Is het ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een kastje van de IKEA was!
Toen ik dit las reed ik net langs een IKEA. Toeval.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een kastje van de IKEA was!
dit is Godfried Bomansquote:
die is al langs geweestquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
die is al langs geweest
Geef je een go?quote:
quote:
moejje ff dit stukje luisterenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben moe en down en bhawie gaat mij opvrolijken?
* PriemGirl gaat voor knetter staan met een sexy setje en doet een dansjequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mhe nice tryquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[me=PriemGirl]gaat voor knetter staan met een sexy setje en doet een dansje![]()
[/me]
quote:
Lang, heel lang geleden reden er eens drie wijzen ,'s avonds in de kou, op een paard. In de verte zagen ze een klein stalletje, en er brandde een kampvuurtje. Ze gingen erop af en gingen naar binnen. Een van de drie is nogal lang en stoot z'n hoofd. JEZUS CHRISTUS!! vloekt hij. Goh, zegt maria, dat was ook een leuke naam voor onze Harrie geweest.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang, heel lang geleden reden er eens drie wijzen ,'s avonds in de kou, op een paard. In de verte zagen ze een klein stalletje, en er brandde een kampvuurtje. Ze gingen erop af en gingen naar binnen. Een van de drie is nogal lang en stoot z'n hoofd. JEZUS CHRISTUS!! vloekt hij. Goh, zegt maria, dat was ook een leuke naam voor onze Harrie geweest.
hebt ik niequote:
mhequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang, heel lang geleden reden er eens drie wijzen ,'s avonds in de kou, op een paard. In de verte zagen ze een klein stalletje, en er brandde een kampvuurtje. Ze gingen erop af en gingen naar binnen. Een van de drie is nogal lang en stoot z'n hoofd. JEZUS CHRISTUS!! vloekt hij. Goh, zegt maria, dat was ook een leuke naam voor onze Harrie geweest.
nee ben gewoon down.. bha ga straks wel weet ik veel wat doen ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ook nooit tevreden he. Beetje verwend misschien
Ik ook, van de pijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ben gewoon down.. bha ga straks wel weet ik veel wat doen ofzo
kweenie gewoon bha
Kom maar hier heen danquote:
Helpt dit dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kweenie gewoon bha
ik mis iemand, en weet niet of ik daar wel heen kan van t weekend en gewoon blegh stom enzoquote:
Ik heb straks een nummer speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kweenie gewoon bha
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kreeg een glimlachje
Awwww vlieft-zijn enzo en elkaar missen...quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mis iemand, en weet niet of ik daar wel heen kan van t weekend en gewoon blegh stom enzo
ja maar ook zwaar kut.. vlieft zijn is eigenlijk heul nie zo leukquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwww vlieft-zijn enzo en elkaar missen...Swel skattig
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vlieft zijn is eigenlijk heul nie zo leuk
Toevallig heb ik een toepasselijk nummer klaarstaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef SiIk het volgende:
Verliefd is een vervelend ding.
Als je het hebt wil je het niet, en als je het niet hebt mis je het
Die is onderweg naar huis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |