oke want mijntes doet vreemdquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen scheerapparaat nodig.
Ow hij past zich aan de eigenaar aan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke want mijntes doet vreemd
echt hequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Draaien is wel ontoegankelijker geworden
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heb ik jaren terug 1 gehad, vond het niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben meer mensen hier dit ding
Mja maar helaas blijkbaar terecht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Draaien is wel ontoegankelijker geworden
dat kan ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hij past zich aan de eigenaar aan?
Is dat zo schokkend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
het ligt volgens mij aan de kop
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dat zo schokkend?![]()
Zal ik jou wat vertellen?
*Faints*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik scheer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben meer mensen hier dit ding
Ook geen baardgroei zeker?quote:
Gewoon een mailtje sturen met je DJ naam en Foknaam, je krijgt er bijna meteen eentje retour met de gegevensquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:45 schreef DeRakker. het volgende:
nouja dan houdt t op![]()
Volgende keer maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |