Pardon? Zo offtopic is het helemaal niet om benzin ook met het krijgen van vrienden te helpen naast het krijgen van een vriendin.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zullen we vanaf nu dan maar mensen helpen met het opzetten van een afslankschema, aankleden en hun huiswerk maken in het versiertopic? Ontopic aub.
Oneens. Ook heeft Mfn gelijk. Dit topic is ook juist bedoeld voor mensen die het moeilijk hebben in sociale situaties en daardoor tegen aantal problemen aanlopen. Het stomme is dat de TT de OP niet dekt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zullen we vanaf nu dan maar mensen helpen met het opzetten van een afslankschema, aankleden en hun huiswerk maken in het versiertopic? Ontopic aub.
De openingspost is wel erg PUA en gooien beginnelingen dieper het gat in:quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oneens. Ook heeft Mfn gelijk. Dit topic is ook juist bedoeld voor mensen die het moeilijk hebben in sociale situaties en daardoor tegen aantal problemen aanlopen. Het stomme is dat de TT de OP niet dekt.
Er zijn toch ook wel geldige excuses om geen vrouwen te versieren, bijvoorbeeld dat je in een sociaal isoloment zit. Dan kan je wel heel hard gaan aanmoedigen maar daar komt de persoon geen steek verder mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De openingspost is wel erg PUA en gooien beginnelingen dieper het gat in:
Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:
1. Loop rechtop.
2. Kijk niet steeds naar de grond.
3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.
Tips over vrienden maken kan inderdaad geen kwaad, maar dit is weer de ultieme excuus voor hem om geen vrouwen te benaderen. Iedereen verzint excuses om het niet te doen. Dus denk even niet aan vrienden maken en ga versieren.
Dat zijn erg goeie tips en beter uitvoerbaar dan de dingen die jij Benzin oa voorschotelt. Ik zie dat niet als PUA, dat zijn basis sociale vaardigheden die nog niet eens met versieren te maken hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1. Loop rechtop.
3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.
Tips over vrienden maken kan inderdaad geen kwaad, maar dit is weer de ultieme excuus voor hem om geen vrouwen te benaderen. Iedereen verzint excuses om het niet te doen. Dus denk even niet aan vrienden maken en ga versieren.
Misschien maar je eigen reek starten als je het allemaal zo geweldig goed weet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1. Loop rechtop.
Ooit weleens nagedacht dat hij momenteel vastzit in een paradox en dat als hij succes begint te krijgen met vrouwen dat het een eye opener kan zijn voor zijn gehele levensstijl?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel geldige excuses om geen vrouwen te versieren, bijvoorbeeld dat je in een sociaal isoloment zit. Dan kan je wel heel hard gaan aanmoedigen maar daar komt de persoon geen steek verder mee.
Het is ook wel ontopic. De reden dat versieren bij hem moeilijk gaat is ook omdat hij geen vrienden heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien maar je eigen reek starten als je het allemaal zo geweldig goed weet.
Waarom is het zo dat vrouwen versieren belangrijker is dan vrienden krijgen? Afgezien van dat beide prima samen mogelijk is denk ik dat hij meer heeft aan vrienden om mee te beginnen dan aan het krijgen van een vriendin. En het laatste is ook moeilijker voor hem denk ik.
Ooit weleens over nagedacht dat het niet voor iedereen zo simpel is als jij nu stelt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ooit weleens nagedacht dat hij momenteel vastzit in een paradox en dat als hij succes begint te krijgen met vrouwen dat het een eye opener kan zijn voor zijn gehele levensstijl?
Het zijn geen sociale vaardigheden maar een eisenlijstje hoe je je moet gedragen als een robot. Zulk gedrag moet uit zichzelf komen en moet je niet forceren. Dat is PUA als je truukjes doet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn erg goeie tips en beter uitvoerbaar dan de dingen die jij Benzin oa voorschotelt. Ik zie dat niet als PUA, dat zijn basis sociale vaardigheden die nog niet eens met versieren te maken hebben.
Bedankt voor het vermoeilijken van het proces.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ooit weleens over nagedacht dat het niet voor iedereen zo simpel is als jij nu stelt?
Jij denkt dat als hij in zijn huidige staat vrouwen aan durft te spreken (wat ik al niet zie gebeuren), dat hem kleine succesjes zal opleveren? De kans is net zo groot dat het gesprek slecht gaat in het begin (want hij is doodsbang en zenuwachtig) en dat kan hij dan gaan zien als een bevestiging van zijn negatieve zelfbeeld ipv hetgeen wat jij ermee denkt te bereiken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ooit weleens nagedacht dat hij momenteel vastzit in een paradox en dat als hij succes begint te krijgen met vrouwen dat het een eye opener kan zijn voor zijn gehele levensstijl?
Óf je loopt straks gewoon even de stad in.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben het ook gewoon in 99,9% van de gevallen met mfn eens. Nu zeggen we in andere woorden weer exact hetzelfde. Ik denk dat ik ga slapem, dan mag zij het woord voor me doen
En zomaar opeens 10 vrouwen aanspreken zal wel soepel en niet geforceerd gaan voor hem denk je? Ik denk dat niet dat dat wel erg natuurlijk over gaat komen namelijk, dus waarom moet dat wel maar mag het andere weer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zijn geen sociale vaardigheden maar een eisenlijstje hoe je je moet gedragen als een robot. Zulk gedrag moet uit zichzelf komen en moet je niet forceren. Dat is PUA als je truukjes doet.
Op een gegeven moment moet je beseffen dat jouw tips onrealistisch zijn, nog afgezien welke waarde je er aan hecht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedankt voor het vermoeilijken van het proces.
Jij ook bedankt daarvoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedankt voor het vermoeilijken van het proces.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben het ook gewoon in 99,9% van de gevallen met mfn eens. Nu zeggen we in andere woorden weer exact hetzelfde. Ik denk dat ik ga slapem, dan mag zij het woord voor me doen
nee, maak je niet te veel zorgen om mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
Óf je loopt straks gewoon even de stad in.
Dit gaat voor Benzin no way werken. Neem dat van mij aan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet het, hoe meer vrouwen je benaderd dit weekend, hoe leuker de reacties zullen worden en hoe leuker de avond!
helaas is dat niet zo voor iedereen. In Bezin zijn situatie zijn er andere dingen veel belangrijker op dit moment dan een vriendin.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je wilt het nog niet graag genoeg. Als je echt iets wilt, dan doe je het met die angst. Dus precies zoals ik het zeg eigenlijk, met die angst loop je naar een meid toe. Al ga je er met trillende benen naar toe, het maakt niet uit.
Je zal ergens een begin moeten maken. Je bewust worden van je houding is al heel wat. En mensen in de ogen kijken zal in het begin geforceerd zijn, maar naarmate je meer oefent en eraan went steeds makkelijker en natuurlijker worden. Contact maken gaat sowieso moeilijk worden als je iemand niet in de ogen durft te kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zijn geen sociale vaardigheden maar een eisenlijstje hoe je je moet gedragen als een robot. Zulk gedrag moet uit zichzelf komen en moet je niet forceren. Dat is PUA als je truukjes doet.
Je kan nou eenmaal niet iedereen over een kam scheren en allemaal hetzelfde laten uitvoeren voor succes. Maar goed dat ga je toch niet inzien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:
Jullie houden hem echt in een slachtofferrol en behandelen hem anders dan dat je anderen behandeld. Iedereen is gelijk aan elkaar en moet je zo ook behandelen, dat is punt nr 1.
Punt nr 2: Benaderen is echt niet moeilijk. Zelfs niet voor diegene die heel zenuwachtig is. Zelfs benzin kan er op een avond 10 tot 20 benaderen als hij eenmaal in het koude water duikt.
Dat is een verkeerd uitgangspunt. Niemand is hetzelfde en niet bij iedereen zal hetzelfde advies werken, of dezelfde aanpak. Mensen zijn, zoals je net zo mooi zei geen robots die ieder met eenzelfde trukje te helpen zijn. Iedereen heeft eigen sterke en zwakke punten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:
Jullie houden hem echt in een slachtofferrol en behandelen hem anders dan dat je anderen behandeld. Iedereen is gelijk aan elkaar en moet je zo ook behandelen, dat is punt nr 1.
En laat dat koude water duiken nou net het probleem zijn.quote:Punt nr 2: Benaderen is echt niet moeilijk. Zelfs niet voor diegene die heel zenuwachtig is. Zelfs benzin kan er op een avond 10 tot 20 benaderen als hij eenmaal in het koude water duikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |