Regels Hoe Voel Je Je Nu:quote:Op donderdag 15 september 2011 18:49 schreef Høken het volgende:
[..]
Waar is de mooie OP gebleven met de regeltjes?
Ik ben te moe.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:49 schreef Høken het volgende:
[..]
Waar is de mooie OP gebleven met de regeltjes?
quote:
Die ja !quote:Op donderdag 15 september 2011 18:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Regels Hoe Voel Je Je Nu:
• R&P is geen knuffelforum, maar er wordt wel respect verwacht als je reageert op een ander. En bedenk, je hoeft niet te reageren.
• Single smiley hebben we liever ook niet.
• Geen langdradige slowchat. Post iemand iets interessants, leuks of niet leuks, vragen of reageren mag maar maak er geen lange chatsessie van. Ga dan over tot Personal Message of Direct Message.
• Ben je het niet eens met een post of reactie, ga er dan niet zelf op reageren maar doe een Post Report. Deze kun je boven aan de desbetreffende post vinden onder dit: [ afbeelding ] icoon.
• Een nieuw topic openen met de "open nieuw deel"-knop, zodat volgers het topic niet kwijtraken. Deze staat bovenaan het topic wanneer deze vol is. Dit wordt gedaan door hij/zij die de Last Post heeft.
• Houd het topic ten alle tijden netjes.
Met dank aan Dimens.
Die?
Ik ben de hele tijd ziek en daarom niet fit...quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Specifieke reden?
Hier wel ok, toe aan weekend.
Ik ken dat, was vorige week en de week er voor ook redelijk ziek en dat begon ook aardig door te werken op mijn gemoedstoestand.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd ziek en daarom niet fit...
Mocht je daar vaker last van hebben, van vapona heb je zo'n ding voor in het stopcontact. Werkt bij mij echt geweldig. Heb hem dichtbij m'n hoofd zitten, hoor geen mug meerquote:
Ai, dat is wel lang wachten voor een sollicitatiegesprek dan, succes iig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:52 schreef Muck het volgende:
Gespannen.
Ik ben ruim drie kwartier te vroeg op mijn sollicitatie, dus ik loop nog maar een rondje
ik heb zo'n lichtje dat ik achter het hoofddeel van mijn bed plaats maar die stomme mug was blijkbaar zo wanhopig dat hij dat lichtje negeerdequote:Op vrijdag 16 september 2011 09:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mocht je daar vaker last van hebben, van vapona heb je zo'n ding voor in het stopcontact. Werkt bij mij echt geweldig. Heb hem dichtbij m'n hoofd zitten, hoor geen mug meer
Ik voel me heel brak. Hoofdpijn. Verder wel blij. Ff wat klusjes doen en de rest vd dag lammen
Muggen komen juist op licht af..quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb zo'n lichtje dat ik achter het hoofddeel van mijn bed plaats maar die stomme mug was blijkbaar zo wanhopig dat hij dat lichtje negeerde![]()
Verder nu tevreden want het is weekend
Datquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:46 schreef Trashcanman het volgende:
Beetje eenzaam en geen zin om zo te werken.
Same here.quote:
Ja maar het is zo'n speciaal anti-muggen licht wat altijd werkte behalve vannachtquote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:25 schreef Miam het volgende:
van vrij slecht naar ----> pretty awesome!
mannenquote:
Wij hebben er ook een handje van hoor.quote:
Als ik me kut voel, duurt het tenminste de hele dagquote:
thanks liefquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een handje van hoor..
parkinson?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef Høken het volgende:
Vreemd. Ik kan niet stoppen met verschrikkelijk erg trillen. Heb het niet eens koud.
Stress?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef Høken het volgende:
Vreemd. Ik kan niet stoppen met verschrikkelijk erg trillen. Heb het niet eens koud.
Geeft niet, ik kan er zelf ook om lachen.quote:
Zou niet weten waarvoor ik moet stressen! Kan ook zijn dat 't door de energie komt, heb wel vaker een aanval gehad na een blikje.quote:
thank god!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Høken het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan er zelf ook om lachen.
Ik vind jou soms best vreemdquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Høken het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan er zelf ook om lachen.
[..]
Zou niet weten waarvoor ik moet stressen! Kan ook zijn dat 't door de energie komt, heb wel vaker een aanval gehad na een blikje.
Dat kan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vind jou soms best vreemd
OT: beetje moe, na ruim 2u reizen eindelijk terug bij m'n ouderlijk huis.
qftw, ben alweer op het werkquote:
ik ben net thuisquote:
Ik ging over de grens..quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef cafpow het volgende:
Beetje aangeshoten op de grens van dronken nu maar slapen..en hopen een leuke dag/avond morgen!
Feliquote:Op zaterdag 17 september 2011 08:39 schreef Muck het volgende:
Beetje moe, maar ik ben gewoon wakker geworden met een baan!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:39 schreef Muck het volgende:
Beetje moe, maar ik ben gewoon wakker geworden met een baan!
Zie het van de zonnige kant: je bent wel zo belangrijk voor hem dat hij erg graag een verhaal met je wil delen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fucking chagrijnig omdat een vriend van me tot 3 keer toe heeft wakker gebeld in een zatte bui
ja maar ik was intussen wel toe aan een goede nachtrust. Die heb ik nu dus weer niet gehadquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zie het van de zonnige kant: je bent wel zo belangrijk voor hem dat hij erg graag een verhaal met je wil delen.
Dat gebruik ik als excuus als ik zelf mensen met mijn dronken kop wakker bel. Gelukkig komt dat maar zeer zelden voor en met sms kan ik ook veel onzin kwijt.
bedreigd en gepest? Hoe dan?quote:
Dit! ^^quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:10 schreef theKiD het volgende:
Nog steeds hetzelfde als de laatste tijd... Ik zweef een beetje tussen heel erg goed, en op t punt om te ontploffen...
quote:
Hier ook, ga maar eens in bad liggen om de tijd te doden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:09 schreef Tamashii het volgende:
Zeer zeker goed. Maar meer zin in vanavond 10 uur. Nog even wachten dus.
Hehehe, fuck off. Jij kan tenminste heerlijk badderen! Ik wil ook een bad.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier ook, ga maar eens in bad liggen om de tijd te doden.
Why, ben je aan het werkquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe, fuck off. Jij kan tenminste heerlijk badderen! Ik wil ook een bad.
Omg, weet je hoe geweldig het voelt om na een tijd lang zoeken een liedje te hebben gevonden?
Nee, maar ik heb geen bad thuis!quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Why, ben je aan het werk?
En welk liedje?
Nee, lekker met de vrouw chill in bed liggen, fles drank en een film, als ze klaar is met werken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen bad thuis!
Miss you van the Rolling Stones.
Ga je uit vanavond dat je moet wachten?
Datquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Chillen met Linkin Park op de achtergrond. Biertje erbij. Dat is een tijd geleden zeg!
veenendaal?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel goed. Ik kan gratis meegenieten van de trancemuziek van het festival in het park hier.
In ieder geval beter dan de Kelly Family![]()
![]()
.
Niet echt. Meppel.quote:
hé jammer. Anders hadden we even een afzakkertje bij je kunnen doen :pquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 00:54 schreef formerjellybean het volgende:
Geirriteerd, als vrouwelijke 30-er zou je toch een keer je wijvennijd overgroeit moeten zijn ???
Hoe irritant is zo'n groepje meiden wat alleen maar aan de bar loopt te hangen en achterbaks ziet roddelen aan de bar en oh weee als je een goede avond hebt en gewoon met mensen loopt te vermaken. Ongelooflijk dat soort wijven en ik heb er broertje dood aan dat soort mensen . Als je nou gewoon lekker zelf je gang ging en niet zo loopt te zaniken dan heb je misschien zelf ook een leuke avond![]()
Even een kleine uitgaansfrustratie, want schijnbaar zit je als je volwassen bent nog steeds op middelbare schoolniveau.
Jep ik haat dat...quote:Op zondag 18 september 2011 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh je kent die situaties dus ookMeiden onderling wat een gedoe.
Dit is volgens mij mens eigen. Iedereen, of in ieder geval heel veel mensen, zijn erg bezig met hun plek in de sociale rangorde en proberen die te verstevigen. Roddelen is een (zij het een minder mooie) manier om dat te bewerkstelligen.quote:Op zondag 18 september 2011 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh je kent die situaties dus ookMeiden onderling wat een gedoe.
Soms op een gelukkig moment in je leven wil het brein de mens weer eens aanzichzelf laten doen twijfelen. Erg vervelend.quote:Op zondag 18 september 2011 03:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dit is volgens mij mens eigen. Iedereen, of in ieder geval heel veel mensen, zijn erg bezig met hun plek in de sociale rangorde en proberen die te verstevigen. Roddelen is een (zij het een minder mooie) manier om dat te bewerkstelligen.
Ik ben momenteel in een wat vreemde contemplatieve stemming: heb een erg gezellige avond gehad en zit me nu te verbazen over de binding die ik met de mensen om me heen heb... Erg irritant, ik zou gewoon moeten genieten in plaats van mijn hele sociale leven te analyseren.
Hmmm...wat valt er te vertellen. Met een paar bekenden naar een feest geweest...en heerlijk gedanst,gegeten en gedronkenquote:Op zondag 18 september 2011 10:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou vertel!
Kut, gisteravond was niet leuk
verzin eens iets leuks!quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef candygirl het volgende:
spierpijn ,en in dubio wat te gaan doen
naja als het nu niet zo duur koste was ik nu in Akenquote:
heb gister al voor 8 man gekooktquote:Op zondag 18 september 2011 13:42 schreef candygirl het volgende:
[..]
naja als het nu niet zo duur koste was ik nu in Aken![]()
Andere optie.... jij kookt wat lekkers voor me, en doet mijn wenkbrauwen en huren een filmpje?
of ik ga opruimen ,strijken enz![]()
Of blijf op mijn luie kont zitten
Of ik leg dat kind aan de overkant het zwjgen op ,tjezus wat een gegil
kom eens op fb chat....hier kan iedereen meelezenquote:Op zondag 18 september 2011 13:55 schreef candygirl het volgende:
hm dan maar thuis eten ,wil lekkere maaltijd ,geen pizza ,frieten ofzo![]()
Maar zou dan wel naar jou komen hoor voor wenkbrauwen.
Dan filmpje huren ?
Maar goed, wil ook niet in donker rijden ,ljkt me niet echt slm nu
pff nog steeds in dubio dus
koffie helpt ook niet?quote:
Van koffie word ik een kotsende zombie. Gewoon de dag doorkomen (kutkinderen buiten houden me wel wakker) en vanavond lekker slapenquote:Op zondag 18 september 2011 14:26 schreef Under_Score het volgende:
[..]
koffie helpt ook niet?![]()
voel me erg goed
Haha.quote:Op zondag 18 september 2011 18:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ach kippie toch, kom hier!!! * knuffff *
geil en alleen, ook een kut combinatie.quote:
morgen dagje vrij, nu lekker wat biertjes aan het drinken, filmpjes kijken.quote:
Same as mequote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Miam het volgende:
[..]
morgen dagje vrij, nu lekker wat biertjes aan het drinken, filmpjes kijken.
klinkt goed toch!quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Same as me![]()
alleen moet ik morgen werken...
Heb al 5 half litertjes bier + halve joint op. Gelukkig is het pas 22:18quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef Miam het volgende:
[..]
klinkt goed toch!
ot; feeling just fineeeeeeeeeeee
stoere bink jij!quote:Op zondag 18 september 2011 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb al 5 half litertjes bier + halve joint op. Gelukkig is het pas 22:18
quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Trashcanman het volgende:
Chill weekend achter de rug en nu nog even thuis een tijdje chillen. Al met al voel ik me wel chill.
Niet. Ik verveel mequote:
btje chilluh met juh blilluh int bubbelbadpost, denk dat ze daarop doelt..quote:
Ja, waarschijnlijk. Wel netjes dat ze daar al zo over valt om er op te moeten reageren.quote:Op zondag 18 september 2011 22:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
btje chilluh met juh blilluh int bubbelbadpost, denk dat ze daarop doelt..
tja zegt genoeg..quote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk. Wel netjes dat ze daar al zo over valt om er op te moeten reageren.
Roddelen over mensen moet je wel stiekem doen hoor.quote:
wat een baasquote:
Tnxquote:Op maandag 19 september 2011 09:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
wat een baascongratz!
Ot: fucking blij, want m'n favo band komt weer naar NL toe!
Coldplayquote:Op maandag 19 september 2011 10:45 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
TnxGing lekker, maar was wel gespannen zeg pff haha....
Welke band
Haha viva la vida, daaraan had ik het al kunnen zien....quote:
quote:
Niks. Jouw moeder heeft gewoon psychische problemen denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 11:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Euhm....
Mijn moeder loopt weer in een razende woede door het huis met deuren te smijten en te sneren dat ik niet tegen haar moet praten? Geen idee waarom!. Wat zal ik dit keer weer eens misdaan hebben?!![]()
Mijn ongevraagde advies: key is oneindig vaak proberen. Wordt je niet uitgenodigd, ga je cv en brief eens kritisch bekijken. Elke keer dat je het niet wordt maar wel op gesprek bent geweest, bel de interviewer en vraag tips en wat ze jouw zwakke punten vond. Ga je niet verdedigen maar zeg dank je wel. Laat het bezinken en als je er wat mee kan, doe dat dan. My 2 centsquote:Op maandag 19 september 2011 18:25 schreef Fredo55 het volgende:
Op zoek naar ander werk, maar dat valt niet mee.
Wow dat is wel een hele goede!quote:Op maandag 19 september 2011 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mijn ongevraagde advies: key is oneindig vaak proberen. Wordt je niet uitgenodigd, ga je cv en brief eens kritisch bekijken. Elke keer dat je het niet wordt maar wel op gesprek bent geweest, bel de interviewer en vraag tips en wat ze jouw zwakke punten vond. Ga je niet verdedigen maar zeg dank je wel. Laat het bezinken en als je er wat mee kan, doe dat dan. My 2 centsSuc6 tevens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |