Ik hoor nu vanalles door elkaarquote:
ik heb begrepen dat er problemen waren met guppie en dat hiryu ermee bezig was/is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoor nu vanalles door elkaar
Ik denk dat gup er steeds afvliegt
Hoi.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
Ik verveel me nu al in de trein en ben rotterdam nog niet eens uit.
Rotterdamquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
Centraal gaat echt kei mooi worden, was lang niet op CS geweest en nu zie je de basis van het dak al.quote:
Waar ben je naar op weg?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef WickedTunes het volgende:
Hela hola... mijn setje is ook bijna klaar... maar ik kan af en toe niet uit de tracks kiezen, kijken of jullie me straks live kunnen helpen
ben aantal maanden geleden geweest... alleen niet CS.... maar wel mooie skylinequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Centraal gaat echt kei mooi worden, was lang niet op CS geweest en nu zie je de basis van het dak al.
Symph! Welke cab. komen voorbij?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff een uurtje cabaret doen
Gewoon omdat het kan
Teeuwen, van't hek, bomans, visscher, dorresteijn, miyer, don quishocking (en die is echt heel gaafquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Symph! Welke cab. komen voorbij?
Wat ga je doen?quote:
Wat ga je daar doenquote:
Nee, zodra je op de provinciegrens komt dan valt al het digitale verkeer weg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook bang dat ze daar nog nooit van internet hebben gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ie niet knap. Zelfs op een weinig fotogeniek moment
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
Bam infographic over bier is af.Interessant. Amerika, is dat het hele continent (Noord+zuid)? En aantal flessen? Hoe groot zijn die flesjes (inhoud?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Kunnen jullie hier een mening over geven... ik moet zo de weg nog op en voor je het weet is het 21u...quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:59 schreef WickedTunes het volgende:
Vraagje aan iedereen... Ik heb weer es teveel goede muziek voor 2 uurtjes.... Het betreft wel mijn persoonlijke top zoveel.
Zal ik dan:
- van 21-23u de bekendste muziek draaien (in een top zoveel)
&
- van 00-02u de underground muziek draaien (in een top zoveel)
Zeg het maar... enne, wees eerlijk!
Ik vind het wel een leuk planquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kunnen jullie hier een mening over geven... ik moet zo de weg nog op en voor je het weet is het 21u...
Lijkt mij primaquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kunnen jullie hier een mening over geven... ik moet zo de weg nog op en voor je het weet is het 21u...
Het land.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant. Amerika, is dat het hele continent (Noord+zuid)? En aantal flessen? Hoe groot zijn die flesjes (inhoud?)
doe maarquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wat is met met VS?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Het land.
Het aantal flessen staat daar dus.
De inhoud is niet bekend.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
Mooi dierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ie niet knap. Zelfs op een weinig fotogeniek moment
.
Wel oppassen he, je weet nooit hoe ze reageren op een vrouw uit de stad als ze die daar opeens in het wild tegenkomenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn camera meegenomen, ik hoop primitieve volkstammen te kunnen fotograferen, ik hoorde dat ze die daar nog hebben.
Klopt! Vooral gesitueerd in de kleinere dorpjes rondom de hoofdstad Groningen. De enige plek in Groningen waar ooit iets te doen isquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn camera meegenomen, ik hoop primitieve volkstammen te kunnen fotograferen, ik hoorde dat ze die daar nog hebben.
Ja hequote:
PaardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ie niet knap. Zelfs op een weinig fotogeniek moment
.
Ik heb in de zomer nog geholpen met mesten en binnenzetten op de manege van mijn "stiefopa"
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 19:09:36 ]
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ie niet knap. Zelfs op een weinig fotogeniek moment
.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Mag niet, DM Viro voor verdere info.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand mij de gegevens van de server in een DM sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |