abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102041092
Jullie houden hem echt in een slachtofferrol en behandelen hem anders dan dat je anderen behandeld. Iedereen is gelijk aan elkaar en moet je zo ook behandelen, dat is punt nr 1.

Punt nr 2: Benaderen is echt niet moeilijk. Zelfs niet voor diegene die heel zenuwachtig is. Zelfs benzin kan er op een avond 10 tot 20 benaderen als hij eenmaal in het koude water duikt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_102041099
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het zijn geen sociale vaardigheden maar een eisenlijstje hoe je je moet gedragen als een robot. Zulk gedrag moet uit zichzelf komen en moet je niet forceren. Dat is PUA als je truukjes doet.
Je zal ergens een begin moeten maken. Je bewust worden van je houding is al heel wat. En mensen in de ogen kijken zal in het begin geforceerd zijn, maar naarmate je meer oefent en eraan went steeds makkelijker en natuurlijker worden. Contact maken gaat sowieso moeilijk worden als je iemand niet in de ogen durft te kijken.
pi_102041189
Zelfmedelijden mag geen oorzaak zijn om niet gewoon 20x keihard op je bek te gaan in een avond.

Je bent dan in iedergeval socialer bezig dan achter je toetsenbord te zitten.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102041193
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:
Jullie houden hem echt in een slachtofferrol en behandelen hem anders dan dat je anderen behandeld. Iedereen is gelijk aan elkaar en moet je zo ook behandelen, dat is punt nr 1.

Punt nr 2: Benaderen is echt niet moeilijk. Zelfs niet voor diegene die heel zenuwachtig is. Zelfs benzin kan er op een avond 10 tot 20 benaderen als hij eenmaal in het koude water duikt.
Je kan nou eenmaal niet iedereen over een kam scheren en allemaal hetzelfde laten uitvoeren voor succes. Maar goed dat ga je toch niet inzien.
pi_102041209
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:
Dat is een verkeerd uitgangspunt. Niemand is hetzelfde en niet bij iedereen zal hetzelfde advies werken, of dezelfde aanpak. Mensen zijn, zoals je net zo mooi zei geen robots die ieder met eenzelfde trukje te helpen zijn. Iedereen heeft eigen sterke en zwakke punten.

quote:
En laat dat koude water duiken nou net het probleem zijn.
pi_102041224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij denkt dat als hij in zijn huidige staat vrouwen aan durft te spreken (wat ik al niet zie gebeuren), dat hem kleine succesjes zal opleveren? De kans is net zo groot dat het gesprek slecht gaat in het begin (want hij is doodsbang en zenuwachtig) en dat kan hij dan gaan zien als een bevestiging van zijn negatieve zelfbeeld ipv hetgeen wat jij ermee denkt te bereiken.

Met andere woorden, hoe gaat dat hem precies helpen dan als, in theorie, het in het begin slecht zal gaan? Benzin is het type dat als hij al eindelijk die grens over durft en meisjes aanspreekt, ook verwacht dat het redelijk gaat anders durft hij daarna niet meer.
Daarom moet hij grote aantallen maken, dan pas gaat het goed. Niet voorzichtig, dan leert hij niet dat het niet uit maakt om afgewezen te worden.

Hij moet zo ver mogelijk uit zijn gemakszone stappen.

Zoals ik zeg: Het maakt niet uit hoe ze reageert, stamp dit in je hoofd Benzin. Al scheld ze je uit dan nog maakt het niet uit. Prent dat in je hoofd en maak grote aantallen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_102041236
Nee want in het diepe springen voelt voor de 1 koud aan en voor de ander warm zeker.
Hou toch op
pi_102041244
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is een verkeerd uitgangspunt. Niemand is hetzelfde en niet bij iedereen zal hetzelfde advies werken, of dezelfde aanpak. Mensen zijn, zoals je net zo mooi illustreerde, geen robots die ieder met eenzelfde trukje te helpen zijn. Iedereen heeft eigen sterke en zwakke punten.

[..]

En laat dat koude water duiken nou net het probleem zijn.
Hoe oud ben je als ik vragen mag, 17 ofzo was het?
pi_102041262
Ik zou er serieus doodongelukkig van worden als ik 20 vrouwen aan zou moeten spreken :D
pi_102041285
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef Flepke het volgende:
Nee want in het diepe springen voelt voor de 1 koud aan en voor de ander warm zeker.
Hou toch op
Ligt eraan in welk bad je eerst zat. Zat je in een ijsbad dan zal het wel meevallen, zat je in een heet bad dan is het verschil erg groot. En dan heb je nog allerlei temperaturen daartussenin.
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:46:15 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102041334
De meeste mensen hebben geen enkel weet over de situatie van Benzin.

Om je een voorbeeld te geven, als Benzin 20 vrouwen aan spreekt en hij zl 18x mis slaan en 2x scoren onthoud hij op dit moment de 18x en zal hem nog onzekerder maken dan hij nu is. Tot op er mogelijk een zeer ernstig punt bereikt kan worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102041386
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:46 schreef ook_gek het volgende:

Om je een voorbeeld te geven, als Benzin 20 vrouwen aan spreekt en hij zl 18x mis slaan en 2x scoren onthoud hij op dit moment de 18x en zal hem nog onzekerder maken dan hij nu is. Tot op er mogelijk een zeer ernstig punt bereikt kan worden.
Nee met bang zijn om op je bek te gaan en lekker achter je toetsenbord blijven hangen dan kom je er wel.

Als hij er actief mee bezig is dan boekt hij vooruitgang, ofdat hij afgewezen word of ligt te ketsen maakt geen ene flikker uit.
pi_102041414
quote:
Focus on the journey, not the destination. Joy is found not in finishing an activity but in doing it.
pi_102041415
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:47 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nee met bang zijn om op je bek te gaan en lekker achter je toetsenbord blijven hangen dan kom je er wel.

Als hij er actief mee bezig is dan boekt hij vooruitgang, ofdat hij afgewezen word of ligt te ketsen maakt geen ene flikker uit.
Dat maakt dus wel uit.
pi_102041430
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:46 schreef ook_gek het volgende:

Taadaaaaaa!!! Dit ernstig punt is het punt waarbij hij kwaad wordt op zichzelf, het moment waarbij het knapt,en zegt NU IS HET ECHT GENOEG en het voor elkaar krijgt. Zijn gedachten moeten opnieuw verbonden worden.

Dit is vaker in de praktijk uitgevoerd, niet door mij, maar door mensen die al 7 jaar lang elke week benzins wakker schudden.
pi_102041448
quote:

[..]

Alsof wij hem al die topics langs enkel aanraden achter zijn toetsenbord te blijven hangen..
Nee er is al van alles geprobeerd en gezegd, en er is niet heel veel veranderd nog, de bal ligt al jaren bij hem.
pi_102041468
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daarom moet hij grote aantallen maken, dan pas gaat het goed. Niet voorzichtig, dan leert hij niet dat het niet uit maakt om afgewezen te worden.
En daar ga je volgens mij fout. Als hij wordt afgewezen keer op keer, dan kunnen er twee dingen gebeuren. 1) Hij ziet dat het allemaal meevalt en niet erg is 2) Hij ziet het als de zoveelste bevestiging dat meisjes hem niet moeten.

Hoe zorg je ervoor dat het tweede niet gebeurt?

quote:
Zoals ik zeg: Het maakt niet uit hoe ze reageert, stamp dit in je hoofd Benzin. Al scheld ze je uit dan nog maakt het niet uit. Prent dat in je hoofd en maak grote aantallen.
Makkelijker gezegd dan gedaan wanneer je juist zo gevoelig bent voor kritiek van met name meisjes. Hoe verwacht je dat hij die knop omzet? Je bent niet de eerste die tegen hem zegt dat hij meer schijt moet krijgen aan de meningen van anderen. De vraag is met name hoe hij het moet doen, niet wat hij moet doen. Dat weet ie wel.
pi_102041479
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Alsof wij hem al die topics langs enkel aanraden achter zijn toetsenbord te blijven hangen..
Nee er is al van alles geprobeerd en gezegd, en er is niet heel veel veranderd nog, de bal ligt al jaren bij hem.
Gestimuleerd door figuren die opmerkingen maken als:
quote:
Dont blame benzin
pi_102041498
Maar er zijn hier toch ook wel positieve verhalen. Mensen die gewoon even een duwtje nodig hadden.

Of niet? ;(

En ik ga zo echt slapen :P
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:50:45 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102041505
quote:

[..]

Ik kan je verzekeren dat hij niet achter zijn toetsenbord blijft hangen. En dat hij enkele grote stappen gemaakt heeft. Indien hij het belangrijk vind mag hij dat zelf melden.

quote:
Voor hem maakt dat wel uit, omdat hij vergeet de succesen te onthouden en alleen de negatieve momenten tot zich neemt en dat extreem uit vergroot.
Het maakt voor hem dus WEL uit om op zijn bek te gaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102041513
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Taadaaaaaa!!! Dit ernstig punt is het punt waarbij hij kwaad wordt op zichzelf, het moment waarbij het knapt,en zegt NU IS HET ECHT GENOEG en het voor elkaar krijgt. Zijn gedachten moeten opnieuw verbonden worden.

Dit is vaker in de praktijk uitgevoerd, niet door mij, maar door mensen die al 7 jaar lang elke week benzins wakker schudden.
Leuk verhaaltje weer, maar hoe zet hij die eerste stap? Hoe krijg je zijn knop om?
Ik vrees dat het je niet gaat lukken met wat mooie praatjes in dit topic.
pi_102041520
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En daar ga je volgens mij fout. Als hij wordt afgewezen keer op keer, dan kunnen er twee dingen gebeuren. 1) Hij ziet dat het allemaal meevalt en niet erg is 2) Hij ziet het als de zoveelste bevestiging dat meisjes hem niet moeten.

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan wanneer je juist zo gevoelig bent voor kritiek van met name meisjes. Hoe verwacht je dat hij die knop omzet? Je bent niet de eerste die tegen hem zegt dat hij meer schijt moet krijgen aan de meningen van anderen. De vraag is met name hoe hij het moet doen, niet wat hij moet doen. Dat weet ie wel.
(Lees reactie naar ook_gek)
pi_102041540
quote:

Ik zou zeggen vraag het 'm eens. Denk dat het wel degelijk uitmaakt.
pi_102041549
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij zal inzien dat hij bij ieder gesprekje 5 seconde langer kan blijven staan, een glimlach meer krijgt etc etc. ZOLANG HIJ MAAR UIT ZIJN COMFORT ZONE STAPT EN PROBEERT.
Iedere afwijzing brengt hem een stap verder op zijn reis die begint bij zijn toetsenbord.
pi_102041555
Jullie voeden benzin zoals Flepke al zegt al jaren om in zijn rol te blijven. Jullie zijn goed in het weggeven van rollen.
pi_102041563
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef Flepke het volgende:

[..]

Gestimuleerd door figuren die opmerkingen maken als:

[..]

Dont blame benzin
Hij zit al jaren met dit probleem, ook voordat hij hier postte en mensen moedeloos van hem werden en dat soort opmerkingen maakte.
Hij heeft zelf ook best wel wat schuld aan zijn huidige situatie hoor. Maar dat is iets wat we bijna allemaal wel hebben aan onze eigen situaties, dus waarom hij niet?
pi_102041574
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Of:

Het is nu echt genoeg, het is hopeloos, het gaat me nooit lukken. Ik geef op.

Tada. Je denkt heerlijk positief, maar misschien is dat ook wel een beetje naief.
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:53:03 #148
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102041584
Hoi jongens. Ik heb gefaald. Ben niet eens binnen in de kroeg geweest, en toen ging ik naar huis om te blowen.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_102041591
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef firefly3 het volgende:
Jullie voeden benzin zoals Flepke al zegt al jaren om in zijn rol te blijven. Jullie zijn goed in het weggeven van rollen.
Wie wijst er nu met zijn vingertje en propt anderen in rollen?
Jij.
pi_102041603
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi jongens. Ik heb gefaald. Ben niet eens binnen in de kroeg geweest, en toen ging ik naar huis om te blowen.
Waarom toch niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')