Feliquote:Op zaterdag 17 september 2011 08:39 schreef Muck het volgende:
Beetje moe, maar ik ben gewoon wakker geworden met een baan!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:39 schreef Muck het volgende:
Beetje moe, maar ik ben gewoon wakker geworden met een baan!
Zie het van de zonnige kant: je bent wel zo belangrijk voor hem dat hij erg graag een verhaal met je wil delen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fucking chagrijnig omdat een vriend van me tot 3 keer toe heeft wakker gebeld in een zatte bui
ja maar ik was intussen wel toe aan een goede nachtrust. Die heb ik nu dus weer niet gehadquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zie het van de zonnige kant: je bent wel zo belangrijk voor hem dat hij erg graag een verhaal met je wil delen.
Dat gebruik ik als excuus als ik zelf mensen met mijn dronken kop wakker bel. Gelukkig komt dat maar zeer zelden voor en met sms kan ik ook veel onzin kwijt.
bedreigd en gepest? Hoe dan?quote:
Dit! ^^quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:10 schreef theKiD het volgende:
Nog steeds hetzelfde als de laatste tijd... Ik zweef een beetje tussen heel erg goed, en op t punt om te ontploffen...
quote:
Hier ook, ga maar eens in bad liggen om de tijd te doden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:09 schreef Tamashii het volgende:
Zeer zeker goed. Maar meer zin in vanavond 10 uur. Nog even wachten dus.
Hehehe, fuck off. Jij kan tenminste heerlijk badderen! Ik wil ook een bad.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier ook, ga maar eens in bad liggen om de tijd te doden.
Why, ben je aan het werkquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe, fuck off. Jij kan tenminste heerlijk badderen! Ik wil ook een bad.
Omg, weet je hoe geweldig het voelt om na een tijd lang zoeken een liedje te hebben gevonden?
Nee, maar ik heb geen bad thuis!quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Why, ben je aan het werk?
En welk liedje?
Nee, lekker met de vrouw chill in bed liggen, fles drank en een film, als ze klaar is met werken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen bad thuis!
Miss you van the Rolling Stones.
Ga je uit vanavond dat je moet wachten?
Datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |