Je kan het iig melden. Dan speel je niet totaal voor eigen rechter.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef MaLo het volgende:
Printen en voor het raam hangen is best een leuk idee. Als ze dan weer spugen, spugen ze op hun eigen hoofden
Politie doet hier denk ik niks mee.
De school is vrij groot, zo'n 600 leerlingen? Dus wordt wel lastig zoeken.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Of naar die school gaan en het daar vragen? Die zullen er ook niet blij mee zijn omdat hun goede naam door het slijk gehaald wordt
Ik denk dat de mods het dan weghalen ivm privacyquote:Op donderdag 15 september 2011 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Krijg je dan niet weer gedoe omdat ze minderjarig zijn en zo?
Ja precies.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat de mods het dan weghalen ivm privacy
Tuurlijk!quote:
Ik denk dat ze hun pappenheimers daar wel kennen. En daarna kan je ze altijd nog inelkaar timmeren, of iig streng toespreken.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
De school is vrij groot, zo'n 600 leerlingen? Dus wordt wel lastig zoeken.
Mijn vriend opteert voor de optie van Supersoep, opwachten en in elkaar timmeren
Misschien een zwart balkje voor de ogen. Dan weten de jongens wel dat jij de foto's hebt maar doe je in weze niets fout.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef Mercer het volgende:
Foto voor het raam is het leukst. Alleen kan je ook meer gezeik krijgen dan je nu hebt.
Achtervolg ze stiekem naar hun huis en spuug dan ook op hun raam. Of op al hun ramen. En plas dan tegen de deur.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef MaLo het volgende:
Dat is dus ook het probleem, we willen gewoon dat het ophoudt. We willen ze ook wel graag een lesje leren, maar het belangrijkste is dat ze gewoon ophouden, en niet dat het nog erger wordt
.
Tot afgelopen vrijdag hebben we het telkens genegeerd, gewoon maar weer het raam schoonmaken en verder gaan. Totdat we ze vrijdag dus zagen. Maar negeren werkte dus niet, het hield niet op.
Mijn vriend zou dat echt doen, die is er nog meer klaar mee dan ik. Of hij wil (als hij er een te pakken krijgt) met zijn jas het raam schoonmakenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef Detroit het volgende:
De eerste kans die je krijgt aangrijpen om terug te spugen, maar dan in hun gezicht. Dat zal ze leren!
Maar mág je zomaar die foto's ergens posten?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef johnnylove het volgende:
Zet de foto op de facebook/hyves van de school met een berichtje dat emmer en sop klaar staat...
Kokend heet uiteraard.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:01 schreef okiokinl het volgende:
een verdieping hoger gaan zitten wachten met een emmer water.
koud werkt ook hoor. gastjes nat, hopelijk voor de les.quote:
Als ze vervolgens maar niet met die eieren gaan gooien.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:48 schreef eleusis het volgende:
Printen en voor het raam hangen is het beste en juridisch lijkt me dat geen problemen opleveren. Ik zou er dan geen teksten bij zetten, gewoon puur de foto's.
Ze rennen weg als je ze betrapt, dus blijkbaar zijn ze niet zo stoer.
Kans is zeker aanwezig dat ze eieren voor hun geld kiezen als ze weten dat ze bekend zijn.
Of een emmer pis.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:01 schreef okiokinl het volgende:
een verdieping hoger gaan zitten wachten met een emmer water.
neuh dat lokt vanalles uitquote:Op donderdag 15 september 2011 23:13 schreef Document1 het volgende:
Niet alleen op je eigen raam hangen maardoor heel de buurt en elke supermarkt. Met een mooie begeleidende tekst natuurlijk.
Dit dus. Beste tip tot nu toe.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als ze foto's enigszins herkenbaar zijn lijkt het me wel dat de school de jongens herkent. De foto voor het raam is leuk maar kan inderdaad een tegenreactie ontlokken. Je moet ze waarschijnlijk vermoorden, dit kan door bijvoorbeeld een valstrik te maken met een draad op de vloer waar een val-mechanisme in werking mee wordt gesteld. Ook kun je met datzelfde draad een mechanisme ontwikkelen voor een giftige pijl, dit kan door het gif van bepaalde kikkers te gebruiken en daar jouw pijlpunt mee af te vegen. Dieren zijn sowieso erg handig want je kan er ook voor kiezen om een schorpioen af te vuren of een giftige slang gebruiken. Mijn voorkeur gaat denk ik uit naar een dier voor zowel het gemak van aanschaffen als de inzetbaarheid in combinatie met het onderhoud.
Misschien kunnen we onze konijnen een commando-training laten volgenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als ze foto's enigszins herkenbaar zijn lijkt het me wel dat de school de jongens herkent. De foto voor het raam is leuk maar kan inderdaad een tegenreactie ontlokken. Je moet ze waarschijnlijk vermoorden, dit kan door bijvoorbeeld een valstrik te maken met een draad op de vloer waar een val-mechanisme in werking mee wordt gesteld. Ook kun je met datzelfde draad een mechanisme ontwikkelen voor een giftige pijl, dit kan door het gif van bepaalde kikkers te gebruiken en daar jouw pijlpunt mee af te vegen. Dieren zijn sowieso erg handig want je kan er ook voor kiezen om een schorpioen af te vuren of een giftige slang gebruiken. Mijn voorkeur gaat denk ik uit naar een dier voor zowel het gemak van aanschaffen als de inzetbaarheid in combinatie met het onderhoud.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:19 schreef dekilo het volgende:
Gewoon netjes vragen of ze ermee willen stoppen.
Want stel je voor dat je ze aanspreekt op hun gedrag.
zorg dat je het met verborgen camera filmt!quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:13 schreef MaLo het volgende:
Zo, ben nu op mijn werk. Vriend is vanmiddag vrij dus die kan kijken of er nieuw spuug op de ramen zit.
Om netjes te vragen of ze ermee willen stoppen, moeten we ze eerst kúnnen aanspreken. Ze spugen altijd als wij niet thuis zijn. En laatst dus vrijdagnacht, toen we al naar bed wilden gaan. Vandaar ook de camera, dan weten we in ieder geval wie het zijn.
Ik weet niet waarom ze spugen. Ik vermoed wel dat wij de enige zijn. Wij hebben een zijraam dat grenst aan een gangetje waar tuinpoorten op uit komen. Andere huizen in de buurt hebben dat niet. Het gangetje wordt vaak gebruikt als "binnendoorweggetje" door scholieren om naar school te fietsen. We kennen de jongens niet, we hebben ze dus ook niet misdaan bj mijn weten.
Het huidige idee is om te blijven filmen, zodat we per dag weten hoelaat ze langs fietsen. Vervolgens gaan we ze een keer opwachten in het gangetje. Dat is wel een snipperuurtje waard.
Het gangetje is zo smal dat ze daar hun fiets niet kunnen kerendus hebben ze dan twee opties: luisteren naar wat wij te zeggen hebben, of vluchten maar hun fietsen achterlaten. Die wij dan uiteraard netjes in onze tuin zetten, anders kan er niemand meer door het gangetje.
Gewone pesterijtjes heb ik geen bezwaar tegenquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:51 schreef dekilo het volgende:
ZIjn jullie vergeten hoe jullie zelf als kinderen/pubers waren?
Bij ons was het zo als er een buurtbewoner op provocaties/pesterijtjes inging dan werd hij regelmatig slachtoffer van pesterijtjes.
Wat ik ermee wil zeggen is dat "terugpakken" never een oplossing zal zijn omdat je dit niet kunt winnen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gewone pesterijtjes heb ik geen bezwaar tegen. Belletje trekken, ze gaan hun gang maar. Maar stelselmatig tegen ramen spugen vind ik geen pesterij meer, dat vind ik gewoon enorm asociaal.
Zulke dingen deed ik vroeger ook echt niet.
We hebben het weken genegeerd (gewoon maar weer de ramen lappen, en weer, en weer) maar het houdt maar niet op. Dus we moeten er nu wel op ingaan.
Je bent nog mild. Ik zou minimaal een emmer gebruiken die ik zelf had volgespuugdquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het idee van de emmer water, maar dan niet koud maar met fors veel blauwe voedselkleurstof. Dan hebben ze thuis en op school wat te vertellen.
Dunne draad spannen op 1,5 meter hoogte.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:13 schreef MaLo het volgende:
...
Het huidige idee is om te blijven filmen, zodat we per dag weten hoelaat ze langs fietsen. Vervolgens gaan we ze een keer opwachten in het gangetje. Dat is wel een snipperuurtje waard.
.
hetzelfde idee wilde ik ook al posten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dunne draad spannen op 1,5 meter hoogte.
Kleine onschuldige lieve kindjes zijn dan veilig.
Rotjongens niet.![]()
Deden ze in de oorlog ook al.
Waarom denk je dat die staaf voorop de bumper van deze Jeep staat?
[ afbeelding ]
Maar dat heeft obvious een open eindequote:Op vrijdag 16 september 2011 12:58 schreef Karina het volgende:
Anders zoiets als dit: Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is! LIVESTREAM #15kan iedereen meegenieten.
Dit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:19 schreef dekilo het volgende:
Gewoon netjes vragen of ze ermee willen stoppen.
Want stel je voor dat je ze aanspreekt op hun gedrag.
Klopt niet, FOK!kers komen niet buitenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:02 schreef Anno2012 het volgende:
Ze wilden dat je er een topic over maakte. Hun doel is gehaald.
Okay, welke fokker was het?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:01 schreef MaLo het volgende:
Vanmorgen was er niet gespuugd. Camera gaat vanavond wel weer aan, omdat ze laatst ook vrijdagnacht hadden gespuugd.
Aanspreken willen we nu dus ook als eerste gaan doen, daar zijn we zeker niet te autistisch voor, maar dan moeten we ze dus eerst aan kúnnen spreken. Dus een keer opwachten in het gangetje, zodra we weten op welke dagen ze op welke tijdstippen langs fietsen.
Wtf is een buurtregisseur?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:00 schreef AndreaW het volgende:
Maak een afspraak met je buurtregisseur, en laat hem de beelden zien, misschien kent hij de jongens en kan er een gesprek met de ouders volgen. Aangifte doen kan ook dit valt onder vernieling.
ditquote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
Opwachten en met een honkbalknuppel helemaal de tering slaan.
Jij in de shit, en hij lachen.. Ik snap de frustratie maar dit is niet de goede weg.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:44 schreef Wapperbaard het volgende:
en riepen dan heel hard BAVOOOOOOO
LOL belletje lelle ik kreeg een draai om mijn oren hard wel. ik klagen bij mijn mams .. toen kreeg ik er nog een:)quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Tijdens het belletje lellen kreeg degene die het deed een emmer water over zich heen en werden we daarna achtervolgt door een scooter.
Achteraf kon ik er wel om lachen, maar destijds vond ik het best eng.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
Afgezien van de emmer water komt dat me wel bekend voor...quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Tijdens het belletje lellen kreeg degene die het deed een emmer water over zich heen en werden we daarna achtervolgt door een scooter.
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
nog bijna doodgereden door een auto ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:46 schreef DrSnuggle het volgende:
Om de hoek met een emmer vol met prut klaar staan.
En filmen natuurlijk
nee man, hete frituurolie, flink z'n gezicht bewerkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:33 schreef boyv het volgende:
[ afbeelding ]
Vullen met pis of een chlooroplossing en gaan.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:46 schreef DrSnuggle het volgende:
En filmen natuurlijk
Wat een baas!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:46 schreef DrSnuggle het volgende:
En filmen natuurlijk
Een buurtregisseur? Wat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:00 schreef AndreaW het volgende:
Maak een afspraak met je buurtregisseur, en laat hem de beelden zien, misschien kent hij de jongens en kan er een gesprek met de ouders volgen. Aangifte doen kan ook dit valt onder vernieling.
Bazenactiequote:Op zaterdag 17 september 2011 16:46 schreef DrSnuggle het volgende:
En filmen natuurlijk
Waarom ?quote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef MaLo het volgende:
Vanmorgen is er wel weer gespuugdom exact hetzelfde tijdstip als afgelopen donderdag.
Woensdagochtend ben ik vrij en ga ik ze opwachten op dat tijdstip... uiteraard wel uit het zicht
Het zijn autochtone jongerenquote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Waarom ?
Gewoon met de fotos naar de school, namen en adressen regelen en een briefje in de bus van hun ouders doen. Met foto's als bewijs. Als het "nieuwe Nederlanders" zijn even een vertaler zoeken en hopen dat ze kunnen lezen.
Met flink heet water?quote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef linsey6 het volgende:
Ze opwachten met de tuinslang en flink nat spuiten.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:46 schreef DrSnuggle het volgende:
En filmen natuurlijk
Dan krijg je 100% zeker te horen van: Ja mevrouw we zijn allemaal wel eens jong geweest. Gaat u anders zelf even met de school erover praten.quote:Op maandag 19 september 2011 22:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En dan? Aangifte doen van? Vervelend gedrag?
Ik zou een camera verstoppen, en dan vervolgens dit als bewijs gebruiken.quote:Op maandag 19 september 2011 22:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En dan? Aangifte doen van? Vervelend gedrag?
Als je kan lezen heeft ze dat ook gedaan.quote:Op maandag 19 september 2011 22:35 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik zou een camera verstoppen, en dan vervolgens dit als bewijs gebruiken.
Sorry, overheen gelezen ...quote:Op maandag 19 september 2011 22:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Als je kan lezen heeft ze dat ook gedaan.
Maakt niet uit even goede FOK! buddies!quote:Op maandag 19 september 2011 22:36 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Sorry, overheen gelezen ...
quote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Maakt niet uit even goede FOK! buddies!
Ja maar de politie doet daar geen zak mee.quote:Op maandag 19 september 2011 22:35 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik zou een camera verstoppen, en dan vervolgens dit als bewijs gebruiken.
In je goeiste Nederlandsquote:Op maandag 19 september 2011 22:40 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Als je weet ben ik altijd sarcastisch.
Jij vind het leuk als TS met een bloedneus en een blauw oog verder moet gaan zoeken naar NAW-gegevens van die koters?quote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef Fopje het volgende:
Ik hoop het welvervelende kutkinderen, laat ze maar eens flink schrikken
had weinig gescheeld of die tegenligger was erop geklapt, geluk gehad anders had ie het tuffen met zijn leven kunnen bekopen!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:46 schreef DrSnuggle het volgende:
En filmen natuurlijk
valt wel mee hoor, zolang ze geen mes pakken kun je er zo 6 tegelijk aan als volwassene.quote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Jij vind het leuk als TS met een bloedneus en een blauw oog verder moet gaan zoeken naar NAW-gegevens van die koters?
Let wel op dat de politie je niet aanhoudt voor tippelen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:39 schreef MaLo het volgende:
Helaas, vriend heeft tot half 9 gewacht maar geen jongens gezien. Morgen is het mijn beurt
Misschien lezen ze hier wel meequote:Op dinsdag 20 september 2011 09:39 schreef MaLo het volgende:
Helaas, vriend heeft tot half 9 gewacht maar geen jongens gezien. Morgen is het mijn beurt
Dan sla ik alvast beschuit met muisjes in voor de lemming die zo geboren gaat worden.quote:
Ik zal wel zorgen dat ik er uitzie als een dreigende Dolle Mina ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Let wel op dat de politie je niet aanhoudt voor tippelen.
Dan halen ze eerst flink hun neus op voordat ze spugen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:19 schreef MaLo het volgende:
Maar dat getuf ook, volgens mij zijn het niet echt gezonde jongens wat het spuug heeft telkens een heel vieze groenbruine kleur.
je ruikt daaraan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:10 schreef MaLo het volgende:
Toen ik vanmiddag uit mijn werk kwam waren de ramen schoon. Nadat ik dochter van school had gehaald, zat er gemalen pepernotenspuug op de ramen... (ik dacht eerst dat het pindakaas was maar het rook naar pepernoten...).
Hopelijk tref ik ze morgen, ik ben er klaar mee.
quote:
Ik moest weten of het geen poep was, want dan ging ik het met handschoenen van het raam verwijderenquote:
kun je niet een bordje bij je raam doen met 'vergeet de hond maar, hier waak ik' en dan zo'n hand met een pistool erbij?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:10 schreef MaLo het volgende:
Toen ik vanmiddag uit mijn werk kwam waren de ramen schoon. Nadat ik dochter van school had gehaald, zat er gemalen pepernotenspuug op de ramen... (ik dacht eerst dat het pindakaas was maar het rook naar pepernoten...).
Hopelijk tref ik ze morgen, ik ben er klaar mee.
Whehehequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je niet een bordje bij je raam doen met 'vergeet de hond maar, hier waak ik' en dan zo'n hand met een pistool erbij?
Ik hoop ze morgenochtend te betrappen en dan mogen ze het schoonmakenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:27 schreef luciferist het volgende:
Laat het erop zitten, naar de school en dan hun het schoonlaten maken.
We hebben één kind, een dochter van 7, die kent die jongens ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:24 schreef Probability het volgende:
Hebben ze niet gewoon ruzie met je kinderen??
Ik denk niet dat de kwajongens dan blijven schoonmaken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop ze morgenochtend te betrappen en dan mogen ze het schoonmaken. Dan komen ze maar mooi te laat op school. Ik wil met alle liefde school bellen om te vertellen waarom ze later zijn
.
Plan is dat ik ze tegenhou in het gangetje naast ons huis. Dat is zo smal dat ze hun fiets niet kunnen keren. Dus dan kunnen ze of wegrennen (en dan blijft hun fiets achter). Of wachten en naar mij luisteren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de kwajongens dan blijven schoonmaken.
slimquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik moest weten of het geen poep was, want dan ging ik het met handschoenen van het raam verwijderen
Met alle respect, en het is inderdaad nogal kut voor je, maar wat wou je doen als vrouw om 5 puberende jongens tegen te houden?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Plan is dat ik ze tegenhou in het gangetje naast ons huis. Dat is zo smal dat ze hun fiets niet kunnen keren. Dus dan kunnen ze of wegrennen (en dan blijft hun fiets achter). Of wachten en naar mij luisteren.
Duik naar de eerste de beste fiets, op slot doen en de sleutel bij je houden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:18 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Met alle respect, en het is inderdaad nogal kut voor je, maar wat wou je doen als vrouw om 5 puberende jongens tegen te houden?
Oja, misschien stappen ze wel netjes voor je opzijquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Duik naar de eerste de beste fiets, op slot doen en de sleutel bij je houden.
Precies!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Oja, misschien stappen ze wel netjes voor je opzij
Omdat school niet de (hoofd)opvoeder is?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat is er nou precies mis met het 'Ga naar de school' idee?
We willen het eerst zelf op zien te lossen. Naar school gaan kan altijd nogquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat is er nou precies mis met het 'Ga naar de school' idee?
Dat ja. Als ze maar hard genoeg schrikken kan ik zo een fiets te grazen nemenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Duik naar de eerste de beste fiets, op slot doen en de sleutel bij je houden.
Dat dus, zei ik net ook al. Ik zal verbaasd zijn als ze je niet voor kankerhoer of iets in die richting zullen uitmaken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Over dat aanhouden en schoon laten maken..... vergeet dat maar.Wees maar blij dat ze je niet omver fietsen en de volgende keer tegen je raam aan plassen.
Als ik jou was, zal ik inderdaad een foto printen met een tekst erbij. Iets in de trant van "laatste waarschuwing". En als ze door gaan inderdaad langs gaan op school mét de foto, of ze volgen naar huis en 's avonds aanbellen en je verhaal doen bij de ouders.
NICE!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:46 schreef DrSnuggle het volgende:
En filmen natuurlijk
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat dus, zei ik net ook al. Ik zal verbaasd zijn als ze je niet voor kankerhoer of iets in die richting zullen uitmaken.
Mocht ik ze morgen treffen, dan volgt er uiteraard een uitgebreid verslag; en mochten ze me kankerhoer noemen, dan zal ik dat ook meldenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat dus, zei ik net ook al. Ik zal verbaasd zijn als ze je niet voor kankerhoer of iets in die richting zullen uitmaken.
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:14 schreef timftw het volgende:
Dit voor je raam plakken:
[ afbeelding ]
toffe actie, maar damn als die gast was aangereden was die dude echt zwaar de sjaak geweest...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:46 schreef DrSnuggle het volgende:
En filmen natuurlijk
Met alle respect, maar ik denk dat een goed en stevig gesprek met de rector/directeur meer indruk op pubertjes maakt dan "de boze mevrouw waar we het raam altijd van onderspugen" Die reactie willen ze toch van je, daarom is jouw raam elke keer aan de beurt. Vinden ze alleen maar leuk als je ze op zou wachten. Krijg je zelf ook nog een klodder in je nek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
We willen het eerst zelf op zien te lossen. Naar school gaan kan altijd nog.
[..]
Anders lees je het topic gewoon evenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:01 schreef Mirel het volgende:
Gebeurt het ook bij andere huizen in de straat? Zo nee, enig idee waarom het bij jullie gebeurt? Zijn ze 'boos' om iets?
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Achtervolg ze stiekem naar hun huis en spuug dan ook op hun raam. Of op al hun ramen. En plas dan tegen de deur door de brievenbus. Als er net post is bezorgd.
Jij doet net helemaal niks.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:12 schreef Qwea het volgende:
Ik zou een honkbalknuppel meenemen, dreigen ze te meppen, hun fietsen in mijn tuin smijten en wachten totdat de ouders aan de deur komen voor de fietsen.
tuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 11:12 schreef Qwea het volgende:
Ik zou een honkbalknuppel meenemen, dreigen ze te meppen, hun fietsen in mijn tuin smijten en wachten totdat de ouders aan de deur komen voor de fietsen.
Plastuit?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
TS is een vrouw, dat is flinke acrobatiek die je dan nodig hebt.
Gewoon ophangen dus. Want je weet niet of de geportretteerde zich wil verzetten tegen de openbaarmaking, omdat je niet weet wie het is.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:58 schreef mazaru het volgende:
Ik zou de beelden uitprinten en voor mijn raam hangen.
Als er bezwaar tegen zou worden gemaakt ivm portretrecht, dan zal er toch eerst iemand aan je deur moeten komen klagen
portretrecht: Is een portret vervaardigd zonder daartoe strekkende opdracht, den maker door of vanwege den geportretteerde, of te diens behoeve, gegeven, dan is openbaarmaking daarvan door dengene, wien het auteursrecht daarop toekomt, niet geoorloofd, voor zover een redelijk belang van den geportretteerde of, na zijn overlijden, van een zijner nabestaanden zich tegen de openbaarmaking verzet.
Is ook niet de oplossing hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:32 schreef MaLo het volgende:
Ik kan NIET plassen al ik niet op een wc zit, hoe nodig ik ook moet. Echt heel lastig is dat maar ik kan het gewoon niet
Haha nee gelukkig nietquote:Op woensdag 21 september 2011 13:19 schreef Rutger1983 het volgende:
Dit is ondertussen een dagtaak geworden, niet?
Webcam aangesloten op harde schijf, opnameprogamma'tje erachterquote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef Jac0bus het volgende:
Hoe heb je ze gefilmd trouwens, een bewegingssensor of gewoon aan 1 stuk door recorden? Misschien kan je zoiets bouwen, alleen dan voor die klootzakjes en wat serieuzere wapens:
Ga je ze nog posten hier, die beelden?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Webcam aangesloten op harde schijf, opnameprogamma'tje erachter. Dus permanent opnemen.
Bewegingssensor hebben we niet, en we gaan uiteraard niet wat speciaal hiervoor kopen.
Oe ja, complexe valstrikken bouwen is ook een idee
Geweldig filmpje!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef Jac0bus het volgende:
Hoe heb je ze gefilmd trouwens, een bewegingssensor of gewoon aan 1 stuk door recorden? Misschien kan je zoiets bouwen, alleen dan voor die klootzakjes en wat serieuzere wapens:
Ja helaas had ik hem nodig omdat ik in de buurt een ongecastreerde(lees: ontzettend stinkende) kater heb die mijn motor als zijn territorium ziet en dat ook met zijn pis moet afbakenenquote:
gebakken spons ftw!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja helaas had ik hem nodig omdat ik in de buurt een ongecastreerde(lees: ontzettend stinkende) kater heb die mijn motor als zijn territorium ziet en dat ook met zijn pis moet afbakenenHelaas nog geen oplossing.
Zelfde probleem als TS dus, alleen dan met bontkraagkatten.
permanent openbare weg filmen en de beelden opslaan? foei!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Webcam aangesloten op harde schijf, opnameprogamma'tje erachter. Dus permanent opnemen.
Bewegingssensor hebben we niet, en we gaan uiteraard niet wat speciaal hiervoor kopen.
Oe ja, complexe valstrikken bouwen is ook een idee
Beelden worden gewist, alleen de stukjes met de boeven worden bewaard en daar maken we dan snapshots vanquote:Op woensdag 21 september 2011 17:24 schreef mista het volgende:
[..]
permanent openbare weg filmen en de beelden opslaan? foei!
Ik hoop morgen, als mijn vriend ze opwachtquote:Op woensdag 21 september 2011 17:48 schreef mihai het volgende:
wanneer gaat dit topic nou eens leuk worden.
om het goed te maken moet je in de tussentijd de webcamfoto's hier neer zetten.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Beelden worden gewist, alleen de stukjes met de boeven worden bewaard en daar maken we dan snapshots van. Het is voor een goede zaak
[..]
Ik hoop morgen, als mijn vriend ze opwacht
je lijdt aan waanbeelden!quote:Op donderdag 22 september 2011 11:07 schreef MaLo het volgende:
Ze waren er vanmorgen ook niet
Goffer
Ik zie spuug en vermalen pepernoten op mijn raam terwijl ze er niet zijnquote:
Oe dat zou ook kunnen! Even mijn volgende post editenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mischien zijn ze dood...?
Of zitten ze op fok en lezen ze precies wanneer je wel en niet klaar staat
djeez post vanmiddag misschien wel een bericht over kinderen die ziek zijn geworden van pepernoten...quote:Op donderdag 22 september 2011 11:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zie spuug en vermalen pepernoten op mijn raam terwijl ze er niet zijn
Nou ja, morgenochtend maar weer kijken of ze dan langskomen.
Ha! Valse informatie aan de vijand gevenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oe dat zou ook kunnen! Even mijn volgende post editen
Daar krijg ik hetzelfde gore denkbeeld bij.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:40 schreef Mirel het volgende:
Waarom zeg je niet gekauwde pepernoten?
Zoals die pisdriehoeken die je hier wel op gebouwen ziet. Als er dan tegen het gebouw aangepist wordt, dan loopt het over je eigen schoenen heen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:02 schreef mazaru het volgende:
Je zou eigenlijk een raam moeten hebben met een ping-pong effect. Dat die klodder terug zou kaatsen naar de eigenaar.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Picsquote:Op donderdag 22 september 2011 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoals die pisdriehoeken die je hier wel op gebouwen ziet. Als er dan tegen het gebouw aangepist wordt, dan loopt het over je eigen schoenen heen.
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:10 schreef Micson het volgende:
Wat een bloedstollend spannend topic
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Pics?
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:10 schreef Micson het volgende:
Wat een bloedstollend spannend topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet de tussenuren bekijken?Shine bright like a diamond.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef June. het volgende:
Kun je op de site vanIk weet niet in welke klas ze zitten, dus hun precieze rooster weet ik niet. Lestijden had ik inderdaad al opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet de tussenuren bekijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Dan ga je toch gewoon schuin staanquote:Op donderdag 22 september 2011 21:39 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon metalenplaatjes dus, die de waterstralen 'weerkaatsen'.
Je moet ze ook in elkaar trappen EN hun adressen achterhalen. Dan weet je waar de baksteen retour naar moetquote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
Al denk ik dat hard spelen (in elkaar slaan) alleen maar ervoor zorgt dat er geen spuug op je ruit zit, maar een baksteen erdoorheen.
Ook als de buurtbewoner jullie helemaal de tering trapte?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:51 schreef dekilo het volgende:
ZIjn jullie vergeten hoe jullie zelf als kinderen/pubers waren?
Bij ons was het zo als er een buurtbewoner op provocaties/pesterijtjes inging dan werd hij regelmatig slachtoffer van pesterijtjes.
ojee, die hebben niet het ceci n'est pas un pipe begrepenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:39 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dingen werken voor geen gulden. Je gaat gewoon een stap naar achteren en pist dan op de grond voor de afschuining.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:39 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een luxe dat jij iedere morgen gewoon thuis bentquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:59 schreef MaLo het volgende:
Uiteraard weer geen jongens vanmorgen.
Misschien vanavond?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:59 schreef MaLo het volgende:
Uiteraard weer geen jongens vanmorgen.
Haha nee hoor, ik werk 28 uurquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een luxe dat jij iedere morgen gewoon thuis bent
Of de camera ontdekt, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:30 schreef Xaryna het volgende:
Misschien hebben ze je topic gelezen.
Nog iets gebeurd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Of de camera ontdekt, dat kan natuurlijk ook
Ach, wat lief, zo'n softe aanpak. Heb je geen oom/broer/zoon/neef/vader/man die ze even mee kan nemen naar hun ouders? Mochten hun ouders verstokte hippies/allochtonen zijn geef je het kutkind gewoon een paar flinke klappen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef MaLo het volgende:
Dat is dus ook het probleem, we willen gewoon dat het ophoudt. We willen ze ook wel graag een lesje leren, maar het belangrijkste is dat ze gewoon ophouden, en niet dat het nog erger wordt
.
Tot afgelopen vrijdag hebben we het telkens genegeerd, gewoon maar weer het raam schoonmaken en verder gaan. Totdat we ze vrijdag dus zagen. Maar negeren werkte dus niet, het hield niet op.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:05 schreef john243 het volgende:
[..]
Ach, wat lief, zo'n softe aanpak. Heb je geen oom/broer/zoon/neef/vader/man die ze even mee kan nemen naar hun ouders? Mochten hun ouders verstokte hippies/allochtonen zijn geef je het kutkind gewoon een paar flinke klappen.
Zo zo, een misdrijf nog wel. Ik denk dat je hoogstens een overtreding bedoeld.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:29 schreef Enj0y het volgende:
het is verboden om mensen op straat te filmen zonder dat je dat aangeeft. dat is een misdrijf. een stukje erger dan op een raam spugen zou ik zeggen. Dus ga er mee naar de politie en naai jezelf.
Ja, het is verboden om foto's en video's te maken, buiten, op straat, of op vakantie, of voor je deur...quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:29 schreef Enj0y het volgende:
het is verboden om mensen op straat te filmen zonder dat je dat aangeeft. dat is een misdrijf. een stukje erger dan op een raam spugen zou ik zeggen. Dus ga er mee naar de politie en naai jezelf.
Ik hoop dat het goed komt met je dochter ..sterktequote:Op zaterdag 24 september 2011 12:11 schreef MaLo het volgende:
Ok, even andere prioriteiten, dochter heeft gisteren een fietsongeluk gehad en is gisteren geopereerd. De speurtocht naar De Spugers staat nu dus op een laag pitje. Overigens is er gisteren en vandaag niet gespuugd terwijl we in het ziekenhuis waren.
Bron?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:29 schreef Enj0y het volgende:
Aha, dus het filmen van agenten mag dus ineens niet meer op de openbare straat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:29 schreef Enj0y het volgende:
Je bent zelf een tokkie. Analfabeetquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en jouw ouders zijn tokkies?
blijft lastig jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:11 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ja, het is verboden om foto's en video's te maken, buiten, op straat, of op vakantie, of voor je deur...![]()
Je haalt goedbedoeld toch een paar zaken door elkaar heur. Al die klokken en klepels ook, het blijft lastig...
Mosterd. Maaltijd, je weet wel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:22 schreef Phantomesse het volgende:
Laat buurjongetjes een plens water over ze heen gooien, daar is niets illegaals aan. Gewoon een 'kwajongens' streek.
Of doe het zelf, is leuker![]()
Ja ik ga een beetje 12 pagina's lezenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:25 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
Mosterd. Maaltijd, je weet wel.
Even doorlezen dus voordat je iets doms post - of in herhaling valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |