in andere woorden weer exact hetzelfde. Ik denk dat ik ga slapem, dan mag zij het woord voor me doen
En zomaar opeens 10 vrouwen aanspreken zal wel soepel en niet geforceerd gaan voor hem denk je? Ik denk dat niet dat dat wel erg natuurlijk over gaat komen namelijk, dus waarom moet dat wel maar mag het andere weer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zijn geen sociale vaardigheden maar een eisenlijstje hoe je je moet gedragen als een robot. Zulk gedrag moet uit zichzelf komen en moet je niet forceren. Dat is PUA als je truukjes doet.
Op een gegeven moment moet je beseffen dat jouw tips onrealistisch zijn, nog afgezien welke waarde je er aan hecht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedankt voor het vermoeilijken van het proces.
Jij ook bedankt daarvoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedankt voor het vermoeilijken van het proces.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben het ook gewoon in 99,9% van de gevallen met mfn eens. Nu zeggen we in andere woorden weer exact hetzelfde. Ik denk dat ik ga slapem, dan mag zij het woord voor me doen
nee, maak je niet te veel zorgen om mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
Óf je loopt straks gewoon even de stad in.
Dit gaat voor Benzin no way werken. Neem dat van mij aan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet het, hoe meer vrouwen je benaderd dit weekend, hoe leuker de reacties zullen worden en hoe leuker de avond!
helaas is dat niet zo voor iedereen. In Bezin zijn situatie zijn er andere dingen veel belangrijker op dit moment dan een vriendin.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je wilt het nog niet graag genoeg. Als je echt iets wilt, dan doe je het met die angst. Dus precies zoals ik het zeg eigenlijk, met die angst loop je naar een meid toe. Al ga je er met trillende benen naar toe, het maakt niet uit.
Je zal ergens een begin moeten maken. Je bewust worden van je houding is al heel wat. En mensen in de ogen kijken zal in het begin geforceerd zijn, maar naarmate je meer oefent en eraan went steeds makkelijker en natuurlijker worden. Contact maken gaat sowieso moeilijk worden als je iemand niet in de ogen durft te kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zijn geen sociale vaardigheden maar een eisenlijstje hoe je je moet gedragen als een robot. Zulk gedrag moet uit zichzelf komen en moet je niet forceren. Dat is PUA als je truukjes doet.
Je kan nou eenmaal niet iedereen over een kam scheren en allemaal hetzelfde laten uitvoeren voor succes. Maar goed dat ga je toch niet inzien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:
Jullie houden hem echt in een slachtofferrol en behandelen hem anders dan dat je anderen behandeld. Iedereen is gelijk aan elkaar en moet je zo ook behandelen, dat is punt nr 1.
Punt nr 2: Benaderen is echt niet moeilijk. Zelfs niet voor diegene die heel zenuwachtig is. Zelfs benzin kan er op een avond 10 tot 20 benaderen als hij eenmaal in het koude water duikt.
Dat is een verkeerd uitgangspunt. Niemand is hetzelfde en niet bij iedereen zal hetzelfde advies werken, of dezelfde aanpak. Mensen zijn, zoals je net zo mooi zei geen robots die ieder met eenzelfde trukje te helpen zijn. Iedereen heeft eigen sterke en zwakke punten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:
Jullie houden hem echt in een slachtofferrol en behandelen hem anders dan dat je anderen behandeld. Iedereen is gelijk aan elkaar en moet je zo ook behandelen, dat is punt nr 1.
En laat dat koude water duiken nou net het probleem zijn.quote:Punt nr 2: Benaderen is echt niet moeilijk. Zelfs niet voor diegene die heel zenuwachtig is. Zelfs benzin kan er op een avond 10 tot 20 benaderen als hij eenmaal in het koude water duikt.
Daarom moet hij grote aantallen maken, dan pas gaat het goed. Niet voorzichtig, dan leert hij niet dat het niet uit maakt om afgewezen te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij denkt dat als hij in zijn huidige staat vrouwen aan durft te spreken (wat ik al niet zie gebeuren), dat hem kleine succesjes zal opleveren? De kans is net zo groot dat het gesprek slecht gaat in het begin (want hij is doodsbang en zenuwachtig) en dat kan hij dan gaan zien als een bevestiging van zijn negatieve zelfbeeld ipv hetgeen wat jij ermee denkt te bereiken.
Met andere woorden, hoe gaat dat hem precies helpen dan als, in theorie, het in het begin slecht zal gaan? Benzin is het type dat als hij al eindelijk die grens over durft en meisjes aanspreekt, ook verwacht dat het redelijk gaat anders durft hij daarna niet meer.
Hoe oud ben je als ik vragen mag, 17 ofzo was het?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is een verkeerd uitgangspunt. Niemand is hetzelfde en niet bij iedereen zal hetzelfde advies werken, of dezelfde aanpak. Mensen zijn, zoals je net zo mooi illustreerde, geen robots die ieder met eenzelfde trukje te helpen zijn. Iedereen heeft eigen sterke en zwakke punten.
[..]
En laat dat koude water duiken nou net het probleem zijn.
Ligt eraan in welk bad je eerst zat. Zat je in een ijsbad dan zal het wel meevallen, zat je in een heet bad dan is het verschil erg groot. En dan heb je nog allerlei temperaturen daartussenin.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef Flepke het volgende:
Nee want in het diepe springen voelt voor de 1 koud aan en voor de ander warm zeker.
Hou toch op
Nee met bang zijn om op je bek te gaan en lekker achter je toetsenbord blijven hangen dan kom je er wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:46 schreef ook_gek het volgende:
De meeste mensen hebben geen enkel weet over de situatie van Benzin.
Om je een voorbeeld te geven, als Benzin 20 vrouwen aan spreekt en hij zl 18x mis slaan en 2x scoren onthoud hij op dit moment de 18x en zal hem nog onzekerder maken dan hij nu is. Tot op er mogelijk een zeer ernstig punt bereikt kan worden.
quote:Focus on the journey, not the destination. Joy is found not in finishing an activity but in doing it.
Dat maakt dus wel uit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee met bang zijn om op je bek te gaan en lekker achter je toetsenbord blijven hangen dan kom je er wel.
Als hij er actief mee bezig is dan boekt hij vooruitgang, ofdat hij afgewezen word of ligt te ketsen maakt geen ene flikker uit.
Taadaaaaaa!!! Dit ernstig punt is het punt waarbij hij kwaad wordt op zichzelf, het moment waarbij het knapt,en zegt NU IS HET ECHT GENOEG en het voor elkaar krijgt. Zijn gedachten moeten opnieuw verbonden worden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:46 schreef ook_gek het volgende:
De meeste mensen hebben geen enkel weet over de situatie van Benzin.
Om je een voorbeeld te geven, als Benzin 20 vrouwen aan spreekt en hij zl 18x mis slaan en 2x scoren onthoud hij op dit moment de 18x en zal hem nog onzekerder maken dan hij nu is. Tot op er mogelijk een zeer ernstig punt bereikt kan worden.
Alsof wij hem al die topics langs enkel aanraden achter zijn toetsenbord te blijven hangen..quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee met bang zijn om op je bek te gaan en lekker achter je toetsenbord blijven hangen dan kom je er wel.
Als hij er actief mee bezig is dan boekt hij vooruitgang, ofdat hij afgewezen word of ligt te ketsen maakt geen ene flikker uit.
En daar ga je volgens mij fout. Als hij wordt afgewezen keer op keer, dan kunnen er twee dingen gebeuren. 1) Hij ziet dat het allemaal meevalt en niet erg is 2) Hij ziet het als de zoveelste bevestiging dat meisjes hem niet moeten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom moet hij grote aantallen maken, dan pas gaat het goed. Niet voorzichtig, dan leert hij niet dat het niet uit maakt om afgewezen te worden.
Makkelijker gezegd dan gedaan wanneer je juist zo gevoelig bent voor kritiek van met name meisjes. Hoe verwacht je dat hij die knop omzet? Je bent niet de eerste die tegen hem zegt dat hij meer schijt moet krijgen aan de meningen van anderen. De vraag is met name hoe hij het moet doen, niet wat hij moet doen. Dat weet ie wel.quote:Zoals ik zeg: Het maakt niet uit hoe ze reageert, stamp dit in je hoofd Benzin. Al scheld ze je uit dan nog maakt het niet uit. Prent dat in je hoofd en maak grote aantallen.
Gestimuleerd door figuren die opmerkingen maken als:quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alsof wij hem al die topics langs enkel aanraden achter zijn toetsenbord te blijven hangen..
Nee er is al van alles geprobeerd en gezegd, en er is niet heel veel veranderd nog, de bal ligt al jaren bij hem.
Dont blame benzinquote:Om je een voorbeeld te geven, als Benzin 20 vrouwen aan spreekt en hij zl 18x mis slaan en 2x scoren onthoud hij op dit moment de 18x en zal hem nog onzekerder maken dan hij nu is. Tot op er mogelijk een zeer ernstig punt bereikt kan worden.
Ik kan je verzekeren dat hij niet achter zijn toetsenbord blijft hangen. En dat hij enkele grote stappen gemaakt heeft. Indien hij het belangrijk vind mag hij dat zelf melden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
Voor hem maakt dat wel uit, omdat hij vergeet de succesen te onthouden en alleen de negatieve momenten tot zich neemt en dat extreem uit vergroot.quote:Als hij er actief mee bezig is dan boekt hij vooruitgang, ofdat hij afgewezen word of ligt te ketsen maakt geen ene flikker uit.
Leuk verhaaltje weer, maar hoe zet hij die eerste stap? Hoe krijg je zijn knop om?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Taadaaaaaa!!! Dit ernstig punt is het punt waarbij hij kwaad wordt op zichzelf, het moment waarbij het knapt,en zegt NU IS HET ECHT GENOEG en het voor elkaar krijgt. Zijn gedachten moeten opnieuw verbonden worden.
Dit is vaker in de praktijk uitgevoerd, niet door mij, maar door mensen die al 7 jaar lang elke week benzins wakker schudden.
(Lees reactie naar ook_gek)quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daar ga je volgens mij fout. Als hij wordt afgewezen keer op keer, dan kunnen er twee dingen gebeuren. 1) Hij ziet dat het allemaal meevalt en niet erg is 2) Hij ziet het als de zoveelste bevestiging dat meisjes hem niet moeten.
Hoe zorg je ervoor dat het tweede niet gebeurt?
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan wanneer je juist zo gevoelig bent voor kritiek van met name meisjes. Hoe verwacht je dat hij die knop omzet? Je bent niet de eerste die tegen hem zegt dat hij meer schijt moet krijgen aan de meningen van anderen. De vraag is met name hoe hij het moet doen, niet wat hij moet doen. Dat weet ie wel.
Ik zou zeggen vraag het 'm eens. Denk dat het wel degelijk uitmaakt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:47 schreef Flepke het volgende:
Hij zal inzien dat hij bij ieder gesprekje 5 seconde langer kan blijven staan, een glimlach meer krijgt etc etc. ZOLANG HIJ MAAR UIT ZIJN COMFORT ZONE STAPT EN PROBEERT.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daar ga je volgens mij fout. Als hij wordt afgewezen keer op keer, dan kunnen er twee dingen gebeuren. 1) Hij ziet dat het allemaal meevalt en niet erg is 2) Hij ziet het als de zoveelste bevestiging dat meisjes hem niet moeten.
Hoe zorg je ervoor dat het tweede niet gebeurt?
Hij zit al jaren met dit probleem, ook voordat hij hier postte en mensen moedeloos van hem werden en dat soort opmerkingen maakte.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gestimuleerd door figuren die opmerkingen maken als:
[..]
Dont blame benzin
Of:quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Taadaaaaaa!!! Dit ernstig punt is het punt waarbij hij kwaad wordt op zichzelf, het moment waarbij het knapt,en zegt NU IS HET ECHT GENOEG en het voor elkaar krijgt. Zijn gedachten moeten opnieuw verbonden worden.
Wie wijst er nu met zijn vingertje en propt anderen in rollen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef firefly3 het volgende:
Jullie voeden benzin zoals Flepke al zegt al jaren om in zijn rol te blijven. Jullie zijn goed in het weggeven van rollen.
Waarom toch niet dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi jongens. Ik heb gefaald. Ben niet eens binnen in de kroeg geweest, en toen ging ik naar huis om te blowen.
Nee dan komt er een punt dat het hem allemaal niks meer kan schelen. Met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, vanwege de grote aantallen die hij moet doen. En het boeit niet hoe ze reageert. Herhaal niet het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of:
Het is nu echt genoeg, het is hopeloos, het gaat me nooit lukken. Ik geef op.
Tada.
Moeten wij daar als samenleving zo'n probleem van maken dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of:
Het is nu echt genoeg, het is hopeloos, het gaat me nooit lukken. Ik geef op.
Tada.
Iedereen pest mij omdat ik zogenaamd een dealer zou zijn. Niet leuk. Gelukkig wel 4 chille meisjes langs gehad. Nu even kijken of het niet-uitgaande meisje online is op msn.quote:
Ik vind echt dat jullie veel te makkelijk schuld bij benzin leggen. Ja, hij moet wat doen. Maar er zijn zeker en vast factoren die heel erg tegenwerken. Als users hier nooit vanaf 0 zijn begonnen, dan begrijpen ze dat misschien ook minder goed. /nuancepost.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij zit al jaren met dit probleem, ook voordat hij hier postte en mensen moedeloos van hem werden en dat soort opmerkingen maakte.
Hij heeft zelf ook best wel wat schuld aan zijn huidige situatie hoor. Maar dat is iets wat we bijna allemaal wel hebben aan onze eigen situaties, dus waarom hij niet?
Dit is wat ik zie, telkens is het weer moeilijk volgens jullie voor hem om dit te doen om dat te doen. Na 1x iets gehoord te hebben weet ik genoeg hoor. Maar nu moeten we verder.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie wijst er nu met zijn vingertje en propt anderen in rollen?
Jij.
Nee hoor, dat maak jij ervan. Jij denkt dat je benzin die al jaren in hetzelfde schuitje zit even hier kan gaan uitleggen hoe het allemaal werkt. Het zit veel dieper bij benzin, die ook psychologisch achteruit gegaan is en ik denk ook sociaal.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:
Punt nr 2: Benaderen is echt niet moeilijk. Zelfs niet voor diegene die heel zenuwachtig is. Zelfs benzin kan er op een avond 10 tot 20 benaderen als hij eenmaal in het koude water duikt.
Idd, als je geen neuk meer geeft wil je dood... Niet leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dan komt er een punt dat het hem allemaal niks meer kan schelen. Met alle gevolgen van dien.
Nog maals, je weet totaal niet waar je over praat in deze. Neem dat van mij aan.
Hij wilt zeker wel, alleen niet op de manier die jij en FireFly3 aan geven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef Flepke het volgende:
Alleen al het feit dat hij terug blijft komen naar dit topic laat zien dat hij wel degelijk wil.
Hoe vaak moet dit nog herhaald worden. 10x? 1000x?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maak jij ervan. Jij denkt dat je benzin die al jaren in hetzelfde schuitje zit even hier kan gaan uitleggen hoe het allemaal werkt. Het zit veel dieper bij benzin, die ook psychologisch achteruit gegaan is en ik denk ook sociaal.
Benzin heeft iemand nodig die hem overal wegwijs in maakt en hetzelfde geldt voor MLIG. Zij hebben gewoon een achterstand die niet zomaar in te halen is.
Ik zeg niet dat hij alle schuld heeft, zeker niet want ik ken zijn verhaal, maar hij is ook niet vrij van enige schuld.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jullie veel te makkelijk schuld bij benzin leggen. Ja, hij moet wat doen. Maar er zijn zeker en vast factoren die heel erg tegenwerken. Als users hier nooit vanaf 0 zijn begonnen, dan begrijpen ze dat misschien ook minder goed. /nuancepost.
Wat een onzin. Jij leeft je niet genoeg in in zijn situatie en komt met standaard praatjes alsof die iedereen gaan helpen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef firefly3 het volgende:
Jullie voeden benzin zoals Flepke al zegt al jaren om in zijn rol te blijven. Jullie zijn goed in het weggeven van rollen.
Vriend, jij doet exact waar je andere mensen van beschuldigd. Je had ook een enorm vooroordeel over mfn, dat helemaal niet waar bleek te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is wat ik zie, telkens is het weer moeilijk volgens jullie voor hem om dit te doen om dat te doen. Na 1x iets gehoord te hebben weet ik genoeg hoor. Maar nu moeten we verder.
Trek er dan ook eens lering uit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet dit nog herhaald worden. 10x? 1000x?
Ontopic:
Vrouwen benaderen, minstens 10 voor het einde van dit weekend.
Waarom herhaal je alles zelf dan steeds als je zelf iets maar 1x wil horen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is wat ik zie, telkens is het weer moeilijk volgens jullie voor hem om dit te doen om dat te doen. Na 1x iets gehoord te hebben weet ik genoeg hoor. Maar nu moeten we verder.
Godver jij bent ook een optimist.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij alle schuld heeft, zeker niet want ik ken zijn verhaal, maar hij is ook niet vrij van enige schuld.
Maar we hebben allemaal deels schuld aan onze eigen situatie, het is niet perse iets negatiefs, het is gewoon zo.
Nee, zoek je weer een drogreden?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag, 17 ofzo was het?
Er zijn mensen die er meer verstand van hebben dan jij en ik, en die hebben al 7 jaar lang benzins getraint. Dus doe niet alsof je zo alwetend bent.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dan komt er een punt dat het hem allemaal niks meer kan schelen. Met alle gevolgen van dien.
Nog maals, je weet totaal niet waar je over praat in deze. Neem dat van mij aan.
Nja, groot groot. Ik ga samen met ook_gek kijken welke kleine stapjes ik de komende tijd kan nemen. Ik moet het doen, maar hij kan me af en toe een beetje bijsturen, motiveren of op mijn vingers tikken. Maar ik moet nog behoorlijk bewijzen dat ik ook echt wat ga doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan je verzekeren dat hij niet achter zijn toetsenbord blijft hangen. En dat hij enkele grote stappen gemaakt heeft. Indien hij het belangrijk vind mag hij dat zelf melden.
Inderdaad. En Strawberry zegt dat ookquote:Voor hem maakt dat wel uit, omdat hij vergeet de succesen te onthouden en alleen de negatieve momenten tot zich neemt en dat extreem uit vergroot.
Het maakt voor hem dus WEL uit om op zijn bek te gaan.
Welk vooroordeel precies?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vriend, jij doet exact waar je andere mensen van beschuldigd. Je had ook een enorm vooroordeel over mfn, dat helemaal niet waar bleek te zijn.
Wou je zeggen dat jij nul invloed in je huidige situatie hebt/had dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Godver jij bent ook een optimist.
Precies. En dan kunnen wij wel pessimistisch klinken, maar ik denk dat het een juiste inschatting is. Ik zou zelf precies hetzelfde hebben, omdat ik ook nog (te) veel waarde hecht aan wat anderen van me vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat hij niet achter zijn toetsenbord blijft hangen. En dat hij enkele grote stappen gemaakt heeft. Indien hij het belangrijk vind mag hij dat zelf melden.
[..]
Voor hem maakt dat wel uit, omdat hij vergeet de succesen te onthouden en alleen de negatieve momenten tot zich neemt en dat extreem uit vergroot.
Het maakt voor hem dus WEL uit om op zijn bek te gaan.
Is jouw perfectionisme je faalangst?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, groot groot. Ik ga samen met ook_gek kijken welke kleine stapjes ik de komende tijd kan nemen. Ik moet het doen, maar hij kan me af en toe een beetje bijsturen, motiveren of op mijn vingers tikken. Maar ik moet nog behoorlijk bewijzen dat ik ook echt wat ga doen
[..]
Inderdaad. En Strawberry zegt dat ookIk houd er niet van om fouten te maken, dat grijpt me enorm aan terwijl positieve dingen een veel kleinere invloed hebben.
dat ze hier zit, omdat ze niemand kan krijgen en dat we haar tips daarom niet zo serieus moesten nemen.quote:
Of dat ik een feminist ben met kort haar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
dat ze hier zit, omdat ze niemand kan krijgen en dat we haar tips daarom niet zo serieus moesten nemen.
Het is aan MLIG en Benzin om die info te posten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef Newbie114 het volgende:
Niet aardbei pesten.
Benzin () wil niet zeggen waar hij woont hij wilt namelijk dat niemand hem herkent.
Van mlig () weet ik het niet.
Ik heb 100% invloed op mijn huidige situatie, ik ben de laatste persoon op aarde die iemand zal aanspreken op mijn eigen falen/succes.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij nul invloed in je huidige situatie hebt/had dan?
Ik weet Benzin zijn gehele situatie, wij hebben al enige dagen zeer veel contact met elkaar. En hij heeft mij alles uit gelegt, verteld en wat de blokkades zijn. En waarom hij wel en geen dingen doet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er meer verstand van hebben dan jij en ik, en die hebben al 7 jaar lang benzins getraint. Dus doe niet alsof je zo alwetend bent.
Het is een erkend feit dat mensen in het diepe gooien soms goed werkt, maar bij anderen compleet averechts.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hij zal inzien dat hij bij ieder gesprekje 5 seconde langer kan blijven staan, een glimlach meer krijgt etc etc. ZOLANG HIJ MAAR UIT ZIJN COMFORT ZONE STAPT EN PROBEERT.
Iedere afwijzing brengt hem een stap verder op zijn reis die begint bij zijn toetsenbord.
Jouw ervaring vergelijken met de ervaring van anderen die constant bezig zijn om benzins te helpen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, zoek je weer een drogreden?
dat jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of dat ik een feminist ben met kort haar.
Lees anders de rest even, waarin ik zeg dat het niet perse iets negatiefs is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik heb 100% invloed op mijn huidige situatie, ik ben de laatste persoon op aarde die iemand zal aanspreken op mijn eigen falen/succes.
Ik doelde meer op de vieze stemming makerij met "schuld", "we", "situatie"
Tot over 500 jaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet Benzin zijn gehele situatie, wij hebben al enige dagen zeer veel contact met elkaar. En hij heeft mij alles uit gelegt, verteld en wat de blokkades zijn. En waarom hij wel en geen dingen doet.
Dus ja in dit gaval weet ik 100% meer dan jij weet. In deze ben ik ZEKER alwetend!
En geloof me, ik doe niet ah wat kut voor je mailtjes of dingen zeggen. Ik dwing hem bepaalde dingen te doen in samen spraak. En hij geeft aan het te proberen. En alleen daarom weet ik zeker dat hij ECHT wilt.
En ik heb er 100% vertrouwen in dat het hem gaat lukken. Zels vrouwen aanspreken.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Moeten wij daar als samenleving zo'n probleem van maken dan?
Dat soort figuren roeien zichzelf wel uit.
Alleen al het feit dat hij terug blijft komen naar dit topic laat zien dat hij wel degelijk wil.
Ze leek uit de hoogte van alles vandaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
dat ze hier zit, omdat ze niemand kan krijgen en dat we haar tips daarom niet zo serieus moesten nemen.
Wat ik zeg, benzin zal sneller grotere stappen gaan nemen dan hij zelf denkt nu. Daar vallen ook vrouwen onder.quote:
Maar goed dat jij zo lekker down to earth bent hè.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze leek uit de hoogte van alles vandaar.
Dat is het storende idd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maak jij ervan. Jij denkt dat je benzin die al jaren in hetzelfde schuitje zit even hier kan gaan uitleggen hoe het allemaal werkt.
Bij sociale dingen werkt het denk ik toch het beste als je in het diepe wordt gegooid. Voor mij dan, maar met andere dingen ben ik juist meer van het langzaam opbouwenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een erkend feit dat mensen in het diepe gooien soms goed werkt, maar bij anderen compleet averechts.
Top.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, groot groot. Ik ga samen met ook_gek kijken welke kleine stapjes ik de komende tijd kan nemen. Ik moet het doen, maar hij kan me af en toe een beetje bijsturen, motiveren of op mijn vingers tikken. Maar ik moet nog behoorlijk bewijzen dat ik ook echt wat ga doen
Dat is hoe het bij heel veel mensen werkt, daar ben je niet de enige in. Maar het is wel iets om rekening mee te houden bij het geven van advies.quote:Inderdaad. En Strawberry zegt dat ookIk houd er niet van om fouten te maken, dat grijpt me enorm aan terwijl positieve dingen een veel kleinere invloed hebben.
Ik vind het sowieso al goed van hem dat hij probeert te helpen. Help is goedquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Flepke het volgende:
Dat benzin op sleeptouw moet worden genomen lijkt me duidelijk.
Dat ook_gek daar de juiste/optimaalste persoon is weet ik zonet nog niet.
ook_gek geef is wat inzicht in je briljante plan zou ik zeggen.
Gaan jullie ook af en toe uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. En Strawberry zegt dat ookIk houd er niet van om fouten te maken, dat grijpt me enorm aan terwijl positieve dingen een veel kleinere invloed hebben.
Goed benzin dat je nu eindelijk aanpakt! Zelfs als het heel kleine stapjes zijn, ik rol met 2 passen tegelijk terug dus zeker harde duim omhoog voor jouquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik zeg, benzin zal sneller grotere stappen gaan nemen dan hij zelf denkt nu. Daar vallen ook vrouwen onder.
Als benzin zich blijft inzetten zoals hij dat nu komt dat helemaal goed. Ik ga geen tijd noemen omdat dit hem te veel druk op gaat leveren.
Maar benzin weet hoe ik er over denk.
De goeroe die al een jaar lang geen relatie heeft gehad en als hij telkens verliefd werd haar niet kon hebben en met 2 katten samen woontquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed benzin dat je nu eindelijk aanpakt! Zelfs als het heel kleine stapjes zijn, ik rol met 2 passen tegelijk terug dus zeker harde duim omhoog voor jou![]()
En ook_gek, je hebt weer eens gelijk. De goeroe van dit topic.
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben wel een beetje bang dat ik mijn beloftes niet waar kan maken, maar dat ligt dan niet aan hem.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Flepke het volgende:
Laat ik eerst beginnen met kleinere stapjes, maar wie weet ooit in de toekomst.quote:
Ik heb al 16 jaar geen relatie gehad. Maar 2 katten, dieren zijn awesome man. Serieus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De goeroe die al een jaar lang geen relatie heeft gehad en als hij telkens verliefd werd haar niet kon hebben en met 2 katten samen woont
Val je gek nu als persoon aan ? How low can you go ...quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De goeroe die al een jaar lang geen relatie heeft gehad en als hij telkens verliefd werd haar niet kon hebben en met 2 katten samen woont
Hypocriet ventje ben je toch ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beloftes? Ach, niet om je te dissen maar als dingen ruk zijn kunnen ze alleen maar beter worden. Mijn liefdesleven is ook ruk op dit moment, en het erge is dat ik precies weet waar het aan ligtquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben wel een beetje bang dat ik mijn beloftes niet waar kan maken, maar dat ligt dan niet aan hem.
[..]
Laat ik eerst beginnen met kleinere stapjes, maar wie weet ooit in de toekomst.
Het verschil is dat dit geen mening is maar een feit :/quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hypocriet ventje ben je toch ook.
En maar drammen als iemand een mening over jou heeft, maar ondertussen..
Ik heb meermaals gevraagd in welke omgeving hij woont, als daar niet op word ingegaan dan houd het voor mij op een gegeven moment ook op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jou heb ik, heel eerlijk gezegd, nog geen poot uit zien steken naast posten hier.
Katten zijn liev. Big plus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij neukt een man om zijn katten?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Katten zijn liev. Big plus.
Friendzonequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Katten zijn liev. Big plus.
Jij legt het negatief uit, dat maakt het een mening.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit geen mening is maar een feit :/
Nee want jij verdraait het verhaal, ik herinner me zijn situatie even wat anders dan hoe jij hem nu schetst.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit geen mening is maar een feit :/
Ok, dat heb ik gemist, dan kan je mijn opmerking negeren. Blijft staan dat je ook_gek's hulp niet af hoeft te kraken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:14 schreef Flepke het volgende:
Ik heb meermaals gevraagd in welke omgeving hij woont, als daar niet op word ingegaan dan houd het voor mij op een gegeven moment ook op.
Zwart/wit denken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
FriendzoneOf wil je hem misschien ook neuken?
Was dat mijn punt?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij neukt een man om zijn katten?
Rot toch op.
quote:
Uhm is vrij lastig om dat uit te leggen zonder personelijke dingen te moeten zeggen over Benzin. Iets wat ik no way ga doen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Flepke het volgende:
ook_gek geef is wat inzicht in je briljante plan zou ik zeggen.
Voor jou informatie dan speciaal. Ik besef mij heel goed dat ik moet oppassen met tips geven in Benzin zijn geval. Het geluk heb ik dat ik een goede vriendin heb die afgestudeerd gedrags terapuite en spiegeloog is. Haar heb ik dan ook om afvies gevraagt zonder personelijke dingen te vertellen over Benzin.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef firefly3 het volgende:
Het is vrij simpel, ervaring van een grote groep wint het over die zogenaamde neppe kennis uit nagepraat of eigen ideetjes.
uitgeluld, firefly.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij legt het negatief uit, dat maakt het een mening.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dieren zijn liev in het algemeen. Net als bomen. Bomen zijn relaxt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zwart/wit denken.
[..]
Was dat mijn punt?![]()
Als mensen je als vriend zien zullen ze je ze niet zo snel/vaak opeens snel leuk vinden. Hun mening is al gevormd als het ware. Maar niets is onmogelijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dieren zijn liev in het algemeen. Net als bomen. Bomen zijn relaxt.
/ontopic, is er wel zoiets als de friendzone? Is dat niet door mensen zoals ik bedacht als verklaring waarom ze niet kunnen neuken?
Ik heb meermaals gevraagd in welke omgeving hij woont, als daar niet op word ingegaan dan houd het voor mij op een gegeven moment ook op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jou heb ik, heel eerlijk gezegd, nog geen poot uit zien steken naast posten hier.
Ligt eraan hoe je het interpreteer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
uitgeluld, firefly.
Gaat lekker hier
Wat is er, kreeg je de eerste keer niet genoeg reacties?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef Flepke het volgende:
Nogmaals:
Hoe fucking moeilijk is het voor iemand om benzin een beetje te leren kennen, af en toe een terrasje met hem te willen pakken en/of iets leuks met hem gaat doen.
Zodra je dan wat gezamenlijk gespreksmateriaal met hem hebt behalve fok kan je hem op sleeptouw nemen naar een cafe en hem introduceren aan andere mensen, eventueel later vrouwen. Daarna eens een dicotheekje/clubje pakken.
Volgens mij heeft hij ook gewoon een mond en een goed stel hersenen, als hij de ballen niet heeft om zelf de wereld te verkennen dan zal er even tijdelijk iemand anders aan het stuur moeten staan.
[..]
Ik heb meermaals gevraagd in welke omgeving hij woont, als daar niet op word ingegaan dan houd het voor mij op een gegeven moment ook op.
Ja ik denk het wel. Gewoon een term voor jongens die wat willen met een meisje, maar uiteindelijk in haar ogen meer een vriend of een soort broertje zijn. Geen seksuele aantrekkingskracht dus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
/ontopic, is er wel zoiets als de friendzone? Is dat niet door mensen zoals ik bedacht als verklaring waarom ze niet kunnen neuken?
Friendzone bestaat zeker wel. Ik zou, als ik een goede vriend had, liever geen relatie met hem beginnen, zelfs niet als ik hem leuk vond, omdat je toch het risico neemt een vriend kwijt te raken als die relatie geen stand houdt, dan sluit je je daar op een gegeven moment voor af en zit die jongen in de ´friendzone´.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk waarom. Half uur geleden beweren dat bepaalde mensen hokjesdenken en vervolgens met zo'n persoonlijke aanval komen. Fireflyquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:19 schreef kedge het volgende:
dbb kan ook altijd alles zo lekker uitleggen met emoticons
Maar dit vind ik dus juist vreemd. Heb je zelf dan nooit contact gehouden met een ex? Zo ja, dan kan het toch gewoon wel?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Friendzone bestaat zeker wel. Ik zou, als ik een goede vriend had, liever geen relatie met hem beginnen, zelfs niet als ik hem leuk vond, omdat je toch het risico neemt een vriend kwijt te raken als die relatie geen stand houdt, dan sluit je je daar op een gegeven moment voor af en zit die jongen in de ´friendzone´.
Dat het een zelf excuus is is verzonnen door ook_gek. De friendzone betekend niets anders dat je vrienden bent met haar. Einde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Benzin is heel erg gesloten, dus het kan heel moeilijk zijn om hem goed te leren kennen. En inderdaad terrasje paken zal top zijn. Maar hij moet wel zelf willen. Je kan moeilijk zijn deur in trappen en hem mee slepen aan zijn harenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef Flepke het volgende:
Nogmaals:
Hoe fucking moeilijk is het voor iemand om benzin een beetje te leren kennen, af en toe een terrasje met hem te willen pakken en/of iets leuks met hem gaat doen.
Hey dat is gek, was jij niet de geen die onlangs ook een vrouw gedumpt had net als dat ik de relatie verbroken heb.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alleen op de laatste quote, niet op de post in het algemeen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waarom doe je nou reposten? Ik had al gereageerd.
Eng he? Achter je toetsenbord vandaan komen en echt een poot uitsteken voor een medemens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:21 schreef Newbie114 het volgende:
Flepke! Niemand reageert op je post omdat ze die post niet leuk vinden!
God, dat het een sociaalgestoorde autist zelfs lukt om dit te zien.
Ik kan niet in mijn eentje die gast uit de modder trekken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is er, kreeg je de eerste keer niet genoeg reacties?
Maar inderdaad, hoe fucking moeilijk is het als het jou niet eens lukt?
Ach, ik spreek ook niet echt uit ervaringquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dit vind ik dus juist vreemd. Heb je zelf dan nooit contact gehouden met een ex? Zo ja, dan kan het toch gewoon wel?
PUA is gewoon ruk, en de aanhangers ervan zijn rukkers. Klaar. Bizar te zien dat deze zogenaamde 'experts' zich de hele vrijdagavond druk bezighouden in een topic als dit in plaats van actie te ondernemen. Sorry hoor, maar Flip en Flupke hier zijn gewoon 2 enorme nerds die een harde piemel krijgen van hun eigen verhalen. Niks meer. Jammer dat er zoveel aandacht aan gegeven wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:18 schreef minibeer het volgende:
Wat een loze posts hier.
Ook niet echt bevordelijk voor mijn aanzien ten opzichte van PUA als iedereen die er fan van is zich zo gedraagt
Maar wij fokkers kennen hem toch al een klein beetje?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Benzin is heel erg gesloten, dus het kan heel moeilijk zijn om hem goed te leren kennen. En inderdaad terrasje paken zal top zijn. Maar hij moet wel zelf willen. Je kan moeilijk zijn deur in trappen en hem mee slepen aan zijn haren
Nee, ik wilde haar niet houden. Jij echter wel bij die anderen. I rest my case.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:24 schreef ook_gek het volgende:
Hey dat is gek, was jij niet de geen die onlangs ook een vrouw gedumpt had net als dat ik de relatie verbroken heb.
Jij bent ook vrijgezel, kon jij ze niet houden?
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach, ik spreek ook niet echt uit ervaring, eigenlijk is bij mij tot nu toe echt elke jongen in de friendzone verdwenen, vanwege mijn nogal afstandelijke gedrag tegenover aanraking
Zij heeft toch geen direct contact en kan mij niet echt herleiden naar een persoon, dus als het haar helpt mag je haar best wat meer persoonlijke details vertellen. Zolang je dat hier maar niet doet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef ook_gek het volgende:
Voor jou informatie dan speciaal. Ik besef mij heel goed dat ik moet oppassen met tips geven in Benzin zijn geval. Het geluk heb ik dat ik een goede vriendin heb die afgestudeerd gedrags terapuite en spiegeloog is. Haar heb ik dan ook om afvies gevraagt zonder personelijke dingen te vertellen over Benzin.
Stop het haten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik wilde haar niet houden. Jij echter wel bij die anderen. I rest my case.
Maar dan lukt het contact leggen bij jou in elk geval wel?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach, ik spreek ook niet echt uit ervaring, eigenlijk is bij mij tot nu toe echt elke jongen in de friendzone verdwenen, vanwege mijn nogal afstandelijke gedrag tegenover aanraking
Nee, dat maak jij er nu van. Hij heeft al eerder uitgelegd dat hij de relatie verbrak omdat het niet werkte voor hem en dat hij er nooit spijt van had.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je E-penis.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
DAt is gek, dus ik wilde haar houden maar toch dump ik haar? Waar haal je toch vandaan dat ik haar wilde houden?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
klopt, ik schat dat de meeste hem voor 15% kennen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maar wij fokkers kennen hem toch al een klein beetje?
Dat had hij al veel eerder een keer gepost, het ging toen over het meervoud. Ik denk de meiden na die ene waar jij het over hebt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er nu van. Hij heeft al eerder uitgelegd dat hij de relatie verbrak omdat het niet werkte voor hem en dat hij er nooit spijt van had.
Thxquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je E-penis.
Contact leggen gaat al jaren goed, rond mijn vijftiende ben ik er echt aan gaan werken en ik heb nu redelijk veel vrienden, bijna allemaal jongens. Mijn enige probleem is dus eigenlijk lichamelijk contact en niet eens een klein beetje... Maar iemand zal me er ooit wel vanaf helpenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan lukt het contact leggen bij jou in elk geval wel?
]quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DAt is gek, dus ik wilde haar houden maar toch dump ik haar? Waar haal je toch vandaan dat ik haar wilde houden?
Ik wilde er juist niet mee door gaan, daarom heb ik er een einde aan gemaakt.
[..]
klopt, ik schat dat de meeste hem voor 15% kennen.
[/quote[quote]Op zaterdag 17 september 2011 00:30 schreef Catbert het volgende:
Waaaaaarom geven mensen nog aandacht aan deze twee topicgekken? Sjezus...
Ik denk dat jij onzin praat om jezelf te kwalificeren ten koste van hem.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat had hij al veel eerder een keer gepost, het ging toen over het meervoud. Ik denk de meiden na die ene waar jij het over hebt.
PUAquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:29 schreef ook_gek het volgende:
klopt, ik schat dat de meeste hem voor 15% kennen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Contact leggen gaat al jaren goed, rond mijn vijftiende ben ik er echt aan gaan werken en ik heb nu redelijk veel vrienden, bijna allemaal jongens. Mijn enige probleem is dus eigenlijk lichamelijk contact en niet eens een klein beetje... Maar iemand zal me er ooit wel vanaf helpen
Klinkt een beetje als een ex van me. Die heb ik moeten leren knuffelen!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Contact leggen gaat al jaren goed, rond mijn vijftiende ben ik er echt aan gaan werken en ik heb nu redelijk veel vrienden, bijna allemaal jongens. Mijn enige probleem is dus eigenlijk lichamelijk contact en niet eens een klein beetje... Maar iemand zal me er ooit wel vanaf helpen
Zou het werken denk je?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:30 schreef Catbert het volgende:
Waaaaaarom geven mensen nog aandacht aan deze twee topicgekken? Sjezus...
Ik vind 't best. Ik doe mee!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou het werken denk je?
Als we het nou massaal zouden doen en vol blijven houden wil ik wel mee doen.
Gaat prima zo tot nu toe. Ik heb gewoon wat dingen over het algemeen gevraagt wat bij jou van toepassing is. Hoe zij dat aanpakt. Gewoon wat tipjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Zij heeft toch geen direct contact en kan mij niet echt herleiden naar een persoon, dus als het haar helpt mag je haar best wat meer persoonlijke details vertellen. Zolang je dat hier maar niet doet.
3, 2,1.....GO!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou het werken denk je?
Als we het nou massaal zouden doen en vol blijven houden wil ik wel mee doen.
Ik vind het onzin dat mensen tips proberen te geven die nergens op slaan. Zoals "the friendzone bestaat niet", het is een excuus blablablal. De friendzone is niets anders dan vrienden zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk dat jij onzin praat om jezelf te kwalificeren ten koste van hem.
Ik denk dat genoeg fokkers je wel even willen helpenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ikke wel iig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk dat genoeg fokkers je wel even willen helpen
quote:
Ze is nog maagd, goeie vraag jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
En, nog geneukt onlangs? Of anders leuke schoenen gekocht?
Ghehe, ze hebben mijn foto nog niet gezienquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk dat genoeg fokkers je wel even willen helpen
Hij bedoelde 'helpen' alsin 'piemel d'r in'. Volgens je profiel heb jij er geen.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ghehe, ze hebben mijn foto nog niet gezien
Ik heb in ieder geval wel leuke nieuwe schoenen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
Op ieder potje past een dekseltje, en anders is er altijd nog Schenkstroop.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:35 schreef Edarrawen het volgende:
Ghehe, ze hebben mijn foto nog niet gezien
Oh echt?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij bedoelde 'helpen' alsin 'piemel d'r in'. Volgens je profiel heb jij er geen.
Voor vrouwen wel jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval wel leuke nieuwe schoenen.
Hoge hakken doen het altijd goed bij het versieren.
Outfit van vrouwen vind ik toch best belangrijk eigenlijk. Vooral een leuk rokje / jurkje. Jum.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik heb in ieder geval wel leuke nieuwe schoenen.
Hoge hakken doen het altijd goed bij het versieren.
Ik speel de rol van kapitein overduidelijk vanavondquote:
Een leuke outfit kan wel helpen, maar uitstraling is veel belangrijkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Outfit van vrouwen vind ik toch best belangrijk eigenlijk. Vooral een leuk rokje / jurkje. Jum.
Je krijgt toch over een paar weken je eerste kind? Moet je niet "romantiseren" nu?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Outfit van vrouwen vind ik toch best belangrijk eigenlijk. Vooral een leuk rokje / jurkje. Jum.
Ik merk het ook altijd sterk qua opmerkingen/aanspraak enzo als ik hakken aan heb ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee onlangs niet geneukt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt. Maar zal prima.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat had hij al veel eerder een keer gepost, het ging toen over het meervoud. Ik denk de meiden na die ene waar jij het over hebt.
En je krijgt er mooie kuiten van.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik merk het ook altijd sterk qua opmerkingen/aanspraak enzo als ik hakken aan heb ja.
Geen tietenpics voor jou.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt. Maar zal prima.
Nou weet je wat we zullen doen?
OKe ik geef toe, ik kan geen enkele vrouw houden, ze dumpen me allemaal door me fout levensstijl, door dat mijn innergame game over is.
Ik heb maar 2 katten gekocht ter vervanging, ik ga binnen kort vissen halen om de leegte in mijn leven op te vullen.
Als klaar gekomen?
Oh oke dan ga ik nog wel even door.
Ik kleed me super netjes en met hele dure kleding. Draag een extra duur horloge en rij een extra dure auto ter compensatie. Puur voor de vrouwen te versieren.
Zelfs een PUA boek gaat mij niet helpen, zo kansloos ben ik.
Nou knul lekker klaar gekomen? Goezo nou hup effe schoonmaken met doekje en nu leker slapen.
Gaan de grote mensen verder hier in dit topic. oke? Dag trusten kusje. Vergeet je knuffelbeertje niet, anders kan je niet slapen.
Nou over 10min lampje uit en wil niks meer horen.
En kont.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
En je krijgt er mooie kuiten van.
HAHAHA ook_gek heeft verloren. Ik lees het niet eens meer, zo'n lap tekstquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt. Maar zal prima.
Nou weet je wat we zullen doen?
OKe ik geef toe, ik kan geen enkele vrouw houden, ze dumpen me allemaal door me fout levensstijl, door dat mijn innergame game over is.
Ik heb maar 2 katten gekocht ter vervanging, ik ga binnen kort vissen halen om de leegte in mijn leven op te vullen.
Als klaar gekomen?
Oh oke dan ga ik nog wel even door.
Ik kleed me super netjes en met hele dure kleding. Draag een extra duur horloge en rij een extra dure auto ter compensatie. Puur voor de vrouwen te versieren.
Zelfs een PUA boek gaat mij niet helpen, zo kansloos ben ik.
Nou knul lekker klaar gekomen? Goezo nou hup effe schoonmaken met doekje en nu leker slapen.
Gaan de grote mensen verder hier in dit topic. oke? Dag trusten kusje. Vergeet je knuffelbeertje niet, anders kan je niet slapen.
Nou over 10min lampje uit en wil niks meer horen.
Schenk is heel kritisch, hij wil een mooie vrouw. Dan beter MLiG.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje, en anders is er altijd nog Schenkstroop.
Iets met pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:39 schreef Edarrawen het volgende:
misschien zie ik er ook niet echt vrouwelijk genoeg uit om door mannen als meer dan een vriend gezien te worden, draag altijd gewoon een spijkerbroek en shirt, en draag geen make-up en heb een zo simpel mogelijk kapsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |