SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.![]()
Nee, oke. Ik dacht al. Dat "vriendin" gedeelte liet me twijfelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, iedereen weet welke users ik bedoel.
Of toch du vader?![]()
Bah, al 2 weken niet getraind, geen zin / motivatie. Kan iemand me even een denkbeeldige schop naar de gym geven?wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...![]()
als je met tegenzin gaat trainen heeft het geen nut.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:09 schreef rouletteking het volgende:
Bah, al 2 weken niet getraind, geen zin / motivatie. Kan iemand me even een denkbeeldige schop naar de gym geven?![]()
blijf gewoon thuis als je geen zin hebt, wordt zo toch nooit wat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:09 schreef rouletteking het volgende:
Bah, al 2 weken niet getraind, geen zin / motivatie. Kan iemand me even een denkbeeldige schop naar de gym geven?![]()
ectoquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:09 schreef rouletteking het volgende:
Bah, al 2 weken niet getraind, geen zin / motivatie. Kan iemand me even een denkbeeldige schop naar de gym geven?
Of toch du vader?![]()
Laat ik het maar weer doen danquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:09 schreef rouletteking het volgende:
Bah, al 2 weken niet getraind, geen zin / motivatie. Kan iemand me even een denkbeeldige schop naar de gym geven?
Oh en de kwark van de Jumbo is het beste en goedkoopste
Ik drink mn eiwitshakes altijd gewoon met water meestal van XXL
Planet Fitness is kut
*Voeg "motiverend" Youtube filmpje hier toe*
Smeer pindakaas voor het beste resultaat
Kunnen we gewoon lullen over nuttige info over trainen nu?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ja laten we dat doen.
Wat zijn de beste oefeningen voor bovenkant rug? Barbell rows en facepulls doe ik nu. Nog iets anders erbij doen?![]()
Chin ups, zie vorige topicDan heb je ook de beweging van boven je hoofd naar beneden voor je lats gehad.
Confidence through competence![]()
chin ups, welke vorm dan ook. Begin je training met 3 setjes van zoveel als je kan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Als je bovenaan je schouderbladen lekker samenknijpt moet jij eens oplettenAl is dat technisch best nog wel een opgave in het begin.
Ik doe zelf overhand cable rows met een brede stang/grip en dan boven je tepels uitkomen.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Even een vraag, wie van jullie heeft er wel eens tintelingen gehad in armen/handen na het (tijdens) trainen of op rustdag?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Uhm...ik zou je nek even nakijken dan. Ik heb het in ieder geval met trainen nooit gehad maar heb weleens een nekblessure gehad in football die zo aanvoeldeIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ben al geweest. Nog klein beetje last van een repetitive strain injury. Totaal (nu) 7-8 weken uit roulatie geweest.
Aankomende woensdag begin ik weer. Schade valt mee.
Maar ik vroeg het mij af in het algemeen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja chin ups deed ik al, afwisselend met deadlifts. Misschien maar eens zo'n riem gaan zoeken om zwaardere chins te maken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Chin ups, zie vorige topicDan heb je ook de beweging van boven je hoofd naar beneden voor je lats gehad.
Best veel machines pakt hij.quote:![]()
Gewoon dumbell tussen je benen klemmen. Heb je geen riem nodig voorlopig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja chin ups deed ik al, afwisselend met deadlifts. Misschien maar eens zo'n riem gaan zoeken om zwaardere chins te maken.
[..]
Best veel machines pakt hij.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Wide grip pull ups, I sayquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
Ja laten we dat doen.
Wat zijn de beste oefeningen voor bovenkant rug? Barbell rows en facepulls doe ik nu. Nog iets anders erbij doen?![]()
Fucking ectopubers vanavond in de gym, t leek wel een invasie!
Verdomme, alles was bezet, ben ipv uur bijna 2 uur bezig geweest om door mijn schema te komen!![]()
![]()
Had het vroeger weleens na het squatten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Even een vraag, wie van jullie heeft er wel eens tintelingen gehad in armen/handen na het (tijdens) trainen of op rustdag?
Supplementeer je toevallig beta-alanine? Dan krijg je ook tintelingen, circa 10 min na inname, maar dat was jou dan ongetwijfeld al opgevallen dat het daar dan aan lag.![]()
Prutser.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:09 schreef rouletteking het volgende:
Heb mijn vriendin (Weissman) enthousiast gemaakt en ze is al bij een gym langsgeweest om te kijken, heb haar gevraagd specifiek te zoeken naar een gym met barbells en schijven, rack, etc. Dit zodat ze niet in zo'n dure healthgym voor hipsters komt. Afijn, gevonden dus. Alles is er, en ze betaalt minder dan ik, voor meer materiaal.
Jelly much.
Ze is lange tijd ziek geweest (Pfeiffer) en wil nu dansen weer oppakken, maar dit er dus bij doen. In eerste instantie cardio + squat en deadlift, laag gewicht en high-rep, voor algemene conditie en extra ontwikkeling van... het vrouwelijke achterlijfje. () Zijn er verder nog oefeningen die echt niet mogen ontbreken? Zat al te denken aan lunges, maar zou dansen + squat + deadlift niet voldoende zijn nu?
![]()
![]()
Nee. Alleen Whey.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Had het vroeger weleens na het squatten.
Supplementeer je toevallig beta-alanine? Dan krijg je ook tintelingen, circa 10 min na inname, maar dat was jou dan ongetwijfeld al opgevallen dat het daar dan aan lag.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
wut?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
Heb mijn vriendin (Weissman) enthousiast gemaakt en ze is al bij een gym langsgeweest om te kijken, heb haar gevraagd specifiek te zoeken naar een gym met barbells en schijven, rack, etc. Dit zodat ze niet in zo'n dure healthgym voor hipsters komt. Afijn, gevonden dus. Alles is er, en ze betaalt minder dan ik, voor meer materiaal.
Jelly much.
Ze is lange tijd ziek geweest (Pfeiffer) en wil nu dansen weer oppakken, maar dit er dus bij doen. In eerste instantie cardio + squat en deadlift, laag gewicht en high-rep, voor algemene conditie en extra ontwikkeling van... het vrouwelijke achterlijfje. () Zijn er verder nog oefeningen die echt niet mogen ontbreken? Zat al te denken aan lunges, maar zou dansen + squat + deadlift niet voldoende zijn nu?
![]()
![]()
Godverdomme, heeft mijn sportschool mijn favoriete power rack weggegooid (toegegeven, hij was al best oud maar functioneerde nog prima) en in plaats daarvan staat er nu een hele grote smith machine![]()
Heb het even nagevraagd en ze zeiden dat ze meer power racks neer willen zetten, maar ik was toch een beetje gehecht aan die ene![]()
![]()
Overkopen en in je voortuin zetten bro. Iedereen in je hood afschrikken!quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef seto het volgende:
Godverdomme, heeft mijn sportschool mijn favoriete power rack weggegooid (toegegeven, hij was al best oud maar functioneerde nog prima) en in plaats daarvan staat er nu een hele grote smith machine![]()
Heb het even nagevraagd en ze zeiden dat ze meer power racks neer willen zetten, maar ik was toch een beetje gehecht aan die ene![]()
Yeah buddy!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:38 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Overkopen en in je voortuin zetten bro. Iedereen in je hood afschrikken!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwerij enzo gehad drnet. Die blikken als mensen zien dat ik tonijnsalade etc hebben meegebracht![]()
''We krijgen straks te eten hoor''
Priceless
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 23:12:35 ]![]()
Uhm, jawohl. Waarom niet ? Waarom zo dat uberhaupt raar zijn ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:43 schreef BeamofLight het volgende:
Jij gaat me niet vertellen dat je zelf gemaakt voedsel mee hebt genomen naar een bruiloft
maar volgens mij bedoelen we allebei iets anders. Ooit op een turkse bruiloft geweest ?![]()
Voor meisjes misschien.quote:Gleufdier gaat nergens heen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:55 schreef DeMessias het volgende:
Binnenkort spreekt 'ie van z'n ex-vriendin.Nee, haha.quote:quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier posten met een enorme kennis van zaken.
Een enkeling die hier elke week trollt met zijn ''vriendin'', kwark of ego-verhaal., komt hij zelf dagboekposten over zijn Turkse bruiloft.
![]()
![]()
Fullbody of split..
Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Zelf split ik al jaren en durf overstap niet aan.
Waar hebben jullie de meeste VVM mee geboekt?BEASTMODE![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:12 schreef Weissman het volgende:
Ik vind dit ook niet echt normaal ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwerij enzo gehad drnet. Die blikken als mensen zien dat ik tonijnsalade etc hebben meegebracht![]()
''We krijgen straks te eten hoor''
Priceless![]()
![]()
Whey not, was vanavond op een hockeyfeest, banaan, fles water en een ei gingen gewoon mee hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 00:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet echt normaal ofzo
Armpje drukken met 2 man als tegenstander, win for me.![]()
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef Panzermaus het volgende:
, komt hij zelf dagboekposten over zijn Turkse bruiloft.
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, hebben we allebei een ander beeld van wat ik eigenlijk bedoel. Maar tja, prioriteiten verschillen nogalquote:Op zondag 18 september 2011 00:47 schreef DeRakker. het volgende:
Ik vind dit ook niet echt normaal ofzoEckte bazen snappen het welquote:Op zondag 18 september 2011 06:11 schreef ZetaOS het volgende:
Whey not, was vanavond op een hockeyfeest, banaan, fles water en een ei gingen gewoon mee hoor.
Armpje drukken met 2 man als tegenstander, win for me.![]()
![]()
Zo wie zo, vind ik het altijd bewonderkijk dat ze bijvoorbeeld met werk altijd wat te zeggen hebben over je eten.
In de middag kan dat bijvoorbeeld, magere kwark met noten-mix zijn, 1 banaan, 3 eieren.
Man man man, "Eieren zijn niet goed voor je", Ow, ben je aan het afvallen of zo?, Ze hebben ook kroketten hoor, "Nou jij eet gezond" (op een afkeurende toon)
Bitch, wie ben jij om te oordelen over mijn voeding, ze eten allemaal Gefrituurde zooi, altijd elke dag, maar het huis is te klein als je daar iets over zegt.
Net als of een broodje kroket wel normale gezonde voeding is.
En dan hebben we het over mensen die naar normale maatstaten Morbide Obesitas hebben of zware hart-problemen op hun 41e.
O, en ze menen allemaal een zoon, man, klein kind die groter, droger en sterker is en dat zonder al dat rare eten wat ik neem.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2011 16:33:49 ]![]()
Oké.quote:Op zondag 18 september 2011 16:27 schreef ZetaOS het volgende:
Zo wie zo, vind ik het altijd bewonderkijk dat ze bijvoorbeeld met werk altijd wat te zeggen hebben over je eten.
In de middag kan dat bijvoorbeeld, magere kwark met noten-mix zijn, 1 banaan, 3 eieren.
Man man man, "Eieren zijn niet goed voor je", Ow, ben je aan het afvallen of zo?, Ze hebben ook kroketten hoor, "Nou jij eet gezond" (op een afkeurende toon)
Bitch, wie ben jij om te oordelen over mijn voeding, ze eten allemaal Gefrituurde zooi, altijd elke dag, maar het huis is te klein als je daar iets over zegt.
Net als of een broodje kroket wel normale gezonde voeding is.
En dan hebben we het over mensen die naar normale maatstaten Morbide Obesitas hebben of zware hart-problemen op hun 41e.
O, en ze hebben allemaal een zoon, man, klein kind die groter, droger en sterker is en dat zonder al dat rare eten wat ik neem.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: