Ik hoor nu vanalles door elkaarquote:
ik heb begrepen dat er problemen waren met guppie en dat hiryu ermee bezig was/is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoor nu vanalles door elkaar
Ik denk dat gup er steeds afvliegt
Hoi.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
Ik verveel me nu al in de trein en ben rotterdam nog niet eens uit.
Rotterdamquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
Centraal gaat echt kei mooi worden, was lang niet op CS geweest en nu zie je de basis van het dak al.quote:
Waar ben je naar op weg?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef WickedTunes het volgende:
Hela hola... mijn setje is ook bijna klaar... maar ik kan af en toe niet uit de tracks kiezen, kijken of jullie me straks live kunnen helpen
ben aantal maanden geleden geweest... alleen niet CS.... maar wel mooie skylinequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Centraal gaat echt kei mooi worden, was lang niet op CS geweest en nu zie je de basis van het dak al.
Symph! Welke cab. komen voorbij?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff een uurtje cabaret doen
Gewoon omdat het kan
Teeuwen, van't hek, bomans, visscher, dorresteijn, miyer, don quishocking (en die is echt heel gaafquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Symph! Welke cab. komen voorbij?
Wat ga je doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |