Moet je even Viro mailen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand mij de gegevens van de server in een DM sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Omdat we de laatste maand steeds worden aangevallenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gemaild, thnx voor de DM.
Waarom mag het niet meer via PM/DM gestuurd worden dan ?
iedereen heeft andere gegevensquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gemaild, thnx voor de DM.
Waarom mag het niet meer via PM/DM gestuurd worden dan ?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Dit is mijn paard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is mijn paard:Ik houd van bontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mooie tovero hoor
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit is mijn paard:tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
het is een samberquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van bont. Mooie tovero hoor
.
I know, dat had ik een paar maanden terug al geradenquote:
ook leukquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
De trein omroep zegt dat dit naar groningen gaat. De bordjes zeggen naar Leeuwarden. Ik haat dit.
da;s lastigquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
De trein omroep zegt dat dit naar groningen gaat. De bordjes zeggen naar Leeuwarden. Ik haat dit.
De ene helft gaat naar Groningen (voorste), de andere helft naar Leeuwarden (achterste). Even de conducteur vragen welke treinstel nummers.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al in Utrecht. Ik stap wel in zwolle over als ik fout zit, is nu al te laat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ene helft gaat naar Groningen (voorste), de andere helft naar Leeuwarden (achterste). Even de conducteur vragen welke treinstel nummers.
In Utrecht gaan ze combineren, dus kan je daar eventueel naar het andere treinstel overstappen.
Zwolle kan ook, daar worden ze weer gesplitstquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit al in Utrecht. Ik stap wel in zwolle over als ik fout zit, is nu al te laat.
nee gaat over iets andersquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh vandaar dit soort muziek
het is alsnog symph die draaitquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee gaat over iets anders
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is alsnog symph die draait
ff een uurtje cabaret tussendoor...quote:
leuk die nieuwe UIquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga m'n gezicht eens laten zien beneden.
Ik weet het, ik ben enorm vaak naar Leeuwarden gegaan. Maar dan zei de omroep ook gewoon Leeuwarden. Ik hoor het nog wel als ze weer wat zegt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwolle kan ook, daar worden ze weer gesplitst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |