quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Chillen met Linkin Park op de achtergrond. Biertje erbij. Dat is een tijd geleden zeg!
veenendaal?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel goed. Ik kan gratis meegenieten van de trancemuziek van het festival in het park hier.
In ieder geval beter dan de Kelly Family![]()
![]()
.
Niet echt. Meppel.quote:
hé jammer. Anders hadden we even een afzakkertje bij je kunnen doen :pquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 00:54 schreef formerjellybean het volgende:
Geirriteerd, als vrouwelijke 30-er zou je toch een keer je wijvennijd overgroeit moeten zijn ???
Hoe irritant is zo'n groepje meiden wat alleen maar aan de bar loopt te hangen en achterbaks ziet roddelen aan de bar en oh weee als je een goede avond hebt en gewoon met mensen loopt te vermaken. Ongelooflijk dat soort wijven en ik heb er broertje dood aan dat soort mensen . Als je nou gewoon lekker zelf je gang ging en niet zo loopt te zaniken dan heb je misschien zelf ook een leuke avond![]()
Even een kleine uitgaansfrustratie, want schijnbaar zit je als je volwassen bent nog steeds op middelbare schoolniveau.
Jep ik haat dat...quote:Op zondag 18 september 2011 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh je kent die situaties dus ookMeiden onderling wat een gedoe.
Dit is volgens mij mens eigen. Iedereen, of in ieder geval heel veel mensen, zijn erg bezig met hun plek in de sociale rangorde en proberen die te verstevigen. Roddelen is een (zij het een minder mooie) manier om dat te bewerkstelligen.quote:Op zondag 18 september 2011 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh je kent die situaties dus ookMeiden onderling wat een gedoe.
Soms op een gelukkig moment in je leven wil het brein de mens weer eens aanzichzelf laten doen twijfelen. Erg vervelend.quote:Op zondag 18 september 2011 03:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dit is volgens mij mens eigen. Iedereen, of in ieder geval heel veel mensen, zijn erg bezig met hun plek in de sociale rangorde en proberen die te verstevigen. Roddelen is een (zij het een minder mooie) manier om dat te bewerkstelligen.
Ik ben momenteel in een wat vreemde contemplatieve stemming: heb een erg gezellige avond gehad en zit me nu te verbazen over de binding die ik met de mensen om me heen heb... Erg irritant, ik zou gewoon moeten genieten in plaats van mijn hele sociale leven te analyseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |