SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
wut?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:40 schreef ToT het volgende:
Jah da's de pest: iedereen heeft unieke persoonlijke inloggegevens, dus dat gaat helaas ff niet lukken.
quote:
Daar moet je toch voor mailen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
Oh ja omdat ik over twee uur het zeker vergeten ben, kan iemand mij nu alvast de nieuwe gegevens PMen?
Ik zou niet weten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar moet je toch voor mailen?
Wat is er jongen?quote:
Jongen toch.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kies is getrokken en dat doet teringveel pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben meer mensen hier dit dingWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nee. Ik heb geen scheerapparaat nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben meer mensen hier dit dingC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben meer mensen hier dit ding
Veel beter!![]()
oke want mijntes doet vreemdquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen scheerapparaat nodig.
Ow hij past zich aan de eigenaar aan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke want mijntes doet vreemd
echt hequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Draaien is wel ontoegankelijker geworden
Heb ik jaren terug 1 gehad, vond het niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben meer mensen hier dit ding
Mja maar helaas blijkbaar terecht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Draaien is wel ontoegankelijker geworden
dat kan ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hij past zich aan de eigenaar aan?
Is dat zo schokkend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
het ligt volgens mij aan de kop
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dat zo schokkend?![]()
Zal ik jou wat vertellen?
*Faints*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk.quote:
Ik scheer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben meer mensen hier dit ding
Ook geen baardgroei zeker?quote:
Gewoon een mailtje sturen met je DJ naam en Foknaam, je krijgt er bijna meteen eentje retour met de gegevensquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:45 schreef DeRakker. het volgende:
nouja dan houdt t op![]()
Volgende keer maar weer
Ik heb alleen mijn username er in gezet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een mailtje sturen met je DJ naam en Foknaam, je krijgt er bijna meteen eentje retour met de gegevens.
Waarom heb ik geen baardgroei?quote:
Oh, volgens mij is dat ook wel goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn username er in gezet.
lol dat heb ik er niet in gezetquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een mailtje sturen met je DJ naam en Foknaam, je krijgt er bijna meteen eentje retour met de gegevens.
quote:wat zijn de inloggegevens?
Ja herkenbaar iddquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen baardgroei?![]()
Ik voelde me al niet mannelijk, nu al helemaal niet.
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, volgens mij is dat ook wel goed. Komt wel goed, je draait samen met Viro toch?
ik ben deze:quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:00 schreef Viro het volgende:
ik heb emails ontvangen maar er staan geen fok usernames en dj namen in. zolang die niet in het mail krijg je geen antwoord terug.
van mail: jeroen. enzquote:wat zijn de inloggegevens?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:00 schreef Viro het volgende:
ik heb emails ontvangen maar er staan geen fok usernames en dj namen in. zolang die niet in het mail krijg je geen antwoord terug.
Ik ben gedoemd om zo voor eeuwig een schattig knulletje te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja herkenbaar idd
* Trollscience in arm snijdt
zo chill is t ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gedoemd om zo voor eeuwig een schattig knulletje te zijn.
Wederom herkenbaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gedoemd om zo voor eeuwig een schattig knulletje te zijn.
Que?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef Viro het volgende:
@rakker en heloef, er moet nu wel fok username en dj naam instaan. ff opnieuw mailen
quote:Heloef hier ik wou graag de nieuwe gegevens.
vertrouw je me niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef Viro het volgende:
@rakker en heloef, er moet nu wel fok username en dj naam instaan. ff opnieuw mailen
Ik zit bij niemand in de friendzone.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wederom herkenbaar
* Trollscience mompelt iets over friendzone
Ik ook niet, maar iedere vorm van contact met het andere geslacht zal daar op gaan uitlopen vermoed ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit bij niemand in de friendzone.
Is ook niet zo moeilijk als je maar 1 vriendin hebt.
Patat rijmt niet op geniet hequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oprotten met je kutdiscussie.
Ik vermoed het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar iedere vorm van contact met het andere geslacht zal daar op gaan uitlopen vermoed ik.
quote:Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin
Ze noemen mij wel meer dan eens, hun hartsvriendin
Ik ben altijd maar het broertje, waarmee ze praten kan
Een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
Heb je die clip gezien?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:08 schreef Royco1 het volgende:
Woehoe 90's request is begonnen op 3fm
quote:
neequote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben niet ingetuned dus ik zou het niet weten
noquote:
Ik hoor nu vanalles door elkaarquote:
ik heb begrepen dat er problemen waren met guppie en dat hiryu ermee bezig was/is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoor nu vanalles door elkaar
Ik denk dat gup er steeds afvliegt
Hoi.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
Ik verveel me nu al in de trein en ben rotterdam nog niet eens uit.
Rotterdamquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
Centraal gaat echt kei mooi worden, was lang niet op CS geweest en nu zie je de basis van het dak al.quote:
Waar ben je naar op weg?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef WickedTunes het volgende:
Hela hola... mijn setje is ook bijna klaar... maar ik kan af en toe niet uit de tracks kiezen, kijken of jullie me straks live kunnen helpen
ben aantal maanden geleden geweest... alleen niet CS.... maar wel mooie skylinequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Centraal gaat echt kei mooi worden, was lang niet op CS geweest en nu zie je de basis van het dak al.
Symph! Welke cab. komen voorbij?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff een uurtje cabaret doen
Gewoon omdat het kan
Teeuwen, van't hek, bomans, visscher, dorresteijn, miyer, don quishocking (en die is echt heel gaafquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Symph! Welke cab. komen voorbij?
Wat ga je doen?quote:
Wat ga je daar doenquote:
Nee, zodra je op de provinciegrens komt dan valt al het digitale verkeer weg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook bang dat ze daar nog nooit van internet hebben gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ie niet knap. Zelfs op een weinig fotogeniek moment
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
Bam infographic over bier is af.Interessant. Amerika, is dat het hele continent (Noord+zuid)? En aantal flessen? Hoe groot zijn die flesjes (inhoud?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Kunnen jullie hier een mening over geven... ik moet zo de weg nog op en voor je het weet is het 21u...quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:59 schreef WickedTunes het volgende:
Vraagje aan iedereen... Ik heb weer es teveel goede muziek voor 2 uurtjes.... Het betreft wel mijn persoonlijke top zoveel.
Zal ik dan:
- van 21-23u de bekendste muziek draaien (in een top zoveel)
&
- van 00-02u de underground muziek draaien (in een top zoveel)
Zeg het maar... enne, wees eerlijk!
Ik vind het wel een leuk planquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kunnen jullie hier een mening over geven... ik moet zo de weg nog op en voor je het weet is het 21u...
Lijkt mij primaquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kunnen jullie hier een mening over geven... ik moet zo de weg nog op en voor je het weet is het 21u...
Het land.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant. Amerika, is dat het hele continent (Noord+zuid)? En aantal flessen? Hoe groot zijn die flesjes (inhoud?)
doe maarquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wat is met met VS?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Het land.
Het aantal flessen staat daar dus.
De inhoud is niet bekend.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
Mooi dierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ie niet knap. Zelfs op een weinig fotogeniek moment
.
Wel oppassen he, je weet nooit hoe ze reageren op een vrouw uit de stad als ze die daar opeens in het wild tegenkomenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn camera meegenomen, ik hoop primitieve volkstammen te kunnen fotograferen, ik hoorde dat ze die daar nog hebben.
Klopt! Vooral gesitueerd in de kleinere dorpjes rondom de hoofdstad Groningen. De enige plek in Groningen waar ooit iets te doen isquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn camera meegenomen, ik hoop primitieve volkstammen te kunnen fotograferen, ik hoorde dat ze die daar nog hebben.
Ja hequote:
PaardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ie niet knap. Zelfs op een weinig fotogeniek moment
.
Ik heb in de zomer nog geholpen met mesten en binnenzetten op de manege van mijn "stiefopa"
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 19:09:36 ]
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ie niet knap. Zelfs op een weinig fotogeniek moment
.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Mag niet, DM Viro voor verdere info.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand mij de gegevens van de server in een DM sturen?
Moet je even Viro mailen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand mij de gegevens van de server in een DM sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Omdat we de laatste maand steeds worden aangevallenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gemaild, thnx voor de DM.
Waarom mag het niet meer via PM/DM gestuurd worden dan ?
iedereen heeft andere gegevensquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gemaild, thnx voor de DM.
Waarom mag het niet meer via PM/DM gestuurd worden dan ?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Dit is mijn paard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is mijn paard:Ik houd van bontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mooie tovero hoor
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit is mijn paard:tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
het is een samberquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van bont. Mooie tovero hoor
.
I know, dat had ik een paar maanden terug al geradenquote:
ook leukquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
De trein omroep zegt dat dit naar groningen gaat. De bordjes zeggen naar Leeuwarden. Ik haat dit.
da;s lastigquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
De trein omroep zegt dat dit naar groningen gaat. De bordjes zeggen naar Leeuwarden. Ik haat dit.
De ene helft gaat naar Groningen (voorste), de andere helft naar Leeuwarden (achterste). Even de conducteur vragen welke treinstel nummers.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al in Utrecht. Ik stap wel in zwolle over als ik fout zit, is nu al te laat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ene helft gaat naar Groningen (voorste), de andere helft naar Leeuwarden (achterste). Even de conducteur vragen welke treinstel nummers.
In Utrecht gaan ze combineren, dus kan je daar eventueel naar het andere treinstel overstappen.
Zwolle kan ook, daar worden ze weer gesplitstquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit al in Utrecht. Ik stap wel in zwolle over als ik fout zit, is nu al te laat.
nee gaat over iets andersquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh vandaar dit soort muziek
het is alsnog symph die draaitquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee gaat over iets anders
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is alsnog symph die draait
ff een uurtje cabaret tussendoor...quote:
leuk die nieuwe UIquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga m'n gezicht eens laten zien beneden.
Ik weet het, ik ben enorm vaak naar Leeuwarden gegaan. Maar dan zei de omroep ook gewoon Leeuwarden. Ik hoor het nog wel als ze weer wat zegt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwolle kan ook, daar worden ze weer gesplitst.
ik kom af en toe in LWDquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben enorm vaak naar Leeuwarden gegaan. Maar dan zei de omroep ook gewoon Leeuwarden. Ik hoor het nog wel als ze weer wat zegt.
gewoon eens een keertje wat andersquote:
Hij is nog wel ff bezigquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
suc6 met downloaden kopen symph
ga je ook mensen uitnodigen in skypequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:35 schreef Viro het volgende:
heloef, ik ben onderweg naar huis. ik geef een gil op skype
Is goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:35 schreef Viro het volgende:
heloef, ik ben onderweg naar huis. ik geef een gil op skype
Waarom juist 4225?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
Okay, waarom heb ik onthouden dat ik eerder in dit treinstel heb gezeten.4225
probeer ik ook vaak, iets andersquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon eens een keertje wat anders
Das kutquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef ToT het volgende:
Ach ja, ik zat weer eens naar de verkeerde stream te luisteren!
dit is echt een geweldig stukjequote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is echt een geweldig stukje
Is het ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een kastje van de IKEA was!
Toen ik dit las reed ik net langs een IKEA. Toeval.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een kastje van de IKEA was!
dit is Godfried Bomansquote:
die is al langs geweestquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
die is al langs geweest
Geef je een go?quote:
quote:
moejje ff dit stukje luisterenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben moe en down en bhawie gaat mij opvrolijken?
* PriemGirl gaat voor knetter staan met een sexy setje en doet een dansjequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mhe nice tryquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[me=PriemGirl]gaat voor knetter staan met een sexy setje en doet een dansje![]()
[/me]
quote:
Lang, heel lang geleden reden er eens drie wijzen ,'s avonds in de kou, op een paard. In de verte zagen ze een klein stalletje, en er brandde een kampvuurtje. Ze gingen erop af en gingen naar binnen. Een van de drie is nogal lang en stoot z'n hoofd. JEZUS CHRISTUS!! vloekt hij. Goh, zegt maria, dat was ook een leuke naam voor onze Harrie geweest.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang, heel lang geleden reden er eens drie wijzen ,'s avonds in de kou, op een paard. In de verte zagen ze een klein stalletje, en er brandde een kampvuurtje. Ze gingen erop af en gingen naar binnen. Een van de drie is nogal lang en stoot z'n hoofd. JEZUS CHRISTUS!! vloekt hij. Goh, zegt maria, dat was ook een leuke naam voor onze Harrie geweest.
hebt ik niequote:
mhequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang, heel lang geleden reden er eens drie wijzen ,'s avonds in de kou, op een paard. In de verte zagen ze een klein stalletje, en er brandde een kampvuurtje. Ze gingen erop af en gingen naar binnen. Een van de drie is nogal lang en stoot z'n hoofd. JEZUS CHRISTUS!! vloekt hij. Goh, zegt maria, dat was ook een leuke naam voor onze Harrie geweest.
nee ben gewoon down.. bha ga straks wel weet ik veel wat doen ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ook nooit tevreden he. Beetje verwend misschien
Ik ook, van de pijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ben gewoon down.. bha ga straks wel weet ik veel wat doen ofzo
kweenie gewoon bha
Kom maar hier heen danquote:
Helpt dit dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kweenie gewoon bha
ik mis iemand, en weet niet of ik daar wel heen kan van t weekend en gewoon blegh stom enzoquote:
Ik heb straks een nummer speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kweenie gewoon bha
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kreeg een glimlachje
Awwww vlieft-zijn enzo en elkaar missen...quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mis iemand, en weet niet of ik daar wel heen kan van t weekend en gewoon blegh stom enzo
ja maar ook zwaar kut.. vlieft zijn is eigenlijk heul nie zo leukquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwww vlieft-zijn enzo en elkaar missen...Swel skattig
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vlieft zijn is eigenlijk heul nie zo leuk
Toevallig heb ik een toepasselijk nummer klaarstaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef SiIk het volgende:
Verliefd is een vervelend ding.
Als je het hebt wil je het niet, en als je het niet hebt mis je het
Die is onderweg naar huis.quote:
wij hadden het eerder op de avond ookquote:
Awwww !!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar ook zwaar kut.. vlieft zijn is eigenlijk heul nie zo leukik wil t niet meer..
priem maak t stoppen![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:11 schreef Melting het volgende:
Nog een kleine poging tot opvrolijking voor Knetter:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwww !!!
[me=PriemGirl]slaat alle vlinders in knetters buik dood !![]()
[/me]
Zo! I haz fixed it
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]sweet
toen deed fone brrr brrr en butterfly's are back...
toch lief geprobeerd
Nu kan ik met een gerust hart gaan darten. Tot morgen maar weer!quote:
Doegquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan darten. Tot morgen maar weer!
quote:
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom zend je geen song info uit
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]sweet
toen deed fone brrr brrr en butterfly's are back...
toch lief geprobeerd
one hundred and eightyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan darten. Tot morgen maar weer!
quote:
en ondertussen regent het katten en honden?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh.. engeltjes maken pics.. en de grote mama engel vin nie leuk en doet grommen enzo naar engeltjes in de lucht
straks krijgen ze ruzie en dan wordt kaboem boem boem enzow
Hoezoquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
Is het nationale typtyfus dag vandaag?
Ah je bent redelijk op tijd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
Hoi.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
Okee, doei.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef Trollscience het volgende:
Sorry ik tune uit
Ik ga Wishbone Ash luisteren
Neuj.. als ze ruzie krijgen dan gaan de ondeugende engeltjes de kranen open zetten en dan stromen de wolken over en dan komt naar benedenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ondertussen regent het katten en honden?
whahaha ik loldequote:
Probeer je gedachte maar even te verzettenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ow ik moet gezelligkoffie drinken beneden.. whoehoe me happy
tot strakkies
Waar ben je dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
Wat een mooie lucht hier. Komt vast omdat het hier zo landelijk is.
Verdwaald?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over half uurtje in Assen dus ergens tussen Zwolle en Assen in.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |