Als mensen je als vriend zien zullen ze je ze niet zo snel/vaak opeens snel leuk vinden. Hun mening is al gevormd als het ware. Maar niets is onmogelijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dieren zijn liev in het algemeen. Net als bomen. Bomen zijn relaxt.
/ontopic, is er wel zoiets als de friendzone? Is dat niet door mensen zoals ik bedacht als verklaring waarom ze niet kunnen neuken?
Ik heb meermaals gevraagd in welke omgeving hij woont, als daar niet op word ingegaan dan houd het voor mij op een gegeven moment ook op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jou heb ik, heel eerlijk gezegd, nog geen poot uit zien steken naast posten hier.
Ligt eraan hoe je het interpreteer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
uitgeluld, firefly.
Gaat lekker hier
Wat is er, kreeg je de eerste keer niet genoeg reacties?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef Flepke het volgende:
Nogmaals:
Hoe fucking moeilijk is het voor iemand om benzin een beetje te leren kennen, af en toe een terrasje met hem te willen pakken en/of iets leuks met hem gaat doen.
Zodra je dan wat gezamenlijk gespreksmateriaal met hem hebt behalve fok kan je hem op sleeptouw nemen naar een cafe en hem introduceren aan andere mensen, eventueel later vrouwen. Daarna eens een dicotheekje/clubje pakken.
Volgens mij heeft hij ook gewoon een mond en een goed stel hersenen, als hij de ballen niet heeft om zelf de wereld te verkennen dan zal er even tijdelijk iemand anders aan het stuur moeten staan.
[..]
Ik heb meermaals gevraagd in welke omgeving hij woont, als daar niet op word ingegaan dan houd het voor mij op een gegeven moment ook op.
Ja ik denk het wel. Gewoon een term voor jongens die wat willen met een meisje, maar uiteindelijk in haar ogen meer een vriend of een soort broertje zijn. Geen seksuele aantrekkingskracht dus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
/ontopic, is er wel zoiets als de friendzone? Is dat niet door mensen zoals ik bedacht als verklaring waarom ze niet kunnen neuken?
Friendzone bestaat zeker wel. Ik zou, als ik een goede vriend had, liever geen relatie met hem beginnen, zelfs niet als ik hem leuk vond, omdat je toch het risico neemt een vriend kwijt te raken als die relatie geen stand houdt, dan sluit je je daar op een gegeven moment voor af en zit die jongen in de ´friendzone´.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk waarom. Half uur geleden beweren dat bepaalde mensen hokjesdenken en vervolgens met zo'n persoonlijke aanval komen. Fireflyquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:19 schreef kedge het volgende:
dbb kan ook altijd alles zo lekker uitleggen met emoticons
Maar dit vind ik dus juist vreemd. Heb je zelf dan nooit contact gehouden met een ex? Zo ja, dan kan het toch gewoon wel?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Friendzone bestaat zeker wel. Ik zou, als ik een goede vriend had, liever geen relatie met hem beginnen, zelfs niet als ik hem leuk vond, omdat je toch het risico neemt een vriend kwijt te raken als die relatie geen stand houdt, dan sluit je je daar op een gegeven moment voor af en zit die jongen in de ´friendzone´.
Dat het een zelf excuus is is verzonnen door ook_gek. De friendzone betekend niets anders dat je vrienden bent met haar. Einde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Benzin is heel erg gesloten, dus het kan heel moeilijk zijn om hem goed te leren kennen. En inderdaad terrasje paken zal top zijn. Maar hij moet wel zelf willen. Je kan moeilijk zijn deur in trappen en hem mee slepen aan zijn harenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef Flepke het volgende:
Nogmaals:
Hoe fucking moeilijk is het voor iemand om benzin een beetje te leren kennen, af en toe een terrasje met hem te willen pakken en/of iets leuks met hem gaat doen.
Hey dat is gek, was jij niet de geen die onlangs ook een vrouw gedumpt had net als dat ik de relatie verbroken heb.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De goeroe die al een jaar lang geen relatie heeft gehad en als hij telkens verliefd werd haar niet kon hebben en met 2 katten samen woont
Alleen op de laatste quote, niet op de post in het algemeen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waarom doe je nou reposten? Ik had al gereageerd.
Eng he? Achter je toetsenbord vandaan komen en echt een poot uitsteken voor een medemens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:21 schreef Newbie114 het volgende:
Flepke! Niemand reageert op je post omdat ze die post niet leuk vinden!
God, dat het een sociaalgestoorde autist zelfs lukt om dit te zien.
Ik kan niet in mijn eentje die gast uit de modder trekken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is er, kreeg je de eerste keer niet genoeg reacties?
Maar inderdaad, hoe fucking moeilijk is het als het jou niet eens lukt?
Ach, ik spreek ook niet echt uit ervaringquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dit vind ik dus juist vreemd. Heb je zelf dan nooit contact gehouden met een ex? Zo ja, dan kan het toch gewoon wel?
PUA is gewoon ruk, en de aanhangers ervan zijn rukkers. Klaar. Bizar te zien dat deze zogenaamde 'experts' zich de hele vrijdagavond druk bezighouden in een topic als dit in plaats van actie te ondernemen. Sorry hoor, maar Flip en Flupke hier zijn gewoon 2 enorme nerds die een harde piemel krijgen van hun eigen verhalen. Niks meer. Jammer dat er zoveel aandacht aan gegeven wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:18 schreef minibeer het volgende:
Wat een loze posts hier.
Ook niet echt bevordelijk voor mijn aanzien ten opzichte van PUA als iedereen die er fan van is zich zo gedraagt
Maar wij fokkers kennen hem toch al een klein beetje?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Benzin is heel erg gesloten, dus het kan heel moeilijk zijn om hem goed te leren kennen. En inderdaad terrasje paken zal top zijn. Maar hij moet wel zelf willen. Je kan moeilijk zijn deur in trappen en hem mee slepen aan zijn haren
Nee, ik wilde haar niet houden. Jij echter wel bij die anderen. I rest my case.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:24 schreef ook_gek het volgende:
Hey dat is gek, was jij niet de geen die onlangs ook een vrouw gedumpt had net als dat ik de relatie verbroken heb.
Jij bent ook vrijgezel, kon jij ze niet houden?
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach, ik spreek ook niet echt uit ervaring, eigenlijk is bij mij tot nu toe echt elke jongen in de friendzone verdwenen, vanwege mijn nogal afstandelijke gedrag tegenover aanraking
Zij heeft toch geen direct contact en kan mij niet echt herleiden naar een persoon, dus als het haar helpt mag je haar best wat meer persoonlijke details vertellen. Zolang je dat hier maar niet doet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef ook_gek het volgende:
Voor jou informatie dan speciaal. Ik besef mij heel goed dat ik moet oppassen met tips geven in Benzin zijn geval. Het geluk heb ik dat ik een goede vriendin heb die afgestudeerd gedrags terapuite en spiegeloog is. Haar heb ik dan ook om afvies gevraagt zonder personelijke dingen te vertellen over Benzin.
Stop het haten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik wilde haar niet houden. Jij echter wel bij die anderen. I rest my case.
Maar dan lukt het contact leggen bij jou in elk geval wel?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach, ik spreek ook niet echt uit ervaring, eigenlijk is bij mij tot nu toe echt elke jongen in de friendzone verdwenen, vanwege mijn nogal afstandelijke gedrag tegenover aanraking
Nee, dat maak jij er nu van. Hij heeft al eerder uitgelegd dat hij de relatie verbrak omdat het niet werkte voor hem en dat hij er nooit spijt van had.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik wilde haar niet houden. Jij echter wel bij die anderen. I rest my case.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |