Ik heb 100% invloed op mijn huidige situatie, ik ben de laatste persoon op aarde die iemand zal aanspreken op mijn eigen falen/succes.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij nul invloed in je huidige situatie hebt/had dan?
Ik weet Benzin zijn gehele situatie, wij hebben al enige dagen zeer veel contact met elkaar. En hij heeft mij alles uit gelegt, verteld en wat de blokkades zijn. En waarom hij wel en geen dingen doet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er meer verstand van hebben dan jij en ik, en die hebben al 7 jaar lang benzins getraint. Dus doe niet alsof je zo alwetend bent.
Het is een erkend feit dat mensen in het diepe gooien soms goed werkt, maar bij anderen compleet averechts.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hij zal inzien dat hij bij ieder gesprekje 5 seconde langer kan blijven staan, een glimlach meer krijgt etc etc. ZOLANG HIJ MAAR UIT ZIJN COMFORT ZONE STAPT EN PROBEERT.
Iedere afwijzing brengt hem een stap verder op zijn reis die begint bij zijn toetsenbord.
Jouw ervaring vergelijken met de ervaring van anderen die constant bezig zijn om benzins te helpen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, zoek je weer een drogreden?
dat jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of dat ik een feminist ben met kort haar.
Lees anders de rest even, waarin ik zeg dat het niet perse iets negatiefs is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik heb 100% invloed op mijn huidige situatie, ik ben de laatste persoon op aarde die iemand zal aanspreken op mijn eigen falen/succes.
Ik doelde meer op de vieze stemming makerij met "schuld", "we", "situatie"
Tot over 500 jaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet Benzin zijn gehele situatie, wij hebben al enige dagen zeer veel contact met elkaar. En hij heeft mij alles uit gelegt, verteld en wat de blokkades zijn. En waarom hij wel en geen dingen doet.
Dus ja in dit gaval weet ik 100% meer dan jij weet. In deze ben ik ZEKER alwetend!
En geloof me, ik doe niet ah wat kut voor je mailtjes of dingen zeggen. Ik dwing hem bepaalde dingen te doen in samen spraak. En hij geeft aan het te proberen. En alleen daarom weet ik zeker dat hij ECHT wilt.
En ik heb er 100% vertrouwen in dat het hem gaat lukken. Zels vrouwen aanspreken.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Moeten wij daar als samenleving zo'n probleem van maken dan?
Dat soort figuren roeien zichzelf wel uit.
Alleen al het feit dat hij terug blijft komen naar dit topic laat zien dat hij wel degelijk wil.
Ze leek uit de hoogte van alles vandaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
dat ze hier zit, omdat ze niemand kan krijgen en dat we haar tips daarom niet zo serieus moesten nemen.
Wat ik zeg, benzin zal sneller grotere stappen gaan nemen dan hij zelf denkt nu. Daar vallen ook vrouwen onder.quote:
Maar goed dat jij zo lekker down to earth bent hè.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze leek uit de hoogte van alles vandaar.
Dat is het storende idd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maak jij ervan. Jij denkt dat je benzin die al jaren in hetzelfde schuitje zit even hier kan gaan uitleggen hoe het allemaal werkt.
Bij sociale dingen werkt het denk ik toch het beste als je in het diepe wordt gegooid. Voor mij dan, maar met andere dingen ben ik juist meer van het langzaam opbouwenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een erkend feit dat mensen in het diepe gooien soms goed werkt, maar bij anderen compleet averechts.
Top.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, groot groot. Ik ga samen met ook_gek kijken welke kleine stapjes ik de komende tijd kan nemen. Ik moet het doen, maar hij kan me af en toe een beetje bijsturen, motiveren of op mijn vingers tikken. Maar ik moet nog behoorlijk bewijzen dat ik ook echt wat ga doen
Dat is hoe het bij heel veel mensen werkt, daar ben je niet de enige in. Maar het is wel iets om rekening mee te houden bij het geven van advies.quote:Inderdaad. En Strawberry zegt dat ookIk houd er niet van om fouten te maken, dat grijpt me enorm aan terwijl positieve dingen een veel kleinere invloed hebben.
Ik vind het sowieso al goed van hem dat hij probeert te helpen. Help is goedquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Flepke het volgende:
Dat benzin op sleeptouw moet worden genomen lijkt me duidelijk.
Dat ook_gek daar de juiste/optimaalste persoon is weet ik zonet nog niet.
ook_gek geef is wat inzicht in je briljante plan zou ik zeggen.
Gaan jullie ook af en toe uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, groot groot. Ik ga samen met ook_gek kijken welke kleine stapjes ik de komende tijd kan nemen. Ik moet het doen, maar hij kan me af en toe een beetje bijsturen, motiveren of op mijn vingers tikken. Maar ik moet nog behoorlijk bewijzen dat ik ook echt wat ga doen
[..]
Inderdaad. En Strawberry zegt dat ookIk houd er niet van om fouten te maken, dat grijpt me enorm aan terwijl positieve dingen een veel kleinere invloed hebben.
Goed benzin dat je nu eindelijk aanpakt! Zelfs als het heel kleine stapjes zijn, ik rol met 2 passen tegelijk terug dus zeker harde duim omhoog voor jouquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik zeg, benzin zal sneller grotere stappen gaan nemen dan hij zelf denkt nu. Daar vallen ook vrouwen onder.
Als benzin zich blijft inzetten zoals hij dat nu komt dat helemaal goed. Ik ga geen tijd noemen omdat dit hem te veel druk op gaat leveren.
Maar benzin weet hoe ik er over denk.
De goeroe die al een jaar lang geen relatie heeft gehad en als hij telkens verliefd werd haar niet kon hebben en met 2 katten samen woontquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed benzin dat je nu eindelijk aanpakt! Zelfs als het heel kleine stapjes zijn, ik rol met 2 passen tegelijk terug dus zeker harde duim omhoog voor jou![]()
En ook_gek, je hebt weer eens gelijk. De goeroe van dit topic.
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben wel een beetje bang dat ik mijn beloftes niet waar kan maken, maar dat ligt dan niet aan hem.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Flepke het volgende:
Dat benzin op sleeptouw moet worden genomen lijkt me duidelijk.
Dat ook_gek daar de juiste/optimaalste persoon is weet ik zonet nog niet.
Laat ik eerst beginnen met kleinere stapjes, maar wie weet ooit in de toekomst.quote:
Ik heb al 16 jaar geen relatie gehad. Maar 2 katten, dieren zijn awesome man. Serieus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De goeroe die al een jaar lang geen relatie heeft gehad en als hij telkens verliefd werd haar niet kon hebben en met 2 katten samen woont
Val je gek nu als persoon aan ? How low can you go ...quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De goeroe die al een jaar lang geen relatie heeft gehad en als hij telkens verliefd werd haar niet kon hebben en met 2 katten samen woont
Hypocriet ventje ben je toch ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beloftes? Ach, niet om je te dissen maar als dingen ruk zijn kunnen ze alleen maar beter worden. Mijn liefdesleven is ook ruk op dit moment, en het erge is dat ik precies weet waar het aan ligtquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben wel een beetje bang dat ik mijn beloftes niet waar kan maken, maar dat ligt dan niet aan hem.
[..]
Laat ik eerst beginnen met kleinere stapjes, maar wie weet ooit in de toekomst.
Het verschil is dat dit geen mening is maar een feit :/quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hypocriet ventje ben je toch ook.
En maar drammen als iemand een mening over jou heeft, maar ondertussen..
Ik heb meermaals gevraagd in welke omgeving hij woont, als daar niet op word ingegaan dan houd het voor mij op een gegeven moment ook op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jou heb ik, heel eerlijk gezegd, nog geen poot uit zien steken naast posten hier.
Katten zijn liev. Big plus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |