Nee dan komt er een punt dat het hem allemaal niks meer kan schelen. Met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Taadaaaaaa!!! Dit ernstig punt is het punt waarbij hij kwaad wordt op zichzelf, het moment waarbij het knapt,en zegt NU IS HET ECHT GENOEG en het voor elkaar krijgt. Zijn gedachten moeten opnieuw verbonden worden.
Nope, vanwege de grote aantallen die hij moet doen. En het boeit niet hoe ze reageert. Herhaal niet het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of:
Het is nu echt genoeg, het is hopeloos, het gaat me nooit lukken. Ik geef op.
Tada.
Moeten wij daar als samenleving zo'n probleem van maken dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of:
Het is nu echt genoeg, het is hopeloos, het gaat me nooit lukken. Ik geef op.
Tada.
Iedereen pest mij omdat ik zogenaamd een dealer zou zijn. Niet leuk. Gelukkig wel 4 chille meisjes langs gehad. Nu even kijken of het niet-uitgaande meisje online is op msn.quote:
Ik vind echt dat jullie veel te makkelijk schuld bij benzin leggen. Ja, hij moet wat doen. Maar er zijn zeker en vast factoren die heel erg tegenwerken. Als users hier nooit vanaf 0 zijn begonnen, dan begrijpen ze dat misschien ook minder goed. /nuancepost.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij zit al jaren met dit probleem, ook voordat hij hier postte en mensen moedeloos van hem werden en dat soort opmerkingen maakte.
Hij heeft zelf ook best wel wat schuld aan zijn huidige situatie hoor. Maar dat is iets wat we bijna allemaal wel hebben aan onze eigen situaties, dus waarom hij niet?
Dit is wat ik zie, telkens is het weer moeilijk volgens jullie voor hem om dit te doen om dat te doen. Na 1x iets gehoord te hebben weet ik genoeg hoor. Maar nu moeten we verder.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie wijst er nu met zijn vingertje en propt anderen in rollen?
Jij.
Nee hoor, dat maak jij ervan. Jij denkt dat je benzin die al jaren in hetzelfde schuitje zit even hier kan gaan uitleggen hoe het allemaal werkt. Het zit veel dieper bij benzin, die ook psychologisch achteruit gegaan is en ik denk ook sociaal.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:
Jullie houden hem echt in een slachtofferrol en behandelen hem anders dan dat je anderen behandeld. Iedereen is gelijk aan elkaar en moet je zo ook behandelen, dat is punt nr 1.
Punt nr 2: Benaderen is echt niet moeilijk. Zelfs niet voor diegene die heel zenuwachtig is. Zelfs benzin kan er op een avond 10 tot 20 benaderen als hij eenmaal in het koude water duikt.
Idd, als je geen neuk meer geeft wil je dood... Niet leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dan komt er een punt dat het hem allemaal niks meer kan schelen. Met alle gevolgen van dien.
Nog maals, je weet totaal niet waar je over praat in deze. Neem dat van mij aan.
Hij wilt zeker wel, alleen niet op de manier die jij en FireFly3 aan geven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef Flepke het volgende:
Alleen al het feit dat hij terug blijft komen naar dit topic laat zien dat hij wel degelijk wil.
Hoe vaak moet dit nog herhaald worden. 10x? 1000x?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maak jij ervan. Jij denkt dat je benzin die al jaren in hetzelfde schuitje zit even hier kan gaan uitleggen hoe het allemaal werkt. Het zit veel dieper bij benzin, die ook psychologisch achteruit gegaan is en ik denk ook sociaal.
Benzin heeft iemand nodig die hem overal wegwijs in maakt en hetzelfde geldt voor MLIG. Zij hebben gewoon een achterstand die niet zomaar in te halen is.
Ik zeg niet dat hij alle schuld heeft, zeker niet want ik ken zijn verhaal, maar hij is ook niet vrij van enige schuld.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jullie veel te makkelijk schuld bij benzin leggen. Ja, hij moet wat doen. Maar er zijn zeker en vast factoren die heel erg tegenwerken. Als users hier nooit vanaf 0 zijn begonnen, dan begrijpen ze dat misschien ook minder goed. /nuancepost.
Wat een onzin. Jij leeft je niet genoeg in in zijn situatie en komt met standaard praatjes alsof die iedereen gaan helpen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef firefly3 het volgende:
Jullie voeden benzin zoals Flepke al zegt al jaren om in zijn rol te blijven. Jullie zijn goed in het weggeven van rollen.
Vriend, jij doet exact waar je andere mensen van beschuldigd. Je had ook een enorm vooroordeel over mfn, dat helemaal niet waar bleek te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is wat ik zie, telkens is het weer moeilijk volgens jullie voor hem om dit te doen om dat te doen. Na 1x iets gehoord te hebben weet ik genoeg hoor. Maar nu moeten we verder.
Trek er dan ook eens lering uit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet dit nog herhaald worden. 10x? 1000x?
Ontopic:
Vrouwen benaderen, minstens 10 voor het einde van dit weekend.
Waarom herhaal je alles zelf dan steeds als je zelf iets maar 1x wil horen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is wat ik zie, telkens is het weer moeilijk volgens jullie voor hem om dit te doen om dat te doen. Na 1x iets gehoord te hebben weet ik genoeg hoor. Maar nu moeten we verder.
Godver jij bent ook een optimist.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij alle schuld heeft, zeker niet want ik ken zijn verhaal, maar hij is ook niet vrij van enige schuld.
Maar we hebben allemaal deels schuld aan onze eigen situatie, het is niet perse iets negatiefs, het is gewoon zo.
Nee, zoek je weer een drogreden?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag, 17 ofzo was het?
Er zijn mensen die er meer verstand van hebben dan jij en ik, en die hebben al 7 jaar lang benzins getraint. Dus doe niet alsof je zo alwetend bent.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dan komt er een punt dat het hem allemaal niks meer kan schelen. Met alle gevolgen van dien.
Nog maals, je weet totaal niet waar je over praat in deze. Neem dat van mij aan.
Nja, groot groot. Ik ga samen met ook_gek kijken welke kleine stapjes ik de komende tijd kan nemen. Ik moet het doen, maar hij kan me af en toe een beetje bijsturen, motiveren of op mijn vingers tikken. Maar ik moet nog behoorlijk bewijzen dat ik ook echt wat ga doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan je verzekeren dat hij niet achter zijn toetsenbord blijft hangen. En dat hij enkele grote stappen gemaakt heeft. Indien hij het belangrijk vind mag hij dat zelf melden.
Inderdaad. En Strawberry zegt dat ookquote:Voor hem maakt dat wel uit, omdat hij vergeet de succesen te onthouden en alleen de negatieve momenten tot zich neemt en dat extreem uit vergroot.
Het maakt voor hem dus WEL uit om op zijn bek te gaan.
Welk vooroordeel precies?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vriend, jij doet exact waar je andere mensen van beschuldigd. Je had ook een enorm vooroordeel over mfn, dat helemaal niet waar bleek te zijn.
Wou je zeggen dat jij nul invloed in je huidige situatie hebt/had dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Godver jij bent ook een optimist.
Precies. En dan kunnen wij wel pessimistisch klinken, maar ik denk dat het een juiste inschatting is. Ik zou zelf precies hetzelfde hebben, omdat ik ook nog (te) veel waarde hecht aan wat anderen van me vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat hij niet achter zijn toetsenbord blijft hangen. En dat hij enkele grote stappen gemaakt heeft. Indien hij het belangrijk vind mag hij dat zelf melden.
[..]
Voor hem maakt dat wel uit, omdat hij vergeet de succesen te onthouden en alleen de negatieve momenten tot zich neemt en dat extreem uit vergroot.
Het maakt voor hem dus WEL uit om op zijn bek te gaan.
Is jouw perfectionisme je faalangst?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, groot groot. Ik ga samen met ook_gek kijken welke kleine stapjes ik de komende tijd kan nemen. Ik moet het doen, maar hij kan me af en toe een beetje bijsturen, motiveren of op mijn vingers tikken. Maar ik moet nog behoorlijk bewijzen dat ik ook echt wat ga doen
[..]
Inderdaad. En Strawberry zegt dat ookIk houd er niet van om fouten te maken, dat grijpt me enorm aan terwijl positieve dingen een veel kleinere invloed hebben.
dat ze hier zit, omdat ze niemand kan krijgen en dat we haar tips daarom niet zo serieus moesten nemen.quote:
Of dat ik een feminist ben met kort haar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
dat ze hier zit, omdat ze niemand kan krijgen en dat we haar tips daarom niet zo serieus moesten nemen.
Het is aan MLIG en Benzin om die info te posten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef Newbie114 het volgende:
Niet aardbei pesten.
Benzin () wil niet zeggen waar hij woont hij wilt namelijk dat niemand hem herkent.
Van mlig () weet ik het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |