SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierVoor vrienden is het kortweg Wauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch hou ik ervan.Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer pr0n kijken dan. Mij kan het niet boeien. Oh en ik weet ook wel wat knap isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch hou ik ervan.![]()
wie ben je kwijt dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis trouwens wel rustig hier.
Waar zijn de mensen van een paar maanden geleden gebleven?
Sure het ligt aan de vrouwen, niet aan de aantrekkingskracht die je opwekt. Daarom moet je ook naar stad C gaan om veel vrouwen te kunnen hebben, en niet naar stad D...quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:06 schreef debeterebob het volgende:
In mijn omgeving juist heel weinig sletterige vrouwen. Maar meer vrouwen met eigenwaarde, die soms ook gewoon geen zin in een relatie hebben; niet meer en niet minder. Zulke vrouwen kan ik wel waarderen.
Maar PUA-masters, wat doe je als je dichtslaat bij hele mooie vrouwen en meer vrouwen hebt versierd dan je je dagen hebt verveeld?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meer pr0n kijken dan. Mij kan het niet boeien. Oh en ik weet ook wel wat knap is
Sinds Firefly en Flepke hier (weer) posten is de sfeer weer anders dan normaal. Net als op momenten dat bijv. mpj en benzin veel posten. Die wekken ook ergernis op bij sommige users.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet dat strawberry hier nog rondhangt, maar bijvoorbeeld jellybean is weg?
Dat zou best kunnen, al waren zij niet ergerlijk voor mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sinds Firefly en Flepke hier (weer) posten is de sfeer weer anders dan normaal. Net als op momenten dat bijv. mpj en benzin veel posten. Die wekken ook ergernis op bij sommige users.
...nou betekent?quote:
Eerste post is FIrst POst. En in R&P krijg je daarvoor een waarschuwingquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, al waren zij niet ergerlijk voor mij.
Maar wat...
[..]
...nou betekent?
Dit dus. Beter dan mensen die zich gedragen alsof ze alles zijn en mij wel even kunnen vertellen hoe ik het allemaal moet doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef kedge het volgende:
Ik vind benzin ook niet irritant. Soms heeft hij gewoon weer ff wat feedback nodig.
Mpj valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef kedge het volgende:
Ik vind benzin ook niet irritant. Soms heeft hij gewoon weer ff wat feedback nodig.
Niets hoeft, tips geven mag. En ik luister graag naar wat andere mensen voor tips hebben, maar ik hoor weinig fatsoenlijks :/quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit dus. Beter dan mensen die zich gedragen alsof ze alles zijn en mij wel even kunnen vertellen hoe ik het allemaal moet doen.
Ik geef alleen tips als er om tips of hulp gevraagd wordt. Situaties zelf schetsen en dan als tip hier posten hebben anderen niks aan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niets hoeft, tips geven mag. En ik luister graag naar wat andere mensen voor tips hebben, maar ik hoor weinig fatsoenlijks :/
Je weet niet wat er achter de schermen gebeurde, en ga ik niet vertellen ook want daarvoor kreeg ik een ban.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef debeterebob het volgende:
oh en firefly dat mensen je niet serieus nemen, komt misschien door je wat manipulatieve houding zoals ook in dit topic blijkt: Gebanned van R&P met grote gevolgen
Oh mijn god nog nooit zoveel onzin in een OP gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef debeterebob het volgende:
oh en firefly dat mensen je niet serieus nemen, komt misschien door je wat manipulatieve houding zoals ook in dit topic blijkt: Gebanned van R&P met grote gevolgen
Ik zou toch eerst graag een stuk zelfreflectie zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef firefly3 het volgende:
Ik stuur wel een pm als je het wilt weten.
Nee hoor hoeft niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef firefly3 het volgende:
Ik stuur wel een pm als je het wilt weten.
Moet zeggen dat ik me toch wel een paar avonden (of nachten eigenlijk) vermaakt heb met die discussies.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sinds Firefly en Flepke hier (weer) posten is de sfeer weer anders dan normaal. Net als op momenten dat bijv. mpj en benzin veel posten. Die wekken ook ergernis op bij sommige users.
Ja, en die hebben we hier niet he?? ...quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor hoeft niet.
Gaat mij meer om zinnen als: Ik wil zelfmoord van iemand hiermee voorkomen.
Enorm overdreven als iemand iemand zelfmoord pleegt na aanleiding van wat er gezegd wordt op een forum is er serieus iets mis met die persoon.
Dat was niet achter de schermen, dat was een post hier in het topic van mij over dat MLiG een beetje sociaal gehandicapt is. En jij zag dat als aansturen op zelfmoord.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet niet wat er achter de schermen gebeurde, en ga ik niet vertellen ook want daarvoor kreeg ik een ban.
Het gaat verder dan dat en dat weet je ook wel. Iets met Halcon etc?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was niet achter de schermen, dat was een post hier in het topic van mij over dat MLiG een beetje sociaal gehandicapt is. En jij zag dat als aansturen op zelfmoord.
Mensen die zelfmoord plegen na aanleiding van wat er op een forum wordt gezegd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, en die hebben we hier niet he?? ...
Maar laten we die discussie niet oprakelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef debeterebob het volgende:
Je hebt gelijk, zal er mee stoppen.quote:
Het is best ontopic. Ze heeft een relatie verstoord tussen twee users en negatieve dingen lopen bellen/smsen. Ik vind dat je jezelf erbuiten moet houden en geen vriendschaps/liefdes relaties zinloos kapot moet maken.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is best ontopic. Ze heeft een relatie verstoord tussen twee users en negatieve dingen lopen bellen/smsen. Ik vind dat je jezelf erbuiten moet houden en geen vriendschaps/liefdes relaties zinloos kapot moet maken.
Dit is niet on topic.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef firefly3 het volgende:
Over manipuleren gesproken, zij is de koningin daarvan.
Volgensmij hebben we het over het feedback topic, niet over andere dingen die toen speelden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat verder dan dat en dat weet je ook wel. Iets met Halcon etc?
Oh dat is wel eens gebeurd, maar meer door online pesten en zo. Vaak door klasgenootjes, daar zijn wel gevallen van bekend. Ook mensen die compleet alles kwijtraakten in WoW of in het spel second life die daarna het leven niet meer zagen zitten omdat het in feite hun hele leven was. Irl hadden ze niks.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die zelfmoord plegen na aanleiding van wat er op een forum wordt gezegd?
Denk het niet.
Das gewoon zielig. Ik ben daarom maar gestopt met al die RPG's al jaren terug. Zonde van de tijdquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat is wel eens gebeurd, maar meer door online pesten en zo. Vaak door klasgenootjes. Maar er zijn zoveel gevallen. Ook mensen die compleet alles kwijtraakten in WoW of in het spel second life die daarna het leven niet meer zagen zitten omdat het in feite hun hele leven was. Irl hadden ze niks.
Nah, je hebt geen idee waar je over praat. Sorry.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is best ontopic. Ze heeft een relatie verstoord tussen twee users en negatieve dingen lopen bellen/smsen. Ik vind dat je jezelf erbuiten moet houden en geen vriendschaps/liefdes relaties zinloos kapot moet maken.
Ik denk het niet, heb niks gepland.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heloef, gaan er nog dames aangesproken worden dit weekend?
Moet ik vaders oproepen hun blonde dochters met grote memmen binnen te houden?
Ik heb me een tijd lang wel vermaakt met een spel dat wat weg heeft van WoW. Maar dat deed ik dan met een goede vriend van me. Het verradelijke is dat je in dat soort spellen vaak wel 'netwerkjes' opbouwt die op je rekenen en zo. Als je dan geen vriendin irl hebt werkt het behoorlijk verslavend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das gewoon zielig. Ik ben daarom maar gestopt met al die RPG's al jaren terug. Zonde van de tijd
En hoi!![]()
Uit alles op het internet waar in je in contact komt met mensen ontstaan relaties.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb me een tijd lang wel vermaakt met een spel dat wat weg heeft van WoW. Maar dat deed ik dan met een goede vriend van me. Het verradelijke is is dat je in dat soort spellen vaak wel 'netwerkjes' opbouwt die op je rekenen en zo. Als je dan geen vriendin irl hebt werkt het behoorlijk verslavend.
Het is wel zo dat er relaties zijn ontstaan uit WoW, mensen die elkaar daar ontmoet hebben.Om het nog een beetje OT te houden. Sowieso behoorlijk ziek hoeveel mensen dat spel spelen of hebben gespeeld. Moet er toch iets heel leuks aan zijn zou je denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |