SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.![]()
Nee, oke. Ik dacht al. Dat "vriendin" gedeelte liet me twijfelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, iedereen weet welke users ik bedoel.
Of toch du vader?![]()
Bah, al 2 weken niet getraind, geen zin / motivatie. Kan iemand me even een denkbeeldige schop naar de gym geven?wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...![]()
als je met tegenzin gaat trainen heeft het geen nut.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:09 schreef rouletteking het volgende:
Bah, al 2 weken niet getraind, geen zin / motivatie. Kan iemand me even een denkbeeldige schop naar de gym geven?![]()
blijf gewoon thuis als je geen zin hebt, wordt zo toch nooit wat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:09 schreef rouletteking het volgende:
Bah, al 2 weken niet getraind, geen zin / motivatie. Kan iemand me even een denkbeeldige schop naar de gym geven?![]()
ectoquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:09 schreef rouletteking het volgende:
Bah, al 2 weken niet getraind, geen zin / motivatie. Kan iemand me even een denkbeeldige schop naar de gym geven?
Of toch du vader?![]()
Laat ik het maar weer doen danquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:09 schreef rouletteking het volgende:
Bah, al 2 weken niet getraind, geen zin / motivatie. Kan iemand me even een denkbeeldige schop naar de gym geven?
Oh en de kwark van de Jumbo is het beste en goedkoopste
Ik drink mn eiwitshakes altijd gewoon met water meestal van XXL
Planet Fitness is kut
*Voeg "motiverend" Youtube filmpje hier toe*
Smeer pindakaas voor het beste resultaat
Kunnen we gewoon lullen over nuttige info over trainen nu?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ja laten we dat doen.
Wat zijn de beste oefeningen voor bovenkant rug? Barbell rows en facepulls doe ik nu. Nog iets anders erbij doen?![]()
Chin ups, zie vorige topicDan heb je ook de beweging van boven je hoofd naar beneden voor je lats gehad.
Confidence through competence![]()
chin ups, welke vorm dan ook. Begin je training met 3 setjes van zoveel als je kan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Als je bovenaan je schouderbladen lekker samenknijpt moet jij eens oplettenAl is dat technisch best nog wel een opgave in het begin.
Ik doe zelf overhand cable rows met een brede stang/grip en dan boven je tepels uitkomen.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Even een vraag, wie van jullie heeft er wel eens tintelingen gehad in armen/handen na het (tijdens) trainen of op rustdag?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Uhm...ik zou je nek even nakijken dan. Ik heb het in ieder geval met trainen nooit gehad maar heb weleens een nekblessure gehad in football die zo aanvoeldeIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ben al geweest. Nog klein beetje last van een repetitive strain injury. Totaal (nu) 7-8 weken uit roulatie geweest.
Aankomende woensdag begin ik weer. Schade valt mee.
Maar ik vroeg het mij af in het algemeen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja chin ups deed ik al, afwisselend met deadlifts. Misschien maar eens zo'n riem gaan zoeken om zwaardere chins te maken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Chin ups, zie vorige topicDan heb je ook de beweging van boven je hoofd naar beneden voor je lats gehad.
Best veel machines pakt hij.quote:![]()
Gewoon dumbell tussen je benen klemmen. Heb je geen riem nodig voorlopig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja chin ups deed ik al, afwisselend met deadlifts. Misschien maar eens zo'n riem gaan zoeken om zwaardere chins te maken.
[..]
Best veel machines pakt hij.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Wide grip pull ups, I sayquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
Ja laten we dat doen.
Wat zijn de beste oefeningen voor bovenkant rug? Barbell rows en facepulls doe ik nu. Nog iets anders erbij doen?![]()
Fucking ectopubers vanavond in de gym, t leek wel een invasie!
Verdomme, alles was bezet, ben ipv uur bijna 2 uur bezig geweest om door mijn schema te komen!![]()
![]()
Had het vroeger weleens na het squatten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Even een vraag, wie van jullie heeft er wel eens tintelingen gehad in armen/handen na het (tijdens) trainen of op rustdag?
Supplementeer je toevallig beta-alanine? Dan krijg je ook tintelingen, circa 10 min na inname, maar dat was jou dan ongetwijfeld al opgevallen dat het daar dan aan lag.![]()
Prutser.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:09 schreef rouletteking het volgende:
Heb mijn vriendin (Weissman) enthousiast gemaakt en ze is al bij een gym langsgeweest om te kijken, heb haar gevraagd specifiek te zoeken naar een gym met barbells en schijven, rack, etc. Dit zodat ze niet in zo'n dure healthgym voor hipsters komt. Afijn, gevonden dus. Alles is er, en ze betaalt minder dan ik, voor meer materiaal.
Jelly much.
Ze is lange tijd ziek geweest (Pfeiffer) en wil nu dansen weer oppakken, maar dit er dus bij doen. In eerste instantie cardio + squat en deadlift, laag gewicht en high-rep, voor algemene conditie en extra ontwikkeling van... het vrouwelijke achterlijfje. () Zijn er verder nog oefeningen die echt niet mogen ontbreken? Zat al te denken aan lunges, maar zou dansen + squat + deadlift niet voldoende zijn nu?
![]()
![]()
Nee. Alleen Whey.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Had het vroeger weleens na het squatten.
Supplementeer je toevallig beta-alanine? Dan krijg je ook tintelingen, circa 10 min na inname, maar dat was jou dan ongetwijfeld al opgevallen dat het daar dan aan lag.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
wut?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
Heb mijn vriendin (Weissman) enthousiast gemaakt en ze is al bij een gym langsgeweest om te kijken, heb haar gevraagd specifiek te zoeken naar een gym met barbells en schijven, rack, etc. Dit zodat ze niet in zo'n dure healthgym voor hipsters komt. Afijn, gevonden dus. Alles is er, en ze betaalt minder dan ik, voor meer materiaal.
Jelly much.
Ze is lange tijd ziek geweest (Pfeiffer) en wil nu dansen weer oppakken, maar dit er dus bij doen. In eerste instantie cardio + squat en deadlift, laag gewicht en high-rep, voor algemene conditie en extra ontwikkeling van... het vrouwelijke achterlijfje. () Zijn er verder nog oefeningen die echt niet mogen ontbreken? Zat al te denken aan lunges, maar zou dansen + squat + deadlift niet voldoende zijn nu?
![]()
![]()
Godverdomme, heeft mijn sportschool mijn favoriete power rack weggegooid (toegegeven, hij was al best oud maar functioneerde nog prima) en in plaats daarvan staat er nu een hele grote smith machine![]()
Heb het even nagevraagd en ze zeiden dat ze meer power racks neer willen zetten, maar ik was toch een beetje gehecht aan die ene![]()
![]()
Overkopen en in je voortuin zetten bro. Iedereen in je hood afschrikken!quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef seto het volgende:
Godverdomme, heeft mijn sportschool mijn favoriete power rack weggegooid (toegegeven, hij was al best oud maar functioneerde nog prima) en in plaats daarvan staat er nu een hele grote smith machine![]()
Heb het even nagevraagd en ze zeiden dat ze meer power racks neer willen zetten, maar ik was toch een beetje gehecht aan die ene![]()
Yeah buddy!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:38 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Overkopen en in je voortuin zetten bro. Iedereen in je hood afschrikken!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwerij enzo gehad drnet. Die blikken als mensen zien dat ik tonijnsalade etc hebben meegebracht![]()
''We krijgen straks te eten hoor''
Priceless
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 23:12:35 ]![]()
Uhm, jawohl. Waarom niet ? Waarom zo dat uberhaupt raar zijn ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:43 schreef BeamofLight het volgende:
Jij gaat me niet vertellen dat je zelf gemaakt voedsel mee hebt genomen naar een bruiloft
maar volgens mij bedoelen we allebei iets anders. Ooit op een turkse bruiloft geweest ?![]()
Voor meisjes misschien.quote:Gleufdier gaat nergens heen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:55 schreef DeMessias het volgende:
Binnenkort spreekt 'ie van z'n ex-vriendin.Nee, haha.quote:quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier posten met een enorme kennis van zaken.
Een enkeling die hier elke week trollt met zijn ''vriendin'', kwark of ego-verhaal., komt hij zelf dagboekposten over zijn Turkse bruiloft.
![]()
![]()
Fullbody of split..
Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Zelf split ik al jaren en durf overstap niet aan.
Waar hebben jullie de meeste VVM mee geboekt?BEASTMODE![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:12 schreef Weissman het volgende:
Ik vind dit ook niet echt normaal ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwerij enzo gehad drnet. Die blikken als mensen zien dat ik tonijnsalade etc hebben meegebracht![]()
''We krijgen straks te eten hoor''
Priceless![]()
![]()
Whey not, was vanavond op een hockeyfeest, banaan, fles water en een ei gingen gewoon mee hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 00:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet echt normaal ofzo
Armpje drukken met 2 man als tegenstander, win for me.![]()
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef Panzermaus het volgende:
, komt hij zelf dagboekposten over zijn Turkse bruiloft.
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, hebben we allebei een ander beeld van wat ik eigenlijk bedoel. Maar tja, prioriteiten verschillen nogalquote:Op zondag 18 september 2011 00:47 schreef DeRakker. het volgende:
Ik vind dit ook niet echt normaal ofzoEckte bazen snappen het welquote:Op zondag 18 september 2011 06:11 schreef ZetaOS het volgende:
Whey not, was vanavond op een hockeyfeest, banaan, fles water en een ei gingen gewoon mee hoor.
Armpje drukken met 2 man als tegenstander, win for me.![]()
![]()
Zo wie zo, vind ik het altijd bewonderkijk dat ze bijvoorbeeld met werk altijd wat te zeggen hebben over je eten.
In de middag kan dat bijvoorbeeld, magere kwark met noten-mix zijn, 1 banaan, 3 eieren.
Man man man, "Eieren zijn niet goed voor je", Ow, ben je aan het afvallen of zo?, Ze hebben ook kroketten hoor, "Nou jij eet gezond" (op een afkeurende toon)
Bitch, wie ben jij om te oordelen over mijn voeding, ze eten allemaal Gefrituurde zooi, altijd elke dag, maar het huis is te klein als je daar iets over zegt.
Net als of een broodje kroket wel normale gezonde voeding is.
En dan hebben we het over mensen die naar normale maatstaten Morbide Obesitas hebben of zware hart-problemen op hun 41e.
O, en ze menen allemaal een zoon, man, klein kind die groter, droger en sterker is en dat zonder al dat rare eten wat ik neem.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2011 16:33:49 ]![]()
Oké.quote:Op zondag 18 september 2011 16:27 schreef ZetaOS het volgende:
Zo wie zo, vind ik het altijd bewonderkijk dat ze bijvoorbeeld met werk altijd wat te zeggen hebben over je eten.
In de middag kan dat bijvoorbeeld, magere kwark met noten-mix zijn, 1 banaan, 3 eieren.
Man man man, "Eieren zijn niet goed voor je", Ow, ben je aan het afvallen of zo?, Ze hebben ook kroketten hoor, "Nou jij eet gezond" (op een afkeurende toon)
Bitch, wie ben jij om te oordelen over mijn voeding, ze eten allemaal Gefrituurde zooi, altijd elke dag, maar het huis is te klein als je daar iets over zegt.
En dan hebben we het over mensen die naar normale maatstaten Morbide Obesitas hebben of zware hart-problemen op hun 41e.
O, en ze hebben allemaal een zoon, man, klein kind die groter, droger en sterker is en dat zonder al dat rare eten wat ik neem.![]()
Take it easy broquote:Op zondag 18 september 2011 16:27 schreef ZetaOS het volgende:
O, en ze hebben allemaal een zoon, man, klein kind die groter, droger en sterker is en dat zonder al dat rare eten wat ik neem.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
gewoon lekker bulken man chips patat alles gewoon groeien en groot worden is mijn doel ik ben powerlifter 450 kg bp![]()
Trek je die commentaar niet aan als jij ook geen opmerkingen over hun plaatst. Laat ze in hun onwetendheid![]()
![]()
Net mn chin up bar opgehangen, alleen bij iedere rep (doe er met gemak 100 achter elkaar) ben ik bang dat alles naar beneden stort :p![]()
Yep, sla maar eens een piccolini over op een verjaardag of zeg nee tegen een stuk taart. Wind van voren kan ik je vertellen.quote:Op zondag 18 september 2011 16:27 schreef ZetaOS het volgende:
O, en ze menen allemaal een zoon, man, klein kind die groter, droger en sterker is en dat zonder al dat rare eten wat ik neem.![]()
Al die afkeurende shit omdat iemand op zijn voeding let
![]()
![]()
100reps achter elkaar?quote:Op zondag 18 september 2011 17:08 schreef mtchel112 het volgende:
Net mn chin up bar opgehangen, alleen bij iedere rep (doe er met gemak 100 achter elkaar) ben ik bang dat alles naar beneden stort :p
Dan doe je waarschijnlijk iets fout in de uitvoering. Of je bent echt bizar sterk...![]()
troll of foutquote:Op zondag 18 september 2011 17:16 schreef DjMark het volgende:
[..]
100reps achter elkaar?
Dan doe je waarschijnlijk iets fout in de uitvoering. Of je bent echt bizar sterk...![]()
![]()
Een troll natuurlijk :p ik schreef bij iedere rep alleen dat klinkt een beetje alsof ik er veel doe:p doe er nu 5 per setje 5x5![]()
Priceless, hoe sommige mensen dat zó persoonlijk kunnen opvatten.quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef Hoogheid het volgende:
Yep, sla maar eens een piccolini over op een verjaardag of zeg nee tegen een stuk taart. Wind van voren kan ik je vertellen.![]()
![]()
mwah. Gewoon goed eten rondom de training, en verder naar je pens luisteren. Maar een lekker stuk taart ga ik niet afslaan op een verjaardag. Juist niet, denk eerder, mooi, extra calls, en dat train ik er zo vanaf. Moet wel leuk blijven!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Aangezien nog niemand anders het gedaan heeft:
1. Phil Heath
2. Jay Cutler
3. Kai Greene
4. Victor Martinez
5. Dennis Wolf
6. Dexter Jackson
7. Toney Freeman
8. Brandon Curry
9. Ronny Rockel
10. Hidetada Yamagishi
11. Shawn Rhoden
12. Edward Nunn
13. Johnnie Jackson
14. Marius Dohne
15. Craig Richardson
16. Ben White
16. Evgeny Mishin
16. Frank McGrath
16. Marc LaVoie
16. Marcus Haley
16. Michael Kefalianos
16. Robert Piotrkowicz
16. Robert Burneika
16. Troy Alves![]()
quote:
Phil Heath is the new Mr. Olympia
September 17, 2011
Call it a changing of the guard. In a mirror image of last year's final, Phil Heath and Jay Cutler were the last men standing, waiting for the announcement that would declare one as the next Mr. Olympia. Tonight, in a reversal of roles, it was Heath's turn to hold the Sandow and the $200,000 first-place check.
Heath has grown by leaps and bounds since winning his first two contests in his rookie year in 2006 and those years of effort unveiled a work (that is still in progress!) that had legends such as Chris Cormier and Flex Wheeler speechless the moment he stepped onstage at last night's prejudging. At this evening's finals, it was more of the same as his ridiculously full muscle bellies and miniscule joints created an image that can only be described as cartoonish - a term that seems to have grown in usage since last night. Add to that, great proportions, improved v-taper (the word narrow no longer applies), stellar separation and 3-D muscle that jumps to life with each pose and you have what many are already labeling as one of the greatest physiques ever. Heath is now the thirteenth man to wear the title of greatest bodybuilder ever in the Olympia's 47-year history. The scary thing is that he's not even close to reaching his prime and with his desire to take his physique even further, the sky is the limit for the 31-year old known as The Gift.
Jay Cutler, off from the size and condition that won him Sandow number four last year, simply didn't have an answer for the Heath arsenal this day. Still, he fought to the end and carried himself with the poise and dignity of a true champion, giving a heartfelt speech that ended with Cutler proclaiming Heath, "the new king."
Kai Greene finished third and his combination of size and detail had many wanting more direct comparisons with Heath. The Predator has finally gotten the Olympia monkey off his back (fourth in '09 and seventh last year) and promises to be even better next year.
A much-improved Victor Martinez placed fourth, with a rejuvenated Dennis Wolf in fifth and a sharper Dexter "The Blade" Jackson in sixth. Seventh place finisher Toney "The X-Man" Freeman continues to go strong and Brandon Curry, who placed eighth in his rookie O appearance, shows great promise for the future. Ronny Rockel and Hidetada Yamagishi rounded out the ninth and tenth spots, respectively.
Joe Weider's 2011 Olympia concludes and Phil Heath is the new Mr. Olympia, Iris Kyle is a seven-time Ms. Olympia, Nicole Wilkins wins her second Figure Olympia title, Adela Garcia is a six-time Fitness Olympia champion and Nicole Nagrani is the new Bikini Olympia champion.[quote:![]()
Ach ik laat dat compleet langs mij heen gaan, en dan weet je ook direct wie je vrienden zijn. Ik drink zowaar geen bier, maar wel andere drank met mate(n).quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Yep, sla maar eens een piccolini over op een verjaardag of zeg nee tegen een stuk taart. Wind van voren kan ik je vertellen.![]()
![]()
Ik ben vroeger altijd wel meso geweest, ik krijg nog altijd rare blikken naar me toe geworpen als ik die dingen afsla.quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
They hatin', dat ik dankzij dezelfde discipline een jonge god ben.Deathlift or Die.![]()
Door al die roids groeien de ingewanden ook, echt smerig idd. Verder vraag ik me altijd af hoe sterk zo'n mr Olympia is in vergelijking met die kerels van "de sterkste man van de wereld" enzo.quote:![]()
Ingewanden groeien niet door roids. Die gut komt van IGF-I.quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Door al die roids groeien de ingewanden ook, echt smerig idd. Verder vraag ik me altijd af hoe sterk zo'n mr Olympia is in vergelijking met die kerels van "de sterkste man van de wereld" enzo.![]()
niet zo sterk, hoezo?quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Autobandje het volgende:
[..]
vraag ik me altijd af hoe sterk zo'n mr Olympia is in vergelijking met die kerels van "de sterkste man van de wereld" enzo.![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef Tompsen het volgende:
Wat zijn goeie argumenten om m'n ouders over te halen, zodat ik thuis wat fitnessapparatuur kan neerzetten. Ze zijn 'bang' dat ik er te veel mee bezig ga, en daar vinden ze me nog te jong voor. Over een half jaar ben ik 'op papier' volwassen![]()
![]()
![]()
Je ouders de deur uitschoppen.
Of jezelf.
...mannen
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Godver de godver. Zaterdag naar Defqon.1 Australia geweest. Zoveel pijn in mn kuiten en quads van het stampen dat ik mn workout gisteren heb overgeslagen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
rustig aan hequote:Op zondag 18 september 2011 23:43 schreef Opdekop het volgende:
Je ouders de deur uitschoppen.
Of jezelf.
...mannen![]()
![]()
Excuus geaccepteerd.quote:Op maandag 19 september 2011 05:36 schreef star_gazer het volgende:
Godver de godver. Zaterdag naar Defqon.1 Australia geweest. Zoveel pijn in mn kuiten en quads van het stampen dat ik mn workout gisteren heb overgeslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
HGH toch..?quote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ingewanden groeien niet door roids. Die gut komt van IGF-I.Behulpzaam als een waterkraan.
Sorry komt van die steroiden allemaal man HEULEMAAL OPGEFOKT dikke spierballen alles.quote:
Ok toch niet.
Wordt er nog getraind vandaag of is de maandag een no-go vanwege de maandagavonddrukte?Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Maandag overdagquote:Op maandag 19 september 2011 10:51 schreef Opdekop het volgende:
Sorry komt van die steroiden allemaal man HEULEMAAL OPGEFOKT dikke spierballen alles.
Ok toch niet.
Wordt er nog getraind vandaag of is de maandag een no-go vanwege de maandagavonddrukte?![]()
![]()
Zit ik op school. Hoewel al die trappen op en af met die 50kg boekentas natuurlijk al een workout op zich is.quote:Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Gewoon opdrukken en squatten met die rugtas. Military press kan ook. Wees creatiefquote:Op maandag 19 september 2011 10:54 schreef Opdekop het volgende:
Zit ik op school. Hoewel al die trappen op en af met die 50kg boekentas natuurlijk al een workout op zich is.![]()
![]()
Ik heb geen rugzak jongens, wat denken jullie wel niet van me. Zoooo stylish onverantwoord! Lekker mn rugje verpesten met een tas die aan mn arm bungelt.Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Ook daarom kan je vrouwen niet serieus nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 11:05 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb geen rugzak jongens, wat denken jullie wel niet van me. Zoooo stylish onverantwoord! Lekker mn rugje verpesten met een tas die aan mn arm bungelt.![]()
Ik ben vannacht anders nog aardig serieus genomen!quote:Op maandag 19 september 2011 11:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ook daarom kan je vrouwen niet serieus nemen.
Grapje natuurlijk, altijd lachen. Lachspieren moeten ook getraind worden.Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Hoeveel reps en hoveel sets doe je dan?quote:Op maandag 19 september 2011 11:08 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik ben vannacht anders nog aardig serieus genomen!
Grapje natuurlijk, altijd lachen. Lachspieren moeten ook getraind worden.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ga in de sportschool vervelend doen!quote:Op maandag 19 september 2011 12:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
ja t0g, vrijDaG av0Nd biCeps p0mpUh :$ :$
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
't is middag, moet jij niet in de keuken staan?quote:Op maandag 19 september 2011 12:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ga in de sportschool vervelend doen!![]()
Wie zegt dat ik daar niet sta? Vrouwen kunnen multitasken enz.quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef DeMessias het volgende:
[..]
't is middag, moet jij niet in de keuken staan?Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Je mag wel een lekkere lunch voor me maken.quote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar niet sta? Vrouwen kunnen multitasken enz.![]()
![]()
Nee, komt voornamelijk door de IGFs die worden geproduceerd (voornamelijk in de lever) als reactie op GH.quote:![]()
Na te lang gelanterfant te hebben, ben ik weer begonnen met sporten. Ik kan me met name goed vinden in de no-nonsense website van scoobyworkshop.
Op basis van mijn gegevens en doel krijg ik dit beginnersschema.
Is er wellicht iemand met suggesties? Of is voorgesteld schema voor de eerste week of 8 prima? Ik beschouw mezelf als beginner. Ben van mezelf wel redelijk fit en heb tot een half jaar geleden ook regelmatig gesport (lees 2 a 3 keer per week).I spoke proper England since I was a children.![]()
3x per week Full Body is een goed beginnersschema. Schema is best ok, voor de grote spiergroepen borst en rug 2 oefeningen, voor de andere 1. Het enige nadeel is: slechts 1 oefening voor de benen. En dan nog niet eens de squat. Oplossing: squat toevoegen en klaar. Succes!quote:Op maandag 19 september 2011 13:53 schreef Reneuh het volgende:
Na te lang gelanterfant te hebben, ben ik weer begonnen met sporten. Ik kan me met name goed vinden in de no-nonsense website van scoobyworkshop.
Op basis van mijn gegevens en doel krijg ik dit beginnersschema.
Is er wellicht iemand met suggesties? Of is voorgesteld schema voor de eerste week of 8 prima? Ik beschouw mezelf als beginner. Ben van mezelf wel redelijk fit en heb tot een half jaar geleden ook regelmatig gesport (lees 2 a 3 keer per week).
[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 19-09-2011 14:18:42 ]![]()
Thanksquote:Op maandag 19 september 2011 14:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
3x per week Full Body is een goed beginnersschema. Schema is best ok, voor de grote spiergroepen borst en rug 2 oefeningen, voor de andere 1. Het enige nadeel is: slechts 1 oefening voor de benen. En dan nog niet eens de squat. Oplossing: squat toevoegen en klaar. Succes!
Vervelende van mijn sportschool is dat ze maar één zo'n cage hebben om squats te doen. En die is ALTIJD bezet :\I spoke proper England since I was a children.![]()
Als je er heen loopt een iemand vraagt hoeveel setjes hij nog moet.. wil wel eens helpen. Meeste mensen voelen zich dan opgejaagd en zijn dan vaak snel klaar met de oefeningquote:Op maandag 19 september 2011 14:30 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Thanks
Vervelende van mijn sportschool is dat ze maar één zo'n cage hebben om squats te doen. En die is ALTIJD bezet :\![]()
![]()
Hehe, daar ben ik misschien weer net te netjes voorDaarbij heb ik een zwakke onderrug, dus om eerlijk te zijn ben ik een beetje huiverig om squats te doen. Is leg press + leg curl een goed alternatief?
I spoke proper England since I was a children.![]()
Desnoods beginnen met de stang alleen en laat je vorm controleren door iemand die daar rondloopt.Confidence through competence![]()
Voetballen.quote:
Laatst gehoord trouwens: "Dat is een homo oefening, zo met je kont naar achter".
Behulpzaam als een waterkraan.
Dat dus.quote:
Voor de rest: in geval van lichamelijke klachten afstemmen met een fysiotherapeut. En langzaam opbouwen en focussen op goede techniek.![]()
Als je goed gaat squatten zul je zien dat je onderrug verbeterdquote:Op maandag 19 september 2011 14:38 schreef Reneuh het volgende:
Hehe, daar ben ik misschien weer net te netjes voorDaarbij heb ik een zwakke onderrug, dus om eerlijk te zijn ben ik een beetje huiverig om squats te doen. Is leg press + leg curl een goed alternatief?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
He grappig, ik wou net hetzelfde vragen
Even een vraag: hoor je squats in je rug te voelen? Ik bedoel niet echt trainen ofzo, maar meer van als je het gewicht weer terug zet dat je ff in je rug wel het gevoel hebt dat je iets zwaars op je schouders had zitten? Of hoor je helemaal niks te voelen in je rug?
Want ook ik heb een zwakke onderrug(DL is nog lager dan SQ op het moment).I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Je hebt zowel bij je deadlift als squats de erector spinae in je onderrug nodig.Confidence through competence![]()
afgelopen vrijdag voor het eerst squats gedaan, heeeeel rustig aan
maar mijn bovenbenen wist nog niet zo goed wat er gebeurde.
Ik heb het nooit gelooft maar het is echt zo anders als leg-press,
dit smaakt zeker naar meer, maar ga wel langzaam opbouwen.
Helaas heb ik alleen een smith-rek ter beschikking
Waar ik sport hebben ze wel een keer serieus geinvesteerd
Tot mijn grote blijdschap was oa deze aangeschaft
Is er enigzins een relatie mbt gewicht tussen zo'n legpress en squatten?
Bijv 100kg legpress = 50 squat
geen idee of dat klopt maar ik ben op zoek naar wat ik max zou kunnen gaan proberen zonder alles te overbelasten of is dat meer afhankelijk hoe sterk je rug is![]()
Plate-loaded leg press is wel lekker ja. Wel maximale ROM pakken, dan krijg je die plaat de eerste rep bijna niet weg zonder je broek vol te schijten
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
lol, whutquote:Op maandag 19 september 2011 15:28 schreef star_gazer het volgende:
Plate-loaded leg press is wel lekker ja. Wel maximale ROM pakken, dan krijg je die plaat de eerste rep bijna niet weg zonder je broek vol te schijtenmaximale ROM
![]()
Range Of Motion. Zo dicht mogelijk op de plaat zittenquote:
-
Is dit trouwens een goed schema?
Dag 1 Borst-Triceps
Dumbbelldrukken schuin 12-12-10-10
Bankdrukken 12-12-10-10
Flyes 12-12-10
Liggend triceps strekken 12-12-10
Pushdowns 12-12-10
Dag 2 Rug-Biceps
Voorovergebogen roeien 12-12-10-10
Pulldown 12-12-10
Zittend roeien 12-12-10
Dumbbel roeien 12-12-10
Curlen met stang 12-12-10
Curlen met dumbbels 12-12-10
Hammer curl 12-12-10
Dag 4 Schouders
Nekdrukken zittend 12-12-10
Zijwaarts heffen 12-12-10
Voorovergebogen zijwaarts heffen 12-12-10
+ nog een stuk of 3 a 4 andere schouderoefeningen
Dag 3 Benen en kuiten
Squat 15-15-12-12
Leg press 15-15-12-12
Leg extension 15-15-12
Leg curl 15-15-12
Deadlift gestrekte benen 15-15-12
Staant kuitheffen 15-15-15
Zittend kuitheffen 15-15-15
Plank max-max
Crunches 15-15
Beenheffen 15-15
Ik doe schouders echt apart omdat ik vind dat mijn schouders totaal geen kracht hebben
Verder is mijn grote nadeel dat dag1=ma dag2=di dag3=wo dag4=do
vr, za, zo heb ik echt geen tijd om te trainen, is dit dan wel verstandig?
neem sowieso na de training altijd een shake, wat hopelijk een snellere herstel geeft![]()
NEE.quote:Op maandag 19 september 2011 15:41 schreef MrNiles het volgende:
cijfers oefeningen cijfers
Zoek op stronglifts, en begin daar maar mee.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Waarom zoveel reps?quote:Op maandag 19 september 2011 15:41 schreef MrNiles het volgende:
Dag 1 Borst-Triceps
Dumbbelldrukken schuin 12-12-10-10
Bankdrukken 12-12-10-10
Flyes 12-12-10
Liggend triceps strekken 12-12-10
Pushdowns 12-12-10
Dag 2 Rug-Biceps
Voorovergebogen roeien 12-12-10-10
Pulldown 12-12-10
Zittend roeien 12-12-10
Dumbbel roeien 12-12-10
Curlen met stang 12-12-10
Curlen met dumbbels 12-12-10
Hammer curl 12-12-10
Dag 4 Schouders
Nekdrukken zittend 12-12-10
Zijwaarts heffen 12-12-10
Voorovergebogen zijwaarts heffen 12-12-10
+ nog een stuk of 3 a 4 andere schouderoefeningen
Dag 3 Benen en kuiten
Squat 15-15-12-12
Leg press 15-15-12-12
Leg extension 15-15-12
Leg curl 15-15-12
Deadlift gestrekte benen 15-15-12
Staant kuitheffen 15-15-15
Zittend kuitheffen 15-15-15
Plank max-max
Crunches 15-15
Beenheffen 15-15
Ik doe schouders echt apart omdat ik vind dat mijn schouders totaal geen kracht hebben
Verder is mijn grote nadeel dat dag1=ma dag2=di dag3=wo dag4=do
vr, za, zo heb ik echt geen tijd om te trainen, is dit dan wel verstandig?
neem sowieso na de training altijd een shake, wat hopelijk een snellere herstel geeftI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
vandaag geen reactie van de buurvrouw of ik aan de anabolen zat, maar dat ik zoveel was afgevallen altijd leuk om te horenwe zijn op de goede weg
![]()
was laatst aan het deadliften, stond een newbe ecto achter me en ik zweer je datie naar mn achterwerk keekquote:Op maandag 19 september 2011 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Voetballen.
Laatst gehoord trouwens: "Dat is een homo oefening, zo met je kont naar achter".
niet dat ie zo mooi is
![]()
230 kg legpress = 120 squat. Wij hebben precies dezelfde hier.quote:Op maandag 19 september 2011 15:26 schreef MrNiles het volgende:
afgelopen vrijdag voor het eerst squats gedaan, heeeeel rustig aan
maar mijn bovenbenen wist nog niet zo goed wat er gebeurde.
Ik heb het nooit gelooft maar het is echt zo anders als leg-press,
dit smaakt zeker naar meer, maar ga wel langzaam opbouwen.
Helaas heb ik alleen een smith-rek ter beschikking
Waar ik sport hebben ze wel een keer serieus geinvesteerd
Tot mijn grote blijdschap was oa deze aangeschaft
[ afbeelding ]
Is er enigzins een relatie mbt gewicht tussen zo'n legpress en squatten?
Bijv 100kg legpress = 50 squat
geen idee of dat klopt maar ik ben op zoek naar wat ik max zou kunnen gaan proberen zonder alles te overbelasten of is dat meer afhankelijk hoe sterk je rug isBehulpzaam als een waterkraan.
Klopt trouwens dat hele verhaal dat je lichaam na je workout maar maximaal 20g eiwit opneemt of komt dat van iemand met een Ph. D. in Broscience?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Er is nul komma nul om dat te onderbouwen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:26 schreef Jac0bus het volgende:
Klopt trouwens dat hele verhaal dat je lichaam na je workout maar maximaal 20g eiwit opneemt of komt dat van iemand met een Ph. D. in Broscience?![]()
Typisch gevalletje broscience dus.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Nieuw topic openenquote:Op maandag 19 september 2011 18:02 schreef Weissman het volgende:
Weet iemand of je op DBB alle reacties in een topic op 1 pagina kan krijgen ?
dat werkt serieus??quote:Op maandag 19 september 2011 16:35 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
NEE.
Zoek op stronglifts, en begin daar maar mee.
zal het eens gaan proberen
2 zinnetjes snap ik niet in de excel sheet:
• After two deloads on squats, switch from 5x5 to 3x5.
• After another two deloads on squats, switch from 3x5 to 1x5.![]()
Dat is als je vooruitgang stopt en je niet langs een bepaald gewicht komt, dan moet je een paar kilo terug en proberen er opnieuw langs te komen.
Als je dit 2x hebt moeten doen moet je switchen naar 3x5 etc.![]()
Als ik terug kon in de tijd dan was ik graag minder dom geweest en had ik dolgraag een schema zoals stronglifts gevolgd. Dan was ik nu echt een beest geweest...quote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef MrNiles het volgende:
[..]
dat werkt serieus??
zal het eens gaan proberen
2 zinnetjes snap ik niet in de excel sheet:
• After two deloads on squats, switch from 5x5 to 3x5.
• After another two deloads on squats, switch from 3x5 to 1x5.
Ergo, leer squatten, en leer deadliften, en leer benchen, mp's en bor's. Zoek ze op op het www, en schrijf desnoods de tips voor techniek op en neem ze mee, en geef jezelf n training of 20 (maand of 2) om die oefeningen te leren. Daarna echt beginnen. Dat zou ik doen, als ik terug kon in de tijd...
Als je slim bent en écht gemotiveerd, doe je hetzelfde! En anders kijk je over n paar jaar het zelfde terug als ik (en dat is ook geen schande).
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 20:24 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als ik terug kon in de tijd dan was ik graag minder dom geweest en had ik dolgraag een schema zoals stronglifts gevolgd. Dan was ik nu echt een beest geweest...
Ergo, leer squatten, en leer deadliften, en leer benchen, mp's en bor's. Zoek ze op op het www, en schrijf desnoods de tips voor techniek op en neem ze mee, en geef jezelf n training of 20 (maand of 2) om die oefeningen te leren. Daarna echt beginnen. Dat zou ik doen, als ik terug kon in de tijd...
Als je slim bent en écht gemotiveerd, doe je hetzelfde! En anders kijk je over n paar jaar het zelfde terug als ik (en dat is ook geen schande).
![]()
IQ-loze, homofobe opmerking.quote:Op maandag 19 september 2011 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Voetballen.
Ik mag hopen dat deze dombo niet bij jou in het team zit?Volledig mee eens; goede post.quote:Op maandag 19 september 2011 20:24 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als ik terug kon in de tijd dan was ik graag minder dom geweest en had ik dolgraag een schema zoals stronglifts gevolgd. Dan was ik nu echt een beest geweest...
![]()
Waarom zou je dat willen? Bij een topic als "Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen" krijg je dan 592 pagina's in een keer: dat kan lang duren en veel geheugen vreten (vgl. Breezah topic hier op Fok).quote:Op maandag 19 september 2011 18:02 schreef Weissman het volgende:
Weet iemand of je op DBB alle reacties in een topic op 1 pagina kan krijgen ?![]()
Inderdaad het enige nadeel van alle 300 reacties op 1 pagina zetten, maarja dat neem ik maar voor lief.quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Bij een topic als "Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen" krijg je dan 592 pagina's in een keer: dat kan lang duren en veel geheugen vreten (vgl. Breezah topic hier op Fok).I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
squatten is wel voor gays ja
beetje je kont naar achter steken zodat iedereen kijkt
beter gewoon leg extensions, krijg je shredded quads van![]()
Ophouden.quote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef 16meter het volgende:
squatten is wel voor gays ja
beetje je kont naar achter steken
beter gewoon leg extensions, krijg je shredded quads van
![]()
Damn, doe al 5jaar aan KT maar heb eigenlijk nog nooit gedeadlift, tot vanavond!
Kan niet meer zitten of staan door de verhoogde spiertonus in m'n onderrug..
Cardio zat er dus niet meer in.BEASTMODE![]()
Ik denk dat je dan iets afgebroken hebt man, dit is niet gezond.quote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
Damn, doe al 5jaar aan KT maar heb eigenlijk nog nooit gedeadlift, tot vanavond!
Cardio zat er dus niet meer in.![]()
Nee voelt wel gewoon goed zeg maar,quote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan iets afgebroken hebt man, dit is niet gezond.
Gewoon veel bloed erinBEASTMODE![]()
Ik wel ja.quote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn jullie hier allemaal actieve posters op DBB dan (just curious)?![]()
waarom niet brahquote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
Cardio zat er dus niet meer in.
squat je wel?
pullups/rows?![]()
Bah... aantal maanden geleden tijdens de pull-ups een acuut geval van zgn. thunderclap headache gehad. Onderzoeken e.d. gehad, geen afwijkingen kunnen vinden. Lumbaalpunctie gehad, ook niets kunnen vinden.
Nu was ik gisteren weer de pull-ups aan het doen en vanuit het niets gebeurde het weer. Gelukkig kon ik het apparaat snel genoeg loslaten waardoor het niet zo erg was als de vorige keer.
Het is wel flink balen, want het sporten wordt er zo niet leuker op
I spoke proper England since I was a children.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Reneuh op 20-09-2011 08:21:05 (sorry, dubbel) ]I spoke proper England since I was a children.![]()
5 jaar krachttraining zonder een enkele keer DL ?quote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
Cardio zat er dus niet meer in.
Mijn beachboi-alarm gaat hier af![]()
![]()
In dat opzicht heb je wel gelijk maar sommige topics hebben 6 paginas met mss 4 of 5 reacties waar je wat aan hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef CarbonC het volgende:
Waarom zou je dat willen? Bij een topic als "Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen" krijg je dan 592 pagina's in een keer: dat kan lang duren en veel geheugen vreten (vgl. Breezah topic hier op Fok).Nog niet, heb er al heel lang een account. Maar ga er wel steeds meer posten ipv hierquote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn jullie hier allemaal actieve posters op DBB dan (just curious)?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2011 09:27:39 ]![]()
Damn, wat zijn lowbar-squats fijner zeg! Heb normaal altijd blauwe plekken in mijn nek omdat ik hem hoger heb, maar zo ligt hij stabieler en doet geen pijn meer. (eerder beet ik me er gewoon doorheen) Ook gaat hetzelfde gewicht makkelijker. (zwaartepunt en alles) Had er al eerder over gelezen maar kon het niet voor elkaar krijgen, dan lag hij op mijn schouders.
Kwestie van schouders naar achteren en dan schouders naar beneden.
Hoe squatten jullie eigenlijk?![]()
Wat gebeurt er met een thunderclap headache?quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:20 schreef Reneuh het volgende:
Bah... aantal maanden geleden tijdens de pull-ups een acuut geval van zgn. thunderclap headache gehad. Onderzoeken e.d. gehad, geen afwijkingen kunnen vinden. Lumbaalpunctie gehad, ook niets kunnen vinden.
Nu was ik gisteren weer de pull-ups aan het doen en vanuit het niets gebeurde het weer. Gelukkig kon ik het apparaat snel genoeg loslaten waardoor het niet zo erg was als de vorige keer.
Het is wel flink balen, want het sporten wordt er zo niet leuker op![]()
In welke grot heb jij de afgelopen 5 jaar geleefd en getraind dat je nooit op het idee kwam of gebracht werd om deadlifts te doen?quote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
Cardio zat er dus niet meer in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Hebben jullie die linkerbicep van Jay gezien tijdens de Mr. Olympia. Dat zag er toch niet uit. Het schijnt dat hij zijn biceps gescheurd heeft, maar er gaan ook geruchten dat er een spuit (synthol?) fout gegaan is.
Aan de ene kant jammer dat hij niet weer gewonnen heeft, aan de andere kant: Phil was gewoon beter en het zou goed zijn als de nadruk weer wat meer op symmetrie (eens met Robuust89) en esthetiek komt te liggen i.p.v. slechts op lompe (spier)massa.
Jay is en blijft de beste bodybuilder van het afgelopen decennium: 4x eerste en 6x tweede is gewoon erg goed. Ik denk alleen niet dat hij volgend jaar de titel zal heroveren.![]()
Ding moet op je traps?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
Damn, wat zijn lowbar-squats fijner zeg! Heb normaal altijd blauwe plekken in mijn nek omdat ik hem hoger heb, maar zo ligt hij stabieler en doet geen pijn meer. (eerder beet ik me er gewoon doorheen) Ook gaat hetzelfde gewicht makkelijker. (zwaartepunt en alles) Had er al eerder over gelezen maar kon het niet voor elkaar krijgen, dan lag hij op mijn schouders.
Kwestie van schouders naar achteren en dan schouders naar beneden.
Hoe squatten jullie eigenlijk?Confidence through competence![]()
Ja snap ook niet wat hij nou allemaal probeert uit te beelden met zijn schouders naar achteren en dan naar beneden en dan dit en dat![]()
Ja doe ik ook? Als je je handen zoals ongeveer als het plaatje daarboven doet maken mijn traps altijd een soort plateautje waar hij precies op past.quote:I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Je moet de stang NOOIT in je nek leggen en zeker niet op je nekwervelIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
http://michmyer1.tripod.com/Voeding.htm
Is wel een flink stuk leesvoer!
Lol, vegetarier aanspoorsite zeker?
Spiermassa verkrijgen uit alleen koolhydraten. Dat men maar 35/40 gram eiwitten nodig heeft, en BB hun spieren verkrijgen uit noten ipv biefstukje![]()
![]()
als je genoeg noten wegwerkt wil dat prima, in 100 gram noten zitten ook 25 gram eiwitten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:13 schreef Poidertje het volgende:
Spiermassa verkrijgen uit alleen koolhydraten. Dat men maar 35/40 gram eiwitten nodig heeft, en BB hun spieren verkrijgen uit noten ipv biefstukje![]()
Dat wel... Maar als je het verhaal een beetje doorleest komt het erop neer dat een beetje bodybuilder haast geen eiwitten nodig heeft, en ze keuren dierlijke eiwitten vooral af. Zgn. Toxische eiwitten volgens dat verhaal.
Pfff zie zoveel tegenstrijdige verhalen tegenwoordig
Ach zolang ik nog steeds gain zal het wel goed zitten met die bulten eiwitten en koolhydraten![]()
Veel onzin en nul referenties, kan zo de prullenbak in.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:13 schreef Poidertje het volgende:
Daarom zeg ik een vegetarier website. Omdat ze vooral over plantaardige eiwitten lullen, en dierlijke als giftig worden gezienquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:53 schreef Diabox het volgende:
[..]
Veel onzin en nul referenties, kan zo de prullenbak in.![]()
![]()
Noten bevatten rond de 550-600 kcal per 100 gr, zou je bijv. 200 gr eiwit willen eten, zul je 800 gr noten moeten eten. Dit komt neer (uitgaande van 550 kcal per 100 gr noten) op 4400 kcal. Ik zou het dus niet prima durven te noemen hehe.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je genoeg noten wegwerkt wil dat prima, in 100 gram noten zitten ook 25 gram eiwitten.![]()
Dan nog maar niet te spreken over de hoeveelheden vet die je dan binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef Diabox het volgende:
[..]
Noten bevatten rond de 550-600 kcal per 100 gr, zou je bijv. 200 gr eiwit willen eten, zul je 800 gr noten moeten eten. Dit komt neer (uitgaande van 550 kcal per 100 gr noten) op 4400 kcal. Ik zou het dus niet prima durven te noemen hehe.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:18 schreef CarbonC het volgende:
Hebben jullie die linkerbicep van Jay gezien tijdens de Mr. Olympia. Dat zag er toch niet uit. Het schijnt dat hij zijn biceps gescheurd heeft, maar er gaan ook geruchten dat er een spuit (synthol?) fout gegaan is.
Aan de ene kant jammer dat hij niet weer gewonnen heeft, aan de andere kant: Phil was gewoon beter en het zou goed zijn als de nadruk weer wat meer op symmetrie (eens met Robuust89) en esthetiek komt te liggen i.p.v. slechts op lompe (spier)massa.
Jay is en blijft de beste bodybuilder van het afgelopen decennium: 4x eerste en 6x tweede is gewoon erg goed. Ik denk alleen niet dat hij volgend jaar de titel zal heroveren.![]()
voor de rest wel met je post eens.als je geen traps hebt kan het pijn doen.quote:
zie bij mij in de gym wel eens gastjes met zo'n kussentje squatten
[ Bericht 11% gewijzigd door 16meter op 20-09-2011 21:00:07 ]![]()
Netjes. Hoeveel herhalingen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:
Vandaag flat dumbell press met 2 * 40 kg gedaan.![]()
En dat is een probleem omdat? Ik leg altijd gewoon mijn handdoek over mijn schouders, voelt veel fijner en squat ook fijner.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:32 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
voor de rest wel met je post eens.
[..]
als je geen traps hebt kan het pijn doen.
zie bij mij in de gym wel eens gastjes met zo'n kussentje squatten![]()
![]()
De stang zou sowieso niet eens pijn moeten doen als je hem gewoon goed pakt, dus waarom dan een pussy pad?
In het begin kan het misschien een beetje pijn doen, maar na een paar weken squatten is die pijn er niet meer.![]()
Hoe houd jij je armen? Ik heb ook wel is gezien dat je ze gekrruist kan houdenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
ik doe frontsquats, met backsquats krijg ik ziek veel pijn in mn rotator cuffs.
Paar keer squats gedaan, lag iedere keer de rest van de dag op bed door hoofdpijn vanuit mn nek![]()
weightlifting style dus niet gekruistquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hoe houd jij je armen? Ik heb ook wel is gezien dat je ze gekrruist kan houden
Paar keer squats gedaan, lag iedere keer de rest van de dag op bed door hoofdpijn vanuit mn nek![]()
wij hebben een prowlert!!! hoe vet
Leuk speelgoed om je LB training mee af te maken, paar van die sprintjes.
Geloof verder dat Zetos bij bulkpowder z'n whey bestelde? Tevreden erover?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Wat is een Prower T-Sled?quote:Op woensdag 21 september 2011 08:43 schreef mister_popcorn het volgende:
wij hebben een prowlert!!! hoe vet
Leuk speelgoed om je LB training mee af te maken, paar van die sprintjes.
Geloof verder dat Zetos bij bulkpowder z'n whey bestelde? Tevreden erover?
Edit: Aha! http://www.elitefts.com/documents/prowler.htmHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik heb de site gelezen, beetje Waarheid mixen met bro-wetenschappen en linkse propaganda.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:13 schreef Poidertje het volgende:
Spiermassa verkrijgen uit alleen koolhydraten. Dat men maar 35/40 gram eiwitten nodig heeft, en BB hun spieren verkrijgen uit noten ipv biefstukje
Zal mij niet verbazen als de PT`s & de Romulans achter deze waanzin zitten....
Het enige wat ik wel wil uitlichten is dat onze vriend Mike Mentzer juist een koolhydraten dieet had, ook tijdens de cut of bulk.
Geeft je te denken... en nee dat waren geen snoepjes en taartjes.Ja, zeker in tijden dat eiwitten duur zijn, kan je hier besparen.quote:Geloof verder dat Zetos bij bulkpowder z'n whey bestelde? Tevreden erover?
Whey smaakt zeer goed, Ei-eiwitten als bedorven melk (maar dat is altijd zo met Ei-poeders), Hemp eiwitten zijn van goede kwalitijd en smaken vezelrijk, het geen dat ze ook zijn.
Creatine daar, smaakte beetje zuur.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2011 09:58:52 ]![]()
Het meest beestachtige conditie apparaat wat er is, wij hebben er 1 zelf gemaakt op de club en er zijn al meerdere mensen in die tijd kotsend van het veld gegaan erdoor om nog maar te zwijgen over de verschrikkelijke pomp die je krijgt in je benenquote:Op woensdag 21 september 2011 08:45 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wat is een Prower T-Sled?
Edit: Aha! http://www.elitefts.com/documents/prowler.htmIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
ok, thnx. Hoe deed jij het dan met verzendkosten? Jij had er toch ooit iets besteld?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb de site gelezen, beetje Waarheid mixen met bro-wetenschappen en linkse propaganda.
Zal mij niet verbazen als de PT`s & de Romulans achter deze waanzin zitten....
Het enige wat ik wel wil uitlichten is dat onze vriend Mike Mentzer juist een koolhydraten dieet had, ook tijdens de cut of bulk.
Geeft je te denken... en nee dat waren geen snoepjes en taartjes.
[..]
Ja, zeker in tijden dat eiwitten duur zijn, kan je hier besparen.
Whey smaakt zeer goed, Ei-eiwitten als bedorven melk (maar dat is altijd zo met Ei-poeders), Hemp eiwitten zijn van goede kwalitijd en smaken vezelrijk, het geen dat ze ook zijn.
Creatine daar, smaakte beetje zuur.
Geloof tegenwoordig 200 plus pond en dan gratis verzondkosten overseas.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Uuh even op fok zoeken, had al een keer de totale rekening gepost.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ok, thnx. Hoe deed jij het dan met verzendkosten? Jij had er toch ooit iets besteld?
Geloof tegenwoordig 200 plus pond en dan gratis verzondkosten overseas.
Was niet duur, 7 pounds of zo, bij 5 kg poeder ben je dan nog steeds goedkoper uit.![]()
gewoon pussy en overbodigquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:59 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
En dat is een probleem omdat? Ik leg altijd gewoon mijn handdoek over mijn schouders, voelt veel fijner en squat ook fijner.
ik moet altijd een beetje lachen als ik gasten nog geen 100kg zie squatten, maar wel met pussy pad![]()
![]()
Quotje van die website, onderdeel vasten:quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:13 schreef Poidertje het volgende:
Spiermassa verkrijgen uit alleen koolhydraten. Dat men maar 35/40 gram eiwitten nodig heeft, en BB hun spieren verkrijgen uit noten ipv biefstukje
Je zult ontgiften en dit zul je merken aan de kleur van je tong die kleuren aanneemt van vaalgeel tot zelfs bruin of zwart! Op je tanden en je tandvlees kan een stinkend laagje vastzetten (poets je tanden meer). Een slechte adem hoort er dus bij.
Nou als mijn tong bruin of zwart wordt, is het met enige spoed naar de huisarts of eerste hulp post!![]()
Lol! Wat een idiotquote:Op woensdag 21 september 2011 10:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Quotje van die website, onderdeel vasten:
Je zult ontgiften en dit zul je merken aan de kleur van je tong die kleuren aanneemt van vaalgeel tot zelfs bruin of zwart! Op je tanden en je tandvlees kan een stinkend laagje vastzetten (poets je tanden meer). Een slechte adem hoort er dus bij.
Nou als mijn tong bruin of zwart wordt, is het met enige spoed naar de huisarts of eerste hulp post!
Dan had mijn tong allang zwart of bruin moeten zijn lijkt me, en dan zat ik idd hier niet meer op mijn werk.![]()
Trouwens... Chek deze gasten eens
http://www.facebook.com/photo.php?pid=4102365&id=343920511745
Hoezo uit verhouding
Hoeveel spuiten zullen deze gehad hebben
Edit: is facebook album.... Ff zappen tussen de foto's en dan zie je wel 2 gasten met fucking opgeblazen bovenarmen
Sowieso die koppen![]()
Guidos.. Lol
[ Bericht 13% gewijzigd door Poidertje op 21-09-2011 11:58:19 ]![]()
En dit heeft met bodybuilding te maken omdat ??quote:Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef Poidertje het volgende:
Hoezo uit verhouding
Edit: is facebook album.... Ff zappen tussen de foto's en dan zie je wel 2 gasten met fucking opgeblazen bovenarmen
Sowieso die koppen![]()
Guidos.. Lol
![]()
Omdat hier wel herl vaak gesproken wordt over het type bicepboy... En wat het gebruik van synthol kan opleveren?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dit heeft met bodybuilding te maken omdat ??
T ziet er niet uit, ga dan echt trainen!![]()
net zoveel als beachboi's, bicepsbavianen, pindakaas en de vriendin van Panzermaus er iets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:36 schreef 16meter het volgende:
synthol heeft niks met bb te maken iddprobeer het dan eens in KLB.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:38 schreef Poidertje het volgende:
Omdat hier wel herl vaak gesproken wordt over het type bicepboy... En wat het gebruik van synthol kan opleveren?
T ziet er niet uit, ga dan echt trainen!![]()
Het heeft er dan misschien niets mee te maken, maar er zijn genoeg threads op Bb forums te vinden....
![]()
Die kuiten![]()
.
so so lkkr hor leuke jongen ze bicep is HOT!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef Poidertje het volgende:
Hoezo uit verhouding
Sowieso die koppen![]()
Guidos.. Lol
![]()
![]()
:hearteyes:
Gast wat, mogen meisjes niet squatten en deadliften?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
net zoveel als beachboi's, bicepsbavianen, pindakaas en de vriendin van Panzermaus er iets mee te maken hebben.
[..]
[ Bericht 8% gewijzigd door Panzermaus op 21-09-2011 13:15:55 ]![]()
+ de buurvrouw, de postbode, voetbal, fietsen, vrouwelijke klasgenoten die zeggen dat je te gespierd wordt etc..quote:Op woensdag 21 september 2011 12:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
net zoveel als beachboi's, bicepsbavianen, pindakaas en de vriendin van Panzermaus er iets mee te maken hebben.![]()
bekijk de url van het plaatje eens.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe komen die kuiten zo? Synthol?![]()
Hmquote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef DeMessias het volgende:
[..]
bekijk de url van het plaatje eens.
Alsof er elk moment twee aliens uit de kuiten komen kruipen.Confidence through competence![]()
En dan zeggen dat synthol niets met BB te maken heeft.... Zijn er blijkbaar genoeg die het gebruiken.
Die kuiten zijn idd niet echt in verhouding
Die triceps lijken me trouwens ook niet echt oke, alsof ze erop geplakt zijn![]()
![]()
ja omdat er wat plaatjes rondzwerven op internet van ecto's met opgespoten biceps en een enkele wedstrijd builder met synthol injecties zijn er 'genoeg' die het gebruiken![]()
![]()
Gast, google maar eens!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:03 schreef 16meter het volgende:
ja omdat er wat plaatjes rondzwerven op internet van ecto's met opgespoten biceps en een enkele wedstrijd builder met synthol injecties zijn er 'genoeg' die het gebruiken
Maar whatever, genoeg gediscuseerd.![]()
![]()
ik heb eens zitten lezenquote:Op maandag 19 september 2011 16:35 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
NEE.
Zoek op stronglifts, en begin daar maar mee.
maar de ene zegt iets anders dan de andere
is het de bedoeling dat je 5x5 hetzelfde gewicht pakt? of juist dat je elke set meer pakt![]()
Elke workout pak je meer, 5 lbs meestal.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:36 schreef MrNiles het volgende:
[..]
ik heb eens zitten lezen
maar de ene zegt iets anders dan de andere
is het de bedoeling dat je 5x5 hetzelfde gewicht pakt? of juist dat je elke set meer pakt![]()
Jij had ook SS gedaan in het begin toch? Hoe lang kon jij de lineaire progressie volhouden voor bijv. squats? 7.5 kg erbij elke week, dat kan je niet zo heel lang volhouden toch? En schouders groeien toch ook niet zo hard dat je elke workout 2.5kg er bij kan doen?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Elke workout pak je meer, 5 lbs meestal.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Elke week 7.5kg bij squats als je 2 of 3 keer per week squat moet je een hele tijd kunnen volhouden lijkt me. Vanavond weer squatten!Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Hmm ja maar net als iemand anders uit dit topic heb ik het idee dat mijn rugspieren nog veel te zwak zijn voor zoveel gewicht. Mijn squat is vrij veel hoger dan deadlift(wat normaal juist niet zo is) omdat ik net begonnen ben. Dat terwijl ik wel gewoon de oefening goed uitvoer.
Misschien ook ff langs de huisarts om er zeker van te zijn dat mijn rug nog wel klopt, heb 5 jaar in een supermarkt gewerkt toen ik van veilig tillen nog nooit had gehoord
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
De buurvrouw haar opa had ook bij de SS gezeten, groot als fuck!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jij had ook SS gedaan in het begin toch? Hoe lang kon jij de lineaire progressie volhouden voor bijv. squats? 7.5 kg erbij elke week, dat kan je niet zo heel lang volhouden toch? En schouders groeien toch ook niet zo hard dat je elke workout 2.5kg er bij kan doen?![]()
![]()
Mr. Olympia 1944?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De buurvrouw haar opa had ook bij de SS gezeten, groot als fuck!
[ afbeelding ]I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Doe ff een topicreport man.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:33 schreef Geo3kant het volgende:
Haal effe die animal plaatjes weg, kan Fok! problemen mee krijgen (ivm Google Adsense).Confidence through competence![]()
Wat voor animal plaatjes? En hoezo kan FOK! daar problemen mee krijgen door Google Adsense?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:33 schreef Geo3kant het volgende:
Haal effe die animal plaatjes weg, kan Fok! problemen mee krijgen (ivm Google Adsense).Behulpzaam als een waterkraan.
Hij bedoeld dat Google AdSense niet uitbetaalt als er tetten of ander pornografisch materiaal op de site staan. Hier zijn geen tetten te zien in de post van 16meter, dus denk niet dat het problemen oplevertquote:Op woensdag 21 september 2011 16:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat voor animal plaatjes? En hoezo kan FOK! daar problemen mee krijgen door Google Adsense?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Niet uitbetaald, je bedoeld ze een ban kunnen riskeren, ze zijn er al 1x onderuit gekomen.
Hiermee kan Fok! hun adsense kwijt raken en als dat gebeurd stopt fok! er gewoon mee.
Report aanmaken kan ook, maar nu weten jullie ook dat het in het vervolg niet meer gepost kan en mag worden.
Report verzonden![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:41 schreef Geo3kant het volgende:
Niet uitbetaald, je bedoeld ze een ban kunnen riskeren, ze zijn er al 1x onderuit gekomen.
Hiermee kan Fok! hun adsense kwijt raken en als dat gebeurd stopt fok! er gewoon mee.
Report aanmaken kan ook, maar nu weten jullie ook dat het in het vervolg niet meer gepost kan en mag worden.
Report verzonden![]()
Daar komt de ban.
![]()
veel nieuwe aanwas die niks toevoegt hier, de laatste weken
vragen om bans, discussies over syntholsquatten met pussy pad
__!
![]()
Opgeruimd![]()
En ik vraag niet om bans.
Als je gewoon even meewerkt, aangezien het bestaan van Fok! er vanaf hangt, maargoed het is leuker om ergens tegen aan te schoppen en over te zeiken he.![]()
Misplaatst altruïsme. Fok! is niet minder dan een commercieel bedrijf.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Opgeruimd![]()
Als je gewoon even meewerkt, aangezien het bestaan van Fok! er vanaf hangt, maargoed het is leuker om ergens tegen aan te schoppen en over te zeiken he.![]()
Mooi woordquote:Op woensdag 21 september 2011 17:19 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Misplaatst altruïsme. Fok! is niet minder dan een commercieel bedrijf.Moest hem even opzoeken, maar die blijft erin.
Of toch du vader?![]()
Ze mag alles maar ik zie de meerwaarde er niet van in dat jij dat hier moet melden. Daarnaast heb ik mijn twijfels over je vriendin, volgens mij is ze nogal fictief.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
Gast wat, mogen meisjes niet squatten en deadliften?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef Tinos85 het volgende:
Ik zag vandaag wat nieuws, iemand die aan het deadliften was in de Smith?Lol
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef Tinos85 het volgende:
Ik zag vandaag wat nieuws, iemand die aan het deadliften was in de Smith?![]()
![]()
![]()
![]()
Was het de ''vriendin'' van Panzermaus ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef Tinos85 het volgende:
Z'n mattie stond toe te kijkenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Z'n deadlift spotter matties konden er niet bij zijn.![]()
![]()
Ik kwam een vraag stellen. Namelijk of er voor meisjes verder nog belangrijke basisoefeningen zijn behalve squat en deadlift.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze mag alles maar ik zie de meerwaarde er niet van in dat jij dat hier moet melden. Daarnaast heb ik mijn twijfels over je vriendin, volgens mij is ze nogal fictief.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef Tinos85 het volgende:
![]()
![]()
Waarom moeten vrouwen anders trainen?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kwam een vraag stellen. Namelijk of er voor meisjes verder nog belangrijke basisoefeningen zijn behalve squat en deadlift.Confidence through competence![]()
vrouwen moeten alleen squatten ik wil niet dat vrouwen grotere armen hebben als ik zelf.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen anders trainen?![]()
Ook vrouwen hebben allemaal hun eigen doelen. Maar die van mij is momenteel alleen geinteresseerd in benen + ass trainen, voor de rest voetbalt danst ze, en ik vroeg me dus af of je dan aan squat en dl genoeg hebt. Waarop Weissman nu al bijna 10 posts over mijn "fictieve vriendin" praat inplaats van gewoon ontopic te blijven.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen anders trainen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Was het de ''vriendin'' van Panzermaus ?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Spuiten? Stelt weinig voor hoor. Een pussy met een nichtenkop, maar spieren zijn er niet te zien...quote:Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef Poidertje het volgende:
Hoezo uit verhouding
Sowieso die koppen![]()
Guidos.. Lol
![]()
Wil je nu impliceren dat de verhalen over je fictieve vriendin wel OT zijn ?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Panzermaus het volgende:
Waarop Weissman nu al bijna 10 posts over mijn "fictieve vriendin" praat inplaats van gewoon ontopic te blijven.![]()
Siktergit lan. Hij stelde een vraag.. je zeurt te lang door over iets onbelangerijks.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil je nu impliceren dat de verhalen over je fictieve vriendin wel OT zijn ?![]()
geregistreerd op: dinsdag 20 september 2011 @ 17:43quote:Op woensdag 21 september 2011 20:28 schreef Champion het volgende:
Siktergit lan. Hij stelde een vraag.. je zeurt te lang door over iets onbelangerijks.
Who the fuck ben jij nou weer ?![]()
Kutkloon
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2011 20:31:58 ]![]()
Ga nou maar OT klein kind.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Who the fuck ben jij nou weer ? Kutkloon![]()
Gedraag je er dan ook naar.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve ''klein''![]()
Die van je vader.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Why ? Ik heb ook een vraag over kwark. Welke heeft de meeste eiwitten ?![]()
Rustig maar jongen, er is nog leven na Fok hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Opgeruimd![]()
Godver ik heb een schijthekel aan mijn lichaam.
Beenvliesontsteking en verrotte rotator cuffs dus kan helemaal niets meer.![]()
Nieuwe fitness wegens veel goedkoper. Hebben ze geen squatrek. Kun je 't hiermee ook?
Baar hangt dus vast...
Ik heb het nog niet geprobeerd wegens: 't is een fitness waar het merendeel voor cardio komt![]()
![]()
Wil je nou vooruit of geld besparen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef DeMessias het volgende:
Nieuwe fitness wegens veel goedkoper. Hebben ze geen squatrek. Kun je 't hiermee ook?
[ afbeelding ]
Baar hangt dus vast...
Ik heb het nog niet geprobeerd wegens: 't is een fitness waar het merendeel voor cardio komt
Dit is een Smith en dat is het net-niet.![]()
Wegens student moet ik aan beide denken.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wil je nou vooruit of geld besparen?
Dit is een Smith en dat is het net-niet.
Die Smith wordt door Technogym Multipower genoemd en in de fitness vooral als bench press gebruikt.![]()
Weet niet waar je studeert maar in de meeste steden kun je als student goedkoop bij een studentensportcentrum sporten en die zijn vaak niet eens slecht.![]()
Klopt maar ik doe nog een postgraduaat in Brussel als spoorstudent. Anders had ik daar direct voor getekendquote:Op woensdag 21 september 2011 22:48 schreef CarbonC het volgende:
Weet niet waar je studeert maar in de meeste steden kun je als student goedkoop bij een studentensportcentrum sporten en die zijn vaak niet eens slecht.![]()
![]()
Train zelf op school. Is niet groot, maar ze hebben alles wat je moet hebben. Maandagavond moet je wel 'ns wachten om wat te kunnen doen maar dat is overal wel zo denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:48 schreef CarbonC het volgende:
Weet niet waar je studeert maar in de meeste steden kun je als student goedkoop bij een studentensportcentrum sporten en die zijn vaak niet eens slecht.
Ben nu bezig met cardio, zie langzaam al wat resultaat maar ben er nog niet. Vetpercentage is 13,5% momenteel, maar streef iig naar 12%. Zal nog wel ff duren dus, maar erna met een nieuw schema beginnen voor krachttraining. Tot die tijd afzien en uren maken op de fiets, loopband en step.![]()
Dat je 't volhoudt..imo niets saaiers dan cardio.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef L-D het volgende:
[..]
Train zelf op school. Is niet groot, maar ze hebben alles wat je moet hebben. Maandagavond moet je wel 'ns wachten om wat te kunnen doen maar dat is overal wel zo denk ik.
Ben nu bezig met cardio, zie langzaam al wat resultaat maar ben er nog niet. Vetpercentage is 13,5% momenteel, maar streef iig naar 12%. Zal nog wel ff duren dus, maar erna met een nieuw schema beginnen voor krachttraining. Tot die tijd afzien en uren maken op de fiets, loopband en step.![]()
Cardio is wel leuk, maar niet binnen...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:12 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dat je 't volhoudt..imo niets saaiers dan cardio.![]()
Snap het ook niet. Ga liever een rondje fietsen in de stad of net buiten de stad als het toch alleen maar om nutteloos energie verbranden gaat.Confidence through competence![]()
welke whey moet ik halen?
werkt een biceps blaster goed?
ik heb gehoord dat je m.b.v. pindakaas snel een sixpack kunt krijgen, klopt dat?
welke oefeningen voor vriendin, ze wil een betere ass enzo?
wat als de buurvrouw vraagt of ik aan de anabolen zit?
moet ik squatten in de smith of in een squat rek?
bicep curl 5x20
ab crunch 5x35
chest press machine 6x20
is dit schema goed voor meer massa?
hoe kan ik gemotiveerd blijven, ik heb eigenlijk nooit zin om te trainen?
ik wil dikke armen en blokjes, maar wil zeker niet zo'n vieze bodybuilder worden, wat nu?
ik had vandaag weer een kater en opnieuw als een wijf getraind, is dat slecht?
welke kwark heeft de meeste eiwitten?
chickies zeggen dat ik veel te gespierd word, ik ben al bijna 85kg, hoe ga ik daarmee om?
als ik squat doet de stang heel veel pijn, dat is niet leuk, mag ik dan zo'n kussentje gebruiken?
ik doe aan voetbal, hoef ik mijn benen dan niet meer te trainen?
[ Bericht 47% gewijzigd door 16meter op 22-09-2011 10:16:51 ]![]()
Sickness is killing my gains
Tering griep. Trainen kan ik wel vergeten en veel meer dan een shake, een laffe salade en wat pasta krijg ik er op een dag ook niet in
-
Not sure if serious...quote:Op donderdag 22 september 2011 00:29 schreef 16meter het volgende:
welke whey moet ik halen?
werkt een biceps blaster goed?
welke oefeningen voor vriendin, ze wil een betere ass enzo?
wat als de buurvrouw vraagt of ik aan de anabolen zit?
moet ik squatten in de smith of in een squat rek?
bicep curl 5x20
ab crunch 5x35
chest press machine 6x20
is dit schema goed voor meer massa?
hoe kan ik gemotiveerd blijven, ik heb eigenlijk nooit zin om te trainen?
ik wil dikke armen en blokjes, maar wil zeker niet zo'n vieze bodybuilder worden, wat nu?
ik had vandaag weer een kater en opnieuw als een wijf getraind, is dat slecht?
welke kwark heeft de meeste eiwitten?
chickies zeggen dat ik veel te gespierd word, ik ben al bijna 85kg, hoe ga ik daarmee om?
als ik squat doet de stang heel veel pijn, dat is niet leuk, mag ik dan zo'n kussentje gebruiken?![]()
Dit zijn dezelfde afgezaagde 'grapjes' die hier honderd keer per topic worden gemaakt. De enige die ik mis is 'ik voetbal al, dus ik hoef benen niet te trainen'"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Helaas zien sommige nog steeds niet dat het ''grappen'' waren.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:01 schreef star_gazer het volgende:
Dit zijn dezelfde afgezaagde 'grapjes' die hier honderd keer per topic worden gemaakt. De enige die ik mis is 'ik voetbal al, dus ik hoef benen niet te trainen'![]()
Zet het in OT anders, maar ga het zelf niet elke x herhalen dan...quote:Op donderdag 22 september 2011 10:01 schreef star_gazer het volgende:
Dit zijn dezelfde afgezaagde 'grapjes' die hier honderd keer per topic worden gemaakt. De enige die ik mis is 'ik voetbal al, dus ik hoef benen niet te trainen'
Gewoon negeren die hap.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Probleem is dat het voor vele geen grapjes zijn, maar serieuze vragen.Dat is geen vraag brah. Maar ik heb 'ik doe aan voetbal, hoef ik mijn benen dan niet meer te trainen?' er voor je bij gezet.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:01 schreef star_gazer het volgende:
De enige die ik mis is 'ik voetbal al, dus ik hoef benen niet te trainen'![]()
Plus het smeren van pindakaas.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:01 schreef star_gazer het volgende:
Dit zijn dezelfde afgezaagde 'grapjes' die hier honderd keer per topic worden gemaakt. De enige die ik mis is 'ik voetbal al, dus ik hoef benen niet te trainen'![]()
De beachboi weken zijn aangebroken
Ik heb mijn rechter enkelband gerafeld (als in, niet helemaal gescheurd maar wel een beetje) dus ik ga de komende weken noodgedwongen alleen mijn bovenlichaam trainen
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Die zijn net voorbij...quote:Op donderdag 22 september 2011 11:35 schreef robuust89 het volgende:
De beachboi weken zijn aangebroken![]()
Ja hier is het ook weer raak hoor, nieuwe jaars die allemaal even macho willen doen terwijl ze overduidelijk nog nooit enkele ervaring hebben opgedaan.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Tja, je ziet er vaak wel een paar. Ik kan me er niet zo druk om maken, alleen als ze de benchpress bezet houden maar helemaal niets doen of zo, maar dan spreek ik ze gewoon aan.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb er vandaag nog 2 gespot. Überecto's compleet met oorbelletjes en narcistische blik.![]()
dat ja. vandaag ook weer.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:00 schreef Seam het volgende:
Ja hier is het ook weer raak hoor, nieuwe jaars die allemaal even macho willen doen terwijl ze overduidelijk nog nooit enkele ervaring hebben opgedaan.
met z'n 4en door de gym struinen, en dan elkaar leren pose curls te doen terwijl ze gewoon FUCKING HARD MOETEN DEADLIFTEN EN SQUATTEN GODVERREDOMME![]()
Niet op het zuidelijk halfrond in een stad met een surfcultuurquote:
-
Dat wordt zwemmen voor cardioquote:Op donderdag 22 september 2011 11:35 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb mijn rechter enkelband gerafeld (als in, niet helemaal gescheurd maar wel een beetje) dus ik ga de komende weken noodgedwongen alleen mijn bovenlichaam trainen[ afbeelding ]
-
Ik zag laatst een dude ongeveer zo curlen:
Helemaal met zijn kont naar achter en blik gefixeerd op de andere kant van de zaal.![]()
Weer eens wat anders, een vage link over bodybuilding en nog wat dingetjes
http://gawker.com/5602520(...)-people-for-a-living![]()
Ik zoek alweer een tijdje de filmpjes van een ziek gespierde bodybuilder, denk uit de UK. maar kan het fout hebben.
Denk eind 30, ziet er in eerste aanzich beetje uit als een Nazi met zztop baard, maar dt is hij beslist niet.
Sommige video met een baard dus.
Bezig in zijn eigen gym, weet de naam er helaas niet van.
Gebruikt hij Roids, nou dacht het wel, sterker nog kan niet missen.
Weet iemand wie ik bedoel of heeft de link naar zijn youtube kanaal?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2011 16:37:44 ]![]()
Zeker lastig, uur lang hetzelfde doen. Zonder iPod zou ik het helemaal niet trekken. Maar de aanhouder wint he. Maar ik moet wel, ff vetpercentage omlaag brengen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:12 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dat je 't volhoudt..imo niets saaiers dan cardio.Jazeker, fiets normaal vaak uurtje of 2 door de duinen maar als het regent is het wel kut.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
Snap het ook niet. Ga liever een rondje fietsen in de stad of net buiten de stad als het toch alleen maar om nutteloos energie verbranden gaat.![]()
Nee heb al gevoetbald.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:12 schreef 16meter het volgende:
het is hier veel te rustig vandaag, iedereen thuisgebleven met een kater? motivatie weg?![]()
Chef: jij hebt wel vaak blessures, niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:35 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb mijn rechter enkelband gerafeld (als in, niet helemaal gescheurd maar wel een beetje) dus ik ga de komende weken noodgedwongen alleen mijn bovenlichaam trainen[ afbeelding ]
Precies.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:06 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Zet het in OT anders, maar ga het zelf niet elke x herhalen dan...
Gewoon negeren die hap.Meisjes moeten gewoon net zo snoeihard aan KT (alle spiergroepen) doen als mannen. Krijgen ze een goed lichaam van.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kwam een vraag stellen. Namelijk of er voor meisjes verder nog belangrijke basisoefeningen zijn behalve squat en deadlift.
[..]![]()
Ik voel je pijn man. Ik heb al paar jaar last van mijn rug, niet echt scherpe pijn maar altijd een beetje op de achtergrond alleen is dat laatst wat erger geworden. Dinsdag effe langs de fysio dus en tot die tijd alleen bovenlijfquote:Op donderdag 22 september 2011 13:00 schreef Seam het volgende:
Ja hier is het ook weer raak hoor, nieuwe jaars die allemaal even macho willen doen terwijl ze overduidelijk nog nooit enkele ervaring hebben opgedaan.Voel me net zo'n tjappie die alleen komt curlen(waarvan ik dacht dat ze niet bestonden, maar ik heb ze gezien
)
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)spiratiefilmpje.html
vet filmpje, alleen helaas slecht geluid.
Keer is niet allemaal grote opgepompte anabolen spuiters.
![]()
![]()
Zojuist nog een paar bboys die een half uur lang alleen maar benchpressenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik voel je pijn man. Ik heb al paar jaar last van mijn rug, niet echt scherpe pijn maar altijd een beetje op de achtergrond alleen is dat laatst wat erger geworden. Dinsdag effe langs de fysio dus en tot die tijd alleen bovenlijfVoel me net zo'n tjappie die alleen komt curlen(waarvan ik dacht dat ze niet bestonden, maar ik heb ze gezien
)
Ik ben als nieuwe mensen deadliften en squatten in plaats van meteen allerlei onnodig moeilijke oefeningen gaan doen. Nu ben ik zelf ook pas iets meer dan een half jaar serieus bezig maar op zo'n manier heb ik nog nooit gefitnessed.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ja volgens mij zijn vele grote jongens in de sportschool ook maar als 15-jarig knaapje begonnen door de curlen in het squatrek. En dan pas naar mate ze langer trainen meer lezen over trainen en voeding enzo. Ik ben blij dat ik dat vooraf al goed gelezen hebquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Zojuist nog een paar bboys die een half uur lang alleen maar benchpressenIk ben als nieuwe mensen deadliften en squatten in plaats van meteen allerlei onnodig moeilijke oefeningen gaan doen. Nu ben ik zelf ook pas iets meer dan een half jaar serieus bezig maar op zo'n manier heb ik nog nooit gefitnessed.
Nee dat lijkt zo, mijn timing is gewoon geweldig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Chef: jij hebt wel vaak blessures, niet?
[..]
Precies.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:41 schreef Jac0bus het volgende:
En dan pas naar mate ze langer trainen meer lezen over trainen en voeding enzo. Ik ben blij dat ik dat vooraf al goed gelezen heb![]()
![]()
Kijk dat is een stuk meer motiverend en inhoudsvol dan de reet van de vriendin van Panzermaus.quote:![]()
Ja tog, en die chickies op school die zeggen dat je te gespierd wordt. En de buurvrouw die vraagt of je in de kuur zit.![]()
DE DON IS TERUG!!!!!
Bannetje van een maand voor me kiezen gehad, maar ik heb er geen minuut minder hard om getrained. ik heb btw een (soort van foto)log op dutch bodybuild forum aangemaakt laatst
http://forum.dutchbodybui(...)-voorstellen-285782/![]()
Netjes. Ik ben een beetje zoals jij qua bouw, precies dezelfde lengte, alleen wat groter (104kg) en vetter (14%). en geen handschoentjes
Voordat je begon was je wel een scharminkel zeg. Ik was iets steviger, maar wel met de ecto armpjes.
Maar wat lees ik, je wilt in de zomer naar 5%? Je gaat wedstrijden doen? Of je wil gewoon uber beachboy worden?
[ Bericht 8% gewijzigd door 16meter op 23-09-2011 18:13:08 ]![]()
nee voornamelijk wat meer definitie hebben voor op het strand ( je wilt toch patsen als je er goed uitzietquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:01 schreef 16meter het volgende:
Netjes. Ik ben een beetje zoals jij qua bouw, precies dezelfde lengte, alleen wat groter (104kg) en vetter (14%). en geen handschoentjes
Voordat je begon was je wel een scharminkel zeg. Ik was iets steviger, maar wel met de ecto armpjes.
Maar wat lees ik, je wilt in de zomer naar 5%? Je gaat wedstrijden doen? Beachboy?)
momenteel ben ik 84 kilo met 11% vet. 104 kilo is wel echt beestachtig. zit je ook op dbb?
Ik heb btw nog een drukbank te koop. iemand interesse?
[TK] Bench press bank incl halter (30 mm) en wat losse gewichten![]()
Als je 2% eraf cut ben je al ripped man.. 5% is heel veel werk en ook veel meer massa verliezen. Alleen de moeite waard als je zo'n huge freak bent als de pro's en het podium op moet.![]()
ik denk dat ik er dichterbij zit... lijkt beetje een copy van mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:01 schreef 16meter het volgende:
Maar wat lees ik, je wilt in de zomer naar 5%? Je gaat wedstrijden doen? Of je wil gewoon uber beachboy worden?![]()
1.95, 86kg.
Toen ik begon 67kg.
Dus eigenlijk beetje dezelfde weg![]()
![]()
vind t ook zonde... vet maakt je alleen maar groterquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:32 schreef 16meter het volgende:
Als je 2% eraf cut ben je al ripped man.. 5% is heel veel werk en ook veel meer massa verliezen. Alleen de moeite waard als je zo'n huge freak bent als de pro's en het podium op moet.![]()
![]()
pics?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk dat is een stuk meer motiverend en inhoudsvol dan de reet van de vriendin van Panzermaus.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: