abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102041829
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik kan je verzekeren dat hij niet achter zijn toetsenbord blijft hangen. En dat hij enkele grote stappen gemaakt heeft. Indien hij het belangrijk vind mag hij dat zelf melden.

[..]

Voor hem maakt dat wel uit, omdat hij vergeet de succesen te onthouden en alleen de negatieve momenten tot zich neemt en dat extreem uit vergroot.
Het maakt voor hem dus WEL uit om op zijn bek te gaan.
Precies. En dan kunnen wij wel pessimistisch klinken, maar ik denk dat het een juiste inschatting is. Ik zou zelf precies hetzelfde hebben, omdat ik ook nog (te) veel waarde hecht aan wat anderen van me vinden.
pi_102041867
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, groot groot. Ik ga samen met ook_gek kijken welke kleine stapjes ik de komende tijd kan nemen. Ik moet het doen, maar hij kan me af en toe een beetje bijsturen, motiveren of op mijn vingers tikken. Maar ik moet nog behoorlijk bewijzen dat ik ook echt wat ga doen :)

[..]

Inderdaad. En Strawberry zegt dat ook :) Ik houd er niet van om fouten te maken, dat grijpt me enorm aan terwijl positieve dingen een veel kleinere invloed hebben.
Is jouw perfectionisme je faalangst?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_102041868
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Welk vooroordeel precies?
dat ze hier zit, omdat ze niemand kan krijgen en dat we haar tips daarom niet zo serieus moesten nemen.
pi_102041894
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

dat ze hier zit, omdat ze niemand kan krijgen en dat we haar tips daarom niet zo serieus moesten nemen.
Of dat ik een feminist ben met kort haar. :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:01:49 #180
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102041910
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef Newbie114 het volgende:
Niet aardbei pesten.

Benzin ( O+ ) wil niet zeggen waar hij woont hij wilt namelijk dat niemand hem herkent.

Van mlig ( O+ ) weet ik het niet.
Het is aan MLIG en Benzin om die info te posten.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102041912
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat jij nul invloed in je huidige situatie hebt/had dan?
Ik heb 100% invloed op mijn huidige situatie, ik ben de laatste persoon op aarde die iemand zal aanspreken op mijn eigen falen/succes.

Ik doelde meer op de vieze stemming makerij met "schuld", "we", "situatie"
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:01:55 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102041913
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn mensen die er meer verstand van hebben dan jij en ik, en die hebben al 7 jaar lang benzins getraint. Dus doe niet alsof je zo alwetend bent.
Ik weet Benzin zijn gehele situatie, wij hebben al enige dagen zeer veel contact met elkaar. En hij heeft mij alles uit gelegt, verteld en wat de blokkades zijn. En waarom hij wel en geen dingen doet.

Dus ja in dit gaval weet ik 100% meer dan jij weet. In deze ben ik ZEKER alwetend!

En geloof me, ik doe niet ah wat kut voor je mailtjes of dingen zeggen. Ik dwing hem bepaalde dingen te doen in samen spraak. En hij geeft aan het te proberen. En alleen daarom weet ik zeker dat hij ECHT wilt.

En ik heb er 100% vertrouwen in dat het hem gaat lukken. Zels vrouwen aanspreken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102041916
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:51 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hij zal inzien dat hij bij ieder gesprekje 5 seconde langer kan blijven staan, een glimlach meer krijgt etc etc. ZOLANG HIJ MAAR UIT ZIJN COMFORT ZONE STAPT EN PROBEERT.
Iedere afwijzing brengt hem een stap verder op zijn reis die begint bij zijn toetsenbord.
Het is een erkend feit dat mensen in het diepe gooien soms goed werkt, maar bij anderen compleet averechts.
pi_102041920
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, zoek je weer een drogreden?
Jouw ervaring vergelijken met de ervaring van anderen die constant bezig zijn om benzins te helpen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_102041929
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Of dat ik een feminist ben met kort haar. :P
dat ja :D Ik wou eigenlijk zeggen zolderkamerautist met zwartgeverfd haar, maar dat had hij niet gezegd.
pi_102041967
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik heb 100% invloed op mijn huidige situatie, ik ben de laatste persoon op aarde die iemand zal aanspreken op mijn eigen falen/succes.

Ik doelde meer op de vieze stemming makerij met "schuld", "we", "situatie"
Lees anders de rest even, waarin ik zeg dat het niet perse iets negatiefs is. :*
pi_102041991
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik weet Benzin zijn gehele situatie, wij hebben al enige dagen zeer veel contact met elkaar. En hij heeft mij alles uit gelegt, verteld en wat de blokkades zijn. En waarom hij wel en geen dingen doet.

Dus ja in dit gaval weet ik 100% meer dan jij weet. In deze ben ik ZEKER alwetend!

En geloof me, ik doe niet ah wat kut voor je mailtjes of dingen zeggen. Ik dwing hem bepaalde dingen te doen in samen spraak. En hij geeft aan het te proberen. En alleen daarom weet ik zeker dat hij ECHT wilt.

En ik heb er 100% vertrouwen in dat het hem gaat lukken. Zels vrouwen aanspreken.
Tot over 500 jaar.
pi_102042001
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef Flepke het volgende:

[..]

Godverdomme, wat een verkeerd gebruik van die mooie quote.
pi_102042032
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef Flepke het volgende:

[..]

Moeten wij daar als samenleving zo'n probleem van maken dan?
Dat soort figuren roeien zichzelf wel uit.

Alleen al het feit dat hij terug blijft komen naar dit topic laat zien dat hij wel degelijk wil.
:')

Nee, dat is aardig.
pi_102042045
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ze leek uit de hoogte van alles vandaar.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:05:28 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102042059
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tot over 500 jaar.
Wat ik zeg, benzin zal sneller grotere stappen gaan nemen dan hij zelf denkt nu. Daar vallen ook vrouwen onder.

Als benzin zich blijft inzetten zoals hij dat nu komt dat helemaal goed. Ik ga geen tijd noemen omdat dit hem te veel druk op gaat leveren.

Maar benzin weet hoe ik er over denk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102042064
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze leek uit de hoogte van alles vandaar.
Maar goed dat jij zo lekker down to earth bent hè.
pi_102042066
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef kedge het volgende:

[..]

Nee hoor, dat maak jij ervan. Jij denkt dat je benzin die al jaren in hetzelfde schuitje zit even hier kan gaan uitleggen hoe het allemaal werkt.
Dat is het storende idd.
pi_102042105
edit dat ging over iemand anders, lama

[ Bericht 93% gewijzigd door -Strawberry- op 17-09-2011 00:12:21 ]
pi_102042152
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is een erkend feit dat mensen in het diepe gooien soms goed werkt, maar bij anderen compleet averechts.
Bij sociale dingen werkt het denk ik toch het beste als je in het diepe wordt gegooid. Voor mij dan, maar met andere dingen ben ik juist meer van het langzaam opbouwen :).
Finally, someone let me out of my cage
pi_102042161
Dat benzin op sleeptouw moet worden genomen lijkt me duidelijk.
Dat ook_gek daar de juiste/optimaalste persoon is weet ik zonet nog niet.

ook_gek geef is wat inzicht in je briljante plan zou ik zeggen.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102042188
quote:

[..]

Nja, groot groot. Ik ga samen met ook_gek kijken welke kleine stapjes ik de komende tijd kan nemen. Ik moet het doen, maar hij kan me af en toe een beetje bijsturen, motiveren of op mijn vingers tikken. Maar ik moet nog behoorlijk bewijzen dat ik ook echt wat ga doen :)

Top. ^O^

quote:
Inderdaad. En Strawberry zegt dat ook :) Ik houd er niet van om fouten te maken, dat grijpt me enorm aan terwijl positieve dingen een veel kleinere invloed hebben.
Dat is hoe het bij heel veel mensen werkt, daar ben je niet de enige in. Maar het is wel iets om rekening mee te houden bij het geven van advies. :Y
pi_102042198
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Flepke het volgende:
Dat benzin op sleeptouw moet worden genomen lijkt me duidelijk.
Dat ook_gek daar de juiste/optimaalste persoon is weet ik zonet nog niet.

ook_gek geef is wat inzicht in je briljante plan zou ik zeggen.
Ik vind het sowieso al goed van hem dat hij probeert te helpen. Help is goed :)
Jou heb ik, heel eerlijk gezegd, nog geen poot uit zien steken naast posten hier.
Ik ook niet, maar ik kraak ook_gek tenminste niet af.
pi_102042203
Het is vrij simpel, ervaring van een grote groep wint het over die zogenaamde neppe kennis uit nagepraat of eigen ideetjes.
pi_102042226
quote:

[..]

[..]

Gaan jullie ook af en toe uit :)? (van plan zijn of al gedaan hebben)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')