Ik heb alleen mijn username er in gezet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een mailtje sturen met je DJ naam en Foknaam, je krijgt er bijna meteen eentje retour met de gegevens.
Waarom heb ik geen baardgroei?quote:
Oh, volgens mij is dat ook wel goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn username er in gezet.
lol dat heb ik er niet in gezetquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een mailtje sturen met je DJ naam en Foknaam, je krijgt er bijna meteen eentje retour met de gegevens.
quote:wat zijn de inloggegevens?
Ja herkenbaar iddquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen baardgroei?![]()
Ik voelde me al niet mannelijk, nu al helemaal niet.
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, volgens mij is dat ook wel goed. Komt wel goed, je draait samen met Viro toch?
ik ben deze:quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:00 schreef Viro het volgende:
ik heb emails ontvangen maar er staan geen fok usernames en dj namen in. zolang die niet in het mail krijg je geen antwoord terug.
van mail: jeroen. enzquote:wat zijn de inloggegevens?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:00 schreef Viro het volgende:
ik heb emails ontvangen maar er staan geen fok usernames en dj namen in. zolang die niet in het mail krijg je geen antwoord terug.
Ik ben gedoemd om zo voor eeuwig een schattig knulletje te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja herkenbaar idd
* Trollscience in arm snijdt
zo chill is t ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gedoemd om zo voor eeuwig een schattig knulletje te zijn.
Wederom herkenbaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gedoemd om zo voor eeuwig een schattig knulletje te zijn.
Que?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef Viro het volgende:
@rakker en heloef, er moet nu wel fok username en dj naam instaan. ff opnieuw mailen
quote:Heloef hier ik wou graag de nieuwe gegevens.
vertrouw je me niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef Viro het volgende:
@rakker en heloef, er moet nu wel fok username en dj naam instaan. ff opnieuw mailen
Ik zit bij niemand in de friendzone.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wederom herkenbaar
* Trollscience mompelt iets over friendzone
Ik ook niet, maar iedere vorm van contact met het andere geslacht zal daar op gaan uitlopen vermoed ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit bij niemand in de friendzone.
Is ook niet zo moeilijk als je maar 1 vriendin hebt.
Patat rijmt niet op geniet hequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oprotten met je kutdiscussie.
Ik vermoed het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar iedere vorm van contact met het andere geslacht zal daar op gaan uitlopen vermoed ik.
quote:Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin
Ze noemen mij wel meer dan eens, hun hartsvriendin
Ik ben altijd maar het broertje, waarmee ze praten kan
Een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
Heb je die clip gezien?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:08 schreef Royco1 het volgende:
Woehoe 90's request is begonnen op 3fm
quote:
neequote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben niet ingetuned dus ik zou het niet weten
noquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |