Goed benzin dat je nu eindelijk aanpakt! Zelfs als het heel kleine stapjes zijn, ik rol met 2 passen tegelijk terug dus zeker harde duim omhoog voor jouquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik zeg, benzin zal sneller grotere stappen gaan nemen dan hij zelf denkt nu. Daar vallen ook vrouwen onder.
Als benzin zich blijft inzetten zoals hij dat nu komt dat helemaal goed. Ik ga geen tijd noemen omdat dit hem te veel druk op gaat leveren.
Maar benzin weet hoe ik er over denk.
De goeroe die al een jaar lang geen relatie heeft gehad en als hij telkens verliefd werd haar niet kon hebben en met 2 katten samen woontquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed benzin dat je nu eindelijk aanpakt! Zelfs als het heel kleine stapjes zijn, ik rol met 2 passen tegelijk terug dus zeker harde duim omhoog voor jou![]()
En ook_gek, je hebt weer eens gelijk. De goeroe van dit topic.
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben wel een beetje bang dat ik mijn beloftes niet waar kan maken, maar dat ligt dan niet aan hem.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Flepke het volgende:
Dat benzin op sleeptouw moet worden genomen lijkt me duidelijk.
Dat ook_gek daar de juiste/optimaalste persoon is weet ik zonet nog niet.
Laat ik eerst beginnen met kleinere stapjes, maar wie weet ooit in de toekomst.quote:
Ik heb al 16 jaar geen relatie gehad. Maar 2 katten, dieren zijn awesome man. Serieus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De goeroe die al een jaar lang geen relatie heeft gehad en als hij telkens verliefd werd haar niet kon hebben en met 2 katten samen woont
Val je gek nu als persoon aan ? How low can you go ...quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De goeroe die al een jaar lang geen relatie heeft gehad en als hij telkens verliefd werd haar niet kon hebben en met 2 katten samen woont
Hypocriet ventje ben je toch ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beloftes? Ach, niet om je te dissen maar als dingen ruk zijn kunnen ze alleen maar beter worden. Mijn liefdesleven is ook ruk op dit moment, en het erge is dat ik precies weet waar het aan ligtquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben wel een beetje bang dat ik mijn beloftes niet waar kan maken, maar dat ligt dan niet aan hem.
[..]
Laat ik eerst beginnen met kleinere stapjes, maar wie weet ooit in de toekomst.
Het verschil is dat dit geen mening is maar een feit :/quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hypocriet ventje ben je toch ook.
En maar drammen als iemand een mening over jou heeft, maar ondertussen..
Ik heb meermaals gevraagd in welke omgeving hij woont, als daar niet op word ingegaan dan houd het voor mij op een gegeven moment ook op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jou heb ik, heel eerlijk gezegd, nog geen poot uit zien steken naast posten hier.
Katten zijn liev. Big plus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij neukt een man om zijn katten?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Katten zijn liev. Big plus.
Friendzonequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Katten zijn liev. Big plus.
Jij legt het negatief uit, dat maakt het een mening.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit geen mening is maar een feit :/
Nee want jij verdraait het verhaal, ik herinner me zijn situatie even wat anders dan hoe jij hem nu schetst.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit geen mening is maar een feit :/
Ok, dat heb ik gemist, dan kan je mijn opmerking negeren. Blijft staan dat je ook_gek's hulp niet af hoeft te kraken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:14 schreef Flepke het volgende:
Ik heb meermaals gevraagd in welke omgeving hij woont, als daar niet op word ingegaan dan houd het voor mij op een gegeven moment ook op.
Zwart/wit denken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
FriendzoneOf wil je hem misschien ook neuken?
Was dat mijn punt?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij neukt een man om zijn katten?
Rot toch op.
quote:
Uhm is vrij lastig om dat uit te leggen zonder personelijke dingen te moeten zeggen over Benzin. Iets wat ik no way ga doen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Flepke het volgende:
Dat benzin op sleeptouw moet worden genomen lijkt me duidelijk.
Dat ook_gek daar de juiste/optimaalste persoon is weet ik zonet nog niet.
ook_gek geef is wat inzicht in je briljante plan zou ik zeggen.
Voor jou informatie dan speciaal. Ik besef mij heel goed dat ik moet oppassen met tips geven in Benzin zijn geval. Het geluk heb ik dat ik een goede vriendin heb die afgestudeerd gedrags terapuite en spiegeloog is. Haar heb ik dan ook om afvies gevraagt zonder personelijke dingen te vertellen over Benzin.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef firefly3 het volgende:
Het is vrij simpel, ervaring van een grote groep wint het over die zogenaamde neppe kennis uit nagepraat of eigen ideetjes.
uitgeluld, firefly.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij legt het negatief uit, dat maakt het een mening.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dieren zijn liev in het algemeen. Net als bomen. Bomen zijn relaxt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zwart/wit denken.
[..]
Was dat mijn punt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |